Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Talya, TP 28 nov, 1 cryo, test 10-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Miep, tp 30-11, 2 emmie's, testdag15-12

Chantal33, TP 3 dec, 1 emmie, test 17-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, test 18-12

Nathalie80, tp 3 dec, 2 emmies, test 18-12

Ramona 26, tp 2-12, cryo, test 17-12

Nataschaj, tp 3-12, 1 emmie, test 17-12

Luna, tp 4-12, 2 cryo's, test 15-12

Louke tp 4-12, 2 emmies, test 18-12

Door al het verdrietige nieuws van de afgelopen dagen, voel ik me bijna schuldig dat ik wel goed nieuws mag melden (heel dubbel gevoel!). Aan de andere kant is dit toch ook wat we allemaal willen bereiken door het hele intensieve IVF/IUI traject heen.

Vanmorgen heb ik namelijk positief getest. De test van afgelopen maandag was nog vaag, maar deze test gaf een veel duidelijker streepje.

Even voor de dames die nog in de wachtweken zitten en allerlei symptomen hebben/voelen. Je kunt er echt helemaal niks van zeggen. Aan de hand van mijn symptomen had ik juist het gevoel dat ik ongi zou worden.

Ik had de afgelopen twee dagen wel fiks pijn onderin m'n rug. Dit hoeft dus niet per definitie fout te zijn! Ook waren (en zijn) mijn darmen erg onrustig. Mijn borsten zijn nog steeds niet gevoelig. Misschien komt dit nog. Ik ben vooral vandaag wel met vlagen misselijk.

Gr. Heleen

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Ik heb even een week niet op het forum gezeten omdat ik dacht dat ik er teveel mee bezig was....maar ook dat helpt niet dat blijkt wel weer....ik heb mijzelf ook even rood gemaakt......ik had gisteren eerst wat rozig slijm bij het afvegen en de hele dag last van mijn buik/rug/cyste...later in de dag was het wat bruin en 's avonds voor ik naar bed ging was het weg....vanochtend ook niets te zien en nu erg bruin verlies en rood bloed ...heb ook echt enorme krampen nu in mijn buik...dus helaas....heb nog 1 cryo in de vriezer dus maandag het ziekenhuis maar bellen wat de planning is en nu ga ik mij compleet volvreten met chocoladeletters...

Dames waarbij het ook niet gelukt is...heeeeel veeeeel sterkte!!

Dames waarbij het wel gelukt is: van harte gefeliciteerd!!

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Heleen!! Dit is het allermooiste Sinterklaascadeau wat je ooit had kunnen krijgen. Geniet ervan!!! En ik weet zeker dat alle meiden hier blij voor je zijn en dat het vroeg of laat voor ons ook komt!!

@mar2809; wat ontzettend balen. Het is niet ons Sinterklaasfeest. Heel veel sterkte in ieder geval!!

Geplaatst

no need to say more.....

We doen niet aan sinterklaas (dus geen rotkado ook) voor de groene dames die dat wel doen, van harte gefeliciteerd!

Groetjes Spaatje (rood)

Geplaatst

lieve meiden,

allemaal bedankt voor jullie reacties de tranen bij mij houden maar niet op.

ben maar toch boodschappen gaan doen en ja dan kom je natuurlijk bekenden tegen en vragen weer dezelfde vraag wanneer mogen we een kleine van jouw bewonderen nou tranen sprongen weer over mijn wangen heen heb het gesprek maar afgehaakt en gezegd dat ik me niet lekker voel. heb de helft van de boodschappen gedaan en binnen half uur was ik weer thuis.

ga zo even naar mijn ouders toe. even het oude en veilige gevoel opzoeken me man kan niet ophouden met troosten maar, tuurlijk kan niemand mijn verdriet afnemen, moet het zeker zelf doen.

voor alle meiden in het groen van harte en wens jullie heel heeeeeel veel sterkte en succes geniet ervan.

en voor de meiden in het zelfde schuitje als mij jullie ook heel veel sterkte en laten we de moed maar niet opgeven ook al is het moeilijk.

ik zie jullie wel weer op wachtbankje jan/feb.

groetjes

ps. ik weet niet hoe ik mezelf rood moet doen maar als iemand dat zou willen doen, dank ervoor.

Geplaatst

Lieve Yasmine, Spaatje, Mar, ik wens jullie veel sterkte met deze pech...bah, bah, bah! Ik weet hoe het voelt, heb het ook twee keer meegemaakt.

Mijn test is nu positief, na 3 ICSI's, maar ik ben nog steeds niet 100% gerust, eerst maar de bloedtest van aanstaande maandag.

Heleen, jij ook vast voorizichtig gefeliciteerd!

Liefs, Nine

Geplaatst

Ladies,

Mijn ongi is net een uurtje geleden in alle hevigheid losgebarsten.. dus ... Lieve Yas, ik doe het wel even meis... Dikke knuf van mij!!!!!

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12, 5-12 ongi

Geplaatst

Yasmine: ik herken dat...iedereen stuurt me steeds berichtjes met: en, en weet je al wat meer en dan komen de tranen weer....een vriendin belde me net op..ik weer helemaal in tranen...bah...het ergste vind ik nog dat ik zovel pijn heb geleden door die cyste en dat dat ook nog allemaal voor niks is geweest....dat valt me erg zwaar...nu moet dat ding er ook nog eerst uit en daar zie ik vreselijk tegenop....alleen al dat ik daardoor misschien wel een half jaar moet wachten voordat ik met poging 2 verder kan...mijn vriend is nog steeds optimistisch en denkt dat het ons ook nog wel gaat lukken...nou ik kan alleen maar hopen maar ondertussen leg ik de ene na de andere kraamvisite af...het lijkt wel of anderen van de lucht zwanger worden...een kennis van mij is zwanger van de 5e!! en dat terwijl ze haar geadviseerd hadden om niet meer zwanger te raken omdat het bij de laatste bijna mis is gegaan...daar kan ik zo kwaad om worden...maar ja je doet er niks aan...ik kan alleen maar hoop blijven houden en veel geld sparen of de eindejaarsloterij winnen zodat het na de 3e poging niet afgelopen is....

Geplaatst

Ahhhh Yasmine, Spaatje en Mar

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, wat verschrikkelijk ellendig dat het niet gelukt is deze poging.

Veel sterkte en kracht meiden!!

Nine, het is vast goed maandag!! succes

Nathalie, succes morgen met de tp!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hai Sannie

Ik zag dat het bij jou deze keer ook niet gelukt is,

ook voor jou heel veel sterkte en kracht meid, het is zo ontzettend klote!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik mag ook in het rood. Had goede hoop deze keer maar vandaag, totaal onverwacht, toch ongesteld geworden. Meteen getest en ook deze was negatief. Wat een klap!

Het ergste vind ik alle moeite die voor niks is geweest en de laatste poging die zich nu aandient. Vorige keer was ik ook ongesteld maar toen hadden we nog een posi test, is toch meer dan nu. Het is zo definitief nu na weken hopen.

Ga maar ff een wijntje drinken met mannetje (klinkt wel erg, he) haha

Geplaatst

Back in town; al sinds gisteren. Maar ik heb eerst zo ongeveer 2000 berichten moeten bijlezen.

Wat is er ontzettend veel gebeurd!

Mooie onwikkelingen...keesje, pien, nine(!!!)

Maar ook verdrietige; bah...'t heerlijk avondje is gekomen...nou nellas, geniet van je wijntje, wat een k#tzooi! Sterkte!

Spaatje, Yasmine, Mar, Kimmie en Sannie; shitzooi, had het zo anders gehoopt voor jullie. Heel veel sterkte...en een dikke :hug:

Lfs, Erika

Geplaatst

Dames, ik weet het ff niet meer....!!!!!!!!

Dacht echt dat vanmiddag mijn ongi was doorgebroken..echt krampen niet normaal en rugpijn... (normaal alleen rugpijn). Kom thuis en vind dus wat bloed in mijn inlegkruisje..maar niet veel..dus ik denk, ben nu ongi geworden.

Echt de hele avond tot ongeveer een uur geleden, warm, koud, niet lekker (alsof je gewoon de griep krijgt) en die vreselijke krampen. EN, geen bloed meer!!! Echt elk half uur gecheckt, maar helemaal nix..Nu is alles weer 'normaal' zeg maar, dus voel me weer helemaal opgeknapt...

Ik snap er dus werkelijk geen sikkepit meer van...

Kan het toch een late innesteling zijn of ga ik morgen gewoon 'normaal' vloeien??? Wat denken jullie, zal ik als ik echt niet meer ga vloeien er dinsdag nogmaals een test tegenaan gooien? Dat is eigenlijk mijn officiele testdag..

HELP...

Geplaatst

Zo, ik ben weer wakker Sannie! Jij houd het wel heel spannend... Tja, je hebt inmiddels genoeg verhalen hier gelezen van zwanger met bloedingen, dus... zou als het morgen niet doorzet er nog maar een testje tegenaan gooien. Je weet nooit...

Caroline

Geplaatst

Hallo meiden,

Dames die van het wachtbankje af zijn gevallen heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

En hopelijk meer succes met de volgende poging.

En de groene regels: van harte gefeliciteerd.

groetjes Diane

Geplaatst

Dank, maar laat maar meisjes..dat ietsie pietsie hoop die ik toch ´deep down inside´ had is nu helemaal weg...

Geplaatst

Ondanks dat ik eigenlijk niet zo van het testen ben, heb ik dat vanochtend toch gedaan. Zit op dagwacht 12 en heb een negatieve test. Ik stop nu acuut met die k*tbolletjes, heb (had) toch geen hoop meer.

Nu dus even helemaal geen polonaise meer aan mijn lijf. Ik ga me mentaal maar voorbereiden (als dat uberhaupt mogelijk is) voor de allerlaatste poging (die zal waarschijnlijk in januari plaatsvinden). 2010 wordt voor mij het jaar van de waarheid.

Meiden die ook negatief getest hebben of menstruatie hebben gekregen: Sterkte! Het is zwaar shit!

Meiden die er positiever voor staan: Proficiat: koester je geluk!

Veel liefs van Josephine

Geplaatst

Hoi Josephine,

Heb nu drie keer een berichtje van je gelezen... snap dat je boos bent, maar... is een clichévraag: test je niet te vroeg? Dat hier allemaal meiden zijn die al heel vroeg lichte streepjes hebben wil volgens mij niet zeggen dat dat bij iedereen zo is? Je hebt toch nog geen bloed gezien of heb ik dat gemist? Wil je geen valse hoop geven hoor, maar als je uitgaat van het ergste... je weet nooit.

In ieder geval veel sterkte, helaas weet ik ook hoe het voelt als het mislukt is...

Caroline

Geplaatst

Ha Caroline,

Ik snap je redenatie maar ik ga bij mezelf meestal van het ergste uit :sad2:

Verder vertoon ik geen enkel signaal, noppes! Nee, ik denk echt dat (ook) deze ronde weer in het water is gevallen.

Ik herinner me nog dat onze gyn vantevoren heeft 'gewaarschuwd' met de woorden: Reken je niet rijk met IVF! Nou, gelijk heeft ze. Ik vind het even heel armoedig gesteld.

Morgen ben ik vast een stukje vrolijker, promise!

Liefs!

Geplaatst

@Sannie; wat een rotsituatie zeg. Wat kan je lichaam dan rare racties geven he, o.i. van hormonen. Sterkte...

@Josephine; Jij ook sterkte, kan me je reactie goed voorstellen...

X Erika

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden