Sen Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 ow dit is zoooo herkenbaar. En inderdaad die reclame van Always 'Always a happy period' sporen die lui niet ofzo?!?!?!?! wie heeft er uberhaupt een happy period, of je nou bezig bent met zwanger worden of niet?! 'ow jongens wat is het fijn om ongesteld te zijn' ff serieus :dry: Quote
Schapenwolkje Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Hihi, tja denk dat het voor een ieder wel herkenbaar is... Hier ook zo; vier collega's zwanger, twee goede vriendinnen zwanger, bij de buren een ooievaar binnen gevlogen en de dochter van een collega zwanger van het derde!!! En natuurlijk twee nichten ook in blijde verwachting. Heb nog twee collega's over die vrouwelijk zijn en nog geen kids hebben. Maar deze wel nog graag willen... Dus zou er echt niet van staan te kijken als die binnen geruime tijd zich ook aandienen op het babyboom festijn. Het is zo bizar, dat ik er zelfs al om moet lachen... Behalve als het hier dan weer even mis gaat. Maar gelukkig zijn al die mensen wel vol begrip en heel lief. Dat scheelt dan weer:p: Quote
Henne Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 ow dit is zoooo herkenbaar. En inderdaad die reclame van Always 'Always a happy period' sporen die lui niet ofzo?!?!?!?! wie heeft er uberhaupt een happy period, of je nou bezig bent met zwanger worden of niet?! 'ow jongens wat is het fijn om ongesteld te zijn' ff serieus :dry: Oh, kunnen jullie je nog herinneren dat vreselijke liedje van ik geloof Libresse... of OB... "Blij zijn, blij zijn, heerlijk gevoel. Niets kan je gebeuren vandaag, je voelt je goeoeoed!!!" AAARRRGGGGHHH, en dan lag ik met vier pijnstillers en een kruik op de bank miserabel te wezen hihi. On topic: ik vind het de ene keer ook wel veel lastiger dan andere keren hoor. En soms merk ik dat ik juist baby gedoe op tv kijk om eens lekker uit te kunnen janken. De realiteit is gewoon dat we op onze leeftijd veel zwangeren om ons heen hebben, ook dáárdoor zie je het meer. Het ís er gewoon meer dan pakweg vijf jaar geleden. Over veertig jaar zie ik overal opeens rollators denk ik. Quote
beppie Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Over veertig jaar zie ik overal opeens rollators denk ik. haha:clap2: Quote
pleun79 Geplaatst 12 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Januari, 2010 als je die dan net zo graag wil als dat je nu een baby wil is daar waarschijnlijk makkelijker aan te komen Quote
Schapenwolkje Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Tja dertien in een dozijn:occasion6: en waarschijnlijk ook een stuk minder stress in de ww op een rollator! Quote
EDR Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Ik zag net een aflevering van de spaanse droom op rtl 5. 1 van de stellen raakte zwanger...ik heb toch een potje zitten janken joh! Waarom zij wel en wij niet? Quote
Francis Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 jaaaa ik haat al die reclames zooooo always ...menstueren is een teken dat alles goed is libresse ..... je vagina is kwetsbaar pampers ..... huggies ...... zwitsal reclames ....... drynites ..... zelfs proefdier vrij reclames kan ik niet zien Ik kan ook niet tegen de proefdiervrijreclame... Tranen in mijn ogen. Quote
ienie mienie Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 aaaaaahhhhhghhhh inderdaad die reclame van pampers met happy birthday, kan ik ook wel huilen soms. En celebs kunnen zulke domme uitspraken doem, die denken echt niet na over wat ze zeggen!! Maarja als zij iets willen hebben gooien ze gewoon ff hun geld in de strijd (kijk naar madonna, brad pitt en angelina jolie, celine dion die ook vele pogingen ivf heeft gedaan enz) xx Quote
Laika Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Herkenbaar, ik woon in een vinex wijk en hier is het natuurlijk hel op aarde met al die zwangeren en peuters. Wij zijn nu op zoek naar een ander huis (nee, niet vanwege al die zwangeren hoor) maar in onze zoektocht stuiten wij natuurlijk ook weer alleen maar op huizen waarvan de eigenaren het te koop hebben gezet omdat er nog een tweede kindje komt....Zucht. Quote
Laika Geplaatst 13 Januari, 2010 Geplaatst 13 Januari, 2010 Oh ja, wat dachten jullie dan van die reclame van clear blue waarbij die vrouw zegt 'er is nu een test waarbij je niet alleen kunt zien óf je zwanger bent maar ook hoe láng je zwanger bent'. Ja hoor, allebei mijn positieve testen waren bij mij op de ehbo en eindigden in een miskraam/bbz, rot op met je ' "óf en hoe lang". Wij zeggen dan ook altijd als die reclame komt: 'óf je zwanger bent maar ook van wíe je zwanger bent' , om er maar iets humoristisch van te maken ;-). Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.