Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Josephine,

Je hoeft voor mij niet vrolijk te zijn hoor, als je flink boos wil zijn en schelden: mijn zegen heb je! (Hoewel, als je het te bont maakt word je misschien van het forum gegooid...).

Ik snap het ook wel hoor, ik kreeg na ruim een week hoofdpijn en wist toen eigenlijk ook wel dat het mislukt was. Maar ik hoop voor een ander dat het anders gaat!

Caroline

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Yasmine, Spaatje, Mar, Sannie en nu ook Josephine: wat rot voor jullie dat het dit keer niet gelukt is! Na alle positieve testen nu ook weer een heleboel teleurstellingen op rij. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte bij het verwerken ervan en ik hoop dat het de eerstvolgende keer wel raak is.

Ik merk dat ik nu op wachtdag 10 zelf ook steeds gestresster begin te raken. Hoewel ik overtuigd was dat ik ook zou gaan vroegtesten durf ik dat toch niet aan, geloof ik.

Ik ben gewoon heel erg bang dat de uitslag negatief is, of dat hij eerst positief is en er dan wat misgaat waardoor ik op mijn officiele testdatum alsnog negatief test en ik voor niets blij ben geweest! Het is maar goed dat ik een officiele testdatum heb waarop ik de uitslag naar het ziekenhuis moet doorbellen, anders durfde ik het dan misschien nog steeds niet aan!

Ik merk dat ik moe ben, dat mijn borsten opzwellen (maar niet mega-gevoelig of zo) en toen ik vanochtend wakker werd voelde ik voortdurend van die ongi-krampjes, vanmiddag helemaal niks meer. Maarrrr, als ik naar mijn humeur kijk zou ik toch elk moment ongi moeten worden, hoezo kort lontje en echt super-chagerijnig :angry5: ??? Dat heb ik normaal ook bij opkomende ongi, of het moet nu gewoon spanning van afwachten zijn (waar ik het ook helemaal mee gehad heb).

AAAARGHH, IK WORD GEK VAN MEZELF!!! hamerslag

Geplaatst

@Aafke: ik zit op wachtdag 13 en durf ook niet te testen! Ik voel mijn buik wel. Het voelt als ik gewoon ongi word. Tot nu toe geen echt bloed.

Ik ben ook zo bang dat ik straks weer negatief test. Dus gewoon door met utrogestan...

Geplaatst

Maxi, ik had vorige week heel erge ongi-krampen, zo erg dat ik er 's nachts wakker van werd en tegen mijn man aansnikte dat het weer niets was geworden. Ook had ik het befaamde ongi-kuthumeur en hoofdpijn.

Nu heb ik al een aantal dagen een positieve test in handen...

Wat ik wil zeggen, laat je niet in de luren leggen door allerlei symptomen!

Sterkte en succes, Maxi en ook Aafke!

Liefs, Nine

Geplaatst

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 5-12 ongi

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Miep, tp 30-11, 2 emmie's, testdag15-12

Chantal33, TP 3 dec, 1 emmie, test 17-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, tp 3 dec, 2 emmies, test 18-12

Ramona 26, tp 2-12, cryo, test 17-12

Nataschaj, tp 3-12, 1 emmie, test 17-12

Luna, tp 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Louke tp 4-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie28, tp 6-12, 1 emmie, test 20-12

Ook ik mag weer plaatsnemen op het wachtbankje.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hi Nine

Bedankt! Maar ik heb vanochtend getest en helaas negatief...

Ik ga nog bloed test doen maar hoop is er bijna niet meer...

Heeft iemand ervaring met negatief urine test en vervolgens toch postieve bloed test?

Geplaatst

owww dames

wat leef ik met jullie mee!! heel veel sterkte met het lange wachten.

Aafke, wellicht ben je extra prikkelbaar door de spanning?

De pest is dat je lichaam je zo gegantisch voor de gek kan houden, in beide richtingen!

Nathalie, jij ook veel succes op de wb!

Maxi, helaas ik heb er geen ervaring mee maar na alle berichten op dit forum sta ik nergens meer van te kijken!

groetjes

Babeth

Geplaatst

@ Nine: YAHOOO al een paar dagen een positieve test. Wat geweldig voor je en dan vandaag de bloedtest! Nou dat zal dan geen verrassing meer zijn.

Ik heb hier wel steeds meegelezen maar niet meer zoveel berichten achtergelaten. Ik vind het moeilijk als ik de ladies van het wachtbankje af zie kiepen, daar ga ik veel te veel over nadenken. Wat als? Maar goed, we moeten positief blijven en ik heb goede hoop.

Vanmiddag heb ik nog een controle echo omdat ze zoveel eitjes opgeprikt hadden. Ik weet eigenlijk niet wat ze gaan controleren maar ik hoop wel dat ik stiekems iets hoopvols ga zien in mn baarmoeder.

Ook denk ik vanalles te voelen, als ik op mn buik probeer te slapen dan voel ik een bol onder in mn buik. Of ja, weet niet hoe ik dat moet omschrijven, alsof ik op een tennisbal lig ofzo, ligt in ieder geval niet lekker. Misschien is het wel helemaal niks maar ik geloof dat ik best goed aan het worden ben, in mezelf gek maken. En er is nog niet eens 1 week voorbij.

Nou ja voor de dames die moeten gaan testen, kei veel succes!! En helaas voor de meiden die van het wachtbankje zijn afgekiept, 2010 wordt jullie jaar, laat die babyboom maar komen. En heel veel sterkte nu, want ook ik weet helaas hoe die teleurstelling voelt.

Knuf Nathalie

Ps Wel verwarrend met allemaal die Nathalies hier op dat forum. In mijn omgeving komt die naam helemaal niet zoveel voor ;)

Geplaatst

ohhhhhh wat duurt wachten lang!! Zit pas op wd 5. Voel niks geks alleen last van mn rug. Maar niet die pijn die ik maandelijks heb.

Hoe gaat het met de rest van het lijstje???

Nine,sjors&sjimmie: Hoop dat vandaag alles nog posi is bij jullie??

Judith4 mocht ook testen vandaag, hoe is het met jou?

Ik heb een cryo terugplaatsing gehad in eigen cyclus, ik kan best zondag dan alwel testen ofniet?? iemand ervaring? Geen medicatie? dus het heeft geen invloed.

liefs Ramona

Geplaatst

Lieve meiden, er komt een groene regel bij....! Ik wist het wel, maar durfde het nog niet te geloven, de bloedtest heeft me overtuigd!

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 5-12 ongi

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Miep, tp 30-11, 2 emmie's, testdag15-12

Chantal33, TP 3 dec, 1 emmie, test 17-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, tp 3 dec, 2 emmies, test 18-12

Ramona 26, tp 2-12, cryo, test 17-12

Nataschaj, tp 3-12, 1 emmie, test 17-12

Luna, tp 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Louke tp 4-12, 2 emmies, test 18-12

Nathalie28, tp 6-12, 1 emmie, test 20-12

Geplaatst

Lief meisje Nine, heb je een prive-berichtje gestuurd!

Voor de rest van de meiden..heel veel sterkte met wachten... ik ga deze december ronde nog een IUI poging doen. Dat vond mijn gyn een uitstekend idee, dus zal nog wel eens spieken hier en wellicht ook wel een berichtje plaatsen...

Dank voor jullie lieve berichten allemaal...

Geplaatst

Maar even serieus, Sannie, goed dat je een IUI poging gaat doen nog deze maand!! Succes daarmee, wie weet!! Ik wil bij jou ook graag Blobjes zetten...

Caroline

Geplaatst

Hoi Suus en Ilse: dank jullie wel! De 1e echo is 15 december en mijn HCG is 462, op wachtdag 14/15 (weet even niet wat precies aan te houden)

Sannie, ik vind je een kei, dat je deze maand IUI gaat doen. Dat kon bij ons nooit, het zaad was te slecht.

Ik ga duizend kaarsen voor je branden en ook voor Caroline, medebep, medemeisje, :-) lalala

X Nine

Geplaatst

NINE!!! wat goed! superfabulistischformidabel....sorrie liet me even gaan, kom niet meer bij als het er drie zijn...dat worden dan vast veel dutjes op je winterjas!.kunnen ze dat de 15de al zien?

Groetjes Spaatje

Geplaatst

Nine; GEFELICITEERD!!!! dat er nog meer groene regeltjes zullen volgen.

Geplaatst

:icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny::icon_sunny:

Hiep Hiep Hoera voor onze Nine!!!!!!!!!!!!!

Echt geweldig!!!!!!!!!!!!!

Josephine

Geplaatst

Nine, Ben helemaal blij voor je!!! Gefeliciteerd!

Hoe voel je je nu???

Ben ook heel benieuwd van hoeveel je zwanger bent...zou toch wat zijn als het er 3 zouden zijn:icon_bounce::icon_bounce::icon_bounce:!

Groetjes en liefs, Erika

Geplaatst

hallo lieve meiden.

lees gelukkig ook blijde berichten Nine gefeliciteerd... geniet ervan.

en voor de rest van de meiden natuurlijk ook die pos. getest hebben.

sorry heb even niet meer terug gelezen wat er allemaal staat :unsure:

en voor de meiden met negatief heel veel sterkte.

Geplaatst

ik heb vandaag maar het ziekenhuis gebeld en mijn gyn. assistente gesproken nou die moest gewoon huilen door mij. dat is zo een schat van een mens. ze vroeg mij hoeveel eskimo's ik had en toen zei ik dat ik er maar 1tje heb toen zei ze mooi dan doen we die in je eigen cycles maar volgende maand pas 16 dec. heb ik afspraak om medicijnen te halen ze zei dat ik pillen krijg weet niet welke en dan zoude ze de rest gaan vertellen wat dus krijg een tp in mijn eigen cycles. dus vroeg haar of dat dan mijn tweede poging was zei ze nee dat hoort gewoon onder behandeling nou was echt opgelucht ineens en ben vandaag iets blijer als ik dat had geweten had ik ook de matige eitjes moeten laten maar ja in het ziekenhuis zeiden ze dat ik maar 2 toppers had en de rest zouden ze weg doen wist ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel

nou hoe gaat het met de rest hier?

we hebben het weekend een hoop gejankt nu heb ik af en toe huilbuien maar wel beter als vrijdag en het weekend.

Geplaatst

Lieve schatten, bedankt voor jullie felicitaties! Het komt nog onwerkelijk op me over... en heb nog wel angst voor de 1e echo...

Ik wil dat jullie ook allemaal aan de beurt komen!

Erika, wat zijn jullie volgende stappen?

Liefs, Nine

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden