Ga naar inhoud

meldkamertje uitgerekend januari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Nou ben er weer hoor. Eerste ctg natuurlijk geen harde buiken meer, net als bij de tandarts, kiespijn verdwenen. Echo gemaakt, urine gecontroleerd, extra suikercontrole, waren ze niet helemaal tevreden over de hartslag van de kleine! Oke ik schoot in paniek, maar kreeg gelijk te horen dat dat niet nodig was, ze wilde gewoon (ja wat gewoon, wel mijn kleintje waar het over gaat) de ctg overdoen na 2 uur. Dus wat gegeten, gehangen enz en twee uur later weer een ctg, dit keer wel harde buiken maar niet zoals ik ze gisteren en vanmorgen had, maar duidelijk te zien op ctg. Vervolgens merkte ze op dat de hartslag van de kleine bij een harde buik ineens in versnelling gaat naar 170 slagen. Dus opnieuw een echo voor controle placenta en navelstreng. Conclusie alles is goed met kleine, placenta, navelstreng, vruchtwater, geen verdere ontsluiting, 3e arts erbij over de hartslag en afspraak rustig aan dus mag weer niets mee (geen probleem ga weer liggen!!) morgen afspraak voor ctg en aansluitend overleg met arts. Ze hebben geen idee waar het vandaan komt, dus ik doe ff niks, probeer harde buiken te voorkomen en morgen weer naar ziekenhuis! Ben eigenlijk wel weer geschrokken door dit alles!

• Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he marietje

wat vervelend allemaal. maar ik vind het wel raar dat ze daar zo een heisa over maakte toen ik aan de CTG lag had ik steeds om de 2 a 3 minuten harde buiken die heel duidelijk te zien waren en elke keer net voor de wee schoot de hartslag van de beeb bij mij ook naar de 170 terwijl normaal hij rond de 145 zat. hun zeiden juist dat dat een normale reactie dat de hartslag voor een wee zo omhoog gaat omdat de beeb dan stres heeft.

ik hoop dat dit je een beetje geruststelling geeft.

liefs

Geplaatst

Hey Svenja,

Bedankt meid! Ga zo eens ff kijken op internet, ze deden zo raar daarover. Maar ben blij dat het bij jou ook zo was, stelt mij weer een beetje gerust. Ben al die rare dingen een beetje zat. Krijg echt het gevoel dat de beeb maar moet komen, de hele zwangerschap is er wel wat.

Geplaatst

he marietje

ja ik kan me voorstellen dat je het zat bent en dat je genoeg hebt van de zwangerschap echt de tijd om ervan te genieten heb je niet echt gehad. maar ook voor jou beeb is het beter dat je de 37 weken haalt. het is namelijk ook niet leuk dat mocht je eerder bevallen je kleine in de couveuse ligt en jij op een gegeven moment naar huis mag en dat die kleine in het ziekenhuis moet blijven daarbij kunnen er nu ook nog met de beeb complicatie voordoen als het voor de 37 weken geboren wordt. en daar zit je ook niet op te wachten.

ik hoop in iedergeval dat die van mij nog een week blijft zitten want ik ben er nu zeker van overtuigd dat ik gewoon in mijn eigen huisje wil bevallen ik vond het in het ziekenhuis zo onpersoonlijk allemaal.de zusters waren allemaal erg vriendelijk hoor maar na 8 uur krijg je weer een nieuwe zuster aan je bed en daar naast heb ik de drie dagen dat ik in het ziekenhuis heb gelegen vier verschillende artsen gehad die mij weer even kwamen controleren. nee doe mij maar gewoon dadelijk met mijn eigen verloskundige zij werken met z'n tweeen dus ik krijg een van de twee.

liefs

Geplaatst

oja ik ben nu wel erg benieuwd hoe het met vanessa gaat.

zou ze al zijn bevallen of wordt het alsnog een kerstkindje.

liefs

Geplaatst

Hey Svenja

Zag dat je net het live verslag gevonden had. Ik volg het op de voet!!

Weet dat het beter is, maar ik vraag me af als mijn harde buiken al zoveel invloed hebben op de hartslag, hoe moet het gaan met weeen dan? Er waren ook wat tegenstrijdigheden in het verhaal, daar wil ik meer over weten. Wil weten wat de gevolgen kunnen zijn en wat er aan gedaan kan worden.

Das dus het nadeel van een ziekenhuis, je krijgt informatie, maar eigenlijk wil je alleen maar horen dat het goed is. Als je dat bericht dan krijgt en vervolgens thuiskomt denk je, ja leuk het is goed, maar eerst zei je dit en gevolg dat en daar wordt ineens niet meer over gesproken. Inderdaad verschillende artsen, verschillende meningen. Daarom mijn vragenlijstje, wil tijdens die dagen niet met vragen zitten.

Voorlopig nog steeds harde buiken, kan niet meer rechtop zitten alleen achteruit hangen.Kan haast niet meer overeind komen, zit er geloof ik een beetje doorheen. Ik ga lekker naar bed en hopen dat ik lekker slaap.

Geplaatst

Hoi Marietje,

vervelend zeg elke keer weer die onzekerheid en ongerustheid. Kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment even helemaal niet meer weet. Probeer je rustig te houden, al is dat zeker makkelijker gezegd dan gedaan. We blijven je volgen.

Liefs, Linda

Geplaatst

he marietje

bel vandaag gewoon het ziekenhuis met al je vragen. dan ben je van je onzekerheden en vragen af. misschien is het wat om een nachtje in het ziekenhuis te slapen en dan zo een spuit te krijgen die ik ook heb gehad om goed te kunnen slapen dan rust je in iedergeval wat uit. ik heb er de eerst nacht van in coma gelegen en je lichaam onstpant zodat die harde buiken minder van worden. de tweede nacht heb ik er ook nog goed van geslapen. het kan trouwens helemaal geen kwaad voor de baby die spuit.

alfgelopen nacht weer beroerd geslapen.

mijn buik onstpant niet meer en is continu hard erg vervelend..

liefs

Geplaatst

Hey Svenja,

Vannacht redelijk geslapen, maar kort 5 uurtjes, das niet veel. In het ziekenhuis sliep ik ondanks medicatie nog minder! Dus ben naar huis gestuurd toen om bij te komen.

Heb om 12 uur weer een afspraak voor ctg en daarna overleg met arts. Heb vragenlijstje klaar. Ik heb net als jij constant een harde buik weer vanaf gisteravond en rond 8 uur weer 3 keer een wee met tussenpozen van 10 minuten. Dus das ook weer een vraag op mijn lijstje, wat moet ik ermee. Ik lig weer heel de tijd op de bank of bed, maar vooruitgang merk ik niet. Wordt er een beetje moedeloos van!

Geplaatst

he marietje

het is ook om moedeloos van te worden ik heb afgelopen maandag de hele dag gehuild om dat ze in het ziekenhuis de weeen niet meer wilde remmen om dat ik de 34 weken gepaseerd en het dus geboren mag worden maar ze wilden ook niet ervoor zorgen dat de weeen door zou zetten dus inleiden omdat ik nog geen 37 weken was dus eigelijk nog te vroeg is om te vallen. ik voelde me zo in de steek gelaten en ik kreeg eigenlijk te horen dat ik me er mee moest leren omgaan. erg frustrerend. ik had nog gevraagd dat als ik 37 weken zwanger was en de weeen er nog steeds waren ze mij dan zouden inleiden en daar kreeg ik ook een nee op. dus we zullen het uit moeten zitten.

veel succes in het ziekenhuis. hopelijk krijg je antwoorden waar je mee verder kan.

liefs

Geplaatst

Ik herken je gevoel Svenja, het is om zo moedeloos van te worden. Ik wil duidelijkheid vandaag over de hartslag van de kleine. Ik maak me daar zorgen over, er kloppen gewoon een aantal dingen in het verhaal niet. Mijn grootste bezorgdheid is wat als de weeen doorzetten, nu bij harde buiken stijgt de hartslag van de kleine al, wat gebeurt er dan wel niet als de weeen doorzetten. En moet ik dan wachten tot de weeen regelmatig komen of toch direct bellen omdat die hartslag oploopt. Pffff ik vraag met af of de kleine het wel goed heeft nu. Moet er niet aan denken dat het nu nog even verkeerd zou gaan! Ga zo weer in een warm bad liggen, das het enige wat af en toe helpt tegen die harde buik. Succes meid, weet nu al dat ik pas laat uit ziekenhuis ben, laat het je weten!

Geplaatst

Hee Marietje en Svenja: doen jullie het rustig aan,meiden. Ik ben 2 dagen niet op het forum geweest en ik lees dat jullie nu beiden weeen hebben. Hopelijk blijven de kleintjes nog even zitten en komen ze eruit, wanneer de tijd rijp is. Dat ziekenhuis in en uit is ook niets,he!

Ik zal voor jullie duimen.

Hier gaat het zijn gangetje. Geen rare dingen.

Als ik jullie niet meer spreek met deze kerstdagen:

Geniet van je kerstdagen en lekker uitgebreid rusten en relaxen....;)

Groetjes,

Gorgi

Geplaatst

hallo dames

hopelijk hebben jullie een leuke kerst.

vanavond vieren wij kerstavond met eten en kado's. we zouden eerst naar mijn zus gaan maar omdat zij een uur van mij rijden woont stelde ze voor dat ze al het eten meeneemt en gebruikt maakt van mijn keuken voor als er iets gebeurt vanavon ik zo in het ziekenhuis ben. ik vond het in eerste instantie niet zo nodig ik had zoiets van ik neem mijn bevallingstas gewoon mee en als er iets gebeurt kan ik ook in Tiel naar het ziekenhuis. maar als ik dan beval is dat niet echt handig voor mijn man om dan steeds een uur heen en weer te moeten rijden dus nu vieren we kerstavond bij mij. als ik dan moe wordt vanavond dan kan ik ook gewoon mijn nestje in kruipen.

ik wens jullie ook een fijne feestdagen toe.

:merryxmas:

Geplaatst

Hey meiden,

Nou ben weer terug van ziekenhuis. Ctg gemaakt echo gemaakt en gesprek met de arts. Conclusie is dat ze aan de hartslag van de kleine merken dat er iets niet lekker gaat. Ze weten niet of het komt door de harde buiken dat de kleine het niet prettig vindt of dat de kleine zo bezig is, omdat het eruit wil dat mijn lichaam daarop reageert met harde buiken. Morgen weer op controle aan ctg en waarschijnlijk 2e kerstdag ook. Ze zeiden er bij dat het maar zo kon gebeuren dat de bevalling doorzet. Morgen maar eens overleggen of het dan toch niet beter is de kleine te halen. In ieder geval klopt het met mijn gevoel en dat heb ik ook gezegd. Ik heb het gevoel dat de kleine het niet langer prettig vindt binnen om een of andere reden. Al mijn vragen zijn uitgebreidt beantwoord, nu alleen kijken of er morgen meer duidelijkheid is over het waarom. Mocht ik maar iets voelen wat ik niet vertrouw, moet ik direct naar ziekenhuis.

Geplaatst

hallo dames

vannacht weer een rotnacht gehad ik werd steed wakker van de harde buiken en dan bij die harde buiken kreeg ik ook steeds pijn aan mijn benen. vannochtend dan toch maar ziekenhuis gebeld weer CTG gehad weer was er te zien dat ik flinke harde buiken heb om de 2 a 3 minuten alleen de ontsluiting is nog steeds 2 cm en zet nog steeds niet door.

ik heb het gevoel dat ik mijn eigen lichaam niet kan vertrouwen ik weet niet meer wat ik nu wel of niet moet voelen ik ben moe omdat ik slecht slaap en ik heb het echt gehad. ze wilde me eigenlijk vanavond terug zien om me weer plat te kunnen spuiten en te slapen ik heb aangeven dat ik met de kerstdagen gewoon thuis wil zijn dus hebben ze me voor twee nachten themazepan meegegeven hopelijk ga ik er van slapen vannacht.

liefs

Geplaatst

hallo dames

nou vanochtend weer wat mee gemaakt. ik sta op en mijn hele bed pyjama en onderbroek is zeike nat. ik eraan ruiken maar het was geurloos dus geen urine. dus ik denk mijn vliezen zijn gebroken. wij weer naar het ziekenhuis en in het ziekenhuis verlies ik ook nog een hoop vocht. het vocht is getest en het is geen vruchtwater. ik kon wel door de grond zakken. dus ik natuurlijk vragen wat is het dan wel. als antwoord kreeg ik dat het soms mogelijk is dat je ook op zo een manier afscheiding kan verliezen en dat het lijkt of je vliezen zijn gebroken.

omdat wij nog niet hadden ontbeten. gingen we maar even naar de mcdonald's een ontbijt hallen staan wij in de drive krijg ik iemand bij het eerste raam die niet weet hoe de kassa werkt. toen de bestelling eindelijk was opgenomen zijden wij naar het tweede raam zijn ze mijn thee vergeten ik mijn thee gekregen en een zak met eten thuis maak ik de zak open en toen zat er geen jam bij mijn croisant. na het eten even de honden uitlaten en valt me op dat een van mijn honden niet lekker in orde is. nou is die hond al oud en is wel vaker een dag niet helemaal lekker dus ik wacht het even af. mischien kan ik dadelijk ook nog naar de dierenarts. al met al mijn 2de kerstdag kan niet meer stuk.

marietje: hoe is het met jou je hebt gisteren niks van je laten horen.

liefs

Geplaatst

Svenja jij hebt het ook niet makkelijk. Ik moet zeggen dat ik heerlijk geslapen heb op de spuit in het ziekenhuis. Ik had het eigenlijk eerder moeten doen maar ik wou ook niet van huis.

Sterkte,

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

he vanessa

ik ben die onzekerheid inderdaad zat.

maar goed ik ga verder met mijn niet leuke dag ik ben toch al aan het klagen.

vandaag toch de dierenarts gebeld ivb met mijn hond.

om 13:30 konden wij terecht.

de dieren arts voelde aan haar buik en mijn hond gilde het ui van de pijn. die pijn schreeuwn had ze thuis ook al gedaan daarom toch maar dierenarts gebeld. hij stopte met onderzoeken en zij dat haar baarmoeder gebroken was en dat ze waarschijnlijk een vlinke buikvliesonsteking had en dat we er rekening mee moesten houden dat we haar vandaag moeten laten inslapen. maar we moesten voor de zekerheid eerst even naar het dierenziekenhuis in utrecht (of we de afgelopen dagen niet al genoeg ziekhuis hebben gezien) maar goed wij naar dat dierenziekenhuis. In de auto natuurlijk helemaal over de zeik en huilen omdat ik bang was dat we buffy alleen maar weg gingen brengen en dat ze niet meer mee naar huis zou komen en dat het afscheid nemen was. ook in het dierenziekenhuis gingen ze daar voelen en ze wilde dus een echo maken van de buik. net voor dat de echo gemaakt werdt aaide de dierenarts haar over de rug en toen gilde buffy het nog harder uit van de pijn. ze voelde verder in de rug en concludeede dat de pijn vanuit de rug kwam en dat bij honden de buik dan ook gevoelig wordt. ze had ook precies de plek gevonden waar het pijn deed. toen ging ik nadenken. gisteren ben ik met de honden een stuk gaan lopen en heb ze toen ook los laten lopen toen is mijn andere hond het zoontje van buffy heel hard tegen buffy aangeprongen waar ze ook bij omviel en je kon ook zien dat ze even bedust was en dat dat pijn deed. ik heb twee engelse bulldogs en het mannetje weegt 30 kilo en als dat al rennend tegen je opspringt kan dat best hard aan komen. waarschijnlijk is het buffy toen in de rug geshoten en heeft ze nu een hernia. ze moet nu 6 weken volledige rust en mag alleen lopen met uitlaten verder moet ik haar volledig in de bench stoppen en moet ze blijven liggen. we konden om 17:00 uur dan eindelijk weer opweg naar huis en heel blij dat het geen gebroken baarmoeder is of buikvliesonsteking en dat ze natuurlijk niet ingeslapen hoeft te worden.

de dierenarts die ons doorstuurde na het ziekenhuis had niet eens even over haar rug gevoeld als hij dit wel had gedaan had hij dit zelf kunnen concluderen en had het ons zo een 250 euro gescheeld want dat waren de kosten die we hebben gemaakt in dat ziekenhuis. dan zijn die kosten nog niet eens het belangrijkste hij heeft ons ook onnodig bang gemaakt en ons met een gevoel weg laten gaan dat we onze hond zo konden laten inslapen. mijn man gaat nog een hele mooie brief naar de dierenarts sturen.

zo nu ben ik klaar met klagen.

marietje: waar ben je toch?

liefs

Geplaatst

Jeetje Svenja, ik ben zelf de trotse bazin van twee Bouviers en heb al jaren honden maar dit heb ik nog niet eerder gehoord. Wat een verhaal.

Het valt uiteraard niet mee om een hond 6 weken rustig te houden maar dit is een diagnose die je 1000 maal liever wilt horen dan dat je je hondje moet laten inslapen.

En al die stress voor jou, bah.

Ik hoop dat het lukt om nog een beetje te genieten van je zwangerschap.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hoi Marietje en Svenja,

Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende dagen.....ik zal duimen dat alles goed blijft gaan en rustig gaan bevallen als het zover is zonder problemen....

Groetjes van Dinky

Geplaatst

Hoi meiden,

hopelijk hebben jullie een fijne kerst gehad ondanks alle onzekerheid. Hoe is het nu met jullie? Met de harde buiken en de weeën? Erg spannend allemaal. Ik blijf jullie volgen meiden.

Liefs, Linda

Geplaatst

hallo dames

ik heb een goede nachtrust gehad en alles is lekker rustig hier.

met buffy onze hond gaat het nu dankzij de medicatie ook weer beter. ze eet nog niet maar ze begint wel weer te drinken.

van marietje hebben we al een paar dagen niks meer gehoord.

liefs

Geplaatst

He he

Ik ben er weer!!!!

Nou lag weer in ziekenhuis!!! Woensdagavond gedeelte slijmprop verloren en net als jij Svenja water liep er gewoon uit. Net als jij (hoe doen we dat) blijkt het slijmvlies te zijn wat waterdun en helder is. Komt totaal niet uit baarmoeder. Verder bleek er eerste kerstdag tijdens de ctg dat ik zoveel harde buiken had en dat de hartslag van de kleine ook niet super was. Ook bewoog de kleine minder en dat was voor hun reden om mij uit te nodigen mijn kerstdagen all inclusieve in het ziekenhuis door te brengen. Gisteren en vandaag waren de ctg's weer in orde en heb ik met orders toestemming gehad te vertrekken. Wel is het overduidelijk dat het circus begonnen is,maar er geen pijl op te trekken is hoe lang het gaat duren. Slijmprop, menstruatiekrampen, pijn in rug, pijn in liezen en bovenbenen, ik heb het allemaal. Ook heeft de ctg een aantal weeen geregistreerd, maar ja, ben nu 35 weken dus inleiden doen ze niet, maar stoppen ook niet. Afwachten weer en allereerst thuis bijslapen. Want ondanks de temazepam ie ik al gelijk kreeg (stond al in mijn dossier dat ik niet slaap daar) deed ik naturlijk weer geen oog dicht. Het blijven spannende dagen dus.

Voor jou ook Svenja!!! En heb zelf een hond, weet wat er dan door je heen gaat!!!! Fijn dat het al weer wat beter gaat.

Vanessa ga zo op zoek naar de updates van jou!!! Ben nieuwsgierig.

Zal me weer trouw melden nu ik thuis ben, maar ja, geen idee hoe het nu gaat lopen!

Geplaatst

he marietje

fijn dat je weer thuis bent die slijmprop ben ik vorige week al verloren en ook dat zecht helaas niks. gelukkig dat het met jullie twee weer goed gaat. veel rust houden hoor zeker nog twee weken dan heb je de 37 berijkt en kun je gaan springen. jij hebt gelukkig geen kids al om je heen. dus je kan lekker gaan liggen wanneer je wilt.

misschien moeten we een poll gaan houden voor hoe lang het nog duurt bij ons en wie er er als eerste gaat bevallen heb je nog een beetje humor in deze rot laatste loodjes.

liefs

Geplaatst

Hey Svenja,

De weddenschappen vliegen me om de oren hahahaha, maar we zien wel. Vind de gezondheid belangrijker. Inderdaad is er geen staat op te maken. Bij vertrek zei ze nog, tsja misschien tot vanavond, morgen of tot we je in moeten gaan leiden! Gisterochtend dachten ze even dat het menes werd en kwam arts iedere keer kijken, maar zakte weer weg. Ach zelf heb ik al die tijd geroepen 1 januari, maar we zullen zien. In ieder geval zou het kerstfeest voor de familie hier zijn, en dat viel heel erg in het water hahahahaha. Kijken of we nu oudejaarsavond weer de boel op stelten gaan zetten hihi.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden