Ga naar inhoud

Wie starten er ook in febr. 2010 ?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Annema!

Ik snap helemaal wat je bedoelt! ben ook al aan het uitrekenen wanneer ik dan uitgerekend zou zijn... tja, je moet toch wat he?

Maar jouw timing zou wel helemaal perfect zijn!! Snap helemaal dat je toch niet naar Oostenrijk gaat, dat blijft wel bestaan. Jammer is het wel maar ja moet er wat voor over hebben toch?

Heel veel succes!!

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heel verstandig Annema. Had gelezen dat je wilde gaan skiën en denk dat je er verstandig aan doet om thuis te blijven. Zo'n behandeling is toch best ingrijpend en laat zich niet altijd heel makkelijk plannen. En hoewel afleiding goed is, als je je rot gaat voelen door de hormonen zit je thuis toch het beste. Wel lastig he als je zoveel opzij moet zetten voor je kinderwens he? Het is af en toe een beetje een middenweg zoeken, niet alles opzij zetten je leven gaat toch door maar ook weer rekening houden met die grote wens. Succes in elk geval!

Hoe gaat het met iedereen verder?

Geplaatst

Joepie Sandra!!!!!!!!!!! Je lichaam heeft je weer niet in de steek gelaten en gewacht tot het weekend......

Ja voor jullie is het weekend lekker voorbij, ik heb het weekend gewerkt wat vrij heftig was. Nu heb ik lekker 2 dagen weekend!!!!!!!! Morgen en Dinsdag komen mijn petekindjes lekker op visite bij tante Sandra om me wat afleiding te geven in mijn hormoontjestijd. Wat lief nietwaar?????

Ik slaap nu gelukkig wel redelijk, de vorige keer dat ik de pil slikte sliep ik echt heel slecht. Nu alleen erg emo. Nog 19 dagen en dan mijn eerste echo!!!!! het schiet al op.

De feb. groep is flink gegroeid en we peppen elkaar gelukkig goed op........

Geplaatst

Spaatje: ICSI/ 09-01 decapeptyl/ 09-02 echo

Sonja81: 2e IVF/ 29 jan. decapeptyl

LindaJ: 2e IVF/21-01 decapeptyl/02-02 echo

Witje/Sandra: 3e ICSI/ start pil eind jan / 1e echo 19-02

Meetje: 3e IVF-ICSI/31-01 decapeptyl/01-02 fostimon/03-02 uitgangsecho

Sandra:

Saab: ICSI/15-02 gonal-F/23-02 echo

Diane: 2e ICSI/15-02 decapeptyl/23-02 echo

Eslief: 1e ICSI/eind jan aan de pil

Nath82: 1e ICSI/22-2 start Decapeptyl/5-3 uitgangsecho

Yolande:

Sanne: 1e IVF/intake-gesprek Nijmegen 20 jan---NOD 10-01

Herma:

Pammie:

Annema:1e IVF / start Decapeptyl 13-02 (Valentijnsweekend!!!)

Caroline: 3e ICSI/04-02 evaluatie/start deca rond 20-02

Gerda: 3e TESE-ICSI / 13-02 decapeptyl

Tess: 1e IVF/30-01 decapeptyl/10-02 echo

Ciska: 1e IVF/01-02 intake-gesprek Amphia

Chantal: week 13 pgd analyse, 9-02-10 voorbereidingsgesprek utrecht

Kris: 2e IVF -12-01 intake, volgende cyclus aan de pil

Hanneke: 2e ICSI, 22-01 intake, start stimulatie ongeveer 5 februari

Lonneke: Beginnen met Cetrotide en Gonal-F begin maart.

Lijstje weer een update: ik mag 22-2 beginnen met spuiten en heb 5-3 de uitgangsecho. Wil iedereen zijn lijstje weer ff checken? Ik zag dat mijn gegevens al weer verloren waren gegaan in het knippen en plakken een paar keer geleden!!

Geplaatst

Sandra:3 e icsi 31-01 start pil/25-02 deca/08-03 echo

Eslief: 1e ICSI/eind jan aan de pil

Yolande:

Herma:

Pammie:

volgens mij heb ik het nu goed gedaan

31-01 start pil

25-02 start deca

28-02 laatste pil

08-03 echo start gonalf

Geplaatst

Zojuist mijn 2e intake gesprek gehad in het ziekenhuis.

We hebben een officiële planning gemaakt!

Het zijn nu dus geen vage plannen meer maar het gaat beginnen, wel pas over een paar weken. Zal ik vast een nieuw topic maken voor de maart/april starters?

2 feb zoladex 1 mnd

1 mrt prikinstructie en gesprek met de arts

3 mrt zoladex 1 mnd

31 mrt start decapeptyl (150 eenheden) en uitgangsecho

7 april puregon

14 april echo

april punctie

Geplaatst

Wat fijn dat je concrete data hebt!! Doe lekker waar je zin in hebt met de topics. je bent van harte welkom bij ons maar als jij je prettig voelt bij een nieuw starters clubje snap ik dat ook!! Zie maar wat je wilt. Geniet van je schemaatje!!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Hey Nath, ik vind het ook gezellig bij jullie hoor!

Dus ik blijf hier lekker ook hangen.

Maar qua schema's en gelijk op gaan is een nieuwe ook wel leuk.

Moet ik gewoon een extra topic lezen, he wat vervelend nou ;)

Geplaatst

Hahaha dan lees je er gewoon 2!!! Gezellig hoor dat je blijft hangen!! Denoods veranderen we de naam van dit topic in 'wie gaat er starten in feb, mrt of april!!'. Niet teveel maanden natuurlijk want dan wordt het wel erg druk!! Haha heb nu soms al moeite met bijlezen!!

Geplaatst

Eslief: 1e ICSI/19-2 start Lucrin/2-3 Uitgangsecho

Yolande:

Herma:

Pammie:

ik was van het lijstje gevallen dus ff opnieuw:)Nath en San wouw ook al gebelt!! Nath wij zitten precies bij elkaar maar san net een weekje later.. komen we elkaar alle 3 vast tegen tijdens de echo's:)Spannend..

Hier ontzettende opvliegers.. misselijkheid en hoofdpijn.. of het nu allemaal door de pil komt of er een griepje aan zit te komen weet ik niet.de opvliegers zijn het ergste..

Geplaatst

Hallo alllemaal,

Na de afgelopen terugplaatsing oktober 2009, erg veel last van mijn

borsten en er komen zelfs druppeltjes melk uit de tepels.

Afgelopen weekend aan het googlen geweest, en ik las dat dit kan

komen door een te hoog prolactinegehalte.

Vanmorgen gelijk het ziekenhuis gebeld, en ik moest direct bloed

laten prikken voor het prolactinegehalte.

Allemaal erg spannend, want ik moet deze week eigenlijk ook ongesteld

worden en dan zou ik kunnen starten met de pil.

Maar nu moeten ze eerst weten of mijn prolactinegehalte niet te hoog is.

Nu hoop ik maar dat ze morgenmiddag de uitslag binnen hebben, wachten

is en blijft toch altijd verschrikkelijk met dit soort situaties.

Ik had juist weer zo'n positieve zin in de 2e icsi, maarja nog even geduld hebben...

Weet iemand van jullie hier misschien wat meer over?

Hermien

Geplaatst

hey dames ik had mezelf tussen het lijstje gepropt maar ben verdwenen wij beginnen als het goed is maart en als ik me even met het topic mag bemoeien vind ik het wel leuker om er hier maart en misschien april bij te gaan zetten want hou er hier nu een paar in de gaten niet dat het een ramp is om meer topics te lezen maar ik lees nu hier al een tijdje mee vandaar

liefs

Geplaatst

Spannend hermien ik hoop dat je gewoon kan starten

Sharon dan moet je het lijstje weer even update:) soms pakken mensen een oude versie van het lijstje en dan staan er dingen niet op.. ik was er ook vanaf..

Wat betrefd jouw maart/april er van maken denk ik dat het iets teveel word. je kan daar beter een aparte topic van maken..volor zover ik wist bestaat die al.. ik moet soms nu al goed nadenken wie wie is.. als daar vervolgens nog 3 extra maanden bijkomen dan rakat het eind zoek denk ik:)

Geplaatst

Witje/Sandra: 3e ICSI/ start pil 17 jan / 1e echo 19-02

Eslief: 1e ICSI/19-2 start Lucrin/2-3 Uitgangsecho

Yolande:

Herma:

Pammie:

Sharon: 8 feb infoavond / 11 feb prikinstuctie

Sharon je staat er tussen hoor!!!!

Er is idd al een april topic geopend, het is hier nu al best wel druk en als april er ook nog bij komt kunnen we het niet meer bijhouden. Maart zit hier al een beetje tussen. Maar meebabbelen kan altijd natuurlijk.

Geplaatst

tja dan moet ik nog maar een topic gaan bijhouden heel vervelend is dat :laugh:tis alweer februari vandaag de uitslagen van de bloedonderzoeken spannend

Geplaatst

Spannend sharon..! en nog een topic wat vervelend nouw:P:happy:

Witje hoe voel jij je? gaat het al wat beter nu je de pil wat langer gebruikt? ik heb de griep te pakken en samen met de pil gebruik is het niet erg fijn.. we slaan ons er doorheen! vohet schiet al op voor jouw!

Hoe is het met de rest van de meiden?

Esther

Geplaatst

Hey allemaal!! wat een drukte weer zeg!! Gezellig!! Met mij op zich alles oké, ben wel heel bang en zenuwachtig voor de komende poging. Ben zo bang om met lege handen (lees: lege buik) te komen staan.... Maar goed, dat gaat met vlagen op en af....

Sterkte allemaal!! We slepen elkaar er doorheen!!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Tja ik sla me er wel doorheen, kan niet anders en ik weet waar ik het voor doe. Maar begin nu toch echt wel depressieve neigingen te krijgen. Is bekend bij pilgebruik door mij. Zuch nog maar 17 dagen slikken hoop ik.

Zit nu ver aan het eind van mijn eerste strip en voel al de dingen die ik moet voelen voor een menstruatie. Dat doorslikken gaat nog vervelend worden. Ach nog maar heeeel even...............

Precies Nathalie we slepen elkaar er wel doorheen, is ook wel nodig bij de naderende begindata's.................

Geplaatst

Hallo,

Ik heb de uitslag van het bloed en gelukkig is het helemaal goed!!

Dus mag ik beginnen met de 2e behandeling!

Nu nog even wachten op de menstruatie....

Ik las dat er een topic is van maart/ april, misschien beter dat ik

daar naar toe ga, ik zie zoveel namen en verhalen dat het erg moeilijk

is om hier nog in te komen.

En voor jullie weer een beetje ruimte...

Ik wens iedereen heel veel succes toe met de behandeling of het evt wachten!!

Hermien

Geplaatst

jij ook heel veel succes met de 2e behandeling!! Wat een opluchting is het he? als je bloeduitslagen allemaal goed zijn, tenminste dat vond ik wel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden