Ga naar inhoud

meldkamertje uitgerekend januari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo dames

het huis is op en top schoon. helaas niet voor lang want met twee kids en twee honden moet je het wel dagelijks bij houden.

elena: die stevige borsten zijn normaal je melkklieren beginnen nu al te werken als je er heel hard aan melkt zul je er wel een druppie uitkrijgen. wel spannend hoor twee beebs. je zult nu wel een mega dikke buik hebben.

renee: doe je het een beetje rustig aan jij hebt niet alleen een bevalling achter de rug maar je baarmoeder is er ook nog uit dus volgens mij mag je 6 weken lang nog geen pakje boter tillen. je mag alleen maar je dochter tillen en eigenlijk is zij al te zwaar.

gorgi: jij hebt jenog niet gemeld vandaag en aangezien je morgen uitgerekend bent betekend dit dat je bezig bent of had je gewoon geen tijd vandaag.

melissa: pijn in buik en onderrug klinken mij bekend in de oren. maar ook jij bent snel uitgerekend dus wie weet heeft je schoonmoeder gelijk.

vanessa: vervelend he is dat als mensen dingen halen die je niet kan gebruiken of die gewoon te lelijk zijm en totaal niet jouw smaak. je doet er in in iedergeval iets goeds mee en maakt er andere blij mee. ik weet nog heel goed toen mijn dochter geboren werd dat iemand vroeg aan mij waar hou je absoluut niet van en toen zij ik ik hou niet van tierelantijntjes. toen ze op kraamvistie kwam zij ze nog ik heb niks met tierelantijntjes voor je gehaald ik maakt het open en daar had ik het meest afgrijselijke pakje in mijn handen. het was een creme kleur pakje met twee giga groen grote strikken erop(hoezo ik heb niks gehaald met tierelantijn). ze had het op de markt gehaald. mischien dat je een beetje kan indenken hoe het eruit zag. niet dat de markt geen leuke kleertjes hebben want als je goed zoekt zijn er zeker leuke dingen maar het meeste is toch een beetje teveel poespas voor mij en daarnaast is het kwaliteit vaak waardeloos.

liefs

• Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Svenja ik kan mij er iets bij voorstellen, ik snap ook niet dat mensen niet kunnen zien hoe de mama (en papa en eventueel andere kids) er uit zien. Dan weet je toch iemands smaak? Wij geven zelf altijd een bon, dan kan iemand zelf kiezen wat voor kleding en in welke maat.

Met een paar kids en een paar honden (heb ik het nog niet over een man, hahaha) dan ben je behoorlijk druk in huis.

Vanavond was mijn schoonzusje niet weg te branden (kan niet zo met haar door 1 deur). Ze kwamen om half vijf!?! en om half acht wou Bo haar flesje maar moest ook nog in bad, dit maar wel gedaan met als gevolg dat hun er ook bij kwamen staan. Wij hebben het kamertje van Bo beneden dus de honden komen hier ook als wij er bij zijn, en wat denk je? Gaat mijn oudste Bouvier even lekker plassen op Bo's kamer. Tja, al die mensen en ook nog vuurwerk buiten, tja dan moet je toch. Wat een ellende, bah! Ik heb mijn schoonzusje ook niet aangeboden om de fles te geven, ik heb daar gewoon geen zin in.

Meiden, ga lekker door met poetsen tot vannacht want dan vind ik dat jullie wel mogen beginnen.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hey meiden,

Vorige week had ik de groei-echo weer (1x per 2 weken, wat natuurlijk héél leuk is omdat het een tweeling is) en daar kwam uit dat de boys goed op schema liggen. De één is rond de 1500 gram en de ander rond de 1600 gram, dus ik heb al 3,1 kilo kind aan boord (!!).

Mijn eigen gyn ligt helaas met een hernia thuis dus had ik nu een hele zakelijke miep en die wilde al een datum prikken, t.w. eind februari, wat op zo'n 39 weken uit zou komen.

Geloof mij, dát ga ik echt niet halen....... mijn velletje staat megastrak en als ik maar iets teveel buk oid dan heb ik me een partij harde buiken, het bloed stijgt me dan echt naar de kop en mijn nekaders zie je dan zo zitten. Ondanks dat is overigens mijn bloeddruk heel netjes (100 / 65) dus daar ligt het niet aan.

Gezien mijn leeftijd (43) en een tweelingzwangerschap, verwacht men wel dat er een zwangerschapsvergiftiging kan optreden. Ik moet dus regelmatig mijn bloeddruk & urine laten checken.

Dus alles bij elkaar hoop ik nog een 7 weekjes vooruit te kunnen, echter in de familie is er al een weddenschap opgezet die varieert van nog 2 weken tot maximaal 4 weken..... we zullen zien!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hoi meiden,

Allereerst: een heel gelukkig, gezond, liefdevol, mooi, fijn en gezellig 2010!!!!!!!! En met heel veel gezonde lieve baby's.

Meiden, hier is het nog steeds rustig. De kleine laat elke keer wat van zich horen, maar heeft het volgens mij nog steeds erg naar zijn zin in mijn buik. Ik ben morgen uitgerekend, maar ik heb het gevoel dat de kleine morgen niet komt...maar je weet het maar nooit.

Gister een rustige dag gehad...gewoon lekker met familie en lekker gegeten. Vandaag pas rond de middag opgestaan en lekker niets gedaan...

ja, op mijn favoriete bank gelegen en veel films gekeken.

Ik denk dat we morgen de kerstboom wegdoen en het huis schoonmaken. Wat goed dat jij dat al hebt gedaan, Svenja!!!! Het is idd wel lekker om het huis nog net voordat de kleine komt helemaal schoon te maken.

Nou meiden, het wordt lekker spannend hier....

Fijne avond verder.

Groetjes,

Gorgi

Geplaatst

Hey meiden

Fijn dat iedereen het deze dagen goed heeft gehad op de stress van Vanessa na dan hahahah zie het zo voor me, je bloed kookt, zou zelf ook de fles niet door hun laten doen. Ik ga zo lekker vroeg onder de wol. Merk dat deze twee dagen er ingehakt hebben. Ben heel moe.

Geplaatst

he vanessa.

volgens mij is je hond een beetje jaloers goed in de gaten houden honden honden kunnen rare dingen doen als er ineens een baby is. heeft de hond wel het been van je schoonzusje als paal gebruikt.

ik kan ook niet met mijn schoonzus door 1 deur. ze zal ongetwijfeld trots zijn op haar kleine nichtje, maar drie uur blijven plakken is wel erg lang normaal als je op kraamvisite gaat blijf je niet langer dan een uur. als je de kraamvisite zat bent moet je gewoon naar bed gaan dan gaan ze vanzelf weg.

je schoonzus weg houden bij Bo helpt alleen niet want als Bo straks gaat kruipen of lopen gaat ze vanzelf wel naar haar toe helemaal als ze aanvoelt dat jij dat niet zo leuk vind.

mijn schoonzusje heeft altijd geprobeerd om haar dochter bij mij weg te houden en ik heb haar als baby ook maar twee keer vast gehad, maar vanaf dat ze zichzelf voortbeweegt en ik ben er kruipt ze altijd meteen bij mij op schoot en is niet meer bij me weg te jagen. mijn schoonzusje kan daar ook absoluut niet tegen.

je moet maar zo denken het maakt niet uit hoe mensen tegen mij maar tegen mijn kinderen doe je normaal anders heb je een probleem.

ik heb vannacht weer rot geslapen ik werd om 05:00 uur wakker met vreselijke pijn in mijn rug net onder mijn schouderbladen. ik heb mijn man wakker gemaakt en hij heeft mij gewoon lekker even gemasseerd. soms zijn die mannen best liefs en zorgzaam. dat verdwijnt alleen zodra die baby is geboren dan zijn ze alleen nog maar zorgzaam naar de kids en baby.

nee hoor ik mag echt in mijn handen wrijven met mijn man.

liefs

Geplaatst

Goedemorgen,

Ben er ook weer. Onrustige nacht gehad veel wakker, veel gerommel in mijn buik. Zal wel door de drukke dagen komen. Zo ff paar kleine klusjes in huis en weer terug naar bed.

Geplaatst

nou, hier ook alles nog rustig. goede nacht gehad. wel paar keer eruit natuurlijk, maar kon ook weer goed inslapen. wel erg last van m'n bekken vanochtend toen ik wakker werd, verschilt echt per dag. gisteren lekker bij oma gezeten en ook daar natuurlijk weer allerlei bevallingsverhalen. maar wat wil je met vier generaties vrouwen. ik draag de vijfde, dus de vraag of je dan een brief van de koningin krijgt werd ook al gesteld. nou, niet dus.

maar bijzonder is het wel, zeker als dit een meisje is. maar heb lekker m;n mond gehouden, ze zien en horen het vanzelf, net als jullie :wink:

vandaag opruimen, is gister niks van gekomen.

en al die verhalen van anderen, hoe het begon en hoe het voelde, ach, ik luister daar ook niet naar. ik zie het allemaal wel. maar vind het wel grappig om te zien hoe mijn man daar op reageert, die is al zo gespannen als een trekveer en dat soort opmerkingen maken het er niet beter op, hahaha!

wat honden betreft, die van ons is al heel erg jaloers op de katten, dus ben benieuwd hoe dat straks gaat. en hij is oud en komt uit het asiel, dus niet door ons opgevoed. geeft altijd wel wat risico, maar we zien het wel.

dat piesen doet die van ons ook, maar dat kan ook ouderdom zijn. hij gaat altijd de eettafel rond. inderdaad, het been van je schoonzus als paal was wel leuk geweest, vanessa....

voor nu hier verder niks bijzonders te melden. hou jullie op de hoogte!!

Geplaatst

Ik bibber met jullie mee. Ik ben zo nieuwsgierig wie nu de eerste van jullie zal zijn.

Je hebt van die mensen die idd 3 uur blijven plakken bij een kraamvisite. Ik heb nu alles afgehouden . Vandaag en morgen nog genieten als gezin en dan moet mijn man maandag weer aan het werk. Ik heb even helemaal geen zin meer in bezoek. Leuk hoor al die belangstelling, maar je bent er maar druk mee. Ze willen allemaal wat drinken en ze blijven net zo lang zitten tot ze weer wat te drinken aangeboden krijgen. Dan denk je...Ach, ik laat ze de fles geven en dan gaan ze mijn kind lopen zoenen op het gezicht!!, terwijl ze net hun sigaret buiten hebben uitgemaakt. Ik geef mijn kind dus ook niet meer af om de fles te geven. Straks wordt ze ziek van al dat gelebber. Nu moet ik wel zeggen dat het een kind is om te zoenen ;-), maar gelieve niet door jan en alleman. Je houdt het zo moeilijk tegen en ik wil dan ook niet zeikerig overkomen, maar goed.... Geen fles wordt er meer gegeven door anderen.

Nou meiden, weer een nieuwe dag vol nieuwe kansen. Hou ons op de hoogte.

Liefs

Geplaatst

hallo dames

net met man en kids nog even lekker gewinkeld de kinderen hebben weer een hele nieuwe gaderobe. en we hebben even nieuwe schaatsen voor mij en de kids gekocht.

ik had al schaatsen maar van die harde ijshokey schaatsen en die deden mij altijd zo een pijn aan mijn voeten en enkels en nu kwam ik van die zachte kunstschaatsen tegen en dacht die moet ik hebben voor dadelijk weer alles is uitverkocht.

we moeten zo nog even naar een nieuwjaarsborrel van de buren en dan nog even naar opa en oma de kids blijven daar lekker slapen vannacht.

liefs

Geplaatst

Hoi hoi

Svenja, ben jaloers op alles wat jij nog kan doen zeg!!! Super! Heb besloten vanavond naar nieuwjaarsreceptie te gaan. Kan daar ook zitten en even andere gezichten zullen me goed doen.

Geplaatst

Goedenavond meiden,

Vandaag heb ik mijn kerstspullen opgeruimd, het huis schoongemaakt en boodschappen gedaan. Ik heb het gevoel dat het niet meer zo lang gaat duren en dat het waarschijnlijk voor donderdag er is. Ik heb heel de dag gerommel in mijn buik en af en toe wat pijn onderin mijn buik.

Vandaag was dus mijn uitgerekende dag, maar die ga ik dus rustig voorbij, denk ik....

Nou meiden, ik houd jullie op de hoogte.

Gr,

Gorgi

Geplaatst

he marietje

ik ben ook zo een eigenwijs die niet naar haar lichaam luisterd. maar het lopen gaat wel een stuk langzamer en ik had een man die de tassen draagt. ik loop gewoon door want als ik eenmaal ga zitten en dan weer probeer op te staan ben ik stijf en heb ik pijn maar als ik gewoon doorloop heb ik de minste last op dat moment morgen zal ik wel weer flink spierpijn in mijn benen krijgen.

hoe was de nieuwjaarsborrel.

gorgi: ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten niks is verschrikkelijker dan over de uitgerekende datum te gaan.

liefs

Geplaatst

hallo dames

het winkelen is zeker ergens goed voor geweest gisteren ik heb vannacht geslapen als doornroosje. ik ben 1 keer wakker geworden door een kuitkramp en niet meer. ik wer om kwart voor negen wakker vannochtend. heerlijk zo een uitgeslapen gevoel. had ik wel nodig een keer een goede nachtrust. verder is de buik rustig. en heb ik wel flink spierpijn in mijn liezen en boven benen en dan nog niet te bedenken de pijn in mijn schaambeen of daar ergens in de beurt.

hoe is het bij jullie

liefs

Geplaatst

svenja, mens, wat doe jij nog veel! nou kan ik er soms ook nog wel wat van. maar de laatste week word ik echt keihard terugggefloten als ik teveel doe. gisteren echt een baaldag. ontzettend last van m'n bekken en schaambot. wel de kerstspullen opgeruimd, maar het opruimen wat ik verder van plan was mocht manlief doen.

was het ook even zat, uk mag komen van mij. wil kennismaken met m'n kind, het vasthouden, knuffelen, in bad doen, noem maar op. ben het gevoel van gestrande walvis wel zat. en na een dag lopen als een bejaarde met volgescheten luier helemaal.

nu gaat het wel weer. ben benieuwd wat de dag gaat brengen. beetje onrustige buik, maar dat heb ik al eerder gehad. straks lekker even naar m'n mams, er weer even tussenuit. tot snel meiden!

Geplaatst

Hey meiden,

Nou borrel was gezellig, even andere gezichten! Vanmiddag nog even kijken op de schaatsbaan. Morgen alles opruimen hier! Weer onrustige nacht, slaap slecht, alles blijft zeuren. Maar het maakt niet meer uit of ik rust of niet, dus probeer me geestelijk nog even op te laden!

Geplaatst

Goedemiddag meiden,

Jeetje, jullie hebben je al netjes gemeld. Goed,hoor. Ik heb niet echt een goede nacht gehad. Ben ontzettend veel aan het piekeren. Vind het toch wel spannend worden,hoor. Dus pas laat echt in slaap gevallen en blijven slapen tot een uur of half elf. Heerlijk!

Honeybee: Hopelijk gaat het niet meer lang duren,meid. En lekker bijkomen bij mams vandaag. Veel plezier.

Svenja: goh, wat fijn dat je weer een goede nachtrust hebt gehad. En nog wat gewinkeld gister...echt een bezig bijtje..

Marietje:veel plezier op de schaatsbaan!!!

Hier nog steeds rustig. Wel wat meer gerommel en af en toe wat pijnsteekjes, maar kan nog steeds alles. Straks even wat winkelen in een babyzaak. Kijken of ze iets leuks hebben.

Fijne zondag,meiden.

Gr,

Gorgi

Geplaatst

Hallo meiden,

Probeer nu maar wat extra te slapen, want met je babietje zijn het maar hazenslaapjes...... Wij slapen iedere x 2-3 uur tussen voedingen door. En overdag bijslapen is me nog niet echt gelukt vanwege kraamvisite. Morgen begint het gewone leven weer en is manlief weer aan het werk en dan lukt het me misschien wel om overdag even te gaan liggen.

Ik hoop dat jullie niet meer te lang hoeven te wachten om jullie beebjes vast te mogen houden.

Liefs

Geplaatst

hallo meiden

ik heb het vandaag een beetje rustig aan gedaan. ik heb alleen even zittend alle was weg gestreken. en vanmiddag heb ik ook nog even drie uur geslapen. man was thuis dus die kon lekker even bij de kids blijven.

morgen naar de gyn en dan hoor ik of ik aankomende week wordt ingeleid.

renee je moet niet teveel kraamvisite achter elkaar nemen je moet ook zeker rusten ze zeggen altijd als de baby slaapt moet jij ook gaan liggen. het breekt je dadelijk anders echt op helemaal als je man weer gaat werken want dan kan hij er snachts niet meer uit en moet je het allemaal zelf doen.

honeybe en gorgi : ik hoop voor jullie dat het allemaal niet te lang meer duurt voor je het is heeel vervelend om te weten dat het elk moment kan gebeuren en dat je bij elk steekje denkt zou het en dan gebeurt er niks.

marietje: je bent toch niet op het ijs gegaan want dat is erg glad.

liefs

Geplaatst

Hey meiden,

Pfff vermoeiende dag gehad. Ging mee naar ijsbaan, dacht daar lekker op het verwarmde terras te kijken en halve dorp is daar dus ff lekker kletsen (nee nee niet op ijs!!) Waren de kachels niet aan, brrrr koud zeg. Zelfs de schaatsers hadden snel gezien. Vervolgens met ee kluppie bij elkaar gezeten bij eentje thuis en ontstond een fanatieke strijd op de wii (ook niet mee gedaan, maar heerlijk aan de zijlijn me kapot gelachen). Al met al heel vermoeiend maar wel lekker afleidend!! ZO nu thuis lekker op de bank met een bakkie thee, zo ff de paar kerstdingetjes weghalen (20 min werk) en lekker filmpie kijken. Morgen wel weer eens kijken wat er gedaan moet worden in huis.

Geplaatst

Dames,ik meld me ook weer!

Allereerst iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!!

Dat het maar een mooi jaar mag worden!

Er is heel wat gebeurt hier (nog niet bevallen) maar dat was

bijna wel het geval.

Heb weken plat moeten liggen en we hadden geen laptop.

Zitten/lopen....ik kon niks meer.

Alleen maar plat op bed.

Dat is wat ik de afgelopen weken/maanden heb gedaan.

Ik had manlief al opdracht gegeven om het te melden hier

maar hij kon het niet vinden en na een hoop gezeur

zei ik dat hij het maar moest laten gaan.

Maar goed,ik moet alles nog bijlezen.

Zag wel dat er al 2 dames waren bevallen:

VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie wondertjes!

Lekker genieten nu.

Nu hebben we een laptop en kom ik weer vaker

(als dat nog mag).Heb het wel gemist hoor!

Allemaal heeeel veel succes met de laatste loodjes!

Knuffel van mij!

Geplaatst

Hey Tweelingmama,

Das lang geleden!!!!! Volgens mij heeft de hele januarimaand wel iets hahaha. Hier ook bijna vreoggeboorte en lig ook iedere keer plat. Twee ziekenhuisopnames tot nu toe. Maar jij hebt bijna de 37 weken nu! Wanneer mag je weer gaan bewegen of helemaal niet?

Succes!

Geplaatst

he tweelingmama

natuurlijk mag je nog langs komen.

hier ook iemand met vroegtijdige weeen en ontsluiting vanaf week 35 ik mag nu bevallen dus ik doe niet meer rustig aan. hoe doe je dat voledige bedrust met twee kids. mij is het niet gelukt.

liefs

Geplaatst

Wat een snelle reacties!

Ik ben dus 1x opgenomen geweest ivm vroegtijdige weeen.

Dat was rond de 32 weken.

Heb ook een trombose been en bekkeninstabiliteit dus

ja....reken uit!

Hoe doe ik het met nog 2 kinderen?

Heel veel hulp.

Oma's zie ik hier geregeld en mijn man heeft

ook zijn zorgverlof gekregen.

Ben nu vaker uit bed en van de bank maar makkelijk

is het niet.

Wie had dat gedacht dat een eenling zwangerschap zoveel

zwaarder zou zijn ( in mijn geval) dan de tweelingzwangerschap

die ik al heb gehad pfff.

Het rommelt hier nog steeds en verlies veel meer

slijm (sorry voor de details) dan voorheen.

Ongi krampjes zijn ook aanwezig maar ja het blijft afwachten.

We zijn de 37 weken gepasseerd wie had dat gedacht!

Ik heb nog lang niet alles bijgelezen maar het rommelt idd bij

meerdere dames hier!

Gaat lekker dus.

Nou we wachten met spanning op alles wat komen gaat.

A.s Dinsdag mag ik weer naar de vk en dan elke week.

Vanuit bed wens ik jullie allemaal een goede nachtrust.

Tweelingmamma.

Geplaatst

hallo dames

vanacht weer verschrikkelijk slecht geslapen ik ben om zes uur maar uit bed gegaan.

gisteravond ineens last van steken in mijn onderbuik gepaard met harde buiken maar is nu weer weg.

vandaag gaan de kids weer naar school heb ik weer een beetje meer rust.

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden