Ga naar inhoud

uitgerekend september 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Uitgerekend

01 september: Claudiaatje

02 september: Peggy

02 september: Sabke77

06 september: Luna

07 september: Annie

08 september: Sterremaud

09 september: Bubblicious

10 september: Cjee

10 september: Femke

13 september: Yasmine1974

15 september: Marretje

16 september: Poppie

28 september: Taurus71 (Manon)

30 september: Carolina

30 september: mama27 (Marjon)

Eerstvolgende afspraak:

19-04 Peggy 20 weken echo

22-04 mama27 afspraak VK

23-04 Marretje afspraak VK

26-04 Cjee 20 weken echo

28-04 Annie afspraak VK

29-04 Marretje 20 weken echo

29-04 Taurus71 afspraak VK

10-05 Taurus71 20 weken echo

17-05 mama27 20 weken echo

Ik ben gisteren weer bij de VK geweest en alles was prima. Het kindje ligt op dit moment qua groei 5 dagen voor. Verder dacht ik dat als ik ´s avonds op bed lag wel eens wat voelde...dit kan inderdaad kloppen want de VK zei ook al dat ze de kleine voelde bewegen. Vind dat nog best wel vroeg aangezien ik nu 17 weken ben en de placenta aan de voorkant ligt maar goed ik vind het een heel apart gevoel. Heb dat met mijn zoontje nooit meegemaakt.

Morgen gaan we kijken voor meubels voor de babykamer. Het kamertje zelf hoeven we niks aan te doen. We zijn namelijk 4 maanden geleden pas in dit huis komen wonen en het is een nieuwbouwhuis. De muren laten we gewoon heerlijk licht, wil het kamertje verder gaan aankleden met accesoires. Alleen moeten we nog even wachten totdat we weten wat het gaat worden. Gisteren kon ze het namelijk nog niet zien omdat de kleine de armen en benen allebei omhoog had en de navelstreng tussen de benen zat. Hopelijk kunnen ze het bij de 20 weken echo wel zien. Ik heb zelf ook nog geen idee, ook geen voorgevoel voor wat het zou kunnen worden. Mijn vriend denkt dat het een meisje word maar ik weet het echt niet. Het is maar gewoon weer afwachten.

Verder ben ik nog niet van alle kwaaltjes af, ben nog steeds met vlagen erg misselijk. Geloof dat ik gewoon een van degene ben die daar 9 maanden lang last van blijft houden, helaas.

En dan als laatste even een vraagje; vanaf welke week hebben jullie zwangerschapskleding gekocht?

Groetjes Marjon

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ow nu zag ik dat ik die jongetjes en meisjes er niet bij heb staan....

Wil iemand dat er weer even bijzetten?

Geplaatst

Hallo dames,

ik ben komende anderhalve week lekker in Mallorca, nog even genieten van onze laatste vakantie "samen".

Nog even iets leuks, vanochtend werd ik wakker heel vroeg van het geschop in mijn buik, ik was perongeluk op mn buik gedraaid en onze hummel was het daar duidelijk niet mee eens....humor!

Nou, jullie ook allemaal lekker genieten van het mooie week hier komende dagen, tot over anderhalve week! :icon_sunny:

Geplaatst

hallo hallo allemaal,

Erg lang geleden dat ik heb gereageerd.weinig tijd en erg moe nog steeds vandaar.

Heb wel geprobeerd het een beetje te volgen.

We zitten volgens mij allemaal bijna op de helft!!lekker gevoel vind ik zelf.

Wij hebben gisteren onze 20 weken echo gehad en ik ga me voegen bij het kortste rijtje.Wij krijgen een dochter!!!!!!!!!!

Gweldig alles in het roze kopen!!!!het eerste wat we gedaan hebben is een knalrose setje kleren gekocht.geweldig.we hebben al een zoon!!!

We gaan het alléén wel voor onszelf houden,de rest komt het pas met de geboorte te weten.

verder gaat het hier goed,heb alléén een spatader op m,n geslachtsdeel zitten(tja hoe moet ik het anders zeggen?).Ik heb hier echt ontzettend veel last van,erg pijnlijk.zijn er mensen met deze klachten??

Verder hoop ik dat het met jullie allen héél goed gaat!!!

liefs Luna

Geplaatst

hoi allemaal,

Marjon, ik heb vanaf ong. week 10 al zwangerschapskleding aan, had al echt een buik.

vandaag toevallig nog een rokje gekocht, erg fijn met 20 graden.

van de week vroeg iemand aan me, nou, jij hoeft ook niet lang meer hé, en mn man, haha ze is nog niet eens op de helft...pfffff.

en eindelijk weer eens een meid erbij in het lijstje, leuk.

donderdag weer naar de VK, en 6 mei de 20 weken echo, spannend!

en vrijdag....joepie, zit de helft erop, haha.

welterusten allemaal, liefs XX

Geplaatst

Uitgerekend

02 september: Peggy :bcbbboy2:

02 september: Sabke77 :bcbbboy2:

06 september: Luna75 :bcbbgirl2:

07 september: Annie :bcbbboy2:

10 september: Cjee

16 september: Poppie :bcbbboy2:

28 september: Taurus71 (Manon) :bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

26-04 Cjee 20 weken echo

28-04 Annie afspraak VK

29-04 Luna75 afspraak VK

06-05 Luna75 20 weken echo

Zo even t lijstje weer aangepast...wat doe je anders op dit tijdstip en je kunt de slaap niet vatten. Onze zoon was wakker..wat huilerig vanwege een zere keel en 2 keer plassen...weg bedrust..kan niet meer in slaap komen dus dan maar even de computer aan ;-)

Marjon> wat jammer dat je t geslacht nog niet kon zien...nieuwe kansen bij de 20 weken echo. Nog even wachten dus met inkopen doen. Ik draag nu ook een aantal weken positiekleding..buik begint al aardig te groeien..pas echt mijn gewone broeken niet meer.

Sabke> heel veel plezier aankomnde 1,5 week in Mallorca...even nog lekker genieten met zijn 2en ..groot gelijk! Goede reis en weer goed en gezond thuiskomen!!

Luna75> leuk weer wat van je te lezen. Hahaaaa je komt me vergezellen met roze!!

Leuk he..jullie hebben ook een zoon..net als wij...hebben we straks beide een koningskoppel..wat heeft een mens meer te wensen?! Een spatader..oeps lijkt me idd niet fijn. Is zeker op dit moment niks aan te doen? sterkte daarmee.

Poppie> ook leuk jou weer "te zien"hier ;-)

Jij ook donderdag weer op controle ..ik ook. Altijd leuk he weer even hartje horen.

Laat je nog even weten hoe de 20 weken echo was? Willen jullie t geslacht ook weten..ben benieuwd of er nog meer roze komt hier om t evenwicht wat te herstellen.

Nou nog even telebankieren en dan weer proberen in slaap te komen...pffff

Groetjes.

Geplaatst

Genieten he meiden dit weer!!!

Ik heb gister even mn kleding voorraad voor de zomer aangevult. Ik past niks meer. Ik draag al een tijdje positiekleding. Maar ik ben zelf slank dus dan ga je sneller uitzetten. Maar nu is het wel een leuk buikie hahaha.

En het is niet meer te verbergen. Ik kwam er gister (gelukkig op tijd) ook achter dat mn bikini niet meer paste.. Voornamelijk bij mn borsten.. Ik moest 2 maten groter hebben. Gelukkig kun je bij h&m verschillende maten voor broekje en hesje kopen.. Mijn vakantie naar Kos as donderdag kan beginnen hihihihi.

Sab jij ook fijne vakantie!

Luna ik heb dat weleens gelezen dat je dat kun hebben.. Volgens mij helpt masseren, maar je moet anders even googlen.. misschien vind je iets wat helpt!

Ook zn 'fijn' zwangerschapskwaaltje he manon dat je niet kan slapen... Gelukkig is het relax weer!!! Kun je een beetje bijkomen!!!

Ik ga genieten vandaag!

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Nu een wonder--> 2 september uitgerekend

Geplaatst

haha Manon, ik sta allang in het rijtje erbij hoor, wij krijgen een jochie!!!

net thuis van een verjaardag, en nu lekker naar bed, heerlijk.

morgen optijd weer eruit, ff poetsen, en dan lekker eruit, vd zon genieten.

welterusten allemaal, XX

Geplaatst

Ohhhh Poppie wat erg...kon je zien dat ik er niet helemaal bij was om 4 uur s'nachts !!!!

Volgende keer toch maar proberen te slapen in plaats van onzin uit kramen...

mwoehahaaahaaa :doh:

Gelijk heb je..van de zon genieten...we hebben er lang op moeten wachten!

Mooiste tijd van t jaar nu..kan heerlijk genieten van al dat frisse groen...zomer is lekker maar lente is toch mijn favoriete seizoen ...krijg er lekker weer energie van.

Ga vandaag even kamertje sausen van onze zoon (kamer waar hij naar toe verhuisd...mijn vriend zijn dochter die eens in de 3weken zón beetje een weekend blijft pitten die gaat naar de zolder logeerkamer).We hebben een bed besteld voor hem..middenslaper met veel kastjes/laden er onder die komt 12 mei...dus mooi stok achter de deur om te beginnen.

Even snel de roller er door en dan de zon in. Volgende week eens kijken naar laminaat voor de hele bovenverdieping...ja alle kamers worden weer opgefrist met een ander kleurtje.Dan alles gelijk maar.

Fijne zonnige zondag allemaal.

PS...morgen Cjee de 20 weken echo zie ik...veel plezier!!!

Ben benieuwt of er roze of weer blauw bij komt!!!

Fijne zondag

Geplaatst

Cjee succes met de 20 weken echo.. Ben ook erg benieuwd.

Ik ben weer 'blij' dat ik morgen naar de verloskundige ga. Ging namelijk vandaag weer bijna onderuit. Dus ik hoop eigenlijk dat ik aan de staalpillen 'mag'. Het is een veel voorkomend iets in de zwangerschap en ik voel me zo slap. Is gewoon echt niet fijn. Ook nu we donderdag op vakantie gaan! Dan zit je in een ander land en wil ik me wel goed voelen.

Morgen ook de uitslag van het bloedonderzoek op ijzer van vorige week maandag dus dan hoor ik meteen hoe mn ijzergehalte is. Andere meiden nog last van ongemakken??

Ik ga nu slapen!

Tot morgen.

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Hi ladies!

En weer een blauwe erbij! We krijgen een zoon. Geweldig! Alles prima in orde en gezond en een zoon is toch waar ik op hoopte ;-)) Ben dus helemaal in de wolken vandaag. Ga snel weer verder maar wilde jullie toch even melden. Dank voor al jullie lieve woorden!

Liefs

Cjee

Geplaatst

Uitgerekend

10 september: Cjee :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

28-04 Annie afspraak VK

29-04 Luna75 afspraak VK

21-05 Cjee afspraak Gyn

Aangepaste lijstje. Sorry Manon, hopelijk vergezeld iemand anders je wel snel in roze ;-))

Geplaatst

Hoi Cjee,

Gefeliciteerd, een zoon! Leuk hoor!

Ik moet as woensdag voor de echo, we zijn er benieuwd...kijken of het hier nog blauwer wordt, ofdat er weer roze bijkomt ;-)!! Vindt het overigens ook reuze spannend! Hoop zo ontzettend dat alles er goed uitziet....nog 2 nachtjes slapen!

Voor de meiden die de echo al hebben gehad! Genieten!

Liefs Femke

Geplaatst

Cjee wat leuk!!! Geniet ervan!!! Ik hoopte ook op een jongen.. nog meer dromen uitgekomen hihi.

Ik moest ook naar de verloskundige. Mn ijzer was toch te laat. Ook schommeld mn bloeddruk ene keer hoger en nu weer lager. Dus het is een combinatie. Maar ik moet wel aan de staalpillen wat ik al dacht. Hoop dat het snel beter gaat nu. Heb de pillen meteen opgehaald. Samen met floradix. Laat de vakantie nu maar beginnen haha!

Hartje ook weer gehoord en alles was prima verder. De volgende afspraak is 25 mei. Wil iemand dit in het schema zetten thanks.

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak:

28-04 Annie afspraak VK

28-04 Femke1982 20 weken echo

29-04 Manon afspraak VK

29-04 Luna75 afspraak VK

21-05 Cjee afspraak Gyn

25-05 Peggy afspraak VK

Je staat er bij Peggy.

Fijn dat je nu je staalpillen krijgt zo voor de vakantie nog.

Hopelijk pep je er snel van op en kan je gaan genieten op Kos.

Nog een passende Betty Boob bikini kunnen vinden? ;-)

Cjee...haha toch weer blauw! Wat leuk dat je hier stiekem ook op gehoopt had en dat t nu dan ook werkelijk zo is.Mooi dat alles ok was!!!

Femke..ik heb jou ook even in t lijstje afspraken gezet. Aftellen is begonnen..spannend woensdag en leuk dat je de beeb weer kan zien!

Kom op..jij komt hier woensdag roze brengen he?? we zijn zo in de minderheid met roze;-)!!!

Groetjes:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Hoi meiden,

Voor mij eventjes geleden, maar toch veel geschreven. Zal proberen te reageren op iedereen!

Beginnend bij Manon op je embryo verhaal....jaja ik loop wat achter!!!Maar wij hebben het er in het begin ook wel eens over gehad, maar in ons geval dan meer of het misschien ander zaad is wat is ingebracht, want wij zijn zwanger geworden met iui. Ik weet dat er eens in verleden iets is voorgevallen in ons ziekenhuis met "omruilen" maar wat precies weet ik niet. Ach zal wel goed komen denk ik!

Sabke zit nu geloof ik lekker op Mallorca!! Heerlijk! Geniet ervan!

En las dat een aantal meiden de kleine toch al voelen. Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Vorige week had ik een aantal momenten dat ik dacht voel ik nu wat, en vrijdag had ik een paar keer van die luchtbelletjes gevoel zeg maar in mijn buik en toen had ik zoiets van he zou dat de kleine zijn, maar na die tijd heb ik dat niet meer gevoeld dus weet het eigenlijk niet zo goed. Weet eigenlijk niet eens waar mijn placenta ligt, zal het eens navragen woensdag! Maar het lijkt me wel echt super bijzonder om je kleintje te voelen.....

Cjee: Nog een jongen!! Super, gefeliciteerd. De meiden blijven inderdaad een beetje achter hier.

Luna: een meisje. Jij versterkt Manon, jij ook super gefeliciteerd!

Femke: zie in het lijstje dat je woensdag de 20 weken echo hebt, spannend! En geloof dat jullie het geslacht ook willen weten toch? ben benieuwd of je Luna en Manon gaat vergezellen met een meid, of dat je je gaat mengen tussen de jongens!

Peggy: Jij gaat donderdag lekker naar Kos, heerlijk zeg! Geniet er maar even van. Hoop dat de staalpillen snel zijn werk gaan doen. Hoe is het met je voet? helemaal weer over?

Geloof dat iemand nog vroeg hoe het met de kwaaltjes ging. Nou bij mij is (ook) nog steeds de misselijkheid/overgeven niet volledig over hoor, dus denk dat ik ook bij de gelukkige hoor die dit 9 maanden houden. De dagen dat ik vrij ben, heb ik er eigenlijk geen last van maar op de dagen dat ik aan het werk moet, moet ik er om half 6 uit en denk dat dat te vroeg is ofzo maar dan is het mis, en nu is het zo, gaat het thuis goed dan is het eerste als ik op het werk kom, de wc aan de beurt want dan moet ik overgeven. Daarna hele dag geen last meer van! Maar voor de rest nergens last van hoor....dus we zien wel hoe het loopt...

nou voor degene die ik vergeten ben, sorry! Zal weer een poging doen om het elke dag in de gaten te houden, is toch makkelijker dan dit!

fijne avond

liefs Anneke

Geplaatst

Femke...veel plezier vandaag bij de 20 weken echo..hoop dat alles goed blijkt.

Laat je nog even weten of er roze bij komt? ;-)

Annie jij ook veel plezier vandaag bij de VK.

Vervelend dat de misselijkheid nog steeds wat aanhoud. Niet allergisch voor je baas..je hebt t alleen op je werk?? ;-) flauw... Niet te hopen dat je dit nog 4,5 maand hebt.

Peggy...alvast een hele fijne vakantie toegewenst!! Neem t er van!!

Geplaatst

Alles was weer goed bij de VK. Onze ukkepuk was weer druk in de weer, maar het hartje echt weer luid en duidelijk gehoord, blijft mooi hoor om daar naar te luisteren.

Femke succes vandaag met de 20 weken echo, ben echt heel benieuwd of je Manon en Luna komt versterken met een meisje of dat het een jongetje is, we horen wel van je.

Peggy morgen lekker op vakantie! Heerlijk zeg! Geniet ervan, nu nog met zn tweetjes!

Ik ga even van het mooie weer genieten

Ik zal even mijn volgende afspraak bij VK erin zetten.

Uitgerekend

Eerstvolgende afspraak:

28-04 Femke1982 20 weken echo

29-04 Manon afspraak VK

29-04 Luna75 afspraak VK

21-05 Cjee afspraak Gyn

25-05 Peggy afspraak VK

28-05 Annie afpraak VK

Geplaatst

Was even nieuwsgierig naar de echo van Femke ;-)

Fijn Anneke dat bij de VK alles in orde was! Lekker toch elke keer weer die geruststelling.

Peggy, heel veel plezier in Kos!!

Ben even nieuwsgierig naar jullie ideeen over een borstvoedingscursus. Gaan jullie borstvoeding geven? En een cursus doen daarvoor? Zo ja, weten jullie al waar?? Heb gisteren de tweede avond van de cursus van de LLL gehad, was weer super leerzaam.

Geniet van het mooie weer!

Liefs

Cjee

Geplaatst

Hey Dames,

Ik zit ook al uit te kijken naar Femke's echo verslag hahaaa

Annie..fijn dat alles weer goed was !

Cjee...ik heb met onze zoon wel borstvoeding gegeven.(geen curcus gedaan) Heb t 4 maand gedaan en ben toen langzaam gestopt. Achteraf vond ik t wel jammer dat ik niet langer ben door gegaan. Ik weet nog wel dat toen ik eenmaal de keus had gemaakt t heel moeilijk vond toch om er ook weer afscheid van te nemen...was altijd toch wel gezellig zo met zijn 2tjes en stoppen voelde echt zo definitief (komt nooit terug en dat soort gevoelens)

Dit keer wil ik t minstens een half jaar vol houden ook ivm met wat gevoelige longen van onze zoon (licht astmatisch..veel verkouden..gelukkig nu wel weer beter en van de pufjes af.) Mijn vriend heeft er ook last van dus t is wel erfelijk dus nu nog meer een reden om t langer vol te willen houden.

Jij bent nu dus 2 keer geweest? Hoeveel avonden bestaat die cursus uit?

Nou en nu Fenke...laat horen..roze of weeeer blauw mwoehahahaha !!!

Geplaatst

Ja Femke je laat ons in spanning!

Zie in overzicht dat Marretje morgen de 20 weken echo heeft. Spannend! Heel veel succes en we zijn uiteraard benieuwd (als jullie het willen weten en hier wilt vertellen) wat het bij jullie is...ben benieuwd!Heel veel plezier iig.

Manon en Luna veel plezier en succes morgen bij VK.

Zoals ik er nu over denk, en dat denk ik al vanaf begin ga ik geen borstvoeding geven, heb er gewoon niet zo'n goed/fijn gevoel bij. Kan ook niet zo goed uitleggen wat het is alleen het voelt niet goed, dus dan moet ik het ook maar niet gaan doen.

fijne avond!

Geplaatst

Nog even voor dat ik op vakantie ga jullie gedag zeggen. Misschien kom ik morgenochtend nog even, maar weet niet of dat allemaal nog lukt.

Alles is ingepakt en we zijn klaar voor deze denk ik toch wel bijzondere vakantie omdat het de laatste keer ' samen' is. We gaan lekker relaxen :icon_study: en genieten. Gelukkig heb ik geen flauwval gevoel meer gehad dus ik denk dat de staalpillen+floradix goed gaan. Maar moet het nog afwachten hoor ben pas maandag begonnen ermee.

Wie weet kom ik op kos nog even online, omdat ik te nieuwsgierig ben hahaha. Voor jullie ook allemaal fijne koninginnedag en tot over een weekje. 6 mei kom ik weer terug. En dan 7 mei de eerste yoga/zwangerschapscursus avond. Ook veel zin in!

Ik ga trouwens ook geen borstvoeding geven. Zelfde gevoel bij als jou annie.

Ik ga jullie missen:glasses9:

Liefs Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

Geplaatst

Meiden,

Dank voor de lieve berichten! Ik heb een huis vol visite, dus even heel kort:

Met ons kleine is alles helemaal goed! Wat een rijkdom en geluk!! En wat denken jullie???

WEER BLAUW :-)! Wij krijgen een mannetje! iedereen dacht een meisje, dus echt een verrassing!!

Morgen meer! Liefs

Geplaatst

Uitgerekend

10 september: Femke :bcbbboy2:

Eerstvolgende afspraak:

29-04 Manon afspraak VK

29-04 Luna75 afspraak VK

21-05 Cjee afspraak Gyn

25-05 Peggy afspraak VK

28-05 Annie afpraak VK

Femke..je staat er tussen hoor..in t ...blauw !! ;-)

Mooi dat alles goed was!!!

Peggy...heel veel plezier..geniet er van en wie weet zien we je nog online?!

Doe je een verslag over de stralende zon en zitten wij hier weer in de nattigheid en kou...

Marretje...kom jij roze brengen vandaag?

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

Peggy: Nogmaals heel veel plezier en geniet ervan!!En wie weet zien we je de komende week nog even online!

Femke: Yoehoe!! Een jongen! Super gefeliciteerd en super dat alles goed was met jullie kleine mannetje!

Manon wie weet brengt Marretje vandaag roze, want dat blijft toch wel wat achter !

fijne dag

Anneke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden