Ga naar inhoud

testen februari

Aanbevolen Berichten

• Reacties 830
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Arzu, als je nog eens langs Mechelen komt, ff toeteren, dan zwaai ik!

Ik ga niet naar Jette, maar naar Leuven. Maar ben daar eigenlijk enkel voor de pu en de tp geweest, en 1 consultatie met alle uitleg natuurlijk.

De voorafgaande onderzoeken (laparoscopy en hysteroscopy) en de follikelmetingen&bloedafnames heeft mijn gynae in Mechelen gedaan. Mijn gynae is trouwens een nederlandse die nog jaren in AZM al fertilarts heeft gewerkt en in M'tricht heeft gewoond. (totdat ze haar ventje is tegengekomen). Grappig hè, zulk toeval :) Ze is echt een schat van een vrouw èn een keigoeie gynae!

Voor jou wel een hele rit, telkens naar Jette hè. Hopelijk moet je voor de fm's toch niet zover rijden?

Pleun, klopt, Wespelaar ligt dichtbij Mechelen! Wat is de wereld toch ontzettend klein als je dit zo leest! Eigenlijk wel fijn!

Geplaatst

Overigens heeft mijn vriend vorige week gedroomd dat ik zwanger was van een tweeling. Ik zei ook nog tegen hem: "het zal toch niet waar zijn he!"

Geplaatst

Chablis, van harte gefeliciteerd...laat het allemaal een beetje bezinken. Geloven komt vanzelf. Ik geloof het ook nog niet altijd.

GENIET ERVAN!!!!!!!

Groetjes Face

Geplaatst

Ik probeer er in ieder geval al zoveel mogelijk van te genieten. Het staafje ligt hier thuis braaf te wachten tot mijn vriend zometeen thuis komt zodat hij het ook echt kan zien.

En sowieso blijf ik natuurlijk hopen dat het ook goed blijft gaan.

Geplaatst

Chalablis,

:yah::bfp:

Super meid!!!!

En dat na zoveel onzekerheid.....

Proficiat!!

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Groene dames gefeliciteerd!

Rode dames sterkte!

Wachtende dames Succes!

Ik heb vandaag bloed laten prikken en heb daar net de uitslag van gehad en ook deze is negatief:tearyeyed:

Onze 2de poging is in April, we weten nog niet welk schema we krijgen omdat ze dat nu eerst gaat overleggen maar waarschijnlijk wordt het de Flair up schema dan ga ik dus niet aan de pil. ook wordt de GonalF verhoogd naar 300IE ipv 225IE omdat ik nu maar 3 eicellen had. Of we krijgen wel de pilschema en dan gaat de GonalF ook naar de 300IE ipv 225IE.

We krijgen per brief bericht over welk schema het gaat worden. We staan in ieder geval weer ingepland voor april

Geplaatst

Chablis, te gek meid, gefeliciteerd!! Ik begrijp je voorzichtigheid heel goed.

Denk dat velen van ons dat wel hebben. Ik ben ook pas Echt gerustgesteld na de 19e maart...

Mariette, wat ontzettend jammer, veel sterkte en succes met je volgende ivf!

Ik had trwns ook 300IE vanaf het begin al en had "maar" 3 eitjes... (ben 39jr)

Er hoeft er 1 goed te zijn hey..

Gr. Lucy

Geplaatst

chablis van harte gefeliciteerd!!!

Wat zou geholpen hebben tegenover de vorige keer??

De acupunctuur of de utrogestan:D

Boeit niet je bent zwanger!!!!!!!!!

Ik wil jullie weer snel volgen:D

Geplaatst

Geen idee of het inderdaad verschil heeft gemaakt.

De volgende dingen heb ik anders gedaan in vergelijking met vorige keren:

acupunctuur

warm kruikje

Chinese kruiden

utrogestan

Geplaatst

chablis hoeveel dagen voor de tp was je toen bij de acupuncturist gegaan??

Ik heb de 8e een afspraak en als mijn ongi morgen goed doorzet insha'Allah heb ik dan rond de 16e de tp:D

Geplaatst

Chablis,

Ik moest de bolletjes nemen tot aan de 2e testdag. Dag 17 na de punctie.

Meer heb ik er ook niet meegekregen.

Maar het verschilt per ziekenhuis hoor!

Hoe voel je je???

Volgens mij had ik je nog niet eens gefeliciteerd, sorry!

Bij deze: GEFELICITEERD!!!

Liefs Diana

Geplaatst
Chablis,

Ik moest de bolletjes nemen tot aan de 2e testdag. Dag 17 na de punctie.

Meer heb ik er ook niet meegekregen.

Maar het verschilt per ziekenhuis hoor!

Hoe voel je je???

Volgens mij had ik je nog niet eens gefeliciteerd, sorry!

Bij deze: GEFELICITEERD!!!

Liefs Diana

Thanks! Ik heb ook voor zo'n 2 weken meegekregen hoewel ik hier een hele tas vol van die bolletjes heb ik liggen. en bij wijze van spreken nog rustig 2 maanden ermee door zou kunnen gaan.

Op zich voel ik me wel ok. Hier en daar uiteraard wel klachten zoals rugpijn, buikpijn, steken etc etc.

In welk ziekenhuis ben jij onder behandeling?

Geplaatst

Ik ben in het MCA onder behandeling, maar we hebben de TP in het VU gehad.

Waar heb jij de behandeling?

Die steken komen bekend voor, had ik vorige keer ook en nu weer. Ga er maar vanuit dat het dus goed nieuws is.

Ben verders verschrikkelijk moe, ik werk elke avond tot 21.00 en ik merk dat dat nu erg zwaar is.

Geplaatst

Chablis, suc6 vandaag met je bloedtest. Hoop dat deze gewoon bevestigt dat je zwanger bent...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden