Ga naar inhoud

meldkamertje uitgerekend januari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden!!

Daar is ze weer! Ik ga weer met jullie mee af tellen totdat jullie bevallen zijn. Wat een spanning en onzekerheid voor jou Svenja. Ik hoop maar dat het lekker rustig blijft. Heb je mijn sms nog gekregen?

Marietje, ik had je sms gekregen hoor, maar ik was nog niet zo snel op het forum. Jij was er sneller!! Ik heb het hartstikke druk met die kleine Maxe. Ze doet het heel goed. Ik zal mijn verhaal wel op het forum zetten bij de topic die jij voor me hebt aangemaakt, waarvoor bedankt!

Vanessa, gefeliciteerd met jullie dochter BO. Fantastisch he?! Wat een onwerkelijk en ongelooflijk gevoel is het he?! Ik huil iedere dag nog even van geluk dat ik ze heb mogen krijgen. Wat een geschenk!!! Ik heb wel een beetje last van de babyblues maar die zullen vanzelf wel verdwijnen.

Liefs allemaal en ik leef en lees met jullie mee.

• Reacties 376
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja hoor! Ik kanp goed op. Ik loop nog geen marathon, maar het gaat wel ontzettend goed. Ik doe eigenlijk alweer teveel. Ik voel de hechtingen een beetje trekken, maar dat is uit te houden.

Hoe gaat het nu met jou? Hou je rustig he?! Nog even en je hebt het er ook 'op' zitten en dan ben je een trotse mama.

Liefs

Geplaatst

Nou moet eerlijk zeggen dat ik het met de dag zatter begin te worden. Ik mag nu al zolang niets dat ik het bijna niet meer kan volhouden. Suikerwaardes lopen ook weer op dus moet ik morgen ook weer achteraan. Weet dat ik straks alles vergeten ben en helemaal heppie de peppie ben met de kleine, maar dat het allemaal zo tegen zou zitten. Heel mijn zwangerschap is het wel wat. De zogenoemde miskraam, de foutieve uitslag combitest, mijn vader ziek, dreigende vroeggeboorte en nu weer harde buiken en hartslagproblemen van de kleine. Het is genoeg! Was gisteren eigenlijk opgelucht dat ze dachten dat de bevalling door ging zetten, maar helaas stopte het weer. Weet dat het beter is voor de kleine, maar na al die problemen van de laatste dagen vraag ik me soms af kan het neit beter geboren worden. Oke zit nu officieel ff in een dipmoment merk ik. Zo maar ff snel was ophangen, kan ik morgen mijn vluchtkoffer weer inpakken. En dan zo maar naar bed. Is er weer een dag voorbij! Ik tel ze nu echt af!!!!!!!

Geplaatst

Och Marietje, ik voel met je mee. We hebben een beetje dezelfde zschap gehad met onze kwalen en problemen. Inderdaad, laten ze de kleine er maar uit halen. Het is genoeg nu. Ik begrijp je wel hoor, dipmoment of niet. Ik ben blij (en de arts ook) dat we Maxe er uit hebben gehaald met 37 weken. Ik hoop dat het bij jullie niet lang meer gaat duren. Goede nacht!

Liefs

Geplaatst

he renee

ik heb je sms niet gehad ik heb vorige week zelfs een topic die heet speciaal voor renee aangemaakt omdat we maar niks van je hoorde. in het hoofdstuk oproepjes.

we hebben echt een week in spanning gezeten met z'n allen. maar gelukkig gaat alles goed.

marietje. gaat het nog wel met je. vergeet niet dat je straks ook nog een bevalling moet doen en dat je daar al je energie voor nodig hebt. voor je het weet is het zover.

we hebben het al 8 maanden volgehouden dat maandje kan er dan ook nog wel bij. toch.

ik weet eigenlijk ook niet meer wat ik moet zeggen ik zeg dingen tegen jou om je op te beuren maar ik luister zelf niet eens naar die woorden.

ik hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad.

ik heb weer een beroerde nacht gehad. ik werdt steeds elke 20 min wakker de hele nacht door dus rust was er niet. vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis voor controle even afwachten wat daar uit zal komen.

liefs

Geplaatst

Hey meiden,

Nou hele goede nacht gehad, heerlijk hoor je eigen bed. Ben eigenlijk nog niet zo lang wakker. Kleine beweegt goed, heerlijk gevoel. Vandaag rustig een paar dingetjes regelen. Mijn vluchtkoffer inpakken en vanavond ff met hulp bed verschonen. Verder boodschappenlijstje maken, zodat die gehaald kunnen worden. Vanmiddag weer een tukkie doen, ben echt versleten, beetje hoofdpijn en spierpijn in alles rond mijn buik, rug en bekken en een vaag misselijk gevoel. Maar goed. Het gaat een stuk beter dan gisteren. Heb geen zin in visite of zo en dat ga ik ook gewoon zeggen als mensen bellen. Even aan mezelf denken. Controle afspraak staat pas op 6 januari. Kan dus tegen arts niet zeuren, zal tijd uit moeten zitten. Maar als ik het niet vertrouw bel ik naar spoedarts. Tot die tijd moet ik het maar uit zien te zingen. Gaat allemaal goed komen.

Svenja vervelend dat je zo slecht slaapt, wellicht dat je het vanmiddag in ziekenhuis nog even aankaarten. Hoop dat alles goed is!!!

Renee, zou niets liever willen dan dat de kleine nu geboren zou worden, maar diep in mijn hart weet ik dat zolang het goed gaat dat beter is dat de kleine lekker blijft zitten. We gaan kijken hoe lang het gaat duren!

Geplaatst

Ow meiden, wat een wachttijd he?! Dat was aan de geplande keizersnee wel zo fijn. Ik wist vantevoren wanneer het ging plaatsvinden, wat het tegelijkertijd ook raar maakte. Het was net 'levering na bestelling' ;-)

Marietje en Svenja, even alleen aan jezelf denken hoor.

Hoe gaat het et de andere meiden? Gorgi? Bij jou komt het nu ook zo dichtbij. Spannend hoor.

Liefs

Geplaatst

Hey meiden,

Net contact gehad met diabetesverpleegkundige, moet weer meer gaan spuiten. Waardes waren toch omhoog gekropen, kan verklaren waarom ik zo moe ben.

Hopelijk gaan de laatste weekjes nu iets makkelijker!

Geplaatst

hallo dames

marietje hopelijk ga je je hierna wat beter voelen.

ik ben voor controle bij de gyn geweest. en heb aangegeven dat ik de onzekerheid zat ben dat ik slecht slaap heel erg moe ben en met twee kids niet echt rust kan houden en dat ik dan ook nog een bevalling moet doen terwijl mijn energie opraakt. ik heb gevraagd of ik ongeleid kan worden. als antwoord kreeg ik dat ze met 37 weken eigenlijk alleen inleiden als dat medische noodzakelijk is en ze eigenlijk liever zien dat een kind de 38 weken haalt. de gyn heeft wel echt naar mij geluisterd en hij heeft met mij afgesproken dat hij volgende week een inwendig onderzoek gaat doen en als mijn baarmoeder er klaar voor is wordt ik met 38 weken ingeleid. ik heb natuurlijk gevraagd wat hij dan moet voelen om de constateren dat mijn baarmoeder er klaar voor is en hij gaf aan dat er in iedergeval al onstluiting moet zijn en dat heb ik al 2 cm dus het is bijna zeker dat ik ergens volgende week ingeleid ga geworden.

laten we hopen dat het doorgaat.

liefs

Geplaatst

Hey Svenja, ik duim voor je. Ik heb ook gesproken over inleiden, maar 37 en een halve week is zijn vroegst. Die paar dager eerder is omdat mijn vader ook geopereerd moet worden. En dan noemen ze het sociaal medische redenen. Maar dat gebeurt alleen als het mij en de kleine geen schade aanricht. Spannend hoor. Volgende week weet je meer!!! Alleen dan niet thuis bevallen voor jou! Das dan wel jammer. Maar goed, zoals je zegt, hetmoet wel vol te houden zijn!

Succes meid!!!!

Geplaatst

he marietje

het zou inderdaad dan niet thuis bevallen zijn en ook geen waterbevalling. zo zat ben ik het nou dat ik er voor kies om dan maar in het ziekenhuis te bevallen om verlost te worden.

waneer moet je vader geopereerd worden?

en waneer willen ze dan eventueel gaan inleiden?

liefs

Geplaatst

Mijn vader staat voorlopig gepland op mijn precies 38 weken. Dat zou betekenen dat ik in het ene ziekenhuis wordt ingeleid en hij in een ander ziekenhuis geopereerd. Ze gaan over twee weken kijken hoe we dit gaan doen. Beide ziekenhuizen hebben aangegeven dat dit niet kan. Dus ik een paar dagen eerder, mijn vader een paar dagen later. Anders zou voor beide de stress te hoog zijn en dat is ook niet goed. Mijn vader mag niet eerder ivm bestraling en chemo, aangezien ik longrijping heb gehad en de kleine iets voor loopt in groei, kan ik wel eerder. Dus dat zou betekenen nog twee en een halve week!

Dus met een beetje mazzel ga jij volgende week en volg ik je ruim een week later! Tsja en mischien gaat een van de twee nog wel eerder, zet het ineens spontaan door hahahaha. We zullen zien.

Geplaatst

zo dames.

vannacht weer rot geslapen maar de buik is rustig. ik had gisteravond wel weer continu een hele harde buik maar nu is hij weer iets ontspannender.

er zijn trouwens meerdere dames uitgerekend in januari waarom melden jullie je niet?

we zijn ook benieuwd hoe het jullie afgaat.

liefs

Geplaatst

Hoi hoi

Hier ook een rotnacht, toch weer harde buiken. Heb net weer snel mijn vluchtkoffer ingepakt en bed verschoond. Was gisteren zo moe dat ik nergens toe in staat was. Maar goed dat staat klaar. Nu ff wat boodschappen wegruimen en invriezen. Dan lekker douchen en weer plat op de bank. Proberen toch een paar dagen nog binnen te houden!! Anders lig ik straks met oud en nieuw ook weer in ziekenhuis!!! Moet tenslotte 48 uur blijven daar.

Svenja, fijn dat het wat ontspannender is in je buik. En inderdaad waar is de rest. Straks ben ik hier in mijn uppie over!!!!!!

Geplaatst

goedemorgen dames!!

heb een hele tijd niet gereageerd hier. wel gelezen en meiden wat hebben jullie een hoop te verduren gehad!!

renee en vanessa, gefeliciteerd met jullie meiden!!! renee, je hebt echt een zware klus geklaard en jullie Maxe mag met recht een wonderkind heten. geniet er van, neem je rust en kom lekker bij. deze kleine meid wilde blijkbaar heel erg graag bij jullie horen, ben echt superblij voor jullie!!

hier gaat alles al een hele tijd z'n gangetje. merkte dat ik het forum om de één of andere reden een enorme confrontatie vond ineens. kwam dus ook een stuk minder vaak en reageren deed ik al helemaal niet. maar heb jullie wel in de gaten gehouden!

laat ik me dan nu maar weer 's melden dacht ik :wink:

slapen gaat gelukkig nog redelijk. lopen is een ander verhaal. bekken werkt niet echt meer mee en de kleine zit al weken goed ingedaald en drukt enorm op m'n zielige onderkantje. dus rustig aan, beetje keutelen in huis en samen boodschapjes doen af en toe. ben het op zich ook wel zat aan 't worden nu. ukje mag wel komen, wil nu wel 's een keer kennismaken.

maar zo bont als jullie maak ik 't niet, hier gaat het allemaal "volgens het boekje". afgezien van m'n bekken dan, maar zelfs dat zijn maar lichte klachten.

svenja en marietje, hou vol en zorg goed voor jezelf!! en hou je grenzen in de gaten!

Geplaatst

Hey Melissa,

Leuk weer wat van je te horen. Spannende laatste loodjes voor ons allemaal. Vervelend van je bekken! Vor jou is het echt aftellen nu! Hou ons op de hoogte!

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier gaat het rustig zijn gangetje. De laatste tijd voel ik wel wat gerommel in mijn buik en af en toe een steekje, maar verder niets. Ik slaap de laatste tijd wel slecht. Vooral het draaien wordt steeds moeilijker.

Svenja: fijn dat je buik nu iets ontspannender is. Houden zo, meid.

Marietje en Honeybee:lekker veel uitrusten...doe ik ook. Veel op de bank liggen en lekker niets doen. Nog even genieten deze weekjes voor jullie

Renee: goed te horen dat alles goed gaat met je.

Nou meiden, we houden elkaar op de hoogte.

Groetjes,

Gorgi:wave:

Geplaatst

he melissa welkom terug. wel vervelend van je bekkens maar je hoeft gelukkig niet zo lang meer het kan voor jou ook elk moment gebeuren. laat je wel elke dag even weten hoe het met je gaat.

gorgi: volgens het rijtje ben je de eerste die aan de beurt is nog vier dagen en je bent uitgerekend. van jou willen we ook elke dag even een berichtje hoe het je afgaat.

marietje: vervelend is dat he dat je niet kan slapen maar je hebt de hele dag om lekker bij te tanken en rustig aan te doen.

ik doe vanaf vandaag niet meer rustig aan ik ben morgen 37 weken en ik vind het wel gezegend daarnaast heb ik last van nestel drang. heb vandaag de badkamer en onze slaapkamer helemaal uitgesopt vrijdag gaat de kerstboom er weer uit kan ik ook de woonkamer goed aanpakken. ik heb de was lekker op orde dat is ook fijn heb gisteren alles gestreken en gevouwen maarja vandaag ligt er alweer nieuwe was.

liefs

Geplaatst

Hahaha Svenja,

Ik herken het, heb vandaag koffer klaargezet, bed verschoond, alles vlak gemaakt, verschillende maaltijden gekookt om in vriezer te gooien zodat de eerste dagen overleefd worden. Moest ineens een pak extra babyvoeding in huis hebben (dus iemand erop uit gestuurd), alles weggewassen en gevouwen. Ik herken het gevoel. Zat inderdaad ook al te kijken of ik wat kerst troep weg zou halen, maar besloten dat ik beter op de bank kon gaan liggen, Verder vanmiddag geslapen, haren gewassen. Zo van, pfffff dat kan maar gedaan zijn!!! Hahahahaha van een muts he. Alsof gewassen haar er toe doet hahahaha. Zal de nesteldrang wel zijn inderdaad!!! Gelukkig waren het allemaal korte klusjes en waren de harde buiken maar een klein beetje meer dan gisteren. Waar ik trouwens wel last van heb is een verrekt spiertje in mijn lies. Niks met zwangerschap te maken, verkeerde beweging gemaakt toen ik opstond van de bank. Echt zo'n gemeen pijntje maar goed dat gaat ook wel weer over. Zie het vandaag allemaal wat zonniger. Gaat nu allemaal niet meer zo lang duren. Kom de tijd wel door!

Geplaatst

Meiden wat spannend wordt het allemaal!

Ik hoop dat jullie net zo snel iets kunnen melden op het forum dan mij, ik ben zo nieuwsgierig hoe het jullie vergaat.

Zwanger zijn is heerlijk maar straks weer van die kwaaltjes verlost zijn is ook weer fijn. Nog een paar dagen en dan zijn mijn borsten weer gewoon en dan kan ik hopelijk na 9 maanden weer heerlijk op mijn buik slapen! Ik ben al 12 van de aangekomen 20 kilo kwijt. Kun je zien hoeveel vocht ik vasthield. Vandaag een paar eigen laarzen aangehad, kon er nog een ietsiepietsie moeilijk inkomen maar het is uiteindelijk gelukt. Vanaf morgen barst de kraamvisite los, geweldig! Ook fijn dat de kraamhulp morgen voor het laatst is.

Bo doet het geweldig (afgelopen nacht gelukkig ook).

Zo geweldig dat ik zeg; wanneer gaan we weer starten voor een tweede?

Meiden toitoitoi!

Dikke knuffel,

Vanessa

Geplaatst

zo vanessa

dat je nu al aan een tweede denkt dan moet het wel heel goed met jullie gaan fijn hoor.

ook lekker dat je al zoveel kilo kwijt bent.

marietje: gelukkig ga je het allemaal weer wat zonniger inziet. ik zie het ook wat zonniger in maar meer met de hoop dat het volgende week wel is voorbij zou kunnen zijn. het zou wel een hele domper worden als de gyn alsnog beslist om niet in te leiden.

liefs

Geplaatst

Hey Vanessa, das een goed teken. Een tweede, spannend hoor hahaha zal je wel volgen hier dan op het forum. Weer al die stappen door. Moet er nu nog even niet aan denken hihi

Svenja, ik heb hetzelfde als jij. Doordat ik weet dat het niet meer zo lang gaat duren en het einde in zicht is kan ik er wat luchtiger tegenaan kijken. Vannacht ook goed geslapen. Even een uurtje wakker gelegen om drie uur, maar verder alles goed. Vannacht wel een druppeltje bloed verloren. Vandaag evn kijken wat er gebeurt. Een druppeltje kan van restant de slijmprop zijn, daar maakt ik me niet zo druk om. Gisteravond nog wel heel erg gelachen, ik kan niet meer opstaan vanuit de bank hahahaha moet me op mijn zij laten rollen waardoor ik dan via mij knieen op de grond voor de bank op kan staan. Heel handig als je ineens weer moet plassen hahahaha en dat gebeurt gelukkig niet zo vaak!!!!!

Vandaag maar eens even kijken hoe de dag verloopt. Weet wel dat ik afleiding moet zoeken anders wordt ik gek (voor zover dat al niet van toepassing is). Fijne dag allemaal!

Geplaatst

goedemorgen meiden!!

hier een aardige nacht gehad. beetje zoals alle nachten eigenlijk. paar keer wakker en eruit om te plassen. bed staat op klossen en is nu echt enorm hoog. moet er bijkans uitspringen, wat niet meer gaat, dus laat ik me langzaam zakken. voel me weer vijf jaar oud, haha! en tegen de ochtend word ik vaak wakker als ik me om moet draien, want dan gaan de heupjes pijn doen.

kleintje heeft nu lekker de hik, gebeurt gemiddeld zo'n vier keer per dag en op het laatst gaat het enorm tekeer. heel fijn voor de ribbetjes!

heb wel steeds vaker krampjes en steekjes, dus het begint te rommelen. maar verder nog niets dat lijkt op een beginnende bevalling. maar ik moet officieel nog ruim een week, dus ben benieuwd.

gisteren wel een offday, hele dag continu pijn rond m'n schaambot. ook als ik zat, bah! en lopen en staan gaat dan al helemaal kl*te, dus alleen rondjes rond de tafel gestrompeld en verder rustig aan gedaan. 's avonds ging het wel weer. en nu voel ik me wel lekker, beetje duf nog. ga zo maar 's naar beneden, beetje opruimen en oliebollenbeslag maken. vanavond gaan we ze samen bakken, gezellig! kunnen ze morgen mee naar de schoonfamilie.

zo vanessa, je gaat rap meis! :wink: maar dat is in ieder geval een goed teken. hoop over een paar weken hetzelfde te kunnen zeggen!

marietje en svenja: hou nog even vol meiden. afleiding zoeken werkt altijd nog het beste, maar doe ook niet teveel. je moet ook nog wel wat energie over hebben voor de bevalling. en marietje, zie het al helemaal voor me, hoe je van de bank afkomt! nog even, dan kunnen we alles weer normaal!!!

gorgi, de bank is hier ook heel geduldig. degene die dat verlof heeft uitgevonden mogen ze van mij belonen! goed excuus om lekker shrek te kijken, hahaha!

tot snel!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Goed te horen dat het met jullie nu wat beter gaat dan de afgelopen dagen.

Vanessa: je denkt al aan een 2e??? Zo, dat betekent dus dat het goed gaat met jou en de kleine. Fijn om te horen. En al 12 kilo kwijt? Wow, dat doe je weer goed,hoor. Laten we die lijn maar zo houden...vind je niet? Ik hoop dat wij straks, net als jij, zo'n positief verhaal kunnen houden.

Hier gaat het allemaal nog zijn gangetje. 's Avonds is de kleine echt actief. Ik weet niet of het de hik is of gewoon even bewegen. Maar mijn buik gaat dan echt te keer. Het lopen gaat steeds moeilijker en jammer genoeg kom ik de laatste dagen moeilijk tot slapen. Weet niet wat het precies is..misschien toch wel de spanning voor de bevalling en dat het straks toch even anders wordt.

Morgen dus naar controle. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Ik heb het gevoel dat de kleine pas volgende week komt, maar ja, wie weet.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes,

Gorgi:wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden