Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi NoaNoa,

Weer terug van je vakantie.

Heb je wel wat kunnen genieten?

Bijna gesprek bij Geertgen, hebben jullie nog cryo's, dat ben ik vergeten? Sorry!

Wij gaan hopelijk begin maart beginnen aan onze derde poging, als we meteen door mogen gaan.

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

whhhhhaaaaaaa

das dus 3 x GROEN erbij op 1 dag

dames ik wordt er blij van

lucy, jolanda en natuurlijk hobbesje

GEFELICITEERD:handh9mos: to:15_5_18:

Geplaatst

Wat een heerlijk nieuws weer! Gefeliciteerd groentjes (ha, is dit 2-ledig of niet dan...)

Voor de rest die nog met spanning wachten:

:gekruiste vingers 3

Geplaatst

Meiden die groen zijn van harte gefeliciteerd!!

Nu op naar de eerste echo, succes!

Aan iedereen die negatief getest hebben of ongie zijn geworden, sterkte!!

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Mika, TP 26-1 1 emmie testen 05-02 pos test 03-02 &05-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02 (test 5-2 pos, mk bij 4,3 weken)

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Wish tp 30-1 2 emmie's testen 14-02

Suus77 TP 01-02, 1 cryo testen 14-02

noa tp 1-2 ,1 emmy ,testen 17-2

Giblimo iui 4-2, testen 16-2

bubbels tp 4-2,1 emmy testen 17-2

natascha tp 9-2 2 cryo's testen 19-2

Chantal33, tp 5-2, cryo, testen 20-2

lucy ,tp 5-2 ,1 emmy, testen 20-2

Ienieminie, tp 5-2, 1 emmie, testen 21-02

Diana79, TP 9-2 1 emmy, testen 21-02

hobbesje tp 7-2 ,2 emmys , testen 22-2

mariette tp 7-2, 2 emmys, testen16-2

Marli, tp 08-02 2 cryo's, testen 22-02

Fopje, TP 11-02 1 cryo, testen 22-02

Schattie, TP 8-2 1 emmy testen 23-02

Bettyboopke, TP 11-2 1 emmy testen 23-02

Liselot, TP 12-02 1 cryo testen 24-2

Heids, tp 10-02, 1 emmy, testen 25-2

Chablis, tp 13-02, 2 cryo's, testen 25-02 (bloedtest)

Jolanda, tp 4-02, 2 cryo's, testen 25-02

Céleste, tp 15-2, 2 emmy's, (bloed)test 26-2

Vanochtend weer positief getest, dus ik durf het aan om mijzelf groen te maken.

Geplaatst

Hoi Wish

Ja wij hadden (als het goed is) nog 2 cryo's. Tenminste er waren toen drie emmie's, 1 viercellige en 2 tweecellige. De viercellige is teruggeplaatst en de twee andere zouden ingevroren worden. Maar dat deden ze pas drie dagen later. Ik weet dus niet of ze beide nog door zijn gaan delen of niet? Ik heb geen bericht gehad dat ze ook werkelijk ingevroren zijn, maar ik heb ook geen bericht gehad dat ze niet ingevroren zijn, dus.... even afwachten. ik begrijp uit sommige verhalen wel dat de ontdooifase ook spannend is. Het wil geloof ik ook niet zeggen dat ze per definitie goed ontdooien, toch? Spannend allemaal. Ik hoop dat we ook snel weer verder kunnen. Volgens mijn eigen cyclus zou ik rond 28 februari mijn natuurlijke eisprong ongeveer hebben, maar ik weet dus niet of mijn lichhaam al weer 'normaal' functioneert.

En jullie, waren jullie nu ook bij het Geertgen of vergis ik me nu?

Lieve groeten Noa

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Mika, TP 26-1 1 emmie testen 05-02 pos test 03-02 &05-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02 (test 5-2 pos, mk bij 4,3 weken)

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Wish tp 30-1 2 emmie's testen 14-02

Suus77 TP 01-02, 1 cryo testen 14-02

noa tp 1-2 ,1 emmy ,testen 17-2

Giblimo iui 4-2, testen 16-2

bubbels tp 4-2,1 emmy testen 17-2

natascha tp 9-2 2 cryo's testen 19-2

Chantal33, tp 5-2, cryo, testen 20-2

lucy ,tp 5-2 ,1 emmy, testen 20-2

Ienieminie, tp 5-2, 1 emmie, testen 21-02

Diana79, TP 9-2 1 emmy, testen 21-02

hobbesje tp 7-2 ,2 emmys , testen 22-2

mariette tp 7-2, 2 emmys, testen16-2

Marli, tp 08-02 2 cryo's, testen 22-02

Fopje, TP 11-02 1 cryo, testen 22-02

Schattie, TP 8-2 1 emmy testen 23-02

Bettyboopke, TP 11-2 1 emmy testen 23-02

Liselot, TP 12-02 1 cryo testen 24-2

Heids, tp 10-02, 1 emmy, testen 25-2

Chablis, tp 13-02, 2 cryo's, testen 25-02 (bloedtest)

Jolanda, tp 4-02, 2 cryo's, testen 25-02

Céleste, tp 15-2, 2 emmy's, (bloed)test 26-2

helaas toch ongesteld geworden vannacht

Op naar mijn eskimo's

Geplaatst

He Heids... wat een kl*te zooi zeg... wens je heel erg veel sterkte meis met de verwerking hiervan...

:positive energie:

Geplaatst

Alle groene dames, van harte!

alle rode dames, veel sterkte.

En de meiden met de laatste loodjes, ook voor jullie nog heel veel succes. Dat er nog maar een aantal groene regels bij mogen komen.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Wat fijn toch weer een aantal groene regels, meiden van harte!

Dames met rode regels, heel erg jammer,, sterkte.

De meiden die nog zitten ... heel veel succes.

Geplaatst

Hoi Face,

Wat goed dat je zo snel een positieve uitslag had! Ik mocht zelf ook testen in febr. officieel op 17 febr, maar ik kon de spanning en onzekerheid niet meer aan gezien mijn lijf al een hele week 'raar' aan het doen was (misselijk, emo, tepels die pijn deden). dus op 15 febr een test er tegenaan gegooid en binnen no time het resultaat positief! We zijn echt superblij en door het dolle heen. Ook al beseffen we het ook nog niet helemaal. 12 maart krijg ik de eerste echo. Best wel spannend allemaal hoor! En nu idd maar hopen dat het blijft zitten en dat er 12 maart een kloppend hartje is te horen .. of 2 want er zijn 2 embryo's geplaatst :)

Heb je ook veel last van krampjes en dergelijke?

Groetjes yas

Geplaatst

Oh nee Heids, dat was niet de bedoeling!!!! Wat erg!

Ik leef met je mee...en stuur je alle sterkte die je maar nodig hebt om dit een plaatsje te geven en vol goede moed aan de cryo kunt beginnen!!!

Laat je iets weten als je daar meer nieuws van hebt?

Geplaatst

Mariette, heb je intussen al wat meer duidelijkheid gekregen?

Ik duim intussen hard voor je mee dat die bloedingen idd niks zeggen (zoals je vorige x)!!!

Hier alles nog hetzelfde: op en neer. Vanochtend een testje gedaan: negatief... Moed zakte in mijn schoenen... Hoewel ik weet dat het nog (te) vroeg is, ik heb mijn tp pas de 11e gehad. Het zijn uitzonderingen die zo vroep pos testen. Maar toch...

Ik kijk met een bang hartje uit naar de bloedtest dinsdag (overmorgen)...

Geplaatst

Vanmorgen weer een test gedaan en deze was weer negatief en vannacht heeft de bloeding ook doorgezet maar nog steeds is er geen duidelijkheid omdat ik dus maar 1x van de 5 zwangerschappen een positieve test heb gehad.

Bij de anderen waren ze ook negatief en kreeg ik ook gwoon mijn menstruatie.

Morgen het ziekenhuis bellen over hoe nu verder en toch ook graag een bloedtest om het echt zeker te weten

Groene dames gefeliciteerd!

Rode dames heel veel sterkte!

Wachtende dames heel veel succes!

Geplaatst

Wat fijn om een paar regels groen te zien kleuren!! Dat geeft moed om de komende week "rustig" af te wachten!! Meiden, gefeliciteerd!:goodnews:

En helaas ook weer rode regels... Dat is gewoon giga balen en verdrietig! Veel sterkte meiden en zet h'm op voor een volgende ronde of een cryo poging!

Groetjes,

Geplaatst

Wat is maandag de 22e een belangrijke dag voor velen!

Aantal de punctie, aantal echo´s, en allerlei andere zaken die aandacht wensen zoals bij Mariette, omdat het zo onzeker is wel/niet...

:support: meiden!

Geplaatst

Hoi Chablis en alle andere meiden,

Ik heb ook op zaterdag de 13e februari mijn cryo terug geplaatst gekregen. Ik had maar 1 cryo van onze 1e ivf, maar deze is supergoed uit de vriezer gekomen en is zelfs nog verder gedeeld. In het ziekenhuis waren ze heel erg positief! Dit was zeldzaam..... maar ja, het klinkt positief, maar wat heb ik eraan als ik dalijk toch niet zwanger ben?? Ze hebben alleen in het ziekenhuis niet gezegd wanneer ik moet testen, zodoende vraag ik het even aan jou/jullie...... Ik heb de cryo in mijn eigen cyclus terug geplaats gekregen, en we hebben dus zelf ook geklust de dag na een positieve ovu-test. Dus nu weet ik het helemaal niet meer, wanneer ik mijn ongi kan verwachten en wanneer ik het beste kan testen. Zodoende vandaag maar even getest.....kon het niet laten, maar helaas de test gaf negatief aan. Ben natuurlijk ook veel te vroeg met testen. Ik ga het dinsdagavond nog maar eens proberen, dat is precies 2 weken na de ovulatie. Tenminste als ik dan al niet ongesteld ben natuurlijk. Ik heb al sinds vrijdag enorme buikpijn, en daar maak ik me zorgen over. Heb ook helemaal geen pijn aan mijn borsten oid. Ik zit mezelf helemaal op te vreten van de zenuwen!!!! Wat is dit toch slopend!!!!!!!!!

Nou meiden succes met al het wachten!! En op naar veel meer positieve testen!! Groetjes Hanneke (Ben nieuw hier....)

Geplaatst

Hallo Hanneke,

Het vreemde is dat het in het ziekenhuis wordt aangegeven. Welk ziekenhuis het ook is. Wel is er onderling verschil in wat voor termijn er na de terugplaatsing aangehouden wordt qua testen. Zelfs ook verschil in manier van testen. Sommige ziekenhuizen laten de patienten thuis een zwangerschapstest doen, andere ziekenhuizen (zoals mijn ziekenhuis) gaan uit van een bloedtest.

Morgen even contact opnemen met jouw ziekenhuis?

Geplaatst

Hanneke......spannend en zenuwslopend is het inderdaad!!

Ik word er ook niet goed van! De eerste week ging snel en makkelijk voorbij, maar nu moet ik nog een week en ik word gek!!

Krijg nu wat last van trekjes in mijn baarmoeder en ik sla direct een beetje op tilt. Mezelf geruststellen is momenteel ook moeilijk....zucht...

Jij ook veel sterkte en natuurlijk alle andere wachtende dames!

Geplaatst

Hey Hanneke,

Zoals Chablis al zei, verschillende ziekenhuizen=verschillende testdata. Mijn ziekenhuis laat je testen 14 dagen na je ovulatie (dat is 12 dagen na je terugplaatsing), weliswaar met een bloedtest.

Een telefoontje naar je ziekenhuis of je gynae zal je zeggen wat te doen. Aarzel zeker niet te vragen naar een bloedtest, die is uiteindelijk betrouwbaarder (negatieve thuistest kan mis zijn...)

Succes meid! En WELKOM hier :)

Geplaatst

Hallo Kyra, join the club van het zenuwslopende wachten!! Ontspannen, niet teveel eraan denken en vooral positief zijn is dan de boodschap...BAH! gemakkelijker gezegd dan gedaan hoor. Ja, misschien dat ene uurtje dat ik zwem, maar dan mag ik wel niet 'iets' voelen of een zwangere vrouw zien...

Nog 2 nachtjes slapen....pfffffff.....

Geplaatst

Bettyboopke,

Inderdaad! Ik moet zeggen dat het ontspannen me de eerste week goed is afgegaan. Maar nu ??*!!&!@**niet helemaal :)))

Positief blijven was een makkie (maar is nu heeeeeeeeeel erg moeilijk)

Pff...zenuwslopend he??

Morgen ga ik een midweekje weg, dan is het nog maar een paar dagen voor testdag...(die ik uiteraard positief ga testen, want ik ben namelijk enorm positief)

Jij nog maar een paar nachtjes voor je positieve test he??

Gewoon nog 2 dagen gaan zwemmen van 9.00u tot 17.00u :)

Succes en hoor het positieve bericht heel graag aankomend weekend!

Geplaatst

he hannenke

ik heb ook gewoon thuis moeten testen zonder bloedtest van het ziekenhuis.

je kan twee weken na ovulatie testen met een thuistest.

er zijn wel veel zwangere deze maand. maar aan het aantal die deze maand mochten testen en aan het wachten waren zijn het er veel te weinig.

sterkte dames die helaas een negatieve test hadden en een voorspoedige 9 maanden voor diegene die zwanger zijn.

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden