Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ooh Iza, sta nu helemaal te stuiteren, wat ontzettend spannend is het voor jou, zal gigantisch veel aan je denken vandaag en morgen, zet m op meid!!!!!

Ik hoop ook dat die iets eerder komt haha, inderdaad het is klote met dat vocht.....maar ja je hebt het niet voor het zeggen...

Amber ook heel veel s6!! Jeetje.... ben zooo nieuwschierig hoe al die bevallingen gaan verlopen.... SPANNEND!!!

gr. Yvon

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een spanning hier, meiden! Een heerlijke spanning! Ik wens jullie allemaal voorspoedige bevallingen toe en verrukkelijke babietjes!

Maar dat gaat wel lukken, zet 'm op!

X Nine

Geplaatst

Hee meiden,

Ik meld me! Ik kom af en toe wel even langs hoor, volg jullie op de voet! Lief dat jullie me missen. Ik heb doorgewerkt tot 9 juli, dus tot 4 weken voor de uitgerekende datum maar daarna was de koek ook op en keek uit naar het verlof. Mijn man heeft ook vakantie en dus zijn we lekker samen aan het uitrusten en voorbereiden.

Bij ons alles rustig, bloeddruk goed en de kleine is nog volop in beweging, vooral als ik eet of wil gaan slapen. Gisteren naar de (inval) vk geweest, ze vroeg eerst drie keer aan mijn man: "jeetje, hoe lang bent u?" en daarna schatte ze de "kleine" toch wel op een ruime 8-ponder. Ze zei dat maatje 50/56 niet zo nodig zouden zijn, en ik me beter op iets ruimers kon richten. Oke, de boodschap is begrepen. Verder ook geen last van jeuk of striae... slapen gaat erg goed, alleen draaien is lastig, maar als dat alles is...alles rustig dus...

Heb ook geen schoonmaakwoede of iets van dat soort... vindt mijn man wel jammer hoor! Meer dat ik allemaal dingen wil maken voor de kleine. Mijn man heeft een oude staande lamp met dimmer (zodat het licht 's nachts zacht is) wit geschilderd en die staat op de kinderkamer. Echt heel leuk geworden. Ik heb een losse stoel van ons vorige bankstel bewaard en bekleed met lekker zacht lichtblauw pluche, voor als er 's nachts geknuffeld mag worden. De letters van de naam besteld van hout, geschilderd, en met scrappapier versierd, maar nog wel goed verstopt!

Ik heb de stapel strijkwerk wel enorm op zien lopen, (Wel alles braaf gewassen) maar me er niet toe kunnen zetten om het aan te pakken en dus schoot mijn moeder maar te hulp en heeft de hele berg meegenomen en gestreken. Toch wel erg lekker hoor, dat dat nu ook weer weg is.

Nee, ons lijstje wordt niet op chronologische volgorde afgewerkt! Er is zoals we allemaal weten, niet te rekenen op de structuur van moeder natuur, die zich maar moeilijk laat manipuleren.

Het komt zoals het komt alhoewel sommige hier de natuur een handje mogen gaan helpen.

En zo moet het ook.

Ook dat weten wij hier allemaal...

Amber en Iza, aan jullie de schone taak om de volgende kanjers op de wereld te zetten! Veel succes en houdt ons op de hoogte wanneer je weer kunt... Vol verwachting klopt ons hart!

Liefs

Jeegeetje

Geplaatst

Thanx allemaal voor de support. Iza zet 'm op morgen, ik zal morgenochtend voor je duimen dat het goed verloopt. En dat je jeuk ook snel mag gaan ophouden! Ben je vandaag nog een beetje goed doorgekomen? Hopelijk kan je vannacht nog wat slaap pakken.

Liefs,

Amber

Gast Sannie66
Geplaatst

Gaat ineens snel hier met de dames! Succes meiden... laat de kleintjes maar komen...

Liefs,

San

Geplaatst

Weet niet of je dit nog leest Iza, hoop eigenlijk dat je lekker slaapt ofzo!!

Anyway, heel veel sterkte en succes morgen, JE KUNT 'T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spreken je graag gauw weer........

lfs Nanne

Geplaatst

Iza; hoop dat je lekker slaapt maar wil jou voor morgen heel veel succes wensen. You go qirl !! Je kunt het !!!

Hoop snel wat van je te horen hoe het gegaan is en wat voor geweldige dochter jullie op de wereld gezet hebben.

liefs,

Geplaatst

Iza,

Toi toi toi morgen! Ik hoop dat het je allemaal meezit morgen en dat je eindelijk je meisje kunt knuffelen.............

Liefs Pien

Geplaatst

Ha meiden,

Onze kleintjes mogen misschien aanstaande vrijdag na 2 weken naar huis! Ik kijk er zo naar uit om ze eindelijk in ons eigen huis te mogen hebben.... Ze moeten de komende dagen wel laten zien dat ze zelfstandig een bepaalde hoeveelheid kunnen drinken en daarbij nog voldoende aankomen. Vandaag hebben ze geen aanvullende sonde-voeding gehad... hopelijk doen ze het vannacht met de voedingen ook goed!

Onze kleine meid weegt inmiddels 2375 gr. en onze knappe kerel ook al bijna 2200 gr.

Ikzelf ben al weer bijna op mijn oude gewicht, van de 20 extra kilo's ben ik er al 17 kwijt.

Liefs Pien

Geplaatst

Wat fijn voor jullie Pieneke, dat ze eindelijk (bijna) naar huis mogen. En jeetje wat ben je al snel je kilo's al weer kwijt zeg. Echt geweldig!!! Niet dat het zo noodzakelijk is, maar het voelt toch wel lekker lijkt mij.

Geplaatst

Bedankt meiden!!

Heb zowaar nog een paar uur geslapen ook... niet van harte, de jeuk wordt echt met de minuut erger en zelfs in mijn slaap en ik aan het schoeken en krabben... Wat ben ik blij dat ze me serieus genomen hebben, want als ik hier nog 4 weken max had door gemoeten, dan was ik echt GEK geworden!

Ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan! Als Colle niet zelf ineens ook bevalt kan zij wellicht een update geven, ze staat op mijn smslijst....

Amber, als ik je niet meer spreek, jij voor morgen HEEL erg veel succes! Dat het maar heel erg voorspoedig mag gaan...

Nu nog even extra genieten van de buik

Geplaatst

Pieneke wat fijn dat ze bijna met je mee naar huis mogen! Dan echt gaan genieten van jullie gezinnetje!

Iza; heeel veel succes vandaag, voor je het weet hebben jullie een kleine wondertje in je armen..

Iedereen; voor jullie alweer de laatste loodjes op komst.. Heel veel succes!

Geplaatst

@Pien: Oh wat fijn om te lezen dat het goed gaat met je 2 drollies, ze groeien goed zo te lezen.

Jij bent ook al behoorlijk wat kilootjes weer kwijt lees ik.

Ontzettend fijn dat het zo goed gaat. Nog eventjes en jullie mogen ze lekker meenemen naar huis, lekker slapen in hun super mooi kamertje:good1:

Lekker bij hun papa en mama.

Hoe zal het met Iza zijn??? Spannend he..ze moest rond 06.30 al in het ziekenhuis zijn. Zogauw ik wat hoor dan post ik het hier neer!!!!

Lfs Niek

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Vandaag 28 juli om 15.28 uur zijn Iza (Kirsten) en haar man de trotse ouders geworden van een dochtertje.

Alles is helemaal goed.

Ze weegt 3670 gram.

Ik weet niet zeker of ik haar naam hier mag noemen dus daar wacht ik nog even mee. (heb het haar gevraagt in een sms) Denk niet dat ze het erg vind maar toch!

Misschien komt ze het jullie zelf snel vertellen en anders zal ik het hier nog posten als ik wat van Kirsten hoor.

Liefs Niek

@Amber: Morgen is het jouw dag...spannend!!! Heeeeel erg veel succes en we hopen snel wat van je te horen.

Wij zijn vandaag weer goed gekeurd door de verloskundige. Wel begint het hier steeds meer te rommelen. Dacht begin van de avond even dat het ging beginnen. Had even een uur geslapen, stond op en kreeg me toch een kramp in mijn onderrug en onderbuik. Dat heeft wel even aangehouden...zelfs onder de douche ging het niet weg.

Mijn vriend heeft het weg moeten masseren en toen ging het beter.

Spannend!!!

Gast Sannie66
Geplaatst

Wat super dat alles goed is met Kirsten en haar kleine meid... ben benieuwd naar haar verhaal...

Geplaatst

Wauw, de eerste 'augustus' baby is geboren! Kirsten en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Lekker genieten van elkaar en de kraamtijd.

Groetjes, Astrid

Geplaatst

ooohhh helemaal super !!

ben ook benieuwd naar haar verhaal en de naam .....

krijg er helemaal kippevel van ... nu wij nog ;-)

en Amber jij morgen heel veel succes !!

groetjes Yvon

Geplaatst

IZA & PARTNER: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter !!!

Ik ben ook net als iedereen zeer nieuwsgierig naar de naam en naar je bevallingsverhaal.

Hoop dat je snel lekker thuis bent met je kleine meid en dat jullie lekker samen gaan genieten als gezinnetje.

Amber; heel veel succes morgen! Dat het bij jou ook zo snel mag gaan !!!

Colle: wie weet ..... zit jij nog tussen Iza en Amber in!

Geplaatst

Iza en meneer, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Het zit er op meid, je hebt 't geflikt!! Net als iedereen erg nieuwsgierig...

Amber, nu jij, zet 'm op!!!!!!!!!!!!!!!!

lfs nanne

Geplaatst

Iza een dikke vette proficiat met jullie kleine meid! Een mooi gewicht en goed te lezen dat alles in orde is. Hoop snel wat van je te horen.

Amber.. heel veel succes morgen. Over een kleine 24 uren weet jij ook hoe jullie kleintje eruit ziet ;-)

Jeegeetje goed wat van je te lezen!!

Liefs Pien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden