Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou meiden... vandaag al bloed mogen prikken en de hcg-waarde was goed! (481)

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test ?

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marmira.... superspannend voor jou!!! Ik duim voor je.. op naar een mooi resultaat ook voor jou! Ennuh.. denk maar niet dat ik er nuchter in sta hoor... ieder heeft zo zijn maniertjes om de spanning een beetje te kanaliseren.

Liefs Pieneke

Geplaatst

:blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1::blob1:

gewoon.....even een hart onder de riem voor jullie allemaal....

Geplaatst

Wisselend. Ene moment wil ik die spuit er morgen wel weer injagen, andere moment kan het me allemaal gestolen worden. Toch erg bang voor weer een teleurstelling, maar ja wie niet waagt niet wint dus afwachten is ook niet de beste tactiek (spontaan zal het niet gebeuren).

Geplaatst

Kimmie, heel veel sterkte en laat je er niet onder krijgen!!

Sissi, op hoop van zegen......!

Pieneke en Iza, van harte (allebei nog even afwachten hoeveel het er zullen zijn...!!).

Ik heb vanmorgen ook getest....veel te vroeg natuurlijk (wd 8), maar guess what...een licht streepje!! Helemaal niet verwacht. Heb namelijk helemaal nerrrrgennnnns last van. Wacht nog wel even tot zaterdag ik m'n naam groen ga maken. Heb namelijk zo'n tweetest van de kruidvat gehaald en bewaar de laatste tot zaterdag.

Gr. Heleen

Geplaatst

@ Pieneke.. wat staat je dat mooi zo'n banner! Heerlijk om te zien!

@Heleen. een positieve test! Heerlijk toch! Ik blijf ook voorzichtig maar hopelijk kunnen we snel lekker onbevangen zijn!

@ Marmira.. Tja nuchter erin staan.. volgens mij proberen we dat allemaal hard maar tijdens de wachtweken is dat wel heel lastig. Vooral nu tijdens een ICSI / IVF periode. Het belangrijkste is volgens mij realistisch maaaaar Positief. (en ook dat kan moeilijk zijn!).. en het wachten is en blijft lastig.. Bij de eerste IVF poging was ik tijdens de wachtweken op vakantie. Ik moet wel zeggen dat ik daardoor wel meer met andere dingen bezig bent en de tijd dus sneller ging..echter toch ook een negatief resultaat.

Veel liefs!

Geplaatst

Wow, gaat goed hier, zeg!

@Sissi: Heb je al een test gedaan? Ik heb dit de vorige keer ook gehad, werd de dag voor de testdatum ongesteld en wilde het ziekenhuis al gaan bellen dat het afgelopen was. Totdat mijn man het idee had om toch een test te doen, en wat denk je hardstikke +!! Heb uiteindelijk 3dagen wat gebloed, daarna een bloedtest gedaan die iets van 1700 HCG-waarde was. Na 2 weken is het alsnog misgegaan, helaas. Maar bloed hoeft dus niet altijd per definitie een mislukking te betekenen. Succes, vooralsnog!

Heb al sinds de TP last van m'n baarmoeder, durf nergens op te hopen. Soms weet ik ook niet meer wat ik voel, hoe voelde menstruatiepijn ook weer? Boobs zijn wel (soms) megagevoelig, meestal een felle steek in een van beide. En dan die vieze bolletjes.....

Zucht.............. heb wel vandaag een nieuwe baan aangeboden gekregen! en natuurlijk meteen "ja" gezegd. Superblij, wil dit al heel lang en opeens word ik er zomaar voor benaderd, complimentje toch!! Was een beetje down de laatste 2 dagen, erg huilerig maar dit geeft me weer een lekkere positieve boost.

Geplaatst

Even inbreken: wat gaan jullie goed zeg!!! Enorm gefeliciteerd voor degenen die zwanger zijn!! Joepie!

Veel sterkte voor degenen die negatief hebben getest en voor degenen die nog aan het wachten zijn.....

Liefs Nathalie

Geplaatst

@Kim balen zeg, Gelukkig heb je nog 7 cryo's. Zijn ze apart of per 2 ingevroren?

@Iza, Keesje en Pieneke gefeliciteerd zeg. Die groene regel staat jullie goed, Hopelijk krijgen er nog veel meer dames, waaronder ikzelf, ook snel een groene regel.

Ik heb net en test gedaan, negatief. Super balen, vooral mijn man is erg teleurgesteld. Ik heb vandaag wel 2 liter water gedronken. Morgenvroeg doen we nog een test, maar ben bang dat die ook negatief zal zijn.,, snif snif

Geplaatst

Oooooh, goede score tot zover! Alleen wel heel verdrietig voor jou, Kimmie. Maar wel fijn dat je in ieder geval nog cryootjes hebt.

@Heleen, wachtdag 8 en al een streepje? Wauw! Welke test heb je gebruikt dan?

Pffff, ik zit op wachtdag 4 en heb het nu echt al zoooo gehad.... Dit weekend voelde ik wel wat in mijn buik, maar ja dat kan zoveel zijn! Moment van innesteling kan ook heel erg verschillen toch?

Ik kan me haast niet voorstellen dat het in 1 x raak is, wordt er helemaal kriegel van! Mischien dus ook maar zo vroeg mogelijk testen!

@Pieneke: tof dat ook je bloedtest er zo goed uitziet! Nogmaals gefeliciteerd!

Groetjes, Aafke:blob1:

Geplaatst

@Nellas, ik heb er ook last van hoor..je bent niet alleen..

@Linda, goed hoor: nieuwe baan. Ben ik vorige week mee begonnen en het leidt erg af..dus da's goed!

Geplaatst

Pffff, ik zit op wachtdag 4 en heb het nu echt al zoooo gehad.... Dit weekend voelde ik wel wat in mijn buik, maar ja dat kan zoveel zijn! Moment van innesteling kan ook heel erg verschillen toch?

Ik kan me haast niet voorstellen dat het in 1 x raak is, wordt er helemaal kriegel van! Mischien dus ook maar zo vroeg mogelijk testen!

@ Aafke, ik heb de test van het Kruidvat merk gebruikt (twee testen in een verpakking: goedkoop en duidelijk €4,99). Het is zo'n simpele waar je met een tipje vier druppels urine op moet doen. Bij de vorige (cryo)zwangerschap werkte deze ook perfect. Helaas liep dat na 6 weken uit op een miskraam.

Maar zwanger na de eerste IVF behandeling kan heel erg goed!! Het resultaat loopt inmiddels alweer 19 maanden bij ons rond:notworthy:!!!! Houd de moed erin. Ik mocht van mijn man niet te vroeg testen, maar kon het zelf toch niet laten.......weet wel dat het nog erg pril is, maar ja!

Volgens mij had Iza ook al op dag 8 getest en ook postief.

Wat nu precies het moment van innesteling is, durf ik ook niet te zeggen.

Gr. Heleen

Geplaatst

hai dames

wat een hoop mooie berichte zeg!!! geweldig gewoon!

dames die nu nog in spanning zitten..hou vol meiden!!

Linda, nog even hoop blijven houden hoor...je weet het maar nooit, bij mij bleek er een laten innesteling te zijn geweest

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi Pieneke.

GEFELICITEERD meid, wat goed !!!!

Wat er allemaal gebeurt als ik een weekendje weg ben.

Wat fijn dat het gelukt is!!

Hoe voel je je....? (domme vraag zeker haha)

Liefs Diane

Geplaatst

hallo meiden,

even een hoera voor de meiden die getest hebben met een positieve streep.

van harte gefeliciteerd.......

en voor de meiden die nog moeten wachten heel veel succes.

ik ben zo nuchter als het maar kan ik was zenuwachtiger met de punctie en tp en de echo's maaar nu nee ik kan alleen zeggen dat ik het zat ben van het wachten.

even een vraagje wie heeft er pijn in hun borsten nou had ik al van die bloemkolen maar beginnen aardig op meloenen te lijken en rood en warm alsof ze hoge koorts hebben. is dit normaal of is dit oook weer zo een bijwerking van die bolletjes, was hem zelfs vanochtend vergeten om in de kijkdoos te stoppen. heb de bolletjes pas om 6 uur weer kunnen doen kan toch geen kwaad?

nou succes meiden en scoren jullie he wil geen rode lijntjes allemaal moeten ze groen worden.

groetjes yas.

Geplaatst

@ Aafke, ik heb de test van het Kruidvat merk gebruikt (twee testen in een verpakking: goedkoop en duidelijk €4,99). Het is zo'n simpele waar je met een tipje vier druppels urine op moet doen. Bij de vorige (cryo)zwangerschap werkte deze ook perfect. Helaas liep dat na 6 weken uit op een miskraam.

Maar zwanger na de eerste IVF behandeling kan heel erg goed!! Het resultaat loopt inmiddels alweer 19 maanden bij ons rond:notworthy:!!!! Houd de moed erin. Ik mocht van mijn man niet te vroeg testen, maar kon het zelf toch niet laten.......weet wel dat het nog erg pril is, maar ja!

Volgens mij had Iza ook al op dag 8 getest en ook postief.

Wat nu precies het moment van innesteling is, durf ik ook niet te zeggen.

Gr. Heleen

Klopt, vrijdag 20 november zijn ze teruggeplaatst en vrijdag 27 november had ik een positieve test (bijna niet zichtbaar, maar wel een streepje, 28 november was ie al veel duidelijker!!)

Geplaatst

Yasmine, ik heb het ook vreselijk! Heb nu ook ineens heel veel aderen op op mijn borsten, maar ze doen echt mega zeer en ik gebruik die bollen nog! Woensdag laatste dag, dus ik ben benieuwd of dat daarna wat minder wordt....

Geplaatst
Yasmine, ik heb het ook vreselijk! Heb nu ook ineens heel veel aderen op op mijn borsten, maar ze doen echt mega zeer en ik gebruik die bollen nog! Woensdag laatste dag, dus ik ben benieuwd of dat daarna wat minder wordt....

he iza

oke dus je hebt er ook last van ja ik heb nu ook inderdaad zichtbare aderen en mijn tepelhof is zo donker als het maar kan.

maar nog gefeliciteerd meid.

groetjes

Geplaatst

"groene' meiden: dikke proficiat!!!

Het is vandaag precies een week geleden dat mijn cryo's bij me zijn teruggeplaatst. Vanaf gisteravond heb ik last van menstruatiekrampen. Het hield vannnacht ook aan. Tot nu toe geen bloed maar ik vrees het ergste. Nu snap ik ook beter mijn labiele mineurstemming. :sad1:

Mijn laatste menstruatie was op 31 oktober. Omdat mijn eisprong op zich liet wachten hebben we dus heel ver in de cyclus pas kunnen terugplaatsen. Dus technisch gezien zou mijn menstruatie er aan kunnen komen. Dat is op zich niet vreemd.

Ik heb deze rond totaal geen last van mijn borsten. Misschien komt dat wel omdat ik deze ronde geen hormonen heb gebruikt, enkel dan die bolletjes. Eerder had ik dat trouwens wel van die borsten, inderdaad alsof ze koorts hebben!! :-)

Pffffffff, ik ben blij dat ik weer mag gaan werken.

Fijne dag!

Liefs.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden