Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey, wat een goed nieuws Faye en Maaike!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joepie! Het is jullie gelukt.

Zal ik jullie eens iets verklappen:

JULLIE ZIJN MIJN GROTE VOORBEELD

Ik hoop jullie te gaan volgen over een dag of 10 pas.

Ik mag pas 17 dagen later testen. Nou weet ik eigenlijk niet eens meer of het 17 dagen na de punctie was of 17 dagen na de tp? Even nakijken, maar in het ergste geval is dat 17 februari pas. Dus Wish, jij mag al eerder.

Gisteren te horen gekregen dat een vriendin van mijn zwanger is van een tweeling via ICSI. Maar dit is de derde keer al dat zij bij de eerste poging zwanger raakt. Hoe ist mogelijk he. In nijmegen in het ziekenhuis hadden ze na jaren dokteren te horen gekregen dat zij nooit kinderen zouden kunnen krijgen. Toen zijn ze overgestapt naar een andere kliniek. En lees het resultaat. Dus dames het kan!!!!

@Wendy; ik vind het echt heel naar voor je. :baa:

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Faye,

Ik heb echt zoveel te doen gehad afgelopen week, heb gewerkt en heb met vriendinnen afgesproken om te gaan lunchen, winkelen, bios.

Dus de eerste week is voorbij gevlogen.

We gaan zondag samen even weg, nachtje hotel erbij pakken en maandag weer naar huis.

Ff ertussen uit, relaxen.

Volgende week heb ik op 10 febr. na alle dagen ook wat gepland met vriendinnen/vrienden.

De tweede week vind ik erg 'zwaar' dan komt het natuurlijk allemaal dichtbij of dat het gelukt is of niet.

Ow, wat vind ik die dagen moeilijk. Dat wachten of je menstruatiepijn gaat krijgen of toch niet.....

Pfff daar word ik niet goed van.

Maar dat zal iedereen wel hebben en ik moet dat ook gewoon ondergaan/doorstaan.

Hoort erbij zullen we maar zeggen.

Heb jij iets anders gevoeld dan andere keren of weet je dit niet?

NoaNoa,

Ik mag 15 dagen na tp testen.

Dat is bij mij dan 18 dagen na punctie en dat is gelijk aan de eisprong.

14 dagen na mijn eisprong/punctie heb ik afgelopen 2 keren mijn menstruatie gekregen.

Dus 10 februari zal voor mij een super spannende dag gaan worden..... :dontknow:

Hoe voel jij je, als je al iets voelt?

Lfs

Geplaatst

@Wish; Ik voel eigenlijk heel weinig. Af en toe met vlagen wat misselijk, maar dat zal beslist van die bolletjes komen. Elke ochtend lichte pijn / krampen in mijn onderbuik, ik denk mijn darmen. Volgens mij heeft dat te maken dat ik wat moeilijker naar de WC kan. Als ik dan geweest ben, is de pijn ook weg. Maar ja, ik ben me dan ook zo bewust of ik wat voel, en als dat dan het geval is, probeer ik heel precies te voelen wat ik voel. En denk bij alles, zou dat er iets mee te maken hebben of had ik dat anders ook en valt het me nu pas op? Soms, om gek van te worden. Je zoekt eigenlijk naar bevestiging omdat het gewoon tè spannend is. :hmz:

Maarruh,... Wish jij hebt wel een hele mooie testdatum!

Wacht je ook tot 14 feb. of ga je eersder testen?

Noa

Geplaatst

NoaNoa,

De vorige keren hebben we ons ook kunnen bedwingen om een test te gaan doen.

(Overigens is het niet nodig geweest om te testen omdat het niet gelukt is)

Het is verleidelijk om te gaan testen dus ik weet het echt nog niet.

Maar zoals ik er nu over denk wachten we tot de testdatum.

Brrrrr.......

Geplaatst

Wish en Noa, jullie gaan nu ook de laatste wachtweek in. Die vond ik ook spannender dan de eerste.

Blijf hard voor jullie duimen dat jullie het hek in een mooie groene kleur mogen sluiten!

Wish, maandag weten we inderdaad al meer. Hoop dat alles rustig is en dat we snel een cryo ronde inmogen.

XX Sanne

Geplaatst

Sanna,

Jij hoeft dus geen 'rustmaand' of weet je dat nog niet?

Zitten de cryo's allemaal apart in een rietje omdat jullie 1 embryo terug willen plaatsen?

Of willen jullie wel 2 cryo's laten terug plaatsen als dit mogelijk is?

Wat een vragen sorry!

Succes voor morgen!

NoaNoa,

Mag jij 17-2 testen?

Wanneer heb jij je tp ook alweer gehad?

Wij gaan zo, we gaan lekker uitwaaien en komen morgen weer thuis.

Tot maandag allemaal.

Lfs

Geplaatst

@Wish; Ja wij mogen de 17-de testen. Maar wij gaan de 14-de t/m/ de 17-de naar Euro Disney. Dus misschien test ik pas als we thuis zijn de 18-de, maar ik weeet niet of het dan nog nodig is en of ik dat volhoud. Kun je toch je menstruatie jrijgen terwijl je de bolletjes gebruikt dan? Ik dacht dat die dat ook tegenhielden.

Fijn weekend en waai maar lekker uit!

Groetjes

Geplaatst

Ik ben de eerste keer 'door' die fijne bolletjes heen ongesteld geworden.

Niet bij iedereen wordt dit dan tegen gehouden. (Volgens mij bij de meeste niet)

De witte afscheiding werd bij mij wat bruinig en roze, ben toen op dezelfde dag nog ongesteld geworden.

Voelde ook menstruatiepijn dus ik wist al hoe laat het was.....

Fijne dagen in Euro Disney, het is daar erg leuk!

Lfs

Geplaatst

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Francis 13/1 tp 2 embryo's

Carolina 14/1 tp 2 embryo's

Mariska 15/1 tp 2 embryo's

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Debbie 20/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Nouschka 22/1 tp 2 embryo's

Faye 25/1 tp 2 embryo's

Wish 30/1 tp 2 embryo's

NoaNoa 1-2 tp 1 embryo

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Martha 22/1 (wd 6 heftige bloeding)

Francis 28/1 (wd 13 menstruatie)

Mariska 28/1

Carolina 29/1 (bloedtest)

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Faye 5/2 (bloedtest)

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

Wish 14/2

NoaNoa 17-2

Geplaatst

Ik vond de 2e week vergeleken met de 1e week echt zwaar. Vooral omdat je alles denkt te voelen en super onzeker wordt over wát je voelt. Ik had al vanaf een paar dagen na de punctie van die zeurende ongikrampen en heb echt de hele tijd gedacht dat ik ongi zou worden maar dat de bolletjes het tegen zouden houden of zoiets. Ook kreeg ik in de 2e week een rothumeur. Daar heb ik normaal met mijn PMS ook zo'n last van. Alleen voel ik me normaal chagrijnig én depri maar nu alleen maar chagrijnig.

Nu zijn de krampen er nog steeds wel maar een stuk minder en ik weet dus nog steeds niet of dat door de bolletjes komt of een zwangerschap.... Ik mag donderdag stoppen met de Utrogestan.

Noa: wanneer was je punctie dan? Als je zelf mag testen, dat heb ik aan het VU gevraagd, dan is een test op dag 12 na punctie (dag van de punctie is dag 0) een veilige testdatum. Maar omdat het natuurlijk nog zo vroeg mis kan gaan vinden ze dag 14 na de TP nog beter.

Lekker Wish dat je zo'n volle agenda hebt. Leidt toch lekker af! Spannend he!!!!!!!! Voel je je goed?

Sanna: Spannend morgen! Hoop dat je goed nieuws krijgt!

Maris: Hoe gaat ie? Verwacht je nog wat van de afspraak dinsdag?

Deb: heb je al een fijne vakantiebestemming op het oog?

Francis: Succes met je HSG he!

Wendy: Gaat het nog een beetje? En met je moeder?

Geplaatst
@Wish; Ja wij mogen de 17-de testen. Maar wij gaan de 14-de t/m/ de 17-de naar Euro Disney. Dus misschien test ik pas als we thuis zijn de 18-de, maar ik weeet niet of het dan nog nodig is en of ik dat volhoud. Kun je toch je menstruatie jrijgen terwijl je de bolletjes gebruikt dan? Ik dacht dat die dat ook tegenhielden.

Fijn weekend en waai maar lekker uit!

Groetjes

hallo dames,

ik ben nieuw op deze site, tis voor mij nog ff uitzoeken hoe en wat.

ik be nu bezig met poging 1 ivf bezig en ik hoop echt dat t meteen raak zal zijn.

ik mag namelijk ook de 17de testen.

dus spannend spannend spannend!!!

groetjes bubbels

Geplaatst

Hoi Bubbels

Dit is ook mijn eerste IVF poging, dus ik kan je echt de hand schudden.

@Faye; Ik heb zaterdag 30 januari mijn punctie gehad, dus volgens jou, mag ik al 12 februari testen. Oh wat eng, k'weet niet of ik dat durf.

Wie zijn er allemaal door de bolletjes heen gaan menstrueren?

Noa

Geplaatst

Dank je Moon! Wat was het fijn geweest als we met z'n allen groen zouden zijn. Gaat het een beetje? Zijn jullie echt even afstand aan het nemen of ontzettend aan het nadenken over een volgende stap?

Bubbels: Hartstikke welkom! Heel veel succes met je wachtweken!

Noa: Ik heb het zelf ook niet eerder gedaan omdat ik het niet durfde maar ik heb het echt aan de verpleegkundige gevraagd. Er was een kans dat ik vrijdag niet kon bloedtesten en pas aanstaande morgen (morgen dus). Toen zei ze dus dat ik echt gisteren had mogen testen. Ik heb dus gisteren getest (ik wilde eens in mijn leven een positieve test zien! :) en er waren 2 streepjes op de Kruidvat test! Maar dit durfde ik dus pas toen ik mijn bloeduitslag had. Wat een ware held he? hahahahaha

Geplaatst

Hoi Faye, tja... een hele groene wachtbank... helaas, zit dat er niet in.

Het is je écht van harte gegund, hoor! Gelukkig kan ik een ander (vooral op dit forum) een zwangerschap nog oprecht gunnen. 't Is alleen dat je het jezelf ook zo gunt, dat zal iedereen bekend voorkomen.

Afstand nemen lukt nog niet; ik voel me een beetje vreemd verdoofd en vlucht zo links en rechts wat in afleiding. Dat lukt niet optimaal. Slaap laat in en slaap onrustig; aan het verwerken? Droom ook veel.

We wachten, voelt ook alsof ik in een wachtstand sta of zo. Heb antwoorden nodig, dus eerst evaluatiegesprek met gyn. Dat wordt begin maart.

Daarna kijken waar we verder kunnen en willen...

Geplaatst
Hoi Bubbels

Dit is ook mijn eerste IVF poging, dus ik kan je echt de hand schudden.

@Faye; Ik heb zaterdag 30 januari mijn punctie gehad, dus volgens jou, mag ik al 12 februari testen. Oh wat eng, k'weet niet of ik dat durf.

Wie zijn er allemaal door de bolletjes heen gaan menstrueren?

Noa

oooh jij zit dus ook in spanning af te wachten!!! voel je al wat?

of is dat neit mogelijk? ik heb sinds de punctie nog last van mijn buik,

maar ja tis gewoon nog tien dagen geduld hebben.

bubbels

Geplaatst
Dank je Moon! Wat was het fijn geweest als we met z'n allen groen zouden zijn. Gaat het een beetje? Zijn jullie echt even afstand aan het nemen of ontzettend aan het nadenken over een volgende stap?

Bubbels: Hartstikke welkom! Heel veel succes met je wachtweken!

Noa: Ik heb het zelf ook niet eerder gedaan omdat ik het niet durfde maar ik heb het echt aan de verpleegkundige gevraagd. Er was een kans dat ik vrijdag niet kon bloedtesten en pas aanstaande morgen (morgen dus). Toen zei ze dus dat ik echt gisteren had mogen testen. Ik heb dus gisteren getest (ik wilde eens in mijn leven een positieve test zien! :) en er waren 2 streepjes op de Kruidvat test! Maar dit durfde ik dus pas toen ik mijn bloeduitslag had. Wat een ware held he? hahahahaha

ten eerste harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

ik heb idd veel succes nodig voor ik de wachtweken voorbij ben. ik ben zo lekker geduldig:violent4: (maar niet heus) hihihi

Geplaatst

@Moon;Ik begrijp helemaal wat je bedoeld met het een ander gunnen, maar jezelf nog het meest. Dat is toch ook heel normaal. Daarvoor zijn we allemaal de mmm ingestapt nietwaar? Ik hoop dat je snel antwoorden gaat krijgen en dat die positief zullen uitpakken voor jullie. Ik hoor vaak mensen zeggen, het zal heus wel lukken, maar heb geduld. En dat is nou juist het moeilijke van alles. Geduld. Als ik zou weten dat ik in maand huppelepup zwanger zou raken, dan kan het aftellen beginnen, maar je weet het niet, dus het is elke keer afwachten en in jouw geval weer een teleurstelling zien te verwerken. En de meeste van ons zijn al ff bezig, want je komt niet meteen in aanraking met IVF of ICSI toch?

Moon, nogmaals, ik hoop dat het ook jullie snel beter zal vergaan!

@Bubbels; ik voel vanalles, maar weet niet of het (loos)alarm is. Je bent er ook te gespitst op. Je voelt elke kronkel in je darm etc. We kunnen niets anders doen dan afwachten en hopen, maar das wel heeeeeeeeeeel lastig. Soms denk ik, ik doe alvast net alsof het gelukt is, dan voel ik me nu toch vast lekker, maar dan denk ik meteen, dat moet ik niet doen, want als het nu niet zo is, komt de klap des te harder aan.

Als het niet gelukt is, ga je dan op je normale moment menstrueren of hoeft dat niet? Anders zou ik in de tweede helft van aankomende week mijn regels al kunnen verwachten.

Ik bijt zowat al mijn nagels eraf van de zenuwen, en das gek, want ik bijt helemaal geen nagels.

noa

Geplaatst

Moon ik heb dat ook zo veel jaren gehad. Maar ik kan de laatste 3 jaar pas weer een beetje blij zijn voor een ander. Daarvoor kon ik zelfs niet blij zijn voor mijn toenmalige schoonzus en beste vriendin. En dan kreeg ik ook nog een hekel aan mijn zelf omdat ik dat soort dingen voelde......... Wel vond ik het hier makkelijker, omdat je in hetzelfde schuitje zit en je het die meiden zo gunt. Maar jezelf altijd net even meer!

Geplaatst

Faye het gaat redelijk ik zie het allemaal redelijk positief weer in nu we naar Dusseldorf gaan. We willen ook assistend hatching doen, dus we moeten kijken hoe het gaat.

Dinsdag verwacht ik niet zoveel van het is alleen overleggen en regelen dat we naar Dusseldorf gaan. We hebben namelijk een aantal dingen van onze gyn nodig voor de verzekering.

Wish beetje laat maar niet minder gemeend heel veel plezier en geniet er van lekker er even tussen uit voordat je moet testen.

Bubbels welkom en heel veel succes.

Noa bij mij hielden de bolletjes beide keren de ongi wel tegen.

Lastig is dat he je voelt vanalles maar je weet niet hoe en wat je moet voelen. Dat vond ik ook zo frustrerend.

Sanne heel veel succes morgen ik zal aan je denken dat alles goed is en dat je snel je cryotp hebt.

Debbie ik las net in je andere topic dat nu echt over is heel veel sterkte. Ik hoop dat je een leuke vakantie uit zoekt en dat je je weer een beetje op kan laden. En dat dan bij een volgende behandeling alles goed gaat komen.

Geplaatst

Wish: morgen weet ik of we een maand moeten wachten of direct verder mogen.

Ik hoop natuurlijk dat we direct verder mogen! Liever gister dan vandaag ...wil zo snel mogelijk op mijn doel af.

We hebben geen keus gehad bij de tp tussen 1 of 2 emmy's. In Belgie doen ze er zowiezo maar 1 tp. Of we bij cryo's wel de keuze hebben weet ik niet, ga ik morgen wel vragen. Ze zijn wel 1 per rietje ingevroren, dat had ik nagevraagd na jou verhaal over 3 cryotjes in 1 rietje.

Noa: ik ben de dag na het stoppen van de bolletjes ongi geworden.

Voor mijn gevoel is het wel tegengehouden maar weet het niet zeker natuurlijk.

Hopelijk blijft jou ongi volledig weg!

Moon: heel veel sterkte, hopelijk hebben jullie ook snel meer geluk!

Hou je taai he

Bubbels: voor jou ook veel succes

X Sanne

Geplaatst

Moon ik snap precies wat je bedoelt je wilt zo graag. Ik heb elke keer weer het gevoel dat het mij gewoon niet gegunt is.

En als dan je beste vriendin zwanger is (ze is vandaag 19 weken) word het er ook niet makkelijker op. Ze had vandaag voor het eerst het kindje gevoeld was zo bijzonder zei ze. Dan heb ik weer zo iets van fijn maar dat is iets wat ik nu absoluut niet wil horen, maar ja mensen snappen het gewoon niet. Ookal gun ik het ze van harte.

Ik merk wel dat ik er hier beter mee om kan gaan omdat iedereen hier hemel en aarde moet bewegen om uberhaupt zwanger te raken.

Ik wens jou heel veel succes en sterkte met het maken van een keuze om door te gaan of niet. Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen.

Geplaatst

Meiden ik ben er weer.

Het was super om er even saampjes tussen uit te zijn, heerlijk gewandeld en 's avonds lekker gegeten.

Echt romantisch ben ik niet op dit moment, ik slaap een gat in de dag.

Heb vanmorgen onderweg naar huis de hele tijd geslapen terwijl we nog maar 1 uur op waren. (We hebben 1 uurtje moeten rijden)

Thuis ben ik op de bank gaan liggen en heb ook daar nog een half uur geslapen. :sleepy2:

Denk dat dit door die bolletjes komt.

Het kan ook zijn dat het door m'n zenuwen kan komen, ik merk dat ik negatief ben en down dat deze poging ook niet zal lukken.

Ben naar m'n vriend niet chagie alleen op de situatie.

Faye,

Ik voel totaal niks. Ja, ben down maar dat heb je hierboven al gelezen.

Eergisteren voelde ik in m'n rechter lies een soort van krampjes/steken. Maar in m'n buik/baarmoeder voel ik niks.

Fijn dat je mag stoppen met die bolletjes, of geeft het je een beetje een spannend gevoel?

Moon,

Ik wil je via dit forum heel veel steun geven!!!

Hoop dat jullie antwoorden zullen krijgen op jullie vragen.

Wat een ontzettend vervelende situatie voor jullie.

Dat jullie de kracht kunnen vinden om een voor jullie juiste beslissing te kunnen maken!

Maris,

Dank je wel hoor, lief van je!

Jullie willen assistend hatching gaan doen.

Wie beslist dit of hoe gaat dit in z'n werk?

Sanna,

En mogen jullie direct verder?

Hoop het zo voor jullie, maar goed als ze zeggen dat een rustmaand beter is neem je dit ook voor lief. (moet wel)

Ben benieuwd!

Bubbels,

Welkom!

Lfs

Geplaatst

TP:

Rachel 27/12 tp cryo

Linda 5/1 tp 2 embryo's

Martha 8/1 tp cryo

Francis 13/1 tp 2 embryo's

Carolina 14/1 tp 2 embryo's

Mariska 15/1 tp 2 embryo's

Sanne 18/1 tp 1 embryo

Debbie 20/1 tp 1 embryo

Wendy 23/1 tp 1 embryo

Nouschka 22/1 tp 2 embryo's

Faye 25/1 tp 2 embryo's

Wish 30/1 tp 2 embryo's

NoaNoa 1-2 tp 1 embryo

Testen:

Linda 20/1 (bloedtest)

Martha 22/1 (wd 6 heftige bloeding)

Francis 28/1 (wd 13 menstruatie)

Mariska 28/1

Carolina 29/1 (bloedtest)

Sanne 31/1

Debbie 4/2

Faye 5/2 (bloedtest)

Wendy 6-2

Nouschka 6/2

Wish 14/2

NoaNoa 17-2

Bubbels 17-2

Geplaatst

@Wish,klinkt wel positief hoor, de kwaaltje die je hebt passen wel bij een zwagerschap. Nu maar hopen dat het niet allemaal door de bollen komt!

Succes

Noa

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden