Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Erika, ik zie dat je hier aan het lezen bent....ik vind het zo erg voor je, heel veel sterkte, en ook voor je vrouw, het lijkt me zo moeilijk om er naast te staan!

Groetjes spaatje

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Spaatje, de verschillende testdagen ligt volgens mij met name aan welk soort hormonen je gebruikt..ik gebruik nu de pregnyl (vanaaf de laatste prik) en dan heeft het totaal geen zin om tussen morgen en 10 dagen erna te testen...

Hou je taai meid! En anders ga je maar aan de cola... ;-)

Geplaatst
@Spaatje, de verschillende testdagen ligt volgens mij met name aan welk soort hormonen je gebruikt..ik gebruik nu de pregnyl (vanaaf de laatste prik) en dan heeft het totaal geen zin om tussen morgen en 10 dagen erna te testen...

Hey Sannie! dat van de pregnyl wist ik dat blijft een dag of tien in je lijf...ik vind dat ze en manier moeten vinden die van te voren zegt of het wel of niet gelukt is:dontknow: maar dakannie:cry2:

Geplaatst

Nou Dames.. ook ik heb gisterenavond en vandaag (ruim voor de test van het ziekenhuis van a.s. vrijdag) getest... ENNE... Ik heb inmiddels een kleine verzamelijk positieve tests liggen.. ik durf nog niet te blij te zijn.... maar aan de ander kant aangezien het a.s. maandag 2 weken na de punctie is.. is het toch wel een beetje positief denk ik.. Poeh! Ik heb in 4 jaar nog nooit een positieve test gezien dus dit eigenlijk wel heel appart. Ik heb ook nog super veel moeite om het echt te geloven.. ik denk dat dat pas na de bloedtest beter zal gaan! En in de tussentijd.. vrees ik dat ik iedere dag zal testen.. haha.. ik ben nu namelijk verslaafd!

Kimmy.. heb jij nog een keer getest?

@ alle andere dames! veel succes in deze spannende dagen!

Liefs Keesje

Geplaatst

He Babeth,

Wat een tegengestelde reacties krijg je toch van de verschillende ziekenhuizen. Bij mij zeiden ze juist dat je veel moet drinken....aaagh!

Echt rusten heb ik niet gedaan, alleen als ik me echt beroerd ging voelen.

Wat een super bericht hebben jullie gekregeb: een eeneïge tweeling!!! Van harte gefelciteerd en een super zwangerschap gewenst!

Gr. Heleen

Geplaatst

Sannie... wellicht kan je nog een dagje smokkelen met testen. Ik wil het wel even voor je berekenen hoor?? Moet je wel even doorgeven wanneer (en hoeveel eenheden) je de verschillende pregnyl injecties hebt gezet...

Geplaatst

@Pieneke en Sannie: ja, wachtweek 1 is voorbij. Ik heb dezelfde symptomen als bij de 1e 2 ICSI's. Ik wil eigenlijk helemaal niet meer nadenken.

Het is mijn laatste kans...Ik wil elke gedachte aan dit proces verdringen. vroegtesten kan in mijn geval ook niet.

Pieneke, ik ben dolblij voor je, het moet gewoon deze keer zo zijn, en San...

jij zal fluitend door wachtweek 2 gaan!

X Nine

Geplaatst

Keesje en Iza alvast gefeliciteerd met jullie positieve test!

Ik wil/durf en mag ook nog niet van mijn man testen. Heel misschien doen we hem 1 of 2 dagen eerder zodat we het nieuws niet van een vreemde in het ziekenhuis te horen krijgen. Bij mij is het broekloeren begonnen. ben steeds bang om ongesteld te worden. Zo lang we dat nog niet zijn hebben we hoop.

Komende week begint December, dus dan willen we iedere dag groen zien en neit alleen van de kerstbomen.

Succes allemaal.

Liefs Linda

Geplaatst

Dankje Spaatje, voor haar valt het idd ook niet mee!

Maar we hebben elkaar en slaan ons ook hier wel weer doorheen!

Wij gaan vanaf morgen een midweekje weg, even bijkomen met zijn tweeen. Zijn we wel aan toe.

Dus ik ga een heleboel ontwikkelingen missen.

Ik wil dan iedereen nog veel succes, groene regels en sterkte wensen in de wachtweken!!!! Dat de Sint maar gul mag zijn!

Keesje/Iza; gefeliciteerd!!!!

Eneeh...zaterdag lees ik weer bij!

Lfs, Erika

Geplaatst

iiiiiieeeeeeeeeee......nog 1 nachtje slapen en dan mag ik hopelijk bij jullie komen zitten! Morgen om 9.15 bellen of en hoe laat de tp is!

x Kristel

Geplaatst

Hi dames,

Het lijkt erop dat jullie goed beginnen op het wachtbankje van december. Voor de dames die al positief getest hebben, van harte.

Voor de dames die nog aan het wachten zijn, heel veel succes.

Groetjes Dorine

Geplaatst

#@#@!!!! Ik heb zojuist rood bloed verloren!!! Ben dus nu al van het wachtbankje afgedonderd om het zo maar te zeggen!!! Kwam net uit de douche en zag een flinke rode vlek op mijn handdoek zitten. Dacht eerst nog dat het kwam doordat ik mijn benen had geschoren maar helaas. Bij het afvegen, zag ik nog steeds bloed. Heb het inlegkruisje maar verwisseld voor maandverband. Ik ben zo ongelofelijk verdrietig. Had zo'n goede hoop!! Er waren al zoveel positieve berichten deze maand......Helaas.....

Geplaatst

Het kan toch niet zo zijn dat het nog goed is????? Normaal begint mijn menstruatie altijd met wat bruine afscheiding dat daarna overgaat in rood bloed. En nu heb ik al meteen rood bloed en geen ongi klachten....... Nou ja....reken maar nergens meer op...

Geplaatst

Wat balen, Sissi... het is iedere keer zo'n domper. Ik vrees, gezien mijn heftige krampen, dat ik je een dezer dagen ga volgen.

Sterkte,

liefs, Nine

Geplaatst

Hi Nine, Heb jij zo'n last van krampen dan???? Ik voelde nl. helemaal niets. Heel raar. Maar ja.....een duidelijker teken dan rood bloed kun je niet krijgen toch??? Hoopte nog op innestelingsbloed maar ja.....de tp is al 10 dagen geleden. Lijkt mij ook geen optie meer.....

Geplaatst

Lieve Sis, ik vind het zo naar voor je meissie..verdorie! Had het je zooo gegund meis.. Heel erg veel sterkte met het verwerken van deze klap...

Dikke, dikke knuf..

Liefs,

Sandra

Geplaatst

@Nine, lieffie.. ik wil je zo graag troosten nu! Kan helaas alleen maar virtueel...potjandorie...hang in there girl..je weet het nooit!

100 knuffels...

San

Geplaatst

Heey dames,

Nou ik mag me officeel op het wachtbankje van december voegen.

Vanochtend om 10.20u TP van 2 emmy's gehad!!!

Het was onze eerste keer dus was best wel spannend.

Vanochtend toen ik moest bellen en de uitslag kreeg even een spanningstraantje moeten laten. Het wachten is begonnen!!!!

Geplaatst

Niet per se - ik heb alleen Pregnyl gespoten voor de punctie, dus 13 november en toch mag ik pas 18 dagen na de punctie testen... ik denk dat ze gewoon een extra veilige marge in hebben gebouwd!

Sterkte voor Nine en Sissi - zou het niet nog mee kunnen vallen...?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden