Jump to content

2 keer een bbz....

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben alweer bekomen van de schrik van vorige week.

Maar nu kreeg ik van t weekend een opmerking naar mijn hoofd die me niet lekker zit, mss weten jullie er antw op.

Er werd gezegd omdat ik nu voor de tweede x een bbz heb gehad, er mss een reden is dat de emmy's naar de eileider toezwemmen omdat ze niet in de baarmoeder willen zitten, zou dat kunnen.

Er werd zelfs gezegd ik denk dat suus geen kinderen kan krijgen, alsof je een stompop je smoel krijgt.

Maar zou dat kunnen? zijn er andere die ook meerdere keren een bbz hebben gehad maar daarna gewoon zwanger zijn geworden??

Groetjes suus

Posted

Jezes! Wie heeft dat gezegd? Wat ontzettend ongevoelig! Ik weet helaas geen antwoord maar moest even mijn verontwaardiging laten blijken...

Sterkte en er is hier vast wel iemand die je vraag kan beantwoorden.

Caroline

Posted

Zo! Da's een lekkere opmerking (not...)!

Ik heb er ook geen ervaring mee, maar is het niet zo dat mensen die een bbz hebben gehad per definitie een hoger risico hebben om het nog een keer te krijgen? Volgens mij zijn er nu helemaal geen redenen meer om niet zwanger te kunnen worden. Er zijn wel meer vrouwen die zonder eileiders en met IVF zwanger geworden zijn.

Wat ik wel voor je gevonden heb is op freya.nl wat meer informatie over de bbz. Misschien dat je hier wat aan hebt EUG / Buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

En verder, ik zou proberen (hoe moeilijk ook) je niets aan te trekken van (onbedoeld?) pijnlijke opmerkingen. Mensen weten vaak helemaal niet waar ze het over hebben, maar zorgen er zo wel voor dat jij je rot voelt. Als je arts gewoon door wil gaan met IVF, lijkt het me dat er geen enkele reden is waarom het niet kan lukken.

*knuffel*

Posted

Dank jullie wel.