Ga naar inhoud

Uitgerekend in Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een gedoe op de weg... Leiderdorp - Almere is een zware onderneming.. En nog even over Soesterberg langs schoonouders ;)

Maar we hebben 1 hartje!!! Ik kan alleen maar huilen... Ze deed de echo erin en direct was daar geknipper!! Zo gaaf! 8 mm groot.. Precies op schema...

Ben zó blij!!

Geplaatst

TOP!!!! Super om 't nu dan ook écht gezien te hebben, he??!! Geniet er lekker van...

En mooi 8mm, daar ga ik ook voor woensdag!!

Geplaatst

@Nine en Keesje, wat vervelend dat jullie nu ook te maken hebben gehad met het bruinverlies zeg....maar ik denk ook dat het te maken heeft met het rekken en strekken van de baarmoeder. Hoe dan ook, ik hoop dat het bij jullie ook snel weer stopt, want het lichaam dolt ons al genoeg in deze tijd.

Oja, Nine, waar kun je de roosvice laxo kopen? Heb bij de supermarkt (jumbo) gekeken, maar daar kon ik het niet vinden? Moet ik hiervoor naar een drogist?

Liefs, Chantal

Geplaatst

Hoi Chantal.

Roosvicee Laxo is te koop bij de drogisten, ik heb de fles bij het Kruidvat gekocht.

Ik (Nine) heb geen bruinverlies... dat was Nanne, maar met gelukkig gaat het goed met Nanne en met Keesje gaat het ook goed komen, hoor.

Succes met de laxo, bij mij werkte het na een halve dag.

Groetjes, Nine

Geplaatst

Uitgerekend

01 augustus: IVFmama

02 augustus: C&D (Chantal)

04 augustus: Colle

08 augustus: Pieneke

10 augustus: Iza

10 augustus: Nanne

11 augustus: Heleen

12 augustus: Nine

19 augustus: Aafke

Eerstvolgende afspraak

07 december: Colle, 1ste echo (bij 5 wk, 5 dg) Een hele mooie echo!

14 december: IVFmama, 1ste echo (7 wk, 1 dg)

15 december: Nine, 1e echo, ( 5 weken, 5 dagen)

17 december: C&D (Chantal), 1ste echo (7 wk, 3dg)

18 december: Pieneke, 1ste echo (6 wk, 5dg)

21 december: Iza, 1ste echo (6 wk, 6 dg)

23 december: Nanne, 1e echo (7 wk, 1 dg)

24 december: Colle, 2e echo (8 wk, 1 dg)

24 december: C&D, 2e echo (8 wk, 3 dg)

29 december: keesje, 2e echo ( 8wk, 1dg)

29 december: Heleen, 1e echo (7 wk, 6 dg)

28 december: Aafke, 1e echo (6 wk, 3 dg)

Hi dames,

Heb nog even het lijstje bijgewerkt.

Isa, geweldig dat je een kloppend hartje hebt gezien! Het is dan ineens zo echt he?! Helemaal super, gefeliciteerd!

Liefs, Chantal

Geplaatst

Nine en Nanne sorrie dat ik jullie omgewisseld had.

Als ik 's-avonds bijgelezen ben, moet ik echt wat steekwoorden opschrijven, voor ik reageer, anders vergeet ik gewoon de helft....en nog gaat het dus fout....

Liefs, Chantal

Geplaatst

@Iza, gefeliciteerd!! :wav:

Wat een fijne kerstdagen zul je hebben!

lfs, Nienke

Geplaatst

He Nienke, leuk om je even "hier" te zien! Als juli-mam!

Chantal, geeft niet, hoor. Ik vind het ook ingewikkeld om alle verhaallijnen goed te onthouden, soms gebeurt er zoveel op 1 dag...

x Nine

Geplaatst

Hoeraaaa Iza!!! Een knippertje in je buik!! Gefeliciteerd en geniet ze! :D

Laxo staat trouwens bij veel supermarkten wel in het schap maar vaak bij de Reformspullen. Mocht het niet snel genoeg werken kun je ook altijd nog perzikken op blik halen en daar even de staafmixer opzetten. Werkte hier altijd als een tierelier ;)

Sterkte met de kwaaltjes dames! Ik ga morgen even lekker de elektrische deken erin gooien. Vind het er wel weer voor en het mag hier nu iig. Kan ik mezelf dan een beetje mee verwennen, en ga ook carpaccio scoren en al die dingen die anders niet mogen. En vanavond al begonnen met een glaasje wijn. Vond het er wel tijd voor. En dan straks voor ik naar bed ga doe ik toch een paracetamol tegen de hoofdpijn. Mijn man denkt erover om morgen even thuis te blijven het is zo lastig om snel weer terug te zijn mocht het morgen alsnog doorzetten. En dan is het wel wat lastig als ik alleen thuis ben met zoonlief. Dus dat is ook wel fijn, mocht het alsnog niet komen dan gaan we sleeen met hem als afleiding.

Geplaatst

Hallo Iza

super nieuws meid!!! wat overweldigend he als je dat voor het eerst ziet?

Ik ben blij at het zo'n goed nieuws is, geniet er van!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Iza, gefeliciteerd!!! Wederom goed nieuws!

Kan me voorstellen dat je ervan gaat huilen als je zo'n knippertje ziet, ik denk dat ik ook echt niet voor mezelf insta... al is het van de opluchting!!!

Ik probeer hier de stress te beperken, maar lukt niet echt goed. Ik ga idd morgen maar even bellen met het ziekenhuis. Balen is dat het medisch spreekuur maar een half uurtje is, tussen 11.15 en 11.45. En misschien morgenochtend (als ik durf) eerst nog maar een keer de CB doen, maar dan wel met 1e urine.

Overigens voel ik me wel steeds meer zwanger en heb ik nog geen druppeltje bloed of bruin gezien. Ook de laatste dagen geen hevige kramp gehad. Ik probeer er dus maar op te vertrouwen dat het nog goed zit. Waarschijnlijk is deze stress een soort straf van tegen beter weten in door blijven testen...

Geplaatst

Nou, vanochtend de CB met ochtendurine gedaan en die geeft wel duidelijkheid.

In koeieletters: niet zwanger...:crybaby2:

Ik ga er dus maar vanuit dat ik me moet voorbereiden op een miskraam ipv op een echo met kloppend hartje. Was hier al zooo bang voor. Ik kan vanaf 9 uur het ziekenhuis bellen, hopelijk kan ik daar snel terecht.

Aafke

Geplaatst

Arme lieve Aafke... dat doet pijn, zeg....

Toch begrijp ik het niet helemaal...geen pijn (meer) geen bloed en dan niet zwanger.

Ik hoop dat je snel in het ziekenhuis terecht kunt.

Veel sterkte!

Liefs, Nine

Geplaatst

HE Aafke, wat een anticlimax. Bah! Sterkte meis, we denken aan je.

Heb je het ziekenhuis al gesproken? Misschien mag je eerder, of zelfs direct, komen voor een bloedtest of een echo?

Hou je taai, we duimen hier.

Geplaatst

Ohhh lieve Aafke

wat een bericht, nu maar hopen dat je snel terrecht kan en uitsluitsel krijgt, deze onzekerheid is slopend voor je.

Ik ben het met Nine eens...alle tekenen zijn goed??

Ik duim voor je meid!

liefs

Babeth

Geplaatst

Oooh Aafke wat een spanning meis! Het stomme is alles 'kan' je kunt nog zwanger zijn en een belabberde test hebben gehad (ze zijn faalbaar natuurlijk) maar het kan ook zijn dat je niet zwanger (meer) bent. We kunnen je hier geen garanties geven of duidelijkheid geven. :( Probeer maar een snelle echo te krijgen zodat je voor de kerst ook zekerheid hebt.

Geplaatst

En ja, Meiske / Nine, daar ben ik het zeker ook mee eens! Geen bloed geeft moed hoor.

Geplaatst

@Iza, wat een mooie en duidelijke echo zeg! Fantastisch... wat zul jij blij zijn...

@Aafke, he wat ontzettend balen dit...hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt wat er aan de hand is...ik duim voor je!

Geplaatst

Lieve Aafke, wat een onzekerheid! Ik hoop echt dat je snel bij het ziekenhuis terecht kan. Met deze onzekerheid zullen ze je toch niet de kerstdagen laten ingaan!

Ik denk aan je!

Liefs keesje

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden