Ga naar inhoud

meldkamertje uitgerekend januari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou, daar zijn we weer! Maxe heeft nog steeds last van buikje en kreunt en perst wat af. Hoelang moet ik dit nog aanzien? Het is nu al een week bezig en we slapen hierdoor in de nacht bijna niet. Ik probeer dan in de ochtend wel nog te blijven liggen, maar dat lukt me niet iedere dag.

Marietje, ga jij maar lekker bankhangen. Ik hoop dat je vannacht weer lekker slaapt, maar met de wetenschap dat je zondag naar het ziekenhuis moet, is dat misschien een beetje lastig. Zenuwachtig? Ik werd dat pas een dag vantevoren, maar het is o zo spannend allemaal. Ik leef helemaal met je mee hoor.

Vanessa, Maxe poept nu ook maar 1 x per dag en dat is wel anders geweest. Met de borstvoeding had ze iedere voeding een poepluier en in het begin met de Nutrilon Standaard ook. Ik snap er niets meer van. Ik hoop voor je dat Bo het 'lekker' blijft doen en dat ze nog een poepluier maakt voor de nacht.

Liefs

• Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo!!

Ik gebruik sinds gister omneo!! en dat bevalt goed.. al 2 poepluiers en een tevreden mannetje!. heerlijk geslapen.

Ik heb eerst altijd infacol gebruikt, en daarvoor cinababy van vsm. maar nu op een andere voeding.

gebuik nu af en toe nog wel de infacol erbij. maar met de poepluier gaat het nu dus goed.. misschien iets voor jullie dames'' dames?

liefs

Desiree en tevreden julian:)

Geplaatst

Ben ik weer even.

Marietje het rommelt lekker he bij jouw,nou hier ook hoor.

Zou leuk zijn als beebje Maandag geboren word,dan zijn

mijn twinnies jarig (4 alweer).

Heel veel succes alvast met alles!:toppie:

Ben momenteel niet veel online.

De kids zijn wennen op school dus moet even een nieuw

soort ritme zien te krijgen qua boodschappen doen enz.

Wel even lekker zo ene paar uur voor jezelf.

Verder is mijn Opa gisteren overleden dus daar ben ik dan

vanaf Vrijdag ook weer een weekendje met kids en man.

Ik kom echt op jullie reageren maar soms weet ik gewoon niet

waar ik de tijd vandaan moet halen.

Morgen naar de VK,zal mij benieuwen.

Nou meiden heel veel succes en ik kom later wat uitgebreider

beppen met jullie.

Drukke dagen (ook verjaardag van de twins nog voorbereiden,

traktaties voor school,begrafenis enz enz).

Ik word gek!

Knuffel van mij.

Geplaatst

Tweelingmama rustig aan, we zijn om te steunen en niet om je op te jagen! Neem lekker de tijd voor alles. Heel veel sterkte en succes met alles!

Maar wel even melden als de beeb zich meldt hoor!!!

Geplaatst

Tweelingmama gecondoleerd met het overlijden van je opa.

Jammer dat hij de geboorte niet heeft mogen meemaken. Maar "boven" weten ze alles volgens mij.

Ik weet nu (hoe klein ze nu ook is) dat een kind echt je hele dagindeling bepaalt. Ik kan mij voorstellen dat iedere verandering in het dagelijks ritme grote gevolgen heeft. Doe lekker je ding en meld je even bij ons als je tijd hebt. Al meld je straks maar even dat alles goed is met jou en jullie kindje dan zijn we al blij. De rest horen we dan later wel.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat spannend hier allemaal zeg. Ik blijf jullie op de voet volgen.

En wat een gedoe met de poepluiers meiden. Hopelijk komt er gauw verandering in.

Linda

Geplaatst

Tweelingmama, allereerst gecondoleerd met het overlijden van je opa. Wat een naar bericht! Doe het rustig aan en zoals hierboven al geschreven, we zijn hier niet om je op te jagen.

Marietje, weer een spannende dag. Je bent wel wat rustiger geloof ik nu je weet dat je nog maar tot zondag 'moet' of niet? Ik ben blij voor je. Geniet nog maar even van je rust en doe nog maar lekker je eigen ding, want zoals Vanessa al schreef, die kleine bepaalt straks echt je dagindeling. In mijn geval is het niet anders. Dit vinden we natuurlijk helemaal niet erg, want je doet alles voor je spruit, maar het is wel een feit.

Honeybee heeft zich nog niet gemeld vandaag. We wachten weer even af...... Het zal nu toch weleens tijd worden dat die kleine zich bij jou meld of niet?

Dees, ik ga zo meteen infacol halen, want Omneo heeft voor Maxe nog niet het gewenste effect, buiten het feit dat haar poep nu heel dun is. Ik hoop maar dat Infacol die gassen in haar lijfje aanpakt. Ze perst als een gek en laat de hele tijd windjes/scheten. Het lijken wel 'grote mensen scheten'.

Liefs

Geplaatst

wat een hoop poep en piesverhalen!! hahaha, dat krijg je met baby's. ik hoop dat maxe snel goed op haar voeding gaat reageren. gelukkig gaat het met een andere speen al wat beter.

hier alles nog steeds rustig. verlies hier en daar wat slijm, dus dat toucheren heeft op z'n minst de boel wat losgewoeld daar. maar hoop eigenlijk dat het een teken is dat de bevalling snel gaat beginnen. beebje heeft het veel te goed hier bij mama, misschien moet ik wat slechter gaan eten :wink: ach, nog een week (aaaaaaarrrrgggghhhhh) en dan mag er ingeleid gaan worden.

marietje, zondag wordt dus een spannende dag. ben heel benieuwd hoe het je zal vergaan. alvast heel veel succes en sterkte voor komend weekend. het kan inderdaad wel wat langer duren dan een dag, zeker als ze nog met gel gaan klooien, maar de boel wordt in ieder geval dan eindelijk in gang gezet.

had een beetje een latertje vandaag, vandaar dat ik me nu pas meldt. sorry!!! zag al dat je met spanning zat te wachten renee :wink:

tweelingmamma, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. kan me voorstellen dat er heel veel op je afkomt nu. en het forum is geen verplichting, als je wil en kan zijn we er. maar als het er even niet inzit, dan is het net zo prima.

meiden, ga m'n haartjes drogen. denk dat ik me vandaag 's lekker sjakies ga houden, rustig op de bank met een filmpje. gisteren de keuken opgeruimd, gestoft en de wc's gedaan. maar was er goed gesloopt door. vandaag mag m'n ventje weer 's wat in huis doen als ie thuiskomt.

Geplaatst

Hahahaha Melissa, ik vergeet ook af en toe het aantal weken!!! Maar fijn dat het verder goed met je gaat!

Ben inderdaad rustiger nu. Gesprek met mijn vader gehad, hij gaat morgen nogmaals aangeven in ziekenhuis dat ik zondag ga, in de hoop dat daar rekening mee gehouden kan worden. Hij is nu ook weat meer opgeknapt. Vijf weken bestraling en chemo waren er behoorlijk ingehakt. Vandaag ga ik nog even soppen, morgen hoop ik nog een paar dingetjes te kunnen halen (klinkt belachelijk maar had een extra deken voor de wieg en die is helemaal nergens meer te vinden, maar ff andere bijhalen). Zaterdag boodschappen en zondag is het zover. Ja fijn dat er een datum staat, geeft rust.

Melissa veel sterkte met wachten!

Renee, hoop dat de infacol beter werkt. Lijkt wel of er nog lucht gehapt wordt. Zou dat kunnen, je hebt pas sinds gisteren de andere speen.

Vanessa betere nacht gehad nu?

Gorgi benieuwd hoe het jullie vergaat!

Tweelingmama, hou je taai

Elena (tsjoender) doe jij nog mee deze maand of wordt het voor jou toch een maandje later??

Geplaatst

hallo dames

ik ben er weer . lees maar onder topic onsteking baarmoeder en jullie weten waarom ik weg was.

er is hier nog niks veranderd niemand is nog bevallen in de tijd dat ik er niet was.

heel veel sterkte dames.

liefs svenja

Geplaatst

Heey meiden toch nog even snel.

Dankjullie wel allemaal.

Natuurlijk weet ik dat ik me niet opgejaagd hoeft te voelen

maar voel me al schuldig omdat ik al zolang niet geweest was.

Maar goed.

Ben vandaag bij de vk geweest en meneer is nog niet ingedaald!

Bijna 39 weken,het is wat!

Gewoon maar afwachten.

Marietje je bent nog drukkies bezig met vanalles.

Straks dan lekker genieten,lekker dat je een datum hebt.

Dus je vader gaat morgen naar het ziekenhuis,wel fijn dat hij

wat opgeknapt is,het is toch vrij heftig allemaal!

Honeybee nog niet bevallen zie ik.

41 weken alweer,nu kan het toch niet lang meer duren.

Ik wens je alvast heel veel succes!

Renee wat vervelend voor Maxe zeg.

Hopelijk doet de Infacol snel z'n werk,die kleintjes kunnen

er flink wat last van hebben.

Die 2 van mij hadden dat ook in het begin totdat ik op een

ander merk van voeding ben overgestapt.

Kreeg gelijk 2 heel andere kinderen!

De kraamzorg had hier ook gezegd dat we moesten beginnen

met hypo allergeen maar daar begin ik niet aan.

Ik ga gelijk op de Friso over.

We zien het wel.

Ik ben al ruim 10 jaar babyleidster dus weet er toch wel wat

vanaf zou ik zeggen :toppie:

Ik ben weer weg,spreek jullie na het weekend weer.

Nogmaals veel succes Marietje!!:toppie::toppie::toppie:

Groetjes Tweelingmamma (mag straks mijn naam wel

veranderen)!

Geplaatst

he tweeling mama

je hebt groot gelijk om met de standaard te beginnen mijn gevoel zegt ook dat je anders alleen maar allergien opwekt als je ze meteen op hypo allergeen zet. eerst maar gewoon proberen.

bij Yari ben ik ook begonnen met de nutrilon standaard. maar Yari was nooit voldaan en had alleen maar honger ik ben dus op eigen houtje over gestapt op de nutrilon hypo allergeen en nu heeft hij geen honger meer en is wel voldaan. dus voor Yari is die voeding wel beter maar wie weet doet jou kerel het wel gewoon goed op de standaard voeding.

liefs

Geplaatst

Ik ben ook met Nutrilon Standaard begonnen, maar ze kreeg zo'n krampjes. Nu ben ik sinds zondag overgestapt naar Omneo (i.o.m. huisarts), maar ze heeft nog steeds krampjes. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Haar poep is ontzettend geel en dun. Maandag komen ze van cb weer langs en dan zal ik het eens vragen. Ik zet nog maar even door, want ze zeggen dat je de voeding minstens 2 weken moet gebruiken voor het juiste effect. Misschien weten ze maandag meer te zeggen. Maxe krijgt dan een hoortest.

Liefs

Geplaatst

hallo dames

hoe gaat het hier met de zwangere.

wel een raar idee dat ik hier twee weken geleden ook bij hoorde.

ik mis het zwanger zijn best wel en dan niet de pijntjes en de kwaaltje maar het gevoel als Yari zich beweegde en dat er nu niks meer leeft daarbinnen in die buik. hebben de andere die al bevallen zijn dat ook.

gisteren hebben mijn man en ik voor het eerst met Yari gewandeld erg leuk om dan z'n trotse papa achter de kinderwagen te zien.

vanacht heb ik heerlijk in mijn eigen bedje geslapen mijn man heeft nog even de nachtdienst gedaan en dat doet hij tot zondag en dan neem ik het weer over.

Yari is maar 1 keer gekomen vannacht dus dat is ook lekker.

dames het het duurt niet lang meer en dan hebben jullie ook jullie kleintjes in jullie armen.

liefs

Geplaatst

O Svenja, ik herken het gevoel van gemis. Ik mis ook dat gerommel in mijn buik. Ik heb nog een opgezet buikje, alsof ik 3 maanden zwanger ben, en ineens mag die er niet meer zijn :-( Ik hoop nog wel dat dit nog ietsje wegtrekt en dat het vocht is van de operatie, maar toch... Ik mis het 'samen zijn' met Maxe wel. En soms maakt het me verdrietig dat ik het nooit meer mee zal maken en dat ik er dan eigenlijk te weinig van genoten heb door de zorgen die er bij zaten. Pffffff... Soms is het zo tegenstrijdig. Ik ben aan de ene kant blij dat ik nooit meer deze beproeving moet doorstaan, want in mijn geval waren die 9 maanden echt een beproeving door alle kwalen en zorgen die erbij kwamen kijken en aan de andere kant zou ik nog wel 10x zwanger willen zijn, maar dit komt door de beloning (in dit geval Maxe).

Ik geef Maxe om 00.00 uur eten en daarna om 4-5 uur weer. Ik ga niet voor 1uur slapen dus in mijn geval komt ze ook 1 x. Ze slaapt nu weer tot ca. 12 uur en ik ga zometeen na dit bericht ook nog even slapen, zodat ik wel mijn uurtjes slaap een beetje krijg.

O....dit is een topic voor de 'nog' zwangeren onder ons. Hoe gaat het?? Marietje, nog maar een paar dagen en dan ben je MAMA. Nu ben je dat al een beetje natuurlijk, maar dan in het ECHT. Ook bij Honeybee zal het niet lang meer duren denk ik. Ik hoop voor je dat de kleine vanzelf komt. Is vandaag niet een mooie dag?????? Vrijdag 15 januari klinkt goed. Ik ga voor jullie duimen.

Hoe is het met onze 'nog' Tweelingmama. Inderdaad, straks moet je je naam maar even aanpassen hihi. Rommelt het nog steeds?

Liefs

Geplaatst

Hey meiden,

Hier alles goed hoor! Geen tekenen dat ik denk ..... Dus nog twee nachtjes en dan naar ziekenhuis. Vandaag nog even naar wnkels (kijken hoever ik kom) en vervolgens de boel hier aan kant. Morgen uitslapen!!!! (laatste keer voorlopig hihi) daarna stofzuigen en dweilen (wil ik nog ff keertje zelf doen, is nu al weken dor andere gedaan) daarna lekker zelf tutten en misschien nog een keertje uit eten? Zondag is het zover!!!!

Gezien mijn leeftijd zal dit voor mij de eerste en laatste keer zijn dat ik zwanger ben. Ik kan niet zeggen dat ik een leuke zwagerschap heb gehad met alles wat er gebeurt is. Het resultaat is inderdaad niet te betalen straks, maar dat betekent dat ik nu ok wel bewust probeer te genieten en te onthouden hoe het voelt. De rare dingen die de laatste dagen gebeuren op te slaan (lag gisteren op rug in bed en buik hing echt helemaal aan mijn rechterkant hahahaha echt geen gezicht) de bewegingen en porren te onthouden. Maar goed. Ik had nooit gedacht na al die jaren (17 jaar geleden voor het eerst de MM ingestapt) dat ik ooit zwanger zou raken, dus dit is een enorm kado dat me gegeven is.

Nou meiden,mijn shopbegeleiding komter zo aan. Zet vanmiddag de pc weer aan!

Doei doei

Geplaatst

ook hier alles goed! nog steeds geen beeb, dat niet. hou er nu maar rekening mee dat 't niet uit zichzelf naar buiten gaat komen. nog een week..... maximaal.

VK heeft al gebeld vanochtend. maandagochtend om half tien moeten we in het ziekenhuis zijn voor een controle en daarna worden er verdere afspraken gemaakt. hoop nog steeds dat ons ukje zich voor die tijd meldt, maar zoals ik al zei, hou er maar rekening mee dat 't eigenwijsje gehaald moet worden.

svenja, zag net je bericht over de baarmoederontsteking. echt enorm k*t zeg!! maar gelukkig lijkt je lijf de laatste troep zelf opgeruimd te hebben. geniet maar weer lekker van je uitgebreide gezin vanaf nu. en dat eerste wandelingetje vergeet je nooit volgens mij :wink:

marietje, nog een paar daagjes. geniet er maar van, straks is je buik en je "rust" weg. gelukkig heb je een goed gesprek met je vader gehad, ook dat brengt rust in de tent.

tweelingmamma, ook voor jou gaat het nu opschieten. je hoort het wel vaker dat tweede en volgende kindjes niet indalen tot het moment van bevallen zelf. hier ligt 't ukje al sinds 34 weken volledig ingedaald, maar wel met ruimte om 't koppie nog te bewegen. m'n blaas wordt er niet vrolijker van :wink:

straks ga jij me ook nog inhalen, als jullie ventje ('t is een jongetje toch?) besluit snel te komen, hahaha!

verder weinig te vertellen. gisteren een lekkere loucgedag gehad. vandaag maar weer 's kijken hoe ik mezelf bezig kan gaan houden.

Geplaatst

Hey meiden

Heb weer eens zo'n dag dat alles verkeerd gaat! Ga ik naar de winkels, hebben ze niet wat k moet hebben, uitverkocht! Ruzie met alles en iedereen, schijn alles verkeerd te zeggen, te doen, te reageren, allemaal boze reacties enz. Wordt er zo moe van. Zou het liefst in bed kruipen en er morgen pas uitkomen. Maar eigenlijk wil ik gewoon dat alles nu eens leuk gaat. Wheeeeeeehhhhhh, voel me ineens zo zielig, terwijl dat helemaal niet in mijn aard zit. Geloof dat ik nu ineens heel erg last krijg van mij hormonen!

Geplaatst

Hey meiden,

Nou voor mij de laatste dag voor de inleiding, wil nog een hoop dingetjes doen. Zo eerst maar boodschapjes, huis opruimen en de rest va de dag zie ik wel. Vind het nu wel spannend worden!

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Marietje, Jij niet alleen!!!! Ik vind het ook zo spannend!! Geniet van je dag, maar rust ook een beetje, want de bevalling zal je veel energie kosten en hierna kan je niet uitrusten, want dan is je beebje er :-).

Mijn bevalling is alweer ruim 4 weken geleden...... Time flies!

Liefs

Geplaatst

he marietje

spannend hoor die laatste dag. geniet nog maar even van die kleine in je buik want voor je het weet voel je het niet meer.

weet je al hoe ze morgen gaan beginnen. worden meteen je vliezen gebroken en infuus aangebracht net als bij mij of krijg je eerst nog gel.

ik hoop voor je dat je net zo een snelle bevalling als ik krijg en niet nog twee dagen of meer moet liggen.

ik heb sinds vandaag mijn ouder spijkerbroek weer aangetrokken en hij is te groot. ik was meteen na de bevalling al twee kilo lichter dan voor de zwangerschap. maar eer kunnen nog veel meer kilo's af. ik ben erg aangekomen van de prikpil na de zwangerschap van noah.

ik ga ook niet meer aan de pil. ik heb gisteren met mijn man gesproken en hij laat zich stereliseren. ik wil geen ongelukjes aangezien ze nooit hebben kunnen vinden waarom wij niet zwanger worden. en wij in die zin helemaal gezond zijn. ik wil geen vierde kind meer ik ben klaar en ik vind het mooi zo. plus na mijn bevalling en wat er daarna nog allemaal gebeurt is ben ik er helemaal klaar mee.

liefs svenja

Geplaatst

spannend marietje, je laatste dag zwanger! alvast heel veel sterkte en succes voor morgen. zoals renee al zei, probeer nog een beetje te genieten vandaag en je rust te pakken, straks kan het niet meer en tijdens de bevalling heb je al je reserves nodig.

svenja, fijn dat je je oude kleding alweer aankan. wij hebben hetzelfde gesprek gehad, alleen nog niet over sterilisatie (niet nu in ieder geval). we weten niet of we het over een tijdje nog willen proberen, voor een tweede kindje. wat betekent dat ik voorlopig weer aan de anticonceptie moet. heb nog geen idee wat. gewone pil moest ik mee stoppen vanwege reacties op de hormonen. maar das al weer zo lang geleden dat ik er over zit te denken het toch te gaan proberen. heb daarna een spiraaltje gehad, nou echt nooit meer. en anders zouden we met condooms moeten gaan klooien, nou als ik ergens geen zin in heb na vijftien jaar is het dat. op den duur, als we definitief niet meer willen (om wat voor reden dan ook) dan gaan er bij ons ook knoopjes in... weet je in ieder geval waar je aan toe bent.

hier nog steeds alles kalm. weinig nieuws te vertellen. begin m'n geduld weer te verliezen, merk ik. heb het nu echt wel gehad met dat wachten... als de bus te laat is helpt het altijd wel om een sigaretje op te steken, maar ik rook al een hele lange tijd niet meer, daarnaast lijkt me dit geen goed moment om weer te beginnen :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden