Ga naar inhoud

Wie start er ook in December?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pieneke,

Ben zelf ook heel benieuwd, spuit nu 187,5 gonal f.

Heb het idee dat het nog steeds "plopt".

We zijn aan twijfelen of we 1 of 2 embryo's terug willen laten plaatsen, als we de keuze hebben.

1 arts heeft aangegeven dat zij liever terugplaatsing van 1 embryo ziet, dit vanwege onze geschiedenig, maar bij de zwangerschap van mathijs zijn er ook twee teruggeplaatst.

Heb het idee dat het beter werkt, zeker na het nieuws van jou, anita en nina.... heeft ons wel aan het denken gezet.

Vind het zo moeilijk, ik wil nooit meer een kind verliezen maar ook heel graag zwanger worden en een tweeling is ook zeer welkom...

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Danielle welkom hier

@Francis goed nieuws lijkt me toch zoveel follikels bij mij zitten er 9a10 grote en heel veel kleine. Moet jij morgen ook weer meten ik wel. Dat we beiden deze week de punctie nog maar mogen hebben

@Mart ik hoop voor je dat ze die cryo maar goed kunnen ontdooien.

Ik hoop voor degene die op de ongi wachten dat die maar snel mag komen

Groetjes Mariska

Geplaatst

Linda 03 December start Deca.

Mariska 12 December start Deca.

Carolina 17 December start Lucrin

Tess 17 December start Deca.

Debbie 19 December start Deca.

Sanna 21 December start Deca.

Daruma 25 December start Deca.

Wendy 26 December start Deca.

Maaike 26 December start Deca.

Faye1974 26 December start Deca.

Moon74 27 December start Deca.

Wish 27 December start Deca.

Lievie 28 December start Deca.

Danielle 28 December start Deca

Linda 18 December start puregon

Carolina 25 December start gonal

Mariska 26 December start puregon

Francis 27 December start gonal

Sanna 02 Januari start gonal

Debbie 02 Januari start puregon

Danielle 02 Januari start gonal

Moon74 10 Januari start gonal

Linda 29 December fm

Carolina 04 Januari 1e fm

Francis 04 Januari 1e fm

Mariska 04 Januari 1e fm

Martha 04 Januari BMS-meting

Wendy 06 Januari 1e fm

Sanna 08 Januari 1e fm

Debbie 11 Januari 1e fm

Wish 14 Januari uitgangsecho (hopelijk start Gonal-f)

Moon74 18 Januari 1e fm

Punctie:

Linda 02 Januari

Rachel 27 December tp cryo

Martha 8 Januari tp cryo??

Heb weer even de lijst naar voren gehaald. Hier gaat het op zich wel goed,ben alleen heel erg moe. Heb geen energie en zou het liefst de hele dag slapen maar dat gaat helaas niet. Verder gaat het goed. Vind het nu wel steeds spannender worden. Ik hoop zo dat ik deze keer geen infectie oploop door de punctie. Krijg antibiotica dus zal wel meevallen.

Meiden die deze week weer voor een meting moeten succes!!

Vinden jullie het fijn als ik ook de 2e fm in de lijst zet of zal ik het zo maar laten tot aan de puncties?

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Francis, het gaat weer de goede kant op! Ik ben blij dat jullie voor deze poging gaan...ook al is het moeilijk, is er angst....

Succes met de volgende FM!

Liefs, Nine

Geplaatst

Debbie, voor mij hoeft de tweede fm er niet bij hoor, dan wordt het wel heel veel (voor het zelfde geld heb je er drie).

Rachel, ik leef met je mee, het is zo'n lastig traject. Je hebt hoop en lef nodig om er aan te beginnen en je kunt na een mislukte poging zo hard naar beneden vallen. Sterkte met dit een plaatsje geven.

Was dit je laatste poging?

Liefs Francis

Geplaatst

Rachel,

Wat erg en dat terwijl je dacht dat je zwanger zou kunnen zijn.

Sterkte met het verwerken hiervan!!

Debbie,

De 2de fm hoeft er voor mij ook niet bij, vind het lijstje goed zo.

Hoop dat die moeheid niet zo lang aan blijft houden!

Sinds gisterenavond een ongigevoel en vanmorgen ben ik ongesteld geworden.

Dit is dus mooi op 'schema' na het stoppen van de pil, was de vorige keer ook zo.

Ik baal er een beetje van dat vele van jullie met gonal of puregon mogen beginnen terwijl ik hier zo lang om moet wachten.

Ik ben nu 10 dagen met de Deca bezig en mag 14 januari pas beginnen met de Gonal.

Pfff, dat wachten ben ik nu alweer beu!

Lfs

Geplaatst

Linda,

Ben zo benieuwd, hoe gaat het met je?

Hoop dat je hier een geweldig bericht kan gaan plaatsen!

Lfs

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vanmiddag een terugplaatsing gehad 1 super-embryo (8-cellig) en 1 wat mindere embryo (4-cellig). Dus nu de spannende wachtweken in. Ook horen we pas over 2 weken of er cryo's zijn, dat denk ik overigens niet en de arts betwijfelde dat ook. Maar wie weet...

Jullie komende dagen wederom succes!

Geplaatst

Mooi Linda! Nu maar hopen en duimen dat ze blijven plakken.Wanneer mag je testen? Dan zet ik dat ook in de lijst.

Linda 03 December start Deca.

Mariska 12 December start Deca.

Carolina 17 December start Lucrin

Tess 17 December start Deca.

Debbie 19 December start Deca.

Sanna 21 December start Deca.

Daruma 25 December start Deca.

Wendy 26 December start Deca.

Maaike 26 December start Deca.

Faye1974 26 December start Deca.

Moon74 27 December start Deca.

Wish 27 December start Deca.

Lievie 28 December start Deca.

Danielle 28 December start Deca

Linda 29 December fm

Francis 04 Januari 1e fm

Mariska 04 Januari 1e fm

Wendy 06 Januari 1e fm

Sanna 08 Januari 1e fm

Debbie 11 Januari 1e fm

Moon74 18 Januari 1e fm

Punctie:

Linda 02 Januari

TP:

Linda 05 Januari tp 2 emmy's

Geplaatst

Geweldig Linda nou hopen dat ze zich maar mooi innestelen. Heel veel succes de komende 2 weken. Wanneer mag je testen?

Groetjes Mariska

Geplaatst

Linda 29 December fm

Francis 04 Januari 1e fm

Mariska 04 Januari 1e fm

Wendy 06 Januari 1e fm

Sanna 08 Januari 1e fm

Debbie 11 Januari 1e fm

Moon74 18 Januari 1e fm

Punctie:

Linda 02 Januari

TP:

Linda 05 Januari tp 2 emmy's

Testen:

Linda 20 Januari (bloedtest)

We zijn inmiddels allemaal gestart met de deca dus heb ik dat uit de lijst gehaald. De lijst wordt anders wel erg lang.

Groetjes Debbie.

Geplaatst

Wat een verschil per ziekenhuis he! Dat jullie bijna allemaal al wisten wanneer jullie Puregon/ Gonal mochten gaan spuiten? Ik moet mijn ongi, na het stoppen met de pil, afwachten en, zal je altijd zien, nog weinig van te merken. Ik doe vanavond even een rode-duivel-dans misschien dat het helpt hahahaha!

Linda: supergoed! En nou maar blijven plakken! Ik duim alvast voor je!!!!!!!!!!!!!!

Hoe gaat het met de rest?

Liefs!

Geplaatst

Linda,

Heel veel succes en sterkte tijdens die ellendige wachtweken.

Die dagen kunnen niet snel genoeg voorbij gaan.....

Ik tel met je mee af!

Faye,

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden nadat ik afgelopen zaterdag de laatste pil hebt gepakt. Vorige keer was dit ook zo.

Het is ook zo raar om de pil te nemen, dit doen ze omdat ze je dan beter in kunnen plannen.

Vandaag gehoord dat je zonder pil, dus alleen met Decapeptyl ook prima een behandeling kan doorlopen met je eigen cyclus.

Dat wil ik de volgende keer echt wel gaan proberen!

Die pil vind ik maar niks.

Ben benieuwd hoe jij die Rode duivel dans uit gaat voeren.

Ik zie je al in je pyjama naast het bed staan, hahahaha!

Lfs

Geplaatst

Hallo allemaal,

Rachel, wat enorm balen dat het niet gelukt is... heel veel sterkte.

Linda, fijn dat er twee teruggeplaatst zijn. Is de tp meegevallen, moet je nu ook een aantal dagen rustig aan doen? (of kun je gewoon gaan werken morgen...?)

Sterkte in de wachtweken.

Wish, fijn dat de ongi al doorgezet heeft. Begrijp dat je liever nu al met gonal wil starten, je wilt natuurlijk ook vooruit. Maar de 14e is het zo, een paar dagen naar de sneeuw zal de tijd laten vliegen...

Faye, heeft de dans al geholpen?

Wendy, heel veel succes morgen met je FM!

Heb zojuist de 4e spuit ganol gehad, begrijp nu wat jullie allemaal bedoelen met dat "ploffig opgeblazen gevoel" bedoelen.

Geplaatst

@Wendy heel veel succes morgen met de fm meting.

@Sanne goed teken toch dat je buik opgeblazen voelt. Dat betekent dat er iets groeit. Voel je je verder nog goed?

Morgen de tweede fm meting hopen dat ze mooi gegroeid zijn en dan hopen dat vrijdag de punctie al is, maar ja afwachten. Ik zal het morgen laen weten.

Groetjes Mariska

Geplaatst

Hey Mariska,

Verder voel ik me goed. Voel nu wel dat er iets gaande is in mijn buik.

Vind het wel spannend, hoop dat het allemaal goed gaat.

Zal voor je duimen dat de follikeltjes groot genoeg zijn voor de punctie vrijdag!

Ben je al zenuwachtig voor donderdag of weet je de zunuwen aardig onderdrukt te houden. Blijft gewoon spannend allemaal.

X Sanne

Geplaatst

Wel fijn dat je nergens last van hebt verder en die buik dat hoort erbij, dus dat komt ook wel goed.

Ja de zenuwen voor donderdag beginnen nu ook echt te komen. Wou vandaag al bellen maar toen dacht ik als het slecht nieuws is zeggen ze het toch niet aan de telefoon dus dan zou ik me alleen nog maar meer zorgen maken. Maar we zullen zien eerst de meting morgen weer.

Groetjes Mariska

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden