Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Alle meiden die op het wachtbankje zitten:gekruiste vingers 1

Ik hoop zo dat het hier wat groener zal gaan worden!

Succes met dat wachten, het is echt, echt, echt zenuwslopend.......

Voor diegene (die net als ik) er knetter hard vanaf gedonderd zijn heel veel sterkte!

Lfs

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Chablis,

Yep, dat herken ik wel.

Maar toch ben je aan het hopen en komt die klap zo hard aan als het wederom niet gelukt blijkt te zijn.

Je wil niet hopen maar toch doe je het omdat je het zo ontzettend graag wil!

Ik dacht dat ik er iets beter op voorbereid zou zijn, ik wou er niet zoveel bij stil staan en ik heb er nu nog meer bij stil gestaan dan de bij de eerste 2 terug plaatsingen.

Dus.....Pff wat een toestand he!

Lfs

Geplaatst

Audrey, TP 19-01, 1 cryo, testen 02-02

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Sen, TP 20-1, 1 emmie testen 03-02

Rachel, TP 22-1, 1 cryo, testen 03-02

Sannie66, escape-IUI 18-01, testen 04-02

Inge, TP 25-1, 1 emmie, testen 04-02

Nolan, TP 22-01, 1 emmie, testen 05-02

Daantje, TP 24-01, 1 emmie, testen 05-02

Faye, TP 25-01, 2 emmie's, testen 05-02

Nouschka, TP 22-01, 2 emmie's, testen 06-02

Wendy, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

ChrisH, TP 23-01, 1 emmie, testen 06-02

Face, TP 21-01, 1 emmie, testen 07-02

Duifje, TP 24-1, ? emmie, testen 07-02

Mika, TP 26-1 1 emmie testen 05-02 pos test 03-02 &05-02

Luna, TP 28-1, 2 cryo's, testen 07-02 (test 5-2 pos, mk bij 4,3 weken)

Meisje81, tp 28-1, 1 cryo, testen 12-02

Mama-Ree, tp 30-1, 1 emmie, testen 14-02

Wish tp 30-1 2 emmie's testen 14-02

Suus77 TP 01-02, 1 cryo testen 14-02

noa tp 1-2 ,1 emmy ,testen 17-2

Giblimo iui 4-2, testen 16-2

bubbels tp 4-2,1 emmy testen 17-2

natascha tp 9-2 2 cryo's testen 19-2

Chantal33, tp 5-2, cryo, testen 20-2

lucy ,tp 5-2 ,1 emmy, testen 20-2

Ienieminie, tp 5-2, 1 emmie, testen 21-02

Diana79, TP 9-2 1 emmy, testen 21-02

hobbesje tp 7-2 ,2 emmys , testen 22-2

mariette tp 7-2, 2 emmys, testen16-2

Marli, tp 08-02 2 cryo's, testen 22-02

Fopje, TP 11-02 1 cryo, testen 22-02

Schattie, TP 8-2 1 emmy testen 23-02

Bettyboopke, TP 11-2 1 emmy testen 23-02

Liselot, TP 12-02 1 cryo testen 24-2

Heids, tp 10-02, 1 emmy, testen 25-2

Chablis, tp 13-02, 2 cryo's, testen 25-02

Céleste, tp 15-02, 2 emmy's, (bloed)test 26-02

Helaas pindakaas voor mij, heb mezelf rood gekleurd...... Hoop dat er nu nog veel groene regels komen!!!

xx

Geplaatst

je had niet het meest recente lijstje

geloof ik

dus die zet ik er nog eens bij met jou aanpassing (Bah weer een rode sterkte)

chantal jou heb ik maar weer op wachtkleur gezet

Zo�TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

C�ste, tp 15-02, 2 emmy's, (bloed)test 26-02

icon_pink_babydust.gif voor iedereen die nog aan t wachten is gekruiste vingers 1.gif

Geplaatst

pffffff.... blijven ademen...

Hebben jullie dat ook dat naarmate de testdag dichterbij komt, de spanning begint te stijgen?!

Vandaag WD 9 (van de 15) en begin het stilletjesaan toch wel te voelen...

Geplaatst

betty ik word idd helemaal gek, begin nu alles te voelen wat er niet is. zit om het half uur iop de wc om te kijken of ik echt niet bloed ofzo ... heb je ook een beetje ongesteld gevoel??

Geplaatst

Op zich valt het hier nog wel mee, maar ik zit dan ook pas op WD 4 hoewel ik vorige keer op WD 5 ongesteld was. Het gevoel in mijn buik is nu ook wel anders dan vorige keer (lees: vorige keer rommelde het constant, nu voel ik erg weinig). Maar naarmate de testdag dichterbij komt zal ongetwijfeld de spanning stijgen.

En tja.... het broekloeren doe je toch iedere keer wanneer je naar de wc gaat.

Geplaatst

Hihi Heids, dat van de wc herken ik wel :-)

Iedere keer op het papiertje kijken of het toch maar NIET roze uitziet... en tegelijkertijd denken: níet doe-oe-oen!, dan roep je het alleen maar op je af (self fulfilling prophecy).

En dat stomme ongigevoel... maar is het wel echt ongigevoel? Voelt toch wel wat anders...of toch niet...hihi... Normaal heb ik dat eigenlijk niet op voorhand, hoogstens 1 dag. Maar ja, dit is niet echt 'normaal' he...

Ik heb wel gemerkt dat veel warme thee drinken wel helpt tegen dat gevoel, alsof mijn buik zich wat meer kan ontspannen met dat warme stromend water.

Kan natuurlijk ook weer allemaal tussen mijn 2 oortjes zitten, whatever ;-)

Heb jij zo van die kleine 'hulpmiddeltjes' of dingen die je doet, waarvan je denkt dat ze helpen?

Geplaatst

ja hahah ik heb besloten dat ik gewoon non stop chocolade eitjes mag eten hahah

Ik heb normaal ook geen krampen voordat ik ongesteld moet worden altijd pas op de dag zelf... en wat ik ddoe verder om rustig te blijven uhhhhh ik heb besloten dat ik vandaag gewoon helemaal los mag gaan in de action ( winkel met een hele hoop leuke hebben dingen voor weinig, weet niet of jullie die ook hebben )

Geplaatst

Jaaaaa!! Chocola! Chocola! Helemaal toegestaan nu! (Heb ondertussen daad bij het woord gevoegd en zit nu met choco in mijn mond verder te typen).

Warmwater kruikje wilde ik gisteren ook doen, maar mijn ventje zei dat dat niet zo goed is voor innesteling (had het gevuld met kokend water). Chablis, weet jij daar meer van, want het doet idd wel wel heeeeel goed :-)

Helaas geen actionwinkel in België, maar het geeft me wel het idee om deze middag nog eens te gaan schattenjachten in de kringloopwinkel!

Geplaatst

vanochtend opnieuw getest (kon t niet laten!) met clearblue plus en ja hoor: meteen een positief resultaat!!

Belde t umc utrecht om het alvast te melden, maar ik kreeg meteen de mededeling dat ik toch zaterdag moet testen en dan maandag bellen.

Ze zei: "We zeggen niet voor niets zaterdag testen! Het kan nog altijd mis gaan.. Je mag gepast blij zijn, maar nog niet teveel..."

Nou bedankt voor de domper, mevrouw...

Ik snap ook wel dat het nog niet definitief is, het kan Altijd mis gaan, dat weet ik en velen van jullie helaas ook wel!

Het is in ieder geval wel hoopvoller dan negatief testen, of ben ik gek?

Zaterdag dan maar weer testen, jammer dat ik tot maandag moet wachten...

Iedereen veel succes en sterkte gewenst met alles!!! XXX

Geplaatst

Zoë, TP 20-1, 2 emmies, testen 03-02

Ik heb mijzelf weer rood gekleurd het is toch door gezet.

Dinsdag 24 feb weer de eerste FM voor een Cryo TP.

Céleste, tp 15-02, 2 emmy's, (bloed)test 26-02

Geplaatst

Shit Chantal, ik had toch nog zo de hoop dat t goed zou komen!!!

Veel sterkte en geef de moed niet op....

Voel me n beetje lullig nu, ik zit maar te zeuren over mn test..

Veel liefs

p.s. krijg ik net n smsje van iemand die vertelt dat ze zwanger is en niet wist hoe ze t moest zeggen...nou ja?!?

Lekker persoonlijk zo'n berichtje....(ze weet van mn toestand af, behalve dan dat ik net tp heb gehad)

Geplaatst

hè SHIT Chantal (pardon voor dit lelijke maar nu toch ff gepaste scheldwoord), t leek zo de goede kant op te gaan! Misschien is dat zelfs wel even zo geweest, want waarom kwam HET wel-niet-wel-niet...? Maar maakt eigenlijk niet uit hè, t resultaat is hoe dan ook absoluut NIET FIJN!!!

Wel super goed dat je zo snel aan de cryo kunt beginnen!! Dan wordt er in elk geval weer actie ondernomen hè.

Een dikke virtuele knuffel X

LUCY: proficiat meid!!! Je bent zwanger :)

En wat die mevrouwen betreft: die willen enkel voorzichtig zijn. Maar je hebt het zelf al gezegd, we weten allemaal dat het de eerste tijd mis kan gaan, eigenlijk ben je pas echt gerust na de 1e 3 mnd.

Dus: niks van die mevrouwen en aanverwanten aantrekken!!! Dus: Je bent zwanger, dus mag je je waanzinnig gelukkig voelen!!!! Dus: nee, je bent niet gek!

DUS: ENJOY :) :) :)

Geplaatst

Nee nog geen nieuws hier. Ik mag de 21ste een test doen maar denk dat ik hem vrijdag al stiekum doe.

Wat raar Lucy dat ze zo deden in het ziekenhuis, ik heb in 2006 ook een IVF behandeling gehad en had toen ook 3 dagen eerder getest en ook gelijk gebelt en ze feliciteerde ons direct en er werd gelijk een echo gepland voor krap 2 weekjes later. Ik hoefde ook niet opnieuw een test doen.

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

Geplaatst

Ik duim ook voor iedereen die nog moet testen dat vanaf nu allemaal groene regels maken!!

misschien dat ik vrijdag nog eens utrecht bel, 1 dagje maakt toch niet uit (voor hun)?

anders toch wachten om maandag afspraak te maken...

Geplaatst
Warmwater kruikje wilde ik gisteren ook doen, maar mijn ventje zei dat dat niet zo goed is voor innesteling (had het gevuld met kokend water). Chablis, weet jij daar meer van, want het doet idd wel wel heeeeel goed :-)

Een warmwater kruikje....voor zover ik heb meegekregen kan het wel mits je het niet te lang laat liggen (max. 15-20 minuten).

Maar gekookt water is te heet!!! Gewoon warm water uit de kraan is voldoende. Overigens stond in de handleiding van mijn kruikje dat kokend water sowieso niet goed is voor het kruikje.

Geplaatst

Lucy gewoon bellen hoor kan mij niet voorstellen dat ze je dan niet feliciteren.

Ben zo blij voor je.

Nu gaan wij elkaar niet tiet meer tegen komen in het UMCU ben toch welbenieuwd na je geworden. hihi

Geplaatst

Wat balen Chantal dat het toch is doorgezet!!! Ergens hoop je natuurlijk dat dat niet gebeurd, maar helaas is dat dus niet tegen te houden.

Sterkte met het verwerken!

Geplaatst

Hoi dames

Ik breek zo even in, maar ik zou ook geen kokend water in een kruik doen deed ik ook altijd en die scheurde mij op een gegeven moment door de hitte waardoor ik het kokende water over me heen kreeg. Het is gelukkig goed gegaan maar toch.

Iedereen met een rode regel heel veel sterkte.

Iedereen met een groene regel gefeliciteerd

Voor het wachtbankje heel veel succes verder

Groetjes Maris

Geplaatst

Hee Lucy,

Ik zie dat jij op 5 feb. een terugplaatsing hebt gehad en de 20ste moest testen. Dat betekent dus dat je op wd 15 moest testen. Nu heb je dat dus 3 dagen eerder gedaan. Persoonlijk zie ik het probleem dus niet waarom het UMC zo moeilijk doet.

Ik zat namelijk net bij mezelf even te tellen en kwam tot de ontdekking dat ik op wd dus een bloedtest moet doen. Dan zou je toch denken dat testen op wd 12 ook kan.

Geplaatst

Chablis, dank je wel moet ook wel zeggen dat ik nu opgelucht ben nu ik weet waar ik aan toe ben. Ik heb mij er alweer bij neer gelegd kan er nu toch niks meer aan veranderen ( nuchtere tukker) heb wel even een traantje gelaten.

Maar hoe gaat het nu met jou?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden