Jump to content

meldkamertje uitgerekend januari 2010

Recommended Posts

Posted

Gorgi / 1e IVF/ 1e kindje/ 2 januari 2010/ziekenhuisbevalling

dev001pr___.png

Melissa / 3e IUI / 7 januari 2010

dev006pr___.png

Svenja / 3e kindje/ 2de IVF/ 20 januari/ 6 jan ingeleid

dev019prs__.png

tweeling mama/ 3de kind/ 25 januarie

dev024prs__.png

Marietje /1e kindje/2e IVF/ 31 januari / ziekenhuisbevalling

dev030pr___.png

hallo dames

ik heb even de meldkamer voor januarie aangemaakt.

iedereen van december is bevallen.

omdat vanessa ook in januari was uitgerekend maar over een paar dagen al wordt ingeleid heb ik je gewoon hier maar bij gezet.

nu wordt het nog wachten op een bericht van renee hoe het met haar en maxe gaat.

het wordt nu wel erg spannend.

ik zit er ook bij :wav:

nog maar een paar weekjes en de beeb is er.

zowieso wil ik iedereen een fijne feestdagen toewensen:merryxmas:

liefs

• Replies 376
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hoi Svenja,

Hier is het lekker rustig. Het rommelt wel in mijn buik, maar ik denk dat die kleine zich nog lekker rustig houdt.

Vandaag een grote schoonmaak gehouden in huis. Ik kan wel blijven schoonmaken. Ik zie steeds meer. Echt om gek van te worden.

Ik kan het nog steeds niet geloven dat het bijna zo ver is. Al die jaren echt naar uitgekeken...en nu is het bijna zo. Ik vind het echt spannend.

Groetjes,

Gorgi:dizzy:

Posted

Gorgi? Als je thuis klaar bent met schoonmaken mag je altijd hier verder hoor!

hahaha, grapje.

Ik herken het wel hoor, maar om nou iedere keer een kindje te krijgen als we het huis helemaal schoon willen hebben wordt ook een beetje te gek!

Posted

Hahahaha, maar ik had net ook zoiets van wat zien die deurtjes van de keuken eruit!!!! Maar het enige wat ik doe ik wassen drogen en vouwen hahahaha. Ach laat ik me maar niet druk maken. Stress was niet goed en als ik naar buiten kijk vind ik dit geen goede dag/nacht voor een bevalling met al die sneeuw op de weg. Dus ik ga zo lekker naar bed, rustig liggen en wachten tot mijn schoonmaakbui over gaat!!

Posted

Goedemorgen allemaal,

Ik ben er weer. Lekker geslapen, heerlijk gewoon! Eens kijken hoe ik vandaag de dag door ga brengen! Mijn buikie is ook lekker rustig, dus ik denk dat mamma en kleine vandaag wel eens een extra tukkie kunnen gaan doen!!!

Succes allemaal!

Posted

hallo dames

ik heb de twee spannende dagen gehad. ik was zoals jullie konden zien al vroeg wakker gisteren ik had een hele beroerde nacht gehad. in de loop van de ochtend kreeg ik last van harde buiken echte golfbewegingen en omdat mijn vorige twee bevallingen ook zo waren begonnen had ik toch maar de verloskundige gebeld zij was hier om 09:00 uur s'ochtens. ze had getocheerd en ik had 1 cm ontsluiting maar omdat het mijn derde zwangerschap is kon het ook zo zijn dat deze ontsluiting er al een tijdje zat en ook niks hoefde te betekenen. maar omdat ze zoiets had van jou vorige bevallingen zijn ook zo begonnen wil ik toch dat je even naar het ziekenhuis gaat. om 10:00 uur waren wij in het ziekenhuis. daar moest ik aan de CTG daar bleek ook op dat ik weeen had en nog steeds 1 cm ontsluiting. ik moest wachten om 15:00 uur wilde ze weer een CTG maken. om 15:00 weer een aan de CTG en daar bleek dat ik sneller achter elkaar weeen kreeg en 2 cm ontsluiting. ik moest dus blijven. om 20:00 uur weer aan de CTG en ik had om de 2 a 3 min weeen en ze werden ook sterker en mijn buik werd harder. alleen was de ontsluiting niet verder gegaan. om 23:00 uur stopten de weeen er helemaal mee. op advies van de zuster ging mijn man en moeder naar huis zodat ze konden slapen en ik ook want ze verwachten niet meer dat de bevalling in gang gezet ging worden. na een beroerde nacht slapen begonnen vanochtend de weeen weer. maar wel heel licht en zeker geen ontsluitings weeen. om 11:00 stopte alles weer. omdat ik nu 35 weken en 5 dagen zwanger ben gebruiken ze geen weenremmers meer maar ze gaan ook niet helpen om de weeen op gang te krijgen. ik heb dus besloten dat ik weer lekker naar huis wilde en thuis ook rustig aan kan doen. we zijn zo weer in het ziekenhuis als dat nodig moest zijn. de beeb moet er gewoon nog een week en twee dagen in blijven want vanaf dan mag ik ook lekker thuis bevallen. ik moet mij morgen weer in het ziekenhuis melden voor een CTG en waarschijnlijk zal dat elke dag moeten.

zo dat was mijn verhaal.

hoe is het bij jullie

liefs

Posted

Jeetje Svenja, we weten in dit topic iedereen wel bezig te houden.

Iedere dag voor een ctg is goed te doen alleen in het weekend duurt het uren (tenminste bij ons).

Moet je nu ook rustig aan doen?

Liefs,

Vanessa

Posted

Hey Svenja, das schrikken ineens!!!!! Wel fijn dat alles goed met jullie gaat en dat je nu thuis mag rusten! Beter dan in ziekenhuis! Nou rustig aan dan nu. Gelukkig hoef je nu de kinderen niet naar school te brengen. Ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten! Succes!!!

Je hebt gelijk Vanessa, we hebben allemaal wel wat!!!

Posted

hallo

we hebben inderdaad allemaal wat. ze zeggen wellis je wordt besmet met waar je mee omgaat. ik moet nu inderdaad rust houden tot ik 37 weken ben dan mag ik thuis bevallen. en gelukkig is het kerstvakantie hoef ik ook niet steeds op en neer voor doe kinderen.

liefs

Posted

Wat dat betreft komt het inderdaad "goed" uit.

Wel is het in de praktijk lastig om rustig aan te doen. Helemaal als het niet de aard van het beestje is.

Dus Svenja en Marietje, rustig aan. Ik denk ook aan jullie allemaal.

Liefs,

Vanessa

Posted

Dag Svenja, jeetje dat was weer spannend voor je. Fijn dat je nu weer naar huis kan gaan en laten we hopen dat de kleine ruim een week blijft zitten voor de thuisbevalling.

Vanessa: voor jou gaat het ook spannend worden. Veel succes morgen!

Marietje: ik probeer wel mijn rust te houden,hoor. Hier rommelt het soms wat maar ik kan nog niet zeggen dat het echt voorweeen zijn. De kleine is vooral 's nachts erg wakker. Het wordt wel steeds zwaarder.

Goh, het auto rijden was vandaag best spannend. Rijden jullie nog gewoon auto?

Nou meiden, we houden elkaar op de hoogte.

Groetjes,

Gorgi

Posted

hallo dames

nou gister avond weer weeen 2a 3 minuten naar elkaar gehad. wij weer naar het ziekenhuis. en natuurlijk moest ik weer blijven omdat ik heel erg moe was en niet kon slapen van de weeen heb ik een spuit in mijn bil gekregen om te kunnen slapen. ik heb tot 10:00 uur geslapen dankzij die spuit wat een paardenmiddel was dat. ik nu wel heel veel pijn in mijn bil door die spuit. vannochtend had ik nog een paar lichte weeen en toen verdween alles weer ook de onsluiting blijft gewoon hetzelfde. ik ben weer naar huis gestuurd en ben nu weer thuis. ik hoef maandag pas weer terug te komen voor controle. als ik weer de weeen krijg zoals de afgelopen dagen hoef ik niet meer het ziekenuis te bellen omdat deze weeen niks doen en mijn baarmoeder nog niet rijp genoeg aanvoelde. pas als ze pijnlijk gaan worden of als ik bloedverlies of mijn vliezen breken moet ik weer bellen.

nu maar hopen dat alles wat rustiger blijft want steeds deze weeen is heel vermoeiend en onzeker. ik weet dat het voor de beeb beter is dat die nog even lekker in zijn huisje blijft maar aan de andere kant heb ik ook zoiets zet dan gewoon door en bevallen maar. ik kan slecht tegen stil zitten en niet weten waar ik aan toe ben. daarnaast heb ik nog twee kids die hun aandacht nodig hebben. maarja je kan er helaas niks aan doen.

liefs

Posted

Hey Svenja,

Nou nou dat blijft aan de gang. Ik herken je gevoel hoor. Heb ook momenten van nou kom dan maar naar de sneeuw kijken, maar eigenlijk liever nog even wachten. Dat stilzitten is echt een ramp. Ook al weet je waar je het voor doet!

Succes meid, hoop dat het een beetje rustig blijft!!

Posted

Svenja

Wat spannend zeg steeds die weeen

Kan me voostellen dat het onzeker is en heel vermoeiend pff

Het zou dan fijner zijn als het dan maar gewoon ondanks wat vroeg toch doorzet.

Succes

Liefs Claudia

Posted

hallo dames

vannacht is alles rustig gebleven lekker in mijn eigen bedje geslapen.

ik heb alleen een giga blauwe plek op mijn bil door die spuit die ik in het ziekenhuis heb gehad dus mijn bil doet heel erg zeer.

ik ben benieuwd of vanessa al aan het genieten is van haar babytje.

en renee waneer laat zij nou wat van zich horen.

liefs

Posted

Hé Svenja,

Door de drukte heb ik het forum 3 daagjes wat minder in de gaten gehouden en

lees dan ineens dat je baby druk aan het rommelen is. Jheetje meid wel vervelend.

Ik kan me voorstellen dat je ongeduldig wordt, het kan idd beter nog een weekje blijven zitten, maar als het er dan toch uit wil, dan maar gelijk haha.

En rustig aan doen is bijna onmogelijk met 2 kinderen of is je man ook lekker vrij nu?

Nou meid, hou je taai en ik hoop dat het nu voorlopig nog een weekje rustig blijft.

Succes en hele fijne feestdagen.

Dikke knuf xxx

Posted

Hey Svenja

Fijn dat je weer een fijne nacht hebt gehad. Ik ben weer een aantal keer wakker geweest. Gisteravond veel harde buiken en die blijven eigenlijk constant nu. Ook vannacht een aantal keer een harde steek gehad en hoesten voelt niet prettig, net nu ik en koudtje heb! Ga zo even lekker in een warm bad, kijken of de harde buiken willen stoppen. Anders toch maar even ziekenhuis bellen. Zal wel niets bijzonders zijn, maar kreeg de vorige keer ook te horen dat ik had moeten bellen om het te melden.

Succes met je blauwe bil!!!

Posted

Meiden wat ''rommelt'' er veel hier, doen jullie wel een beetje rustig aan, hoe moeilijk dat ook is? Gelukkig is de eindstreep in zicht voor jullie.

Posted

hoi Svenja,

wat een verhaal zeg. Doe lekker rustig aan, dan blijft de kleine misschien nog wel lekker in mamma's warme buik. Zal niet meevallen met 2 opgroeiende kids. Zal ik binnenkort ook ervaren.

Marietje, jij ook lekker je rust proberen te pakken. Gaat nu allemaal opschieten voor jullie.

Liefs, Linda

Posted

Nou meiden,

Ik heb net contact gehad met ziekenhuis. Of ik toch even langs wil komen voor extra controle. Dus ga even langs en meld me straks hier wel weer. Zelf geen gevoel van paniek, heb gewoon harde buiken, voelt niet als weeen. Maar laten ze maar even kijken.

Tot straks!

Posted

Marietje wel fijn dat ze toch het zekere voor het onzekere nemen, je weet het maar nooit...

Posted

he marietje

weer op naar het ziekenhuis vervelend hoor. ik denk dat wij gewoon hetzelfde hebben em dat onze baarmoeders lekker aan het oefenen zijn. heb jij net als mij ook al onstsluiting.

het is heel moeilijk om rustig aan te doen ik heb net even zittend de was weg gestreken en nu weer last van harde buiken dus ga lekker op de bank liggen. met twee kinderen heb je gewoon al heel veel was dus ik moet wel wassen en strijken.

mijn man is zelfstandig ondernemer en is vandaag weer aan het werk gegaan als hij een dag niet werkt is er ook een dag geen geld. en omdat wij net verhuisd zijn zijn we ook plus deze beeb die op komst is zijn we ook aardig door het spaargeld heen. dus het is wel belangrijk dat de inkomsten blijven komen. mijn dochter is al 8 en die begrijpt het gelukkig allemaal en die helpt ook netjes mee met even de bordjes naar de keuken te brengen en dat soort kleine dingentjes. mijn zoontje is 4 en lichtelijk autistich dus die reageert weer heel anders die heeft door dat mama wat minder streng is en die loopt nu dus nog steeds in zijn pyjama omdat hij niet wil aankleden en ik mag van mijn man me er niet druk om maken en hem dan maar gewoon even zijn gang laten gaan. is heel moeilijk voor mij omdat ik heel consequent ben met de kids en dat nu gewoon even niet kan zijn. maar ja het komt allemaal wel weer goed. nog 4 wekjes max hoop ik volgende week woensdag ben ik 37 weken en dan mag ik ook gewoon thuis bevallen dus vanaf dan hoef ik het ook niet meer rustig aan te doen. dan kunnen we weer gaan springen.

dit was dan weer mijn verhaal.

liefs