Renee Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Ik kwam ook nog even kijken....Inderdaad, geen van de dames hebben zich gemeld. Spannend!!! Ik hoop dat de kleintjes zich hebben gemeld en dat ze nu heerlijk aan het genieten zijn van de pasgeboren beebjes. Liefs Quote
Disi Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Hallo, Ik was hier laatst aan het lezen (spannenddddd) en kwam Tweelingmamma tegen...aan haar onderschrift herkende ik wie ze is en laat ik haar nou zo`n beetje 5 jaar "kennen" en op mijn hyves hebben (ik heb haar zelf net gisteren een PB gestuurd dat ik haar hier tegenkwam) Daar las ik vanavond bij een krabbel van iemand dat ze in het ziekenhuis ligt. Daar waar ik haar van ken zag ik staan dat ze haar waarschijnlijk morgen gaan inleiden, dat ze een hoge bloeddruk had en hoofdpijn en de onderdruk te hoog was... Lieve Tweelingmamma ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik even gezocht heb op daar waar ik weet dat je te vinden bent en het hier neerzet, het is goedbedoelt... Ik wens je veel sterkte en hoop dat alles goed komt met jou en jullie beeb. Quote
Disi Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Hallo, Ik was hier laatst aan het lezen (spannenddddd) en kwam Tweelingmamma tegen...aan haar onderschrift herkende ik wie ze is en laat ik haar nou zo`n beetje 5 jaar "kennen" en op mijn hyves hebben (ik heb haar zelf net gisteren een PB gestuurd dat ik haar hier tegenkwam) Daar las ik vanavond bij een krabbel van iemand dat ze in het ziekenhuis ligt. Daar waar ik haar van ken zag ik staan dat ze haar waarschijnlijk morgen gaan inleiden, dat ze een hoge bloeddruk had en hoofdpijn en de onderdruk te hoog was... Lieve Tweelingmamma ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik even gezocht heb op daar waar ik weet dat je te vinden bent en het hier neerzet, het is goedbedoelt... Ik wens je veel sterkte en hoop dat alles goed komt met jou en jullie beeb. Quote
Vanessa Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Thanks voor je info! Ik denk dat ze het niet erg vind maar op prijs stelt. Fijn dat we even weten hoe en wat. Nu hebben we de kans om met ons allen te gaan duimen voor tweelingmama! Dus meisje, heel veel succes en ik hoop dat we snel mogen horen dat alles goed is met moeder en kind. Quote
Vanessa Geplaatst 19 Januari, 2010 Geplaatst 19 Januari, 2010 Thanks voor je info! Ik denk dat ze het niet erg vind maar op prijs stelt. Fijn dat we even weten hoe en wat. Nu hebben we de kans om met ons allen te gaan duimen voor tweelingmama! Dus meisje, heel veel succes en ik hoop dat we snel mogen horen dat alles goed is met moeder en kind. Quote
svenja Geplaatst 19 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2010 hallo dames nou wordt het weer spannend hier ik hoop voor tweelingmama dat ze inderdaad morgen ingeleid gaat worden en snel haar beeb in de armen heeft. honeybee jij hebt vandaag ook niks van je laten horen betekend dit dat de beeb toch nog uit zichzelf komt. liefs Quote
svenja Geplaatst 19 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 19 Januari, 2010 hallo dames nou wordt het weer spannend hier ik hoop voor tweelingmama dat ze inderdaad morgen ingeleid gaat worden en snel haar beeb in de armen heeft. honeybee jij hebt vandaag ook niks van je laten horen betekend dit dat de beeb toch nog uit zichzelf komt. liefs Quote
Gast Dani Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Oh Melissa ik hoop voor je dat je inmiddels lekker aan het genieten bent van een prachtig kleine frummel in jouw armen! Tweelingmama vandaag dus de inleiding, je leest dit vast niet meer maar toch wilde ik je heel veel succes wensen! Quote
Gast Dani Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Oh Melissa ik hoop voor je dat je inmiddels lekker aan het genieten bent van een prachtig kleine frummel in jouw armen! Tweelingmama vandaag dus de inleiding, je leest dit vast niet meer maar toch wilde ik je heel veel succes wensen! Quote
Claudiaatje Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Melissa en tweelingmama Hopelijk gaat het goed met jullie en hebben jullie vandaag jullie baby in je armen Successsss!!! Liefs Claudia Quote
Claudiaatje Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Melissa en tweelingmama Hopelijk gaat het goed met jullie en hebben jullie vandaag jullie baby in je armen Successsss!!! Liefs Claudia Quote
Otjes Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Ook in dit topic blijft het altijd spannend. Leuk zo mee te lezen. Succes meiden. Liefs, Natas Quote
Marietje Geplaatst 20 Januari, 2010 Geplaatst 20 Januari, 2010 Meiden, bedankt voor felicitatie, heb bericht geplaatst in topic van Robin. Meldt me snel weer!!! Quote
svenja Geplaatst 21 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Januari, 2010 he tweelingmama en melissa wanneer horen we wat van jullie het is wel spannend hoor. ik denk dat jullie gewoon al lekker aan het genieten zijn van jullie beebs. liefs Quote
Gast Dani Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Het is hier wel heel erg stil... Quote
pleun79 Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 dat vind ik ook de 2 grootste babbels zijn effe niet hier en het is meteen stil ik kijk ook steeds of hier al weer meer nieuws is maar niks Quote
Disi Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Nog geen nieuws van Tweelingmama...dus waarschijnlijk ook nog geen beeb...ook nog niks op hyves en niet op waar ik haar van ken. Quote
Renee Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Er zit niets anders op dan gewoon afwachten.... Quote
Disi Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Om 14.44 zat ze nog in de weeën die wat vlotter kwamen... en van vanmorgen dat er een nieuwe veter is ingebracht (beide ergens anders gelezen maar wel via SMS van haar zelf). Ik hoop maar dat ze het echt niet erg vindt dat ik het daar lees en hier neerzet... Spannend zeg...ook voor Melissa natuurlijk, niemand die contact heeft met haar of via via iets van haar weet hoe ver het is? Quote
Honeybee Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 hai meiden, even snel een kort berichtje: onze dochter Mackenzie is geboren op 20 januari om 2.22 uur. na 24 uur, weeenstormen, ruggenprik, weeenopwekkers, slechte persweeen en uiteindelijk flink sjorwerk met de vacuumpomp is ons meisje geboren. ze is 53 cm en 4225 gram. het was met recht een KUTbevalling, maar ze is er en daar gaat het om. ga nu voeden, kom snel terug als ik weer wat meer op de been ben, want het is ons alledrie niet in de kouwe kleren gaan zitten (zag er namelijk een tijd helemaal niet goed uit, maar dat horen jullie nog). dikke kus van mij en een lekkere kraai van ons kleine meisje Quote
Nath82 Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Gefeliciteerd!! Wat een prachtige naam!! Lekker genieten! Quote
Gast jane Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Hoera!!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Geniet van je kleine meid! Liefs, Jane Quote
mari-83 Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Gefeliciteerd geniet lekker van je meisje!!! Quote
Vanessa Geplaatst 21 Januari, 2010 Geplaatst 21 Januari, 2010 Wat een mooie naam voor vast en zeker een geweldig mooi meisje! Gefeliciteerd! Liefs, Vanessa Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.