Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Pieneke, ik ga heel hard duimen dat het deze keer echt goed mag gaan het is je zo gegund ( iedereen trouwens)

@Iza, Ja het is onze eerste poging vandaar ook al die spanning ik heb helaas nooit zelf ivf kunnen doen dus ik heb geen idee hoe ik deze weken door ga komen.

Motor rijden is echt een grote passie wij gaan echt overal na toe en mocht het lukken

dan komt er zeker op den duur een zijspan zo dat we gewoon door kunnen rijden.

Ik zie dat jij 11 bevruchtingen hebt geweldig hopen dat het morgen een plakkertje is voor jullie.

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik kom voorlopig nog niet op een wachtbankje maar wil jullie toch heel veel succes wensen met het wachten!! Dat jullie allemaal maar een prachtig kerstcadeautje mogen krijgen!!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Meiden, heel veel succes op de wachtbank van december!! De stemming zit er alvast goed in!

Lfs, Nienke

Geplaatst

Wachtbankje december

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-dec

Pieneke, TP 19 nov cryo (1 of 2?), bloedtest 4-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test?

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Hallo Dames, ik neem ook vanaf vandaag plaats op het beruchte wachtbankje. Bij ons zijn er vandaag 2 embryo's teruggeplaatst, helaas niet van topkwaliteit (welke kwaliteit wel heeft de dr ons niet vertelt). Nu maar wachten en wachten. We houden elkaar heir wel gezeldschap.

Iedereen houd elkaar stevig vast.

Groetjes Linda

Geplaatst

Wachtbankje december

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Welkom! Heb ff opnieuw gekopieerd, je had niet het laatste lijst gekopieerd, geeft niet hoor.

Geplaatst

Wat een gezelligheid hier op het beruchte wachtbankje...hoop met grote hopen dat ik vanaf zondag erop mag ploffen!

Duim ff meiden op mooie bevruchtingen van mijn 4 eitjes!!!!!

Kusss,

San

Geplaatst

Ha Pieneke, mooi, er zitten er weer twee in bij jou! Ik meld me nog niet aan voor het decemberbankje... als alles goed gaat, kom ik er zondag lekker bijzitten!

X Nine

Geplaatst

Ik verheug me nu al op meer meiden op de bank!

Zo mijn boodschappenlijst voor de sint is klaar, dus ik trek er maar lekker op uit zodirect. Vanavond hebben we eters, en ik heb een heerlijk recept op het menu staan. Wel iets met gorgonzola maar ik ga naar de echte kaasboer en daar zullen ze vast iets hebben zonder schadelijke stoffen.

Pieneke

Geplaatst

Hoi dames

iedereen op het bankje wil ik graag onwijs veel succes wensen!!!

Pieneke, wat mooi dat ze beiden weer goed ontdooit zijn, dat is op zich al een hele prestatie!

Linda, dat het geen toppers waren wil niets zeggen, onze eerste pogign was een topper en later 2 cryo-toppers maar zonder resultaat.

Deze 2de poging een goede een een iets mindere maar toch 1 er een van de twee niet kunnen ophouden met delen!!!

heel veel succes allemaal!

liefs

Meiske74

Geplaatst

Oke, nu mag ik hier legaal komen ;)

2 perfecte teruggekregen, beide 8 cellen!! En het goede nieuws is dat we zelfs nog 7 cryo's hebben!

Geplaatst

He Iza,

Van harte gefeliciteerd! Dit moet 'm inderdaad worden! Als alles goed gaat kom ik er zondag bij.

Enne... ik denk dat we qua werk ook al redelijk in dezelfde hoek zitten!

Groetjes, Nine

Geplaatst

Wachtbankje december

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, bloedtest 4-12

Hi dames.. ook ik mag me aansluiten. Ik heb 2 emmies teruggeplaatst gekregen. 1 echte topper en 1 moet nog een schop onder zijn kont krijgen.. maar ik ben al helemaal blij.. ik was even de hoop verloren en had niet verwacht uberhaupt nog een TP te krijgen.. Dat er nu 2 binnen zitten vind ik een wonder.. nu nog blijven plakken.

Voor iedereen veel succes. Ik zie dat we al met een heel clubje op 4-12 zitten. Spannend! Laten we elkaar maar goed vasthouden op dit bankje.

oh ja.. pieneke.. heb ik het lijstje goed aangepast. Ik probeer het altijd wel dapper maar het gaat vaak mis met mij en lijstjes...

Liefs!

Geplaatst

Meiden heel veel succes deze maand. Het lijkt me bijzonder om in december op het wachtbankje te zitten. Zelf vind ik december een heerlijke maand.

Heel veel sterkte gewenst met z'n allen en ik hoop voor jullie dat het een idioot positieve maand gaat worden!!!

Geplaatst

Sannie, wat naar dat je dat zo voelt!! 4 is niet zo heel veel (ik had mijn eerste ivf poging ook 4 eitjes, alle 4 bevrucht..!! Lastig te stimuleren..) maar er is er maar 1 nodig hoor!! Ik duim met je mee... Heb je al gebeld? Ik duim keihard mee hoor!!

Nine, hahaha... Ja dat zijn wel veel overeenkomsten! Zie dat er 11 eitjes zijn geoogst bij je! Geweldig! Wanneer hoor je meer?

Chantal, oh wat geweldig zeg! Ja ik ben ook benieuwd hoe ik dat ga doen... wil nog wel rijden in de winter.. Maarja als ik eenmaal zwanger ben den kik niet dat ik het risico wil nemen om te gaan rijden nu (ik heb een racer ;)). En uiteraard is het heel spannend, voor jou misschien nog wel dubbel zo spannend! Ook voor jou duim ik mee hoor!

Net zoals de rest uiteraard... Ik doe even een droom in de wereld gooien: ALLEMAAL zijn we groen op 31-12? DEAL!? ;-)

Geplaatst

Keesje, ook de buit al binnen :)

4 december moet een prachtige dag gaan worden, Sinterklaas gaat het druk krijgen!!

Geplaatst

Pienke meid wat fijn dat je twee cryootjes goed ontdooid zijn zeg!!!!!!!!!!!! Op naar die blijvende groene regel, het is je zo ontzettend gegund!!!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Even een off topic vraagje (alweer).... op welke dag begonnen de meiden die puregon moesten spuiten hiermee??? Ik hoor verschillende verhalen... ik dacht dat ik de eerste keer op de vierde dag hiermee begon... decapeptyl op de 2e dag van de menstruatie en dan op de vierde dag puregon..

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Nathalie, eerlijk gezegd geen idee. Nou heb ik Menopur geprikt en Deca, maar de deca moest ik direct op dag 1 van de menstruatie mee beginnen en de Menopur op dag 3. Maar denk niet dat je hier iets aan hebt...

Geplaatst

Welkom, aanschuivers! Even een vraagje; ik heb de eerste dagen na de punctie eigenlijk amper napijn gehad en ik heb dan ook de dag voor en de dag na de terugplaatsing gewoon gewerkt. Nu heb ik echter sinds gisteren (dus 1 dag na de tp) behoorlijk last van mijn buik. Hij is erg opgezet en daarbij heb ik linksonderin (eierstok, gok ik zo) steekjes, waardoor het lastig is om rechtop te gaan staan. Zijn dit gewoon bijwerkingen van de utrogestan en hoort het er dus bij, of zijn het toch nog wat consequenties van de punctie, wat denken jullie? Het is wel vervelend...

Geplaatst

@Marmira, kan je vraag helaas niet beantwoorden. Heb nog nooit Ustrogan gebruikt. Wellicht dat andere meiden hier wat meer info voor je hebben. Heb je de gyn al gebeld?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden