Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@ Natascha: Voor ons is dit ook de 1e IVF poging na 4 IUI. DUs ik weet het ook allemaal niet, wat ik wel en niet moet voelen. Ik zie dat jij ook best wel wat eitjes had. Geen last van overstimulatie? Heb ik dus wel. En weet je al of de overige embryo's ingevroren worden. Of laten julie niks invriezen? Ik zou gewoon ongeveer 14 dagen aanhouden met testen dus inderdaad de 17e. Ik heb voor de 18e een afspraak in het ziekenhuis om daar een test te laten doen maar dan heb ik vantevoren allang getest dat weet ik wel. Ik heb geen zin in verrassingen daarzo. Maar eerst maar eens het weekend door zien te komen. Als ik maandag niet ongi wordt dan heb ik goede hoop. Heb jij trouwens 1 of 2 embyro's laten terugplaatsen?

Knuf Nathalie

ik weet ook niet wat ik moet voelen en of die ong krampen wel normaal zijn maar ja we zullen moeten wachten .ik had dikke overstimulatie ik heb ook echt helse pijn gehad kon niet lopen niks niet zit nog in de ziektewet me baas geeft volledige medewerking dus wel zo prettig het stomme is dat ik pas over 2 weken hoor hoeveel van de 12 embryo's er ingevroren kenne worden .

haha zo dacht ik ook als ik maandag voorbij ben dan heb ik misschien een kans omdat ik altijd 28 dagen ben en maandag is dat dag 28 dus dat word spannend ik zat er aan te denken om maandag een test te doen misschien ik moet niet naar het ziekenhuis ik moet het eerst doorbellen en dan kijken ze hoe of wat .wij hebbe 1 tp gehad van een 8 cellige en jij

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Oh Natascha sorry, ik zie het al, 1 terugplaatsing! Nou spannend hoor, laten we maar over een week allebei goed nieuws hebben. Dat lijkt me wel gezellig!

ja hahah jij ook 2 zie ik staat onder je hand tekening o ja nog een vraag die ong krampen bij mij voelen hetzelfde als altijd maar duurt hooguit 20 sec en is niet hele dag zo af en toe als ik bijv opsta en bij jou

Geplaatst

@Natascha: Nee die krampen duren inderdaad niet zo lang. Maar ik weet het allemaal ook niet precies want ook ik heb nog wel een beetje last van de overstimulatie. Dus daar komen bij mij de steken vandaan als ik opsta en als ik bijvoorbeeld moet niezen. Dat doet echt nog gruwelijk pijn. Ik ga proberen geduldig af te wachten met testen tot de maandag voorbij is. Ik zit trouwens half in de ziektewet, werk alleen de ochtenden en gelukkig zijn ze ook bij mij erg meelevend. Hoop dat ze dat ook nog zijn als in maart mn contract verlengd moet worden en ik hopelijk zwanger ben. Nou ja, dat is bijzaak.

Knuf Nathalie

Geplaatst

Heey Aafke gefeliciteerd met je positiefe test supper even een vraag heb jij na terugplaatsing nog iets moeten gebruiken voor ondersteuning? grt didie

Geplaatst

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 5-12 ongi

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Petra74, TP 30 nov, 1 emmie, test 14-12

Luna, tp 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Miep, tp 30-11, 2 emmie's, testdag15-12

Chantal33, TP 3 dec, 1 emmie, test 17-12

Ramona 26, tp 2-12, cryo, test 17-12

Nataschaj, tp 3-12, 1 emmie, test 17-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, tp 3 dec, 2 emmies, test 18-12

Louke tp 4-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie28, tp 6-12, 1 emmie, test 20-12

Joy1,tp 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Taurus71(Manon) tp 8-12, 1 cryo, test 22-12

Didie, tp 8-12, 2 cryo's, test 22-12

Laika, tp 9-12, 1 cryo, test 21-12

Hellen, tp 7-12, 1 emmy, test 21-12

Kaatje, tp 10-12 2 cryo's test 22-12

Zo, ik kom ook weer eens op het bankje. Heb vandaag twee cryo's terug geplaatst gekregen. Van 1 cryo waren de cellen al niet meer te tellen en de andere was 4-cellig. Heb me voorgenomen om de komende tijd lekker rustig aan te doen en heel hard hopen dat ze (of eentje) blijft plakken. Iedereen heel veel succes in de wacht periode!

Groetjes, Kaatje

Geplaatst

Nou dames,

Ben heel ff niet geweest, zit zo te stressen thuis en zit nog steeds met dat hele kleine licht bruin-verlies. Ik word er niet goed van!!

Op dag 9 begonnen, vandaag dag 11 en nog steeds hetzelfde.

Geen ongi-klachten, maar ben bang dat die stomme bolletjes me voor de gek aan het houden zijn.

Heb me al dagen rustig gehouden en vandaag werd ik helemaal gek. Heb de kerstboom van zolder gesleurd en ben die maar gaan zetten. Ff mn gedachten ergens anders op kunnen richten. Maar wat is dat wachten en zeker met deze verschijnselen verschrikkelijk!!!!

@ Alle dames die helaas van het bankje zijn afgevallen, ik wens jullie heel veel sterkte en veel succes in een eventuele nieuwe ronde.

@ Alle "groene" dames GEFELICITEERD!!!!! Wat geweldig zeg, wat een prachtige kerst zullen jullie hebben!! Geniet ervan!!

Geplaatst

en we wachten en we wachten:whistling_girl: pfff wat duurt wachten lang!

Ik zit zelf nu op wd 8,kan wel gaan testen maar durf niet!! wat een schijterd ben ik he?

Moet zeggen dat ik weinig kwaaltjes heb, hier en daar steken dan denk ik daar komt ie dan he. maar nee gelukkig niks te zien.

Vraagje: mss een gekke vraag, jullie ontlasting (plas) ruikt dat bij jullie ook raar? ja ikweet het:ruikt nooit naar rozen maar ik merk dat er een vreemd luchtje aan zit. en was gister behoorlijk misselijk. Is dat niet te vroeg "'kwaaltjes''

Heb een cryo tp gehad in eigen cyclus dus geen medicatie die het kan beinvloeden.

Groetjes!!!!

Geplaatst
Heey Aafke gefeliciteerd met je positiefe test supper even een vraag heb jij na terugplaatsing nog iets moeten gebruiken voor ondersteuning? grt didie

Hey Didie,

Ik slik vanaf mijn 1e cyclus-dag progynova (2 tabletjes per dag) en vanaf de BMS-meting voorafgaand aan de tp ben ik driemaal daags die fijne bolletjes utrogestan gaan gebruiken. Ik moet allebei volhouden t/m de 12 e week van mijn zwangerschap.

Vanavond de andere 2 testjes gedaan die ik over had, tot mijn schrik leken de streepjes ineens veel lichter!!! Maar ik had veel te veel gedronken vantevoren dus toen ik later vanavond voor de zekerheid nog een extra test deed (aha, toch maar weer wat extra gekocht) was ik weer helemaal opgelucht: een mooie duidelijk zichtbare PLUS!

Geplaatst
@Natascha: Nee die krampen duren inderdaad niet zo lang. Maar ik weet het allemaal ook niet precies want ook ik heb nog wel een beetje last van de overstimulatie. Dus daar komen bij mij de steken vandaan als ik opsta en als ik bijvoorbeeld moet niezen. Dat doet echt nog gruwelijk pijn. Ik ga proberen geduldig af te wachten met testen tot de maandag voorbij is. Ik zit trouwens half in de ziektewet, werk alleen de ochtenden en gelukkig zijn ze ook bij mij erg meelevend. Hoop dat ze dat ook nog zijn als in maart mn contract verlengd moet worden en ik hopelijk zwanger ben. Nou ja, dat is bijzaak.

Knuf Nathalie

o das verevelend dat je er nog zoveel last van hebt zeg gelukkig werken ze bij jou ook mee dan op je werk .en dat word zeker spannend ja je contract ook ik heb open kaart gespeeld net een week voordat me vastcontract kreeg kneep hem echt maar heb hem gewoon gehad dus mag in me handjes klappen .en voor de rest moeten we dus maar gewoon afwachten haha en een correctie mijn eigenlijke nod is zondag zat verkeerd dus ben benieuwd

xx

Geplaatst

Heey Aafke bedankt voor je reactie vind raar dat ik niks hoef te nemen mij lijkt het juist beter waar ligt het aan weet jij dat

Joy neem jij wat voor ondersteuning? grt didie

Geplaatst

Denniszzz,

Wat een stress dat bruine bloedverlies word het ook niet minder dan.

Hier ook een erg ongeduldige miep weet ook niet zo goed wat ik moet voelen zit nu op wd 8 en heb last van verschillende kwaaltjes en ook ik weet niet zo goed of dat door de bolletjes komt. ik heb namelijk in de vroege avond last van misselijkheid ef en toe ongi klachten en ik ruik nu alles veel beter.

Maarja moet nog maar even wachten met testen mijn hub wil namelijk niet hebben dat ik eerder test:a4628ea63ee3976fca4meer ik moet het nog zien of ik het vol hou hoor

Groetjes

Geplaatst

Ook ik lees al een tijdje met jullie mee, maar durfde nog niet te schrijven om dat ik dacht dat ik wel zonder lotgenoten kon!!!!!

Niets is minder waar, wat is dit slopend zeg 4-12 terugplaatsing gehad en 16-12 mag ik bloed laten prikken ik wilde me bij deze aansluiten op het wachtbankje.

Groetjes

Mirjam

Geplaatst

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Mirrie39, tp 4-12, 2 emmies, bloedtest 16-12

Mirrie ik heb je toegevoegd hoor en veel succes met wachten.

PS wat mag jij snel een bloedproef.

Groetjes

Geplaatst

Ja he dat vond ik ook al maar het staat toch echt op de brief die ik mee heb gekregen, ik zie hier allemaal 14 dagen na de TP.

Groetjes:icon_silent:

Geplaatst

Hallo dames,

Wil mezelf ook even toevoegen op 't beruchte wachtbankje. Heb gisteren de tp gehad van 1 emmie en mag de 25e testen.

Groetjes,

Ilona

Geplaatst

Mirrie39, tp 4-12, 2 emmies, bloedtest 16-12

Vanochtend, op mijn officiele testdatum, stond het eindelijk ook zwart op wit te lezen: 'zwanger, 1-2 (weken)'!!! Ik heb mijn regeltje nu dus maar groen gemaakt!

De eerste controle-echo staat nu gepland voor de 28e, en ook dat vind ik nu al heel spannend. Aan de zwangerschapskwaaltjes zal het niet liggen, die beginnen zich nu al te manifesteren....zurige yoghurtdrank 's ochtends vroeg: geen goed idee...

@Denniszzz: ik hoop dat het goed komt, dat bruinverlies hoeft niets te betekenen maar ik kan me je zorgen wel heeeel goed voorstellen! Nog 2 dagen voor je testdatum dus hou vol!

Voor alle dames die zijn bijgeschoven op het bankje: heeel veel sterkte met het gewacht en ik hoop dat er nog heel veel groene regeltjes bijkomen deze maand!

Groetjes, Aafke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden