Ga naar inhoud

Wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Helaas de test vanmorgen met ochtend urine was ook negatief. Wat een k#t dag. We hebben ook nog eens geen cryo dus moeten we helemaal opnieuw beginnen en ook nog eens 1 of 2 maaanden wachten. Donderdag toch naar het ziekenhuis voor de zekerheid en dan krijgen we meteen te horen hoe en wanneer verder. Ga er van uit dat de test donderdag niets anders gaat zeggen, vandaag was wd12 dus te vroeg heb ik niet getest. ik ben alleen nog niet ongesteld geworden. kan dit door de bolletje komen?

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi WendyAnouk,

Tuuuuurlijk mag je erbij... en fijn he zo'n forum..is fijner om je onzekerheden e.d. met 'lotgenootjes' te delen..

Gonnie, TP 16 nov., 2 emmies, testen 1-12

Carole, TP 16 nov. 1 emmie, testen 1-12

Anje, TP 21 nov, 2 emmies, testen 2-12

Marmira, TP 18 nov., 1 emmie, testen 3-12

Jackie, TP 18 nov, 1 emmie, testen 3-12

Mirthe, TP 18 nov, 2 emmies, testen 3-12

LindaJ, TP 19-nov, 2 emmies, testen 3-12

Pieneke, TP 19 nov, 2 cryo's, bloedtest 4-12

Iza, TP 20 nov, 2 emmie's , testen 4-12

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

Spaatje, TP 23 nov, 1 emmie, test 4-12

Heleen, TP 21 nov, 1 emmie, test 5-12

Sissi, TP 19 nov, 1 emmie, test 5-12, 29-11 ongi

Sannie66, TP 22 nov, 2 emmies, test 7-12

Nine, TP 22 nov, 3 emmies, bloedtest 7-12

Sjors en Sjimmie, TP 22 nov,2 emmie, test 7-12

Judith4, TP 22 nov, 1 emmie, test 7-12

Magda, TP 20 nov, 2 emmies, test 7-12

Nellas, TP 23 nov, 2 emmie's, test 8-12

Yasmine, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Amber76, TP 23 nov, 1emmie, test 8-12

Mar2809, TP 23 nov, 1 emmie, test 8-12

Josephine, TP 24 nov, 2 cryo's, test 9-12

WendyAnouk, tp 26 nov, 1 cryo, bloedtest 8-12

Aafke, TP 26 nov, 1 cryo, test 11-12

Ilse, TP 27 nov, 2 cryo's, test 12-12

Deniszz, TP 29 nov, 2 emmies, test 13-12

Esther31, tp 3-12 2 emmies, testen 18-12

Geplaatst

Keesje, TP 19 nov, 2 emmie's, Urine testEN positief vanaf 27 nov. bloedtest 4-12

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Hoi WenyAnouk, je staat ertussen hoor!

Succes!

Geplaatst

@Linda, heb ook al gereageerd in het 'vroegtesters' topic, maar ook nog ff hier. Weet niet hoe het zit met die bolletjes, maar heb hier wel gelezen dat deze schijnbaar je ongi kunnen tegenhouden... verder sterkte meis met wachten tot de test in het zh....

Geplaatst

@Ilse..hahaha tegelijkertijd aan het knippen en plakken geslagen...

Geplaatst

@ LindaJ; wat ontzettend balen zeg. Het is allemaal zo verwarrend!!! Heel veel sterkte in ieder geval!! Wat jouw vraag over die bolletjes betreft.....op de informatie die ik van het Maasstadziekenhuis heb gekregen, staat dat Utrogestan de menstruatie inderdaad kan tegenhouden. Ik heb Utrogestan gebruikt (nog steeds trouwens) en begon afgelopen zondag met bloed te verliezen. Het is dus allemaal geen zekerheid. En ik heb vanmiddag getest en zag zo waar een heel licht streepje. Ook heel raar. Nogmaals....veel sterkte!!!!

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vanochtend een test met ochtendurine gedaan en die was positief maar helaas vanmiddag beginnen met vloeien en krampen .....

Mn vriend en ik hadden voor deze poging besloten dat dit onze laatste zou zijn ........Nu zou ik het liefst door willen gaan , alleen hij waarschijnlijk niet meer........

Ik hoop dat er maar heel veel groene regels mogen verschijnen en voor mijn mede lotgenoten heel veel sterkte!!!!!!!

liefs

Geplaatst

Sissi en Jackie... gadsie het blijft onzeker voor jullie.. ik duim voor betere strepen morgenvroeg en het bloeden moet NU stoppen!

@Linda.. KLOTE!

Liefs Pieneke

Geplaatst

WendyAnouk, TP 26 nov, 1 emmie, bloedtest 8-12

Helaas moet ik mezelf ook rood maken in de lijst. Zondag is de ongesteldheid doorgezet..........snif..............

Proberen op te laden voor onze laatste IVF poging..........

Hoop echt dat er toch nog wat groene regels zullen verschijnen. Wachtende dames, zet em op!!!!!!

X Mirthe

Geplaatst

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes!

Mirthe, Jackie, Linda, lieve mede-roodjes, veel sterkte gewenst!! In het bijzonder Jackie; ik hoop dat je vriend nog van gedachten verandert.

Groene dames, houen zo! En nog zwarte dames, hang in there!

Ik ben vandaag een dagje thuis vanwege erge buikpijn en hoofdpijn - vandaag ben ik even zielig en dan vanaf morgen er maar weer vol goede moed tegenaan. Morgenochtend zitten we al in het ziekenhuis, dus dat schiet wel lekker op. Ben benieuwd wat de 'verdict' zal zijn...

Overigens vond ik de utrogestan-bolletjes ook een beetje 'verneukeratief'; ze gaven me wat lichte klachtjes zoals een opgezette buik en gespannen borsten en zodra ik met de bolletjes stopte (afgelopen vrijdag de laatste) werden de klachten ook gelijk minder en tadaaa, drie dagen later ongesteld. Ik ga dus maar proberen bij de volgende ronde pas te stressen vanaf het stoppen van de bolletjes, want alle tijd daarvoor is verspilde stress :waiting:

Geplaatst

@Mirthe..he nee meis...wat kl*te zeg! Heel veel sterkte meis met de verwerking...

@Sissi en Jackie...nog hoop? Hoop het... en Jackie, waarom wil je vriend na 2 poginging ermee stoppen als ik vragen mag? Moet hij ook hormonen gebruiken of is het meer omdat hij het emotioneel een te zwaar traject vindt?

Allemaal sterkte en veel liefs,

San

Geplaatst

Hoi MarMira,

Het is bekend dat de bolletjes de menstruatie tegen kunnen houden. Ik stopte ermee en werd 3 dagen later ongesteld...precies hetzelfde als jij, ook de gevoeligheid stopte. Ik zal daar bij deze poging ook rekening mee houden.

Sterkte!

Caroline

Geplaatst

Thanks Caroline! Ja, ik wist dat ook wel hoor, maar toch ben je gevoelsmatig zo gefocussed op 'niet ongesteld is een goed teken' dat je je (althans, ik mij) toch een klein beetje bedonderd voelt...

Geplaatst

Hi Meiden,

Nou ik bloed echt leeg dus voor mij echt geen hoop meer!!!

MirMar echt balen !!! En met pregnyl voel je je ook zo zwanger en ook geen ongi dat je er in gaat geloven....en dat vind ik nog veel zwaarder dan de hele behandeling en het wachten, het gevoel dat je de signalen van lichaam niet meer kan vertrouwen!!

Ook Mirte heel veel sterkte!

Nou Sissi ik hoop dat bij jou het wel goed gaat!!

Mn vriend en ik kennen elkaar nu 2 jaar en zijn daarvan al een jaar bezig met zwanger worden, hij wil weer gaan genieten en niet elke keer tussen hoop en vrees leven!

Bij mn eerste poging had ik weinig last van stemmingen maar bij deze poging was ik echt niet te genieten vooral tegen hem, ik kon niks van hem hebben dus .....

Ook heeft hij wel twijfels of het wel haalbaar is een zwangerschap ivm mijn leeftijd (bij de 1 ste poging 3 eitjes nix bevrucht en nu 2 eitjes en 1 eitje bevrucht) en zijn slechte zaad.

Iedereen op het wachtbankje heel veel sterkte met het wachten!!!

liefs Jackie

Geplaatst

@Jackie, heel veel sterkte meis en tsja, is ook wel weer wat voor te zeggen: een adempauze. Ik wens jullie dan ook veel warmte toe in deze donkere dagen voor de kerst...

:3some:

Liefs,

San

Geplaatst

Hoi Jackie,

Balen dat je van het wachtbankje af gevallen bent.

En dat op dag 13......

Veel sterkte ook met het nemen van de beslissing om wel of niet door te gaan.

groetjs Diane

Geplaatst

@Jackie, wat naar voor jullie. Het is ook zo moeilijk als je iets zo graag wil! En het levert natuurlijk wel heel veel spanning op, sowieso, maar ook in je relatie. Houd mod, ik hoop dat het toch nog voor jullie is weggelegd!

@Sissi, bij jou al meer duidelijk? Is je regeltje nu echt rood, of is er nog hoop?

@WendyAnouk: welkom op het wachtbankje! Het helpt echt om hier van je af te razen...

...wachtdag 6, morgen zit ww1 erop. Zou je nu al iets kunnen/moeten voelen als het raak is? Ik heb (nog) geen opgezette borsten, buik voelt ook niet heel gespannen aan. Af en toe meen ik een licht krampje te voelen, maar voor pre-ongi is dat te vroeg, toch? En voor innesteling te laat. Dusssss....ik kan er echt helemaal niks mee:cry2:

Geplaatst

hallo dames,

lees wat vervelende berichten hier jackie het is spijtig maar laat je niet gek maken hoor, neem even een pauze en geniet van elkaar.

het kinderwens mag jullie relatie niet beinvloeden.

me man zegt altijd ik ben jouw alleen tegen gekomen en we zijn nu samen en als er geen aanhang komt dan heb ik jouw nog steeds alleen voor mezelf. we zijn samen begonnen en eindigen ook samen.

ik heb vandaag alleen maar gehuild ik weet niet wat er met me is, kreeg een belletje dat me schoonzusje bevallen is van een jongentje en de tranen vloeiden over me wangen van geluk en blijdschap maar ook weer zo tegenstrijdig allemaal ze is nog niet eens een jaar getrouwd.

ik gun het haar natuurlijk van harte daar gaat het niet om maar dan moet ik vrijdag op kraamvisite en dan zie ik die blik van mijn schoonmoeder al voor me en zal ze wel weer zeggen nou kijk dit is het zo had jij ook moeten doen. want ze was er heel fel op tegen toen we trouwden en bewust geen kinderen wilden in het eerste jaar achteraf dacht ik van ja was ik maar eerder begonnen maar ja ik zeg altijd het is onze lot en het zij zo.

Door alle negatieve berichten ben ik nog depri geworden bij de meeste is het afgehaakt hier, ik voel me daar zo kut door. en ik kan mijn tranen niet meer inhouden.

hoop dat we allemaal nog een keer verblijd zullen worden met een wonder in onze armen.

groetjes yas.

Geplaatst

hi,

even een vraagje hebben jullie al niet stiekem eerder getest dan de oorspronkelijke datum, want zit er wel heel sterk over na te denken maar dan ben ik al weer bang voor een andere teleurstelling.

wie heeft al getest van jullie ik zit namelijk op mijn wachtdag 9 en mag dinsdag testen heb bewust ook geen zw test gekocht want dan weet ik dat ik het gelijk ga gebruiken maar.

zijn er meer meiden hier die met dit gevoel lopen.

groetjes

Geplaatst

...wachtdag 6, morgen zit ww1 erop. Zou je nu al iets kunnen/moeten voelen als het raak is? Ik heb (nog) geen opgezette borsten, buik voelt ook niet heel gespannen aan. Af en toe meen ik een licht krampje te voelen, maar voor pre-ongi is dat te vroeg, toch? En voor innesteling te laat. Dusssss....ik kan er echt helemaal niks mee:cry2:

He Aafke ... ik lees hier soms mee en even een hart onder de riem. De 1e week voel je echt nog niet of je wel/niet zwanger bent. En de 2e week eigenlijk ook niet ... haha. Behalve dat je misschien achteraf zegt ... ja ... het voelde zo, maar in de wachtweken zelf kan je er gewoon niks van zeggen.

Zelf had ik een innestelingsbloeding van de avond van dag 7 tm de avond van dag 10 (telkens hele kleine beetjes rozebloedverlies, 1 keer helderrood ... ENG!). Had ook constant heel erge krampen, wist zeker dat ik ongesteld ging worden. Dus .... je weet het gewoon niet! Je kan niet afgaan op wat je voelt en dat is nou net zo frustrerend. Gewoon afwachten en de hoop nog niet opgeven hoor!

Aan de meiden die negatief getest hebben ... wat ontzettend balen! Veel sterkte met het verwerken hiervan, geef het een plekje en daarna misschien vol goede moed weer verder?

En gefeliciteerd als je zwanger bent en succes met wachten als je nog op de bank zit. Wachten is wel het ergste, we weten het allemaal!

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

wat een hoop verdriet hier ineens zeg

ik wens iedereen die van het akelige bankje gevallen is heel veel sterkte wensen!!!!

Jackie, jeetje wat lijkt me dat lastig het dillemma waar jij mee zit.

Mocht je toch een volgende poging gaan wagen, dan is het misschien een idee om er acupunctuur bij te doen, dat heb ik ook de 2de poging gedaan en ik zat veel beter in mijn vel en had nagenoeg geen bijwerkingen.

Yasmine, het is erg lastig meid, zeker als je blikken en opmerkingen krijg van mensen die jullie situatie niet kennen of niet kunnen begrijpen!

Heel pijnlijk, dat je je depri voelt lijkt me niet vreemd. Ik zou willen dat ik je kon opbeuren. Ik hoop voor je dat je een mooie test in handen krijgt. mbt. eerder testen daar is een aparte topic over: "vroegtesters"veel lotgenoten hebben er op gereageerd, misschien heb je er iets aan? houd moed!

Aafke, ik had de eerste wachtweek ook geen tekenen, de eerste dag dat ik echt iets nieuws voelde en dacht wie weet was op zondag (avond) dag 11 na de tp.

groetjes

Babeth

Geplaatst
Hallo lieve meiden,

wat een hoop verdriet hier ineens zeg

ik wens iedereen die van het akelige bankje gevallen is heel veel sterkte wensen!!!!

Jackie, jeetje wat lijkt me dat lastig het dillemma waar jij mee zit.

Mocht je toch een volgende poging gaan wagen, dan is het misschien een idee om er acupunctuur bij te doen, dat heb ik ook de 2de poging gedaan en ik zat veel beter in mijn vel en had nagenoeg geen bijwerkingen.

Yasmine, het is erg lastig meid, zeker als je blikken en opmerkingen krijg van mensen die jullie situatie niet kennen of niet kunnen begrijpen!

Heel pijnlijk, dat je je depri voelt lijkt me niet vreemd. Ik zou willen dat ik je kon opbeuren. Ik hoop voor je dat je een mooie test in handen krijgt. mbt. eerder testen daar is een aparte topic over: "vroegtesters"veel lotgenoten hebben er op gereageerd, misschien heb je er iets aan? houd moed!

Aafke, ik had de eerste wachtweek ook geen tekenen, de eerste dag dat ik echt iets nieuws voelde en dacht wie weet was op zondag (avond) dag 11 na de tp.

groetjes

Babeth

hoi Babeth

dank je wel voor je lieve woorden echt vorige week had ik nergens last van heel raar alsof het me niets deed nu in de tweede week zit en net over mijn officiele ongi dag ben voelt het ineens allemaal zo onzeker en dat ik straks op mijn laatste dag gewoon gestrafd wordt ofzo zo een gevoel heb ik en ben daar zo bang voor heel vreemd gewoon.

Geplaatst
hoi Babeth

dank je wel voor je lieve woorden echt vorige week had ik nergens last van heel raar alsof het me niets deed nu in de tweede week zit en net over mijn officiele ongi dag ben voelt het ineens allemaal zo onzeker en dat ik straks op mijn laatste dag gewoon gestrafd wordt ofzo zo een gevoel heb ik en ben daar zo bang voor heel vreemd gewoon.

Kom op Yasmine!! Hé.....zo moet je niet denken hoor!!! Niemand wordt gestraft als zij een negatieve test of behandeling in handen heeft. Maak je eigen niet gek. Je leest hier veel treurige berichten maar ook heel veel positieve. Klamp je daar aan vast. Er is hoop!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden