Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gefeliciteerd Nine. Nu echt geloven en echt genieten!!!!

Ik sta nog steeds in de limbo! Ik bloed niet echt, klein beetje afscheiding. Maar urine test nog steeds negatief.

Vandaag bloed geprikt maar hoor ik pas woensdag ivm behandeling in Gent. Echt balen!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nou meiden, ik moet me helaas rood kleuren. Op naar de volgende ronde, en hopelijk de laatste.

Iedereen die positief heeft getest, gefeliciteerd!

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 5-12 ongi

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Miep, tp 30-11, 2 emmie's, testdag15-12

Chantal33, TP 3 dec, 1 emmie, test 17-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, tp 3 dec, 2 emmies, test 18-12

Ramona 26, tp 2-12, cryo, test 17-12

Nataschaj, tp 3-12, 1 emmie, test 17-12

Luna, tp 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Louke tp 4-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie28, tp 6-12, 1 emmie, test 20-12

Geplaatst

Nine: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! Ben helemaal blij voor je!!!!!!!!!!! Ben ook echt benieuwd hoeveel er zijn blijven plakken...tjee zou toch wat zijn als je een drieling krijgt haha...

Verder heb ik vanochtend het ziekenhuis gebeld en ik moet het ziekenhuis bellen zodra ik weer ongesteld ben geworden en dat zal zo ongeveer op 4 januari zijn (als mijn cyclus nog steeds 28 dagen is). Dan maken ze op dag 10 een echo en dan zal ik een paar dagen later de terugplaatsing van de cryo hebben...dus 2010 begint spannend...ik vond het nog wel balen dat het IVF centrum in Zwolle dicht gaat per 19 dec. want daardoor kan ik het net niet halen om de cryo in deze cyclus terug te laten plaatsen...scheelt een paar daagjes...maar goed...hopelijk begint 2010 dan super goed voor ons....

Geplaatst

Ik wil even alle dames die negatief hebben getest heel veel sterkte en kracht wensen.

Alle dames die groen hebben gefeliciteerd geweldig?

Hier gaat het redelijk heb af en toe steken in mijn buik en borsten en heb met vlagen een brok in mijn keel, ik vraag mij dan ook af of het door die vieze bolletjes komt of misschien ......... durf het nog niet te zegen het is dan ook nog zo vroeg zit nu op ww5 (moet ik eigenlijk de tp ook mee rekenen? dan is het ww6)

Ik hoop dat er nog veel groene regels bij komen.

Liefs Chantal

PS Nine misschien een 3 ling????

Geplaatst

Lieve meiden die een rode regel hebben, ik wens jullie veel sterkte...en moed en geluk voor de volgende ronde!

Chantal, moeilijk, he die wachtdagen, al die pijntjes, symptomen, je wordt er *nuts* van. De bolletjes utrogestan geven idd veel klachten, hoor.

Ik hoor (zie) nu al een paar de term "drieling" vallen.

Aaarghhh! Statistisch gezien gelukkig nog nooit eerder voorgekomen in Nederland bij vrouwen boven de 40....

X Nine

Geplaatst

@ Nine, is de kans op :3some: of een tweeling wel aanwezig toch? ik wil bij de volgende toch vragen op er twee terug te plaatsen, de afspraak was 1-1-2 maar voor mijn gevoel toch meer kans bij twee....maar nog even wachten tot februari!

GRoetjes spaatje

Geplaatst

Gefeliciteerd Nine! Ik wist niet eens dat ze wel eens 3 embryo's terugplaatsten?! Wauw... bij ons zijn ze supervoorzichtig dus voorlopig is het er steeds eentje (maar dat zal de leeftijdskwestie zijn).

Sterkte voor de nieuwe roodjes....

En Mar, hopelijk komen wij elkaar in januari tegen op het nieuwe wachtbankje, want ik ga hetzelfde traject in als jij, alleen een paar daagjes eerder (ik verwacht rond 29 december ongeveer ongesteld te worden).

Geplaatst

@ Spaatje en Marmira, de kans op een drieling is echt praktisch nul. Volgens de statistieken van oa het AMC is de kans op 1 embryo die blijft plakken, bij iemand BOVEN de 40, het grootst als je er 3 terugplaatst.

Een tweeling kan natuurlijk ook nog, maar dit komt ook niet zo heel vaak voor bij 40+.

Spaatje, in het AMC plaatsen ze er vanaf 36 jaar standaard 2 terug! (en boven de 40 dus standaard 3)

Groetjes, Nine

ps: Caroline... je mag me niet plagen ;-)

Geplaatst

Nine,

GEFELICITEERD !!!!

Super hoor !!!

Op naar de eerste echo !!

Geniet er van.

liefs Diane

Geplaatst

Diane, dank je wel! Ik vind het nog steeds zo wonderlijk (maar heerlijk) dat het toch gelukt is!

Ik blijf je volgen, hoor, jouw poging in februari gaat ook lukken! (je lichaam heeft gewoon even proefgedraaid ;-) )

Liefs, Nine

Geplaatst

Hoi Nine,

Ik heb nog even om er over na te denken maar ik denk dat ik toch maar ga vragen om er twee terug te plaatsen....in het asz is het dus standaard 1-1-2 en ze hebben niet over leeftijd gesproken...maar goed over het verschil per ziekenhuis is al vaak geschreven ik ga het gewoon nog eens voorleggen.

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Hi Spaatje.

Bij het AMC is het bij poging 2 (icsi) gebruikelijk om er 2 terug te laten plaatsen. Als dit niet standaard was geweest dan had ik hier toch op aangedrongen. Mijn overweging was dat ik maar weinig bevruchtingen had bij poing 1. Bij poging 2 wilde ik alles zo goed mogelijk benutten.

Als jij wil dat er 2 teruggeplaatst worden dan kunnen ze dat overigens volgens mij niet afraden.

Succes met je afweging!

Liefs keesje

Geplaatst

Goedemiddag meiden,

Ik heb me de afgelopen twee (wacht)weken een beetje stil gehouden, om mezelf niet helemaal gek te maken. Gelukkig was het ook enorm druk op het werk. Vanmorgen vroeg naar het ziekenhuis geweest voor bloedprikken en een uur geleden belde de ivf-verpleegkundige op dat mijn bloedwaarde helemaal goed was en ik officieel zwanger ben!! We zijn echt vreselijk blij! Drie maanden geleden heb ik een bbz gehad (4 dagen voor ons trouwen in het buitenland, hoe slecht kan iets 'gepland' zijn) en tijdens die operatie hebben ze de eileider moeten verwijderen en bleek de andere volledig verkleefd te zijn door een geperforeerde blindedarmontsteking die ik op 9-jarige leeftijd heb gehad. Daar hebben ze ons eerst 2 jaar voor laten aanmodderen (toen ook 1 miskraam gehad). Na de operatie per direct doorgeschoven naar het IVF-traject omdat er geen andere opties meer zijn voor natuurlijk zwanger worden. Maar nu de eerste poging dus gelijk succes. Sorry dat ik nog even in mijn roes zit, maar ik kan het gewoon nog niet geloven...

Groet,

Amber

Geplaatst

GEFELICITEERD AMBER! Wauw wat een goed nieuws!!! Ik kon/kan het ook nog steeds niet echt geloven bij mezelf maar het besef groeit per dag!

En wat knap dat je hebt kunnen wachten met testen tot de bloedtest (of had je stiekem toch al eerder een testje gedaan?). Ik ben echt super blij voor jullie.. schuif maar snel aan bij ons gezellige "augustus mama's" clubje!

Liefs keesje!

Geplaatst

Hoi Amber, wat heerlijk voor jullie! Je hebt wel genoeg meegemaakt, zeg.

Kan me voorstellen dat je in een roes zit, heb ik ook nog.

Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

Groetjes, Nine

Geplaatst

Hey Amber, van harte gefeliciteerd!!! Weer een groen lijntje erbij, hoera!

Ik kan me voorstellen dat je het nog niet kunt geloven, ik kan mezelf ook nog helemaal niet voorstellen dat het evt. 'raak' is. Geniet ervan, het is je gegund!

Groetjes, Aafke

Geplaatst

En anders kom ik gewoon naar het AMC....er waren 8 van de 10 bevrucht en nul in de vriezer en het was ivf/icsi maar toch icsi geworden. En de aankomende keer zeker icse

@ Amber, van harte meid!

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Hallo Allen, Zo, Ik kan ook weer op het wachtbankje van december. Ik wil het zelf wel doen hoor maar uh. nu even niet. Er zijn er twee teruggeplaatst. Een met een holte.(??????)en de andere hobbelt er een dagje achteraan. Zegt niets zei de arts.

De vorige keren had ik geen flauw idee hoe de emmy's en cryo's zich hadden ontwikkelt maar na al die verhalen hier op het forum dacht ik ...Ik ga ook maar eens doen dat ik verstand van heb. En kreeg toen een interessant antwoord terug. Ik begreep er nog niet zoveel van totdat Manon in mijn nek zat te hijgen (bij wijze van...) en me aanwees op een afbeelding hoe die van mij er ongeveer uit moesten zien....

Manon, nogmaals ook succes op het bankje!!!!!

Joy1

Geplaatst

Hallo allemaal! Ik ben hartstikke nieuw hier en uberhaupt nieuw op een forum... Wil graag op het "wachtbankje" plaatsnemen, maar weet niet hoe :oops:.

30 November hebben we een terugplaatsing gehad van 1 embryo (ICSI) en 14 december mogen we testen... Heel spannend dit wachten zeg!

Succes meiden! Ik duim voor jullie allemaal!

Geplaatst

Yasmine, wat fijn dat de assistente zo met je meeleeft en dat je alweer snel door mag met je cryootje!

Ik hoop echt voor je dat het cryootje goed ontdooid!

Groetjes Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden