Jump to content

Recommended Posts

Posted

Wat makkelijk om te zeggen als je dus wél gewoon zwanger bent geworden. Ik word toch een beetje triest van dit soort kortzichtigheid. Jammer dat ze geen hyves heeft ;-)

Jennifer Lopez zou IVF nooit overwegen

Uitgegeven: 12 januari 2010 14:16 Laatst gewijzigd: 12 januari 2010 14:15

AMSTERDAM – Zangeres en actrice Jennifer Lopez zou als ze geen kinderen had kunnen krijgen, nooit IVF overwegen. “Ik heb het gevoel dat je niet moet knoeien met dat soort dingen.”

Dit zegt de actrice in een interview met de Elle, zo meldt de Britse krant de Daily Mail. Ze noemt zichzelf erg ‘traditioneel’. “Zo ben ik opgevoed.”

Lopez zegt het geaccepteerd te hebben als ze geen kinderen had kunnen krijgen. “Ik geloof in God. Als het gebeurt, dan gebeurt het. Zo niet, dan niet.”

De zangeres had echter geluk, want ze beviel in 2008 van de tweeling Max en Emme. Ze kreeg de kinderen samen met haar man Marc Anthony.

Posted

Als je doorklikt op het linkje naar de Daily Mail zie je dat ze er daar al flink van langs krijgt. Het stomme is trouwens dat ik haar vanwege de tweeling altijd 'verdacht' heb van ivf. Misschien roept ze dit wel zo hard om die geruchten te ontkrachten. Ach, op zich maakt het ook niet uit, maar zoals iemand in het commentaar ook al zegt:

Comments like these from supposed 'role models' are not helpful to men & women facing infertility. She should know better.

Posted

Tjsa... wat moeten we hier nu van zeggen:

Ik zei het net al tegen Henne in een ander topic: wees blij dat wij 'gezegend' zijn met wat meer herseninhoud....

Posted

duh... niemand overweegt ivf of icsi als je niet voor die keuze staat..

wat een dom wicht zeg.. en wat nou knoeien... ik zou het ook liever anders doen.. maar het is of knoeien, of niks!

ik kom heel de dag al van die lompe uitspraken tegen vandaag...

was vandaag op huisbezoek, moeder klaagt steen en been over haar onmogelijke bevalling van wel vijf hele uren.. poe poeh.. kind slaapt al vanaf nacht 1 door.. zeg ik, zo bofkont. zegt ze.. nou mag ik ook eens een beetje geluk hebben... MENS, JE HEBT VIER KINDEREN, HOEVEEL GELUK KUN JE HEBBEN...

(sorry.. beetje opstandig vandaag..)

Posted

Henne,

Die reactie dat wou ik net ook geven, dat ik dacht dat zij dan ivf/icsi had gehad ivm een tweeling.

Misschien is dit ook wel zo? Ach, maakt ook helemaal niks uit!

Ze is gewoon DOM om zoiets te zeggen.

Posted

maar zoals ik bij het andere topic ook al zei aan de ene kant kan ik het wel begrijpen hoor zo'n uitspraak

als je mij voor juni vroeg of ik ooit wilde soebatten om een kleintje

was mijn antwoord altijd heeeeeel stellig NEE daar begin ik niet aan , dan maar niet

dat besluit had ik 10 jaar geleden , bij mijn eerste endom. operatie al genomen en was er erg zeker van

maar ik weet nu dat je dat pas echt kan zeggen als je echt voor die keuze staat

en als je heeeel graag een ukje wil dat ga je steeds een stapje verder

steeds verder kijken en dan opeens zit je toch vol in de MMM

en dan dus toch maar soebatten

onwetendheid kun je niet kwalijk nemen

ik was er ook echt heeel zeker van en riep het echt om het hardst

en omdat ze beroemd is wegen we haar woorden op weegschaaltjes

maar als je niet hoeft na te denken over kinderen krijgen is het echt zo makkelijk om dit te zeggen

dit zeg ik echt niet omdat ik nou fan ben van j.lo helemaal niet zelfs maar ik kan het echt begrijpen dat ze het gezegd heeft

Posted

En daarbij, de pers verdraaid nogal eens wat. Ik geloof niet dat ze zoveel bijzonders te melden heeft dus volgens mij maakt de pers er ook maar wat van. Er moet verkocht worden.

Ik dacht trouwens ook dat ze via iVF zwanger was geworden.

Mijn grenzen zijn gedurende de jaren ook verschoven...

Posted
altijd makkelijk lullen als het jezelf niet betreft.. maarja ze heeft nou eenmaal meer kont dan hersens :happy8: Ik had trouwens ook gelezen dat ze die tweeling via IVF had.

ze heeft trouwens wel my space (gewoon ff gegoogled) http://www.myspace.com/jenniferlopez

Ik ben niet stom of zo, maar dat geldt voor mij ook wel ben ik bang:laugh::laugh::laugh:

Posted

Whahaha, stelletje grapjassen hier! :clap2:

Nu je het zo stelt Pleun kan ik het ook meer relativeren.

Het wordt inderdaad erg op een weegschaal gelegd....

Fijn dat er ook nog mensen op dit forum zitten en mij even laten nadenken en mij pas op de plaats laten maken.

Lfs

Posted

:laugh::laugh: Gelukkig, ik kan ook nog lachen. Thanx ladies!

Ik denk dat je echt een probleem hebt als je kop groter is dan je kont...

Posted

lieve meiden...

Ik zit hier met een glimlach dit topic te lezen! Wat is een mens toch een vat vol tegenstrijdigheden! Enerzijds is het denk ik zo logisch dat sommige dingen ons zo kwetsen, tegelijkertijd realiseer ik me dat ik ook misschien wel, onbewust, uitspraken doe die andere mensen kwetsen! Het leven is zo kwetsbaar, een mens is zo kwetsbaar. Het is goed om je woorden op een weegschaal te leggen maar...pffffff wat is dat moeilijk soms (spreek ik voor mezelf hoor!). Sommige uitspraken zijn idd gewoon DOM, niet meer en niet minder!!! Maar laten we ook proberen deze uitspraken te relativeren! Elk mens heeft zijn kwetsbare kanten...en we weten niet alles van elkaar! Nou ja, klinkt misschien wazig allemaal maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel!

Posted

:happydance::happydance: Ja, zoiets, Pleun!

Nog even terug naar het topic: ik was er ook van overtuigd dat J-Lo IVF had laten doen...

En nog iets: ik ben er trots op dat ik 3 ICSI's heb gedaan... uit liefde voor mijn man...anders zou de kans voor hem om vader te worden echt nihil zijn.

(maar ik heb er wel mijn grenzen voor moeten verleggen!!)

X Nine

Posted

Ik denk dat heel veel mensen vooraf zeggen dat ze niet aan ivf willen beginnen. Laatst was er ook een onderzoek onder britse singles waarbij de meerderheid aangaf liever een 'second choice' partner te hebben die vruchtbaar is dan de ideale pratner die onvruchtbaar is. Dat is net zo raar, dat kun je vooraf helemaal niet zeggen. Het werkt zo in de praktijk nu eenmaal niet. Als je in deze situatie terecht komt heb je al een kinderwens en die heb je ook sámen met iemand. Ik kon me ook nooit voorstellen dat ik zo ver zou gaan en érgens staat de onnatuurlijkheid van icsi me nog steeds tegen. Maar geen haar op mijn hoofd die erover denkt om dan maar een vruchtbare andere vent te zoeken.

Over dat bericht werd ik ook best pissig, maar hoe val je 1000 britse singles aan he? :happy: Je bent als publiek persoon in die zin kwetsbaar, of een journalist je woorden nu verdraaid of uit z'n context haalt of niet, je moet zélf opletten wat je zegt. Ik geloof nooit dat er ronduit is gevraagd of ze ivf zou doen namelijk. Maar dan zou ik het hele artikel moeten lezen.

En natuurlijk kunnen wij ons er best wat minder over opwinden. Maar het scheldt zoveel makkerlijker en heerlijker op iemand die zover van je afstaat dan op je schoonzus die je sms-ed of je nog een zwangerschapstest hebt liggen omdat ze overtijd is. Of een collega die zegt dat je eerder zwanger bent dan mexicaanse griep hebt. Of ..of..of... we hebben denk ik allemaal zoveel van dit soort situaties waarin je wél netjes je mond houdt, dat nu even stoom afblazen gewoon lekker is :-)

Oh enne: ik heb behoorlijk wat hersens, maar m'n kont mag er ook wezen hoor, vraag maar aan m'n vriend :clap2:

Posted

ik denk na wat google werk dat ik het snap van dr kids

ze is ooit begonnen aan ivf maar beweert nog steeds dat haar kinderen op natuurlijke manier zijn verwekt

dus ik denk dat ze door de hormonen heen gewoon goed geklust heeft en daar heeft marc liefje in raak geschoten

dus zonder ivf zwanger

Posted

Logischerwijs gedacht heeft ze wel degelijk IVF gedaan. Maar aangezien Marc Anthony een ontzettende latino machoman is past dat niet bij zijn beeld en zou dat gezien kunnen worden als niet mannelijk.

Posted

ja die had ik ook al gevonden

dus daardoor ook mijn conclusie want er staat dat ze er mee begonnen is niet dat ze echt alles doorstaan heeft

en we weten allemaal dat het begin de hormonen zijn mss heeft ze op het juiste moment goed geklust of is hij afgebroken door over of onder stimulatie en is het iui of zo geworden

Posted

ik kwam opeens op een site waarop allemaal beroemdheden staan vermeld die vruchtbaarheidsbehandelingen hebben ondergaan en kwam dit tegen, vond het wel frappant:

Music legend, David Bowie and his wife, model, Iman, had troubles conceiving. They tried IVF for one year before giving up. Iman then tried an old African fertility ritual that requires the woman to carry a baby for a day. So, Iman carried model Chrisite Brinkley's baby with her for a day in September 1999 and stated, "Boom! I got pregnant a few months later!" (Check the Summer 2005 issue of Conceive Magazine for the whole story)

http://www.nobabyonboard.com/music.html