Jump to content

Geboren: Thijmen

MichelleM

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Trots en super blij meld ik dat vanmorgen (10-11-2009) om 11.50 uur onze zoon THIJMEN is geboren. Wij maken het allemaal goed en Thijmen is een super tevreden mannetje. We hebben hem de hele dag nog niet gehoord (ben benieuwd wat dat betekent voor de komende nacht ;-))

De bevalling is echt super snel gegaan. Gezien de start van Patrick's volgende chemokuur op 20 november was met het zh afgesproken dat ze vanmorgen mijn vliezen zouden breken. Dat kon, want gister had ik al 2 cm ontsluiting maar nog geen weeen. Ik had nog een beetje stille hoop dat het vannacht uit zichzelf zou losbarsten, maar helaas. Al heb ik tussen 4.45 en 6.30 wel veel harde buiken gehad. Maar ben uiteindelijk weer in slaap gevallen... Heb Jasmijn naar de creche gebracht en om 9.15 uur heeft de vk mijn vliezen gebroken. Helaas, de kleine had in het vruchtwater gepoept (was geen twijfel over mogelijk) dus op naar het ziekenhuis. Daar waren we om een uurtje of 10. Het was super druk, er waren 5 bevallingen bezig (incl. moi) en maar 3 verloskamers. Wij werden in een klein kamertje geparkeerd, aangezien ik toen pas de eerste weeen kreeg. Dat ging nog wel even duren, dachten we allemaal, en het was de verwachting dat er over 3 tot 4 uur wel een verloskamer beschikbaar was. Maar dat hebben we dus niet gered, want de weeen kwamen gelijk om de 3 minuten. Om 11.15 uur vond ik het écht niet meer leuk en had ik bovendien enorme persdrang. Wegpuffen, bleef Patrick zeggen. Maar daar dacht ik heel anders over. Ik zei: ik wil pijnbestreiding, dus de vk van het ziekenhuis opgepiept. Die kwam de kamer binnen, vroeg 'hoe gaat het?' en zei toen zelf: laat maar, ik zie het al. Ga maar meepersen, die kleine komt eraan. Je bent als laatste gekomen en gaat als eerste bevallen, dat had ze niet verwacht... Nou, ik ook niet.... Anyway, om 11.50 is Thijmen dus geboren en hij deed het gelijk super, ondanks het meconium. We mochten na een paar uurtjes al weer naar huis en gaan zo lekker genieten van de beeb en ons gezin.

Jasmijn reageerde redelijk lakoniek op de baby, dus dat ziet er ook gunstig uit.

Nog even de specs:

Geboren: 11.50 uur

Gewicht: 3420 gram

Lengte: 52 cm

Groetjes, van een intens gelukkige Michelle

MIchelle en Patrick

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Thijmen, jeetje wat fijn dat het zo voorspodige is gegaan en dat jij alweer zo ver bent dat je een verslag kon doen, super!!

Geniet van jullie nieuwe aanwinst!!

groetjes

meiske74

Lieve Michelle,

Super gedaan meis. Wat een vlotte bevalling en nu alweer lekker thuis met je gezinnetje. Van harte en geniet ervan!

Liefs, Jane

jeetje michelle.. super man zon snelle bevalling!

leuke naam.. ik wilde mijn zoontje ook altijd zo noemen maar nu vrienden hun zoontje ook thijmen heet, hebben we voor een andere naam gekozen.

lekker genieten van je gezinnetje!!

liefs

Desiree