Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Marmira,

Hier een punctiegenoot...ik heb altijd last de dagen daarna, volgens mij komt het niet door de utrogestan, maar door het lekprikken van de eiblaasjes.

Zie het als wondgenezing! (kan ook best een tijd duren...)

Groetjes, Nine

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank je Iza, ws is het toch hetzelfde met puregon en menopur dus heb ik er zeker wat aan!

Met dag 2 van de deca bedoel ik de dag dat de menstruatie echt is doorgezet zeg maar.

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Ik heb ook nog steeds wat last van mijn onderbuik sinds de punctie, geen pijn maar is gevoelig en wat vervelend met name tijdens het lopen.

Zo de 1e dag zit erop. Gaan jullie dames hier op het wachtbankje nog iets leuks doen om de tijd door te krijgen?

Morgen ga ik shoppen met mijn moeder en schoonzus. Zondag misschien met mijn man naar een kerstmarkt of zo.

Groetjes Linda

Geplaatst

Inderdaad Nathalie! Hier moest ik zodra het echt doorgebroken was (maar dat was hier gelijk op dag 1) beginnen!!

Ik heb nu ook voor het eerst utrogestan! Vorige 2 pogingen Pregnyl als onderhoud moeten prikken. Ondanks dat dit prut is, vind ik het wel beter. Alhoewel mijn borsten echt zwaar gespannen zijn en pijnlijk.

Heb wel een mega gevoelige onderbuik en lang staan/lopen is echt nog geen succes. De punctie is gewoon heftig, ze 'prikken' toch in je lichaam en inderdaad wat Nine zegt, het is wel wondgenezing.

Met de Pregnyl had ik altijd direct krampjes in mijn baarmoeder de volle 2 wachtweken. Nu gelukkig nog niets!! Ben benieuwd...

Leuke dingen doen.. ik wel! Zodadelijk komt mijn beste vriendinnetje, morgen even een rustig dagje, zondag gaan we met een vriendenstel naar de bioscoop.. Vanaf maandag weer werken (ik ben al 2 weken thuis) en volgend weekend ook alweer genoeg gepland :) En dan zitten we alweer aardig in de richting van december!! Hoop dat het vliegt!!

Geplaatst

Wachtbankje december

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-dec

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, bloedtest 4-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12

Sorry dames, ben vergeten mijn testdatum door te geven!!!!

Geplaatst

Bwuh, ik geloof dat ik mijn eerste dipje heb :(

Ineens even het gevoel het gaat vast nooit lukken want tot op heden is het ook nog nooit gelukt!

En natuurlijk mag ik niet zo denken, ik bedoel, kan nog niets weten want de tp is net gisteren geweest.. Maar gewoon, zo'n gevoel wat je ineens overspoelt...

Vanavond maar lekker op tijd naar bed en hopen dat ik me morgen beter voel...

Geplaatst

Iza, dipjes horen er echt bij, zucht. Het is een loterij waar wij aan mee doen.

Statistisch gezien zou het toch een keer moeten lukken. Tenslotte hebben we meer kans op een prijs dan in de Staatsloterij:occasion16: En waarom niet deze keer?

Lekker filmpje kijken misschien? Wijntje kan ff niet....

Liefs, Nine

Geplaatst

Ik hoopte a.s. woensdag op het bankje te ploffen, maar helaas het baarmoederslijmvlies was nog niet dik genoeg.

Dus dinsdag opnieuw naar het zh. Hopelijk vrijdag dan?

Geplaatst

Iza het is echt een emotionle achtbaan deze bandelingen. Ik kan er ook over meepraten, het gaat echt heel snel zo'n ommezwaai naar een dipje. Maar gelukkig hebben we dit niet iedere dag. Hoe gaat het vandaag met je?

Ilse succes dinsdag in het ziekenhuis, hopelijk is je baarmoederslijmvlies dan goed gegroeid en krijg je vrijdag een cryo teruggeplaatst en komen we je hier weer tegen.

Hoe gaat het met de andere dames hier op het December bankje??

Liefs Linda

Geplaatst

Hallo dames, dank jullie wel. Ik voel me gelukkig stukken beter. Heb heerlijk geslapen. Was gisteren ook wel een rare dag, want het was mijn moeders sterfdag, dus dan ben je altijd wel wat emotioneler.

Het blijft een achtbaan. Een die mensen die het nooit mee hebben gemaakt, zich eigenlijk niet kunnen voorstellen. Maargoed, vandaag heb ik de hoop weer te pakken, hopen dat ik hem nog even vast kan houden. Maar bedankt voor jullie lieve reacties!!

Zag dat wij redelijk gelijk opliepen Linda, alleen jij hebt je terugplaatsing een dag eerder gehad! Is dat protocol bij jullie, om op dag 2 al terug te plaatsen?

Ilse ik hoop ook dat je baarmoederslijmvlies nu een groeispurtje maakt en dat je je snel bij ons kan voegen hier!!

Geplaatst

In Maastricht doen ze eigenlijk altijd de tp na 2 dagen, behalve als het weekend er tussen valt. Ik las hier pas dat de meeste dames de tp na 3 of soms zelfs na 4 dagen heeft. Wil de volgende keer als ik naar het ziekenhuis moet wel vragen waarom zij al zo snel een tp doen.

Gelukkig voel je je vandaag alweer een stuk beter Iza. Volhouden zo. Ik weet alleen nog niet of we cryo's hebben, daar kan ik einde van de week voor bellen. Jij hebt nog 7 cryo's, super! Zijn ze apart of per 2 ingevroren?

Succes allemaal.

Geplaatst

Aha vandaar! Hier is het eigenlijk altijd dag 3! En bij cryo op dag 5. Spannend hoor, hoeveel eitjes had je en waren er bevrucht? Ik hoop voor je dat je nog een heel stel cryo's hebt (en dat je ze gewoon kunt gebruiken voor een volgende ;-))

Mijn cryo's zitten per 2 ingevroren omdat ik er vanaf nu ook steeds 2 terug wil. Dus we hebben nog 4 kansen (als alles goed ontdooit natuurlijk!)

Geplaatst

Goedemorgen!

Iza.. fijn dat je je nu weer wat beter voelt. Het is echt een achtbaan! En helemaal op zo'n voor jou persoonlijk heftige dag.

Ja.. LindaJ.. Goede vraag. Hoe gaat het op het wachtbankje. Ik voel me (deze 2e poging) een stuk onrustiger. Bij poging 1 vloog de tijd.. heel naief was ik er van overtuigd dat het nu wel echt goed ging komen. En hoewel in nog steeds vol vertrouwen ben.. is het deze keer veel spannender.

Veel leuke dingen doen dus zodat de tijd vliegt!

Ilse. Ik hoop dat je BS snel gaat groeien en dat je dus snel op dit bankje kan plaatsnemen!

Groetjes

Geplaatst

Hoi Decembermeiden,

Ik wil jullie heel veel s6 wensen en dat jullie maar mooie testen zullen hebben. Ik zelf moet morgen naar het zh bellen(gister negatief getest) en dan hoor ik wanneer wij weer verder kunnen. Ik heb 2 cryo's maar weet niet of die gelijk volgende maand weer terug geplaatst worden.

i.i.g Veel succes en geduld met "wachten".

Liefs

Diana

Geplaatst

Wachtbankje december

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 6-12

Nou ladies, tis gebeurd! Van de 4 eitjes waren er precies 2 bevrucht (allebei 8-cellig!!!). Vond het machtig om te zien...die stipjes op de echo...

Liefs,

Sandra

Geplaatst

Wachtbankje december

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Zo, Nine mag er ook eindelijk bij.

Er zitten er drie in mij, een 8,7 en nog 5-cellige. Wie van de drie....

En nu eens wel cryo's??

Groetjes, Nine

Geplaatst

Hey Allemaal,

Wij zitten vanaf vandaag ook op de wachtbank 7 dec testen??!!! Spannend allemaal. We hadden 14 eitjes 7 bev cia icsi waarvan 4 emmy's en 7 ivf bevr waarvan 1 emmy!!! Een perfecte emmy tp nu afwachten en hopen dat hij blijft plakken.........

Succes allemaal.....!!!!

Gr Judith

Geplaatst

Wachtbankje december

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Judith ik heb je erbij gezet!

Het wordt al wat he ons december "verlangbankje"!

Geplaatst

Ffkes aangepast meisjes, had me vergist in de testdag :misc_expressions-wh(hahaha, wens is de vader van de gedachte!)

Wachtbankje december

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Geplaatst

Hallo dames, het was druk vandaag met tp's zie ik. iedereen goed plaatstgenomen? Het wordt idd al aardig druk hier. We hoeven in ieder geval geen lootjes te trekken voor sinterklaas, want we willen tcoh allemaal hetzelfde haha.

Iza ik had 10 eitjes waarvan er 9 bevrucht zijn. 2 Emmies hebben we teruggeplaatst gekregen. Of we cryo's hebben horen we pas op zijn vroegst eind van de week. Jij hebt in ieder geval nog een mooi aantal in de vriezer liggen voor de volgende!

Iedereen veel succes,

Liefs Linda

Geplaatst

Waarom hebben sommige van jullie 2 emmies teruggeplaatst gekregen, omdat jullie dat wilden of net zoals ik omdat ze van iets mindere kwaliteit zijn?

Geplaatst

Hi Linda,

In ons ziekenhuis mag je kiezen, 1 of 2. En aangezien ik al op 'een leeftijd' ben, leek het ons verstandiger er 2 terug te laten plaatsen. Dit vergroot de kans, nietwaar?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden