Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Rene_1960

Hoe ervaren de mannen alles hier?

Recommended Posts

Guest Diane180

Hoi Luna,

Gefeleliciteerd !! wat goed dat het zonder icsi gelukt is !!!!

Kan me voorstellen dat het heel onwerkelijk is.

Geniet er samen van !!

liefs Diane

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• @Sbtje sorry. Nee helaas. Nu aan het wachten op of de laatste cryo goed ontdooid. Jij hebt je eerste echo gehad hoop ik? Hoe gaat het?
    • Vandaag gesprek gehad bij de gyn om mijn IVF met eigen eicelltjes af te sluiten. Met haar de mogelijkheid van eiceldonatie besproken. Ze mocht mij officieel gezien daar geen advies in geven, maar wel de medische vragen die ik heb beantwoorden. Ik merkte aan haar hele houding wel dat ze het geen dom plan vond. Heb een heel fijn gesprek met haar gehad en ging met een goed gevoel naar huis. Eea is me een stuk duidelijker nu ook. De echo's die ik nodig heb mag ik daar doen, bloed moet ik via de huisarts regelen en of ik haar dan toch wel wilde laten weten als het gelukt was en dat ga ik ook zeker doen. Vandaag ook mail gehad uit Riga, ze hebben me de medicatie opgestuurd (heb nog niet eens betaald) en ook een brief erbij voor de douane voor als ik daarheen vlieg ivm de medicatie die ik dan weer mee moet nemen ook. Netjes met track en trace code erbij van het pakket, zou 3-4 dagen duren zeiden ze. Donor zouden ze ook voor mij bestellen (dat was iets minder duur via hun) en als ik ergens hulp bij nodig had voor het plannen van mijn trip, dan moest ik dat maar zeggen. So far so good dan en verder wacht ik het maar af.
    • Balen zeg @Nina79 dus ook het traject in dan... Hopelijk met snel het gewenste resultaat. Mij is altijd gezegd dat de eerste dag helderrood bloedverlies als eerste dag telt, als dit savonds is dan moest ik de volgende ochtend dan bellen. Dus volgens hoe het mij altijd gezegd is, is gister dan dag 1 en als het na middernacht zou zijn geweest dus bijvoorbeeld om 3 uur snachts, dan is vandaag dag 1. Het zal ook niet zo spits komen denk ik. Maar hoef je niet te bellen dan dat je menstrueert? Ik moest altijd bellen. En dan nu aan de pil, vreemd lijkt me dat, wil je zwanger worden, ga je aan de pil... Punctie eind maart, dat is laat, dan heb je begin april tp, heb je lang protocol dan, dat kunnen ze heen en weer schuiven qua planning. Gent heb ik ook goede verhalen over gehoord, zeker de moeite waard om te onderzoeken en stukken dichterbij dan Istanbul. Ik zag nog ergens anders je vraag over Assisted Hatching, dit doen ze in NL ook, waar ik geweest ben kon ik dat laten doen als ik dat wilde. Het is niet bewezen dat het werkt overigens. Het zou kunnen helpen dat het embryo'tje iets makkelijker uit de schil kan komen doordat er een klein gaatje in gemaakt wordt. Ik heb het het laten afhangen op de bevindingen van het lab, bij stug schilletje wel, bij soepel schilletje niet. In buitenland heb je ook nog Embryo glue... Tja, of het werkt, don't know, het kost iig een hoop extra centen. Binnenkort eerste prikje dan voor je, zie je er tegenop? Ik heb vandaag gesprek gehad bij de gyn, afsluitend gesprek daar, mijn idee over eiceldonatie aangekaart. Ze zei dat ze me officieel gezien dat niet mocht adviseren, maar kon natuurlijk wel mijn vragen die ik erover had op medisch gebied beantwoorden. Aan haar hele houding merkte ik dat ze het een goed idee vond. Het was een heel prettig gesprek en ik ging met een goed gevoel weer naar buiten. Ik kan daar de echo's doen en ze wenste me veel succes en of ik haar wilde laten weten als het gelukt was. Dus dat ga ik zeker doen.  
    • @Nina79 ik zou het even navragen bij het ziekenhuis. Bij mij hadden ze gezegd dat het niet uitmaakt wat voor bloeding, zodra je een maandverband gebruikt(of in principe zou gaan gebruiken) zit je op d1 van je cyclus.    Online las ik inderdaad van alles over helderrood enzo maar dat kwam niet overeen met wat de gynaecoloog zelf tegen me zei. 
    • Hoi dames!  Ik ga voor het eerst starten met IVF. Heb zelf nog geen kids maar hoop spoedig een mooie baby van mezelf in mijn armen te mogen omarmen ❤️  Ik was toevallig op zoek naar dit onderwerp en kwam deze topic tegen. Assisted Hatching wordt volop in het buitenland gedaan maar hoe zit het inmiddels in Nederland? Zie dat deze topic in 2011 is gestart en lees alleen iets over Rotterdam? Hoe staat het er nu voor qua ervaringen en zo? Liefs Nina
  • Topics

Important Information

Terms of Use