Jump to content

2x lichte + test, HCG 12, 1d overtijd en klachten

Recommended Posts

Posted

Hoi meiden,

Zoals de titel al doet vermoeden, zitten wij in een achtbaan momenteel.

Dit is onze 2e rustmaand na de 2e mislukte ivf (en 6x iui). We waren op reis en niet met zwanger worden bezig. Alleen voor de fun gevreeen. ;-)

Nu moest ik vanwege mijn astma deze week de mexicaanse griep injectie hebben om op tijd te zijn, zodat we in februari de 3e poging kunnen doen.

Gister op onze NOD daarom een testje gedaan en die gaf binnen 10 minuten een licht 2e streepje. Omdat we dit over Clearblue vaker lezen, ook als er later niets bleek te zijn, wilde ik graag een bloedtest. Ook omdat we 3x eerder vaag positief hadden getest, maar nog geen arts het officieel wilde erkennen.

Gister in de middag teste ik negatief op Clearblue digitaal (met weekindicator), dus dit deed de hoop temperen. Maar vandaag had ik weer een licht +je bij de urinetest (Clearblue) en de uitslag van het bloed is: HCG 12. Dat is wel extreem weinig, maar volgens hCG waarden gedurende de zwangerschap nog wel in de marge. Ook vind de huisarts dat ik hiermee zwanger ben, maar dat het deze week wel moet gaan stijgen.

Ik heb eigenlijk best wel wat klachten:

- al dagen heel erg huilerig

- licht bruin/geel verlies, wat ik normaal ook voor onig heb, maar dat stopte in ene

- spierpijn onderin buik, iets dat echt nieuw is voor me

- borsten voelen zwaarder (geen bobbels erin, wat ik normaal heb, maar alleen trekken aan de zijkant en soms wat steken in tepels)

- licht misselijk, lijkt wat erger te worden

- ook steeds meer aan het boeren ;-)

- veel puistjes in gezicht (normaal max 1tje)

- zweet me verder suf

- gister met yoga ook duizelig

Wat denken jullie ladies? Help... ik durf echt niet blij te zijn. Eerst de komende dagen afwachten. Want een lichtpositieve test hebben wij vaker gehad. Maar zou het ons nu toch een keer gegund zijn???

Liefs, -M

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hallo Mikki

ik feliciteer je, hoe dan ook, je bent zwanger!!!

14 is inderdaad nog niet zo'n hoge waarde maar goed, die kan morgen zomaar weer anders zijn!

ik heb hier een link voor je van het zkh. waar wij in behandeling zijn / waren, daar kun je mooie waardes op terugvinden.

Je zult zelf even moeten terugrekenen hoe ver je nu zou zijn..

Labogids - TOTAAL HUMAAN CHORIONGONADOTROFINE (hCG)

ik vind het een geweldig verhaal, zo onverwachts!

super

Maar als je je onzeker voelt zou ik je adviseren om over een aantal dagen weer bloed te laten prikken, dan kun je wellicht een mooie toename zien!

heel veel succes

ps. kijk anders eens in het topic van Pieneke mbt HCG waardes

Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan meid!

groetjes

Meiske74

Posted

Dank Meiske, jij ook spannende tijden! Super link, fijn. Het is pril, maar er is wel iets in ieder geval!

He Patrick... jullie zitten in dezelfde achtbaan he? Zou wel gaaf zijn, dan zijn we ongeveer even ver wellicht!!!

Pfffff.......

Posted

Hi Miki, ik ben zo ver nog nooit gekomen dus kan hier inhoudelijks niets over zeggen..

MAAR.. als de huisarts het zwanger moemt dan klinkt mij dat als erg goed in de oren!! Het begin is zeker gemaakt.

Ook ik zal druk voor je duimen!

Groetjes!

Posted

Hoi Miki,

Wel een heel leuk verhaal!

Zal toch te gek zijn als dit doorzet...tussen de behandelingen door spontaan zwanger worden...wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor.

Gewoon over een paar dagen weer een bloedtest doen lijkt me...?

Groetjes Manon.

Posted

Hoi hoi, heel bijzonder (gek ;-)) allemaal hoor.

De huisarts hoefde niet opnieuw een bloedtest te doen, hij is natuurlijk niet gewend aan al die waardes monitoren, zoals ze dat bij ivf-klinieken zijn. Hij gaf aan dat ik over 2 dagen nog een urinetest moest doen en als die er blijft, dan is het goed.

Maar ik denk dat ik dan nog wel even bij het ziekenhuis aan klop. Een officiele bevestiging lijkt me wel handig, ook als het mis zou gaan. Dan wil ik dat ze eens andere testen doen namelijk! Daarvoor hadden ze meer bewijs nodig dan een licht streepje...

Posted

Hoi Miki,

Dat zou fantastisch zijn zeg!

Een achtbaan is het zeker, het begin van een spannende rit, maar hopelijk ook een leuke!

Duimen dat je waardes omhoog gaan!

Posted

Dank meiden! Ik geloof het zelf ook nog niet.

Christine, jullie achtbaan houdt jullie nog steeds in de greep. Was mooi geweest als er vandaag meer duidelijkheid kwam. Nog even volhouden weer, we duimen hier allemaal keihard met jullie mee!

Posted

Miki,

Ik las je verhaal vanmiddag op mijn werk al, maar had nauwelijks tijd om te reageren. Wat bijzonder meid, maar ook heel stressvol! Ik had je al uitgenodigd in het topic "HCG op basis van ervaringen". Daar zijn ook een aantal dames die laag gestart zijn met HCG, maar nu toch echt wel de goede richting in gaan (meiske74 en suus77). Persoonlijk zou ik er op staan nog een paar keren bloed te laten prikken, zeker met jouw voorgeschiedenis, vind ik dat je huisarts je op zijn minst hierin moet steunen.

Liefs Pieneke

Posted

hoi miki..

Ook ik hoop van harte dat jullie zwanger zijn. dat zou pas echt een mooi verhaal zijn!!

heel veel scu6 de komende dagen.

liefs

Desiree

Posted

Jemig Miki,

Wat een verhaal! Ik hoop het zo voor jullie!!!

Alvast een voorzichtige felicitatie, en hopelijk mag je de m. griepprik achterwege laten!!!!!

Groetjes, Erika

Guest Sannie66
Posted

Jeetje, het zal toch niet..

Ik wens je heel erg veel sterkte, geduld en wijsheid in deze tijd.. wat een spanning...

Posted

Ooo lieve Miki, het is je zo gegund! Ik wil je toch alvast voorzichtig feliciteren en ik ga heel hard duimen dat het maar goed mag zitten. Ik blijf je volgen!

Liefs Sibel...

Posted

Super lief en fijn dat jullie zo meeleven! Het is ook zo overweldigend en je wilt het met iedereen delen, maar dat kunnen we beter niet doen. Eerst afwachten...

@ Siebje, ik las van je bloedingen. Ziekenhuis al gebeld? Ik duim dat het een positieve bloeding is.

@ Erika en de rest, succes de komende periode! Onze duimen draaien ook voor jullie.

Dank voor je uitnodiging Pieneke. ;-) Als er iets nieuws te melden is, klop ik daar aan. Ieder geval goed te weten dat clearblue een klein +je geeft bij zulke lage waardes al.

Voor nu wil ik alles rustig aan ondergaan. Wordt steeds misselijker en ben ook zo moe, alsof ik de marathon heb gelopen. Kon net ook de douchestraal op mijn ene tepel niet verdragen! Nu een sport-bh aan, de enige die okay voelt.

:drunken_smilie:

Posted

Miki,

Even vraagje: je hebt getest met CB. Kun je even precies aangeven met welke? Dan voeg ik hem namelijk toe aan het lijstje voor vroegtesters.

Ga je nu echt afwachten of ga je aandringen op nog een bloedtest bijvoorbeeld aanstaande vrijdag? Mijn mond blijft openvallen van jullie verhaal!

Liefs Pieneke

Posted

Hey, het gaat om CB die een plusje geeft bij zwangerschap: Clearblue-zwangerschapstest met van kleur veranderend uiteinde

Over die extra test, wil ik nu niets beslissen. Misschien ga ik wel bloeden en hoeft het niet meer. Mocht ik morgen thuis testen en de streep nog minder zijn of zelfs weg, dan kijken we dan ff of ik dringend om een extra bloedtest ga vragen.

Wil nu vooral niet stressen! Is voor mij een hele opgave, geloof me. Ik ben met als jij, alles in de smiezen willen hebben en wel METEEN! ;-)

Jullie verhaal volg ik trouwens ook met ongeloof. Het moet toch een keer goed gaan!

Posted

Thanks Miki! Hij stond al op de lijst, maar met een hogere HCG-waarde: ik pas hem aan naar 12 HCG ;-)

Tja... uitpluizen tot op de bodem is aan mij (en kennelijk dus ook aan jou) wel besteed! Maar ik snap wel dat je even terug wil leunen en af wil wachten.

Liefs Pieneke

Posted

Hey Miki,

Dankjewel, ja heb t ziekenhuis gebeld, met moeite een afspraak kunnen krijgen voor morgen om bloed te laten prikken. Denk zelf niet meer dat t positieve bloeding zou kunnen zijn. Morgen weet ik meer...

Lieve Miki, ik ben hartstikke blij voor je, hopelijk zal alles goed verlopen. Ik blijf je volgen!

Liefs Siebje...

Posted

Ow Siebje, geef de moed nog niet op! Heel goed dat je een test mag komen doen. Lullig hoe hard wij daar soms om smeken moeten he?

Heel dubbel ook om nu onze test van vandaag te laten zien. Ook al heb ik hier zolang van gedroomd! Hij is gemaakt met mijn mobiel, dus zeker wat vaag.

Maar de streep is in ieder geval weer een stuk meer zichtbaar dan maandag! Binnen 10 minuten een wazig brede streep (was vanacht 4u, dus toen maar niet met de camera in de weer gegaan ;-0). Hieronder is het lijntje smaller en ook iets duidelijker opgedroogd.

eysxi4d.jpg

Wat zeggen jullie ervan meiden? Ik ben 3 dagen overtijd nu en volop klachten (met vlagen).

Zo nog even het AMC mailen, waar ik tot nu toe liep. Wil even weten of ik nog een bloedtest nodig heb om in hun ogen echt zwanger te zijn. Want mocht het toch mis gaan, dan wil ik nu wel bewijs zodat eindelijk nieuwe onderzoeken gedaan kunnen worden. Maarrr... vooralsnog hebben we een ieniemienie klein beetje hoop dat het goed zit.

Duimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted

Hoi Miki,

Ik weet niet of het aan mijn computer ligt maar ik zie alleen een kruisje en geen foto... Maar zo te horen ben je echt wel zwanger, gefeliciteerd!

Caroline

Posted

He Caroline! Dank je... het is zo'n film dit..

Ik heb mijn profielfoto ook aangepast met de test, wellicht is hij daar wel te zien (zij het klein): http://www.ivfmoeders.nl/members/miki.html

Ben jij helemaal hersteld van je operatie? Veel succes he met de komende poging.

Liefs, -M