Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi hoi,

Ik herken het Hobbesje hier ook een aantal leuke topjes gescoort. Je moet toch wat met dit mooie weer hahaha.

Ik begin pas halverwege juli met de zwangerschapsgym dus dat duurt nog even. laat even weten hoe het was.

Hier verder weinig nieuws te melden.

Groetjes Face

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden! Eindelijk weer eens een berichtje van mij! Had een zware dip. Een buik zo hard als een kanonskogel en lag 75% van de dag plat op mijn rug van de pijn. Ik herken me dus wel in je berichtje van een tijdje geleden Britt. Heb ik zo lang hier naar uitgekeken en ineens greep de angst me bij de keel. Nog 15 weken en me zo blijven voelen? Ik kon er geen minuut meer van genieten en dan komen die gezellige schuldgevoelens om de hoek... Zit ik een partij te klagen en dan lees ik hoe dapper Mia is........ Gisteren toch naar de verloskundige gegaan en zij heeft me doorverwezen naar de gyn. De buik die ik maandenlang niet kon zien is nu toch wel erg groot voor 25 weken en veel te hard. Het kindje is ook een flinke jongen. Fijn dat ik toch morgen naar de gyn kan hoewel ik denk dat er niet veel aan te doen is behalve liggen en accepteren. Voel me in ieder geval vandaag al geestelijk beter!

Face wat goed om te lezen dat de bloeduitslagen goed zijn! Zijn je zorgen iets minder geworden?

En Diana, voel jij je alweer wat beter?

Men wat een schitterend bord!!!!!! Ik vond het behangetje al zo lief maar dit maakt het compleet!

Zoë: al wat minder last van je maagzuur of ben je al aandeelhouder in Rennie Duo hahaha?

Hobbesje: Ik had vorige week mijn eerste keer Yoga. Het was met name kennismaken maar ik denk dat ik er wel wat aan ga hebben! Ben nu wel blij dat ik geen actieve vorm heb gekozen in die warmte! :)

Geplaatst

Lieve Faye wat naar om te horen...ik zat zelf ook best in een dipje (kleintje hoor)...

schrikken is dat he? Ja...ik voelde me ook schuldig...van ik moet toch blij en dankbaar zijn???

Dat ben ik ook...maar het hele zwanger zijn...had ik zwaar onderschat! je hebt er geen idee van wat je te wachten staat! Ik dacht zwangerschap zit in je buik... nou mooi niet!!! Je hele lijf doet mee!!! hahahahaha...

Inmiddels ben ik weer rustig...geestelijk.... ik ben ervan overtuigd dat de hormonen met me op de loop gingen vorige week. Ben weer rustig..en kan weer genieten...bekken pijn gaat op en af....twee weken gingen super afgelopen week was weer een ramp! maar volgens mij knapt het nu weer op. Ook van alle dagen pijn..raak je vertrouwen kwijt...en word je kriebelig en moe!

Vorige week ook kennis gemaakt met 'harde buiken' ...ben benieuwd hoe dat bij jou afloopt. Misschien is het tijdelijk...ik begrijp nu dat de hele zwangerschap uit fases bestaat....tijdje ...dit en dan komt het volgende.

Tja..meid....soms!! maar gelukkig is het tijdelijk!! negen maanden...die komen we wel door!!!

Het zijn niet voor niets wij vrouwen die hiervoor üitgekozen'zijn! Als mannen kinderen moeten krijgen...werd er geen kind meer geboren...zegt men ! hahahaha

Leuk men dat bord! en voor de rest zoë, Hobbesje en Diana en wie ik vergeet.. hoop ik dat het lekker gaat.

Hier pas 1e week aug. zwangerschapsgym.

Liefs...

Geplaatst

Hey ladies,

We hebben vast allemaal van die baal dagen ik heb de afgelopen week het gevoel of ik onder een vrachtwagen heb gelegen alles doet zeer rug,buik,ribben,maag(maagzuur dat zeer doet tot achter mn oren,wist niet eens dat dat kon) maar het schijnt er allemaal bij te horen en net wat je zegt britt het is allemaal tijdlijk!En als ik mn dames dan weer voel ben ik toch wel helemaal gelukkig!!!!!!!

Vanmiddag op controle weer ff na mn meiden kijken!!!!Ben benieuwd wat ze wegen!En wat ik weeg,heb zelf niet meer gewogen!!!

Bedankt voor de leuke reacties op ons bord,ben er zelf ook super blij mee en trots op!!!!

Hoe waren de controles?

En hoe is het met de namen stress???

Heb mn buik weer eens opgemeten!!!!!!

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke bcbbboy2.gif

7 Oktober **Men**bcbbgirl2.gif & bcbbgirl2.gif

8 Oktober Diane ?????????????????????????????

10 Oktober Face:bcbbgirl2:

10 Oktober Zoe (VERRASSING)

13 Oktober Maaike bcbbboy2.gif

15 Oktober Faye bcbbboy2.gif

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt:bcbbgirl2:

17 Oktober Mia bcbbgirl2.gif Phileine 15-06-2010*

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79:bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

30 juni **Men** (Gyn)

01 juli Diana79 (Gyno)

03 juli I.V (3d/4d echo)

07 juli **Men** (kraamzorg)

07 juli Diana79 (Behandeling KNO-arts)

19 juli Britt (3d/4d echo)

21 juli Diana79 (Gyno)

29 juli **Men** (verpleegkundige)

Buikomtrek:

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 20wk+6

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d 110cm 26 w

Zo�9 cm 21 wk+5d

Faye Wanneer ik het durf hahahaha!

Geplaatst

Hey meiden,

Ik ben er ook weer. Jeetje, volgens mij zwangeren we lekker met elkaar mee want ik heb er ook een paar rotdagen opzitten. Vandaag voor het eerst weer het gevoel dat ik er ben. Was al 1,5 week snipverkouden en aangezien ik al slecht sliep, was het slapen nu helemaal waardeloos... En natuurlijk gewoon blijven werken, want zo ziek voel ik me nu ook weer niet. Maar gistermorgen wist ik het al bij het opstaan: dit is geen goeie dag voor mij. Heb me ook ziekgemeld. Was zo duizelig en heb de hele boel bij elkaar gejankt. M'n vriend keek me aan van: wat heb jij nou. Ik: dat zijn nou hormonen! Hij zei laatst nog: dat gaat best goed met jou en je hormonen. Haha ff niet dus.

Men, kan me voorstellen dat het bij jou wel zwaar gaat worden nu hoor. M'n zus heeft ook een tweeling en als ik me goed herinner is zij met 26 weken ook met verlof gegaan.

En die namenstress, we hebben nog steeds geen naam maar heb er ook geen stress om eigenlijk...

faye, wanneer heb je een afspraak bij de gyn? Wat gaan ze doen dan? Kon ze voelen dat je beeb zo groot is? Doe rustig aan meis.

Britt, fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Doe je het rustig aan met je harde buiken?!

Ik heb mij niet opgegeven voor zwangerschapsgym. Heb niet het gevoel dat dat iets voor mij is. Wil eigenlijk nog wel steeds gaan zwemmen...

Afgelopen maandag nog op controle geweest. Alles was goed en ze kon al goed voelen hoe de baby lag. Heb zelf nog even gevoeld en had idd een kontje te pakken haha. Bijzonder hoor!

En ook weer de buik opgemeten!

Fijne avond allemaal, dikke knuf.

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

Eerstvolgende afspraak:

30 juni **Men** (Gyn)

01 juli Diana79 (Gyno)

03 juli I.V (3d/4d echo)

21 juli Zo�vk)

21 juli Diana79 (Gyno)

Buikomtrek:

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 20wk+6

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d, 110cm 26 w

Zo�9 cm 21 wk+5d, 102 cm 25 w

Geplaatst

Zo...ook effe gemeten!!!

[quote name='Zo�

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

Eerstvolgende afspraak:

30 juni **Men** (Gyn)

01 juli Diana79 (Gyno)

03 juli I.V (3d/4d echo)

21 juli Zo�vk)

21 juli Diana79 (Gyno)

Buikomtrek:

Britt 108 cm 20wk+2, 114 cm 24 wk

Diana 125 cm 20wk+6

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d, 110 cm 26 wk

Zo�9 cm 21 wk+5d, 102 cm 25 wk

Geplaatst

zoooo, ben ik ook weer: pc heeft een aantal dagen uitgestaan ivm mooie weer.

geen psychische rotdagen qua zwangerschap tot nu toe: vind het nog steeds geweldig gevoel om die plopjes in mijn buik te voelen. Dan ben ik zo trots! Maar ik heb dan ook niet veel te klagen wat bijverschijnselen betreft: ik voel me nog steeds goed al begint wel de moeheid toe te slaan. Had wel afgelopen weekend tot 3x toe veel pijn op mijn borstbeen met uitstraling naar mijn rug. Op zondagmiddag na telefoontje naar VK de huisartsenpost bezocht maar alles was OK: ze konden niks vinden. Groei van de baby richting mijn maag met druk op middenrif en verder naar boven toe? Daarna geen last meer hier van gehad.

Heb wel veel moeite gehad met het verdrietige verhaal van Mia over het verlies van haar dochtertje. Heeft me erg bezig gehouden: toch gek: we kennen elkaar niet op dit forum maar omdat we toch al maanden onze verhalen hier wegschrijven schept dat toch een band en gaat het je nauw aan het hart. Ik hoop van harte dat Mia het zwangerschapsgeluk nogmaals mag ervaren.

Ben inmiddels 3x gaan zwemmen en moet zeggen dat dat wel erg lekker is, zeker met dit weer! En heb al 5x pilates gehad, dat is best vermoeiend maar voelt wel goed. Dus ik kan dit soort dingen wel aanraden!

Zoe, wel gaaf om kontje te voelen! Ik mag dinsdag weer op controle bij VK, dus dat ga ik ook proberen!

Men, je hebt er echt een meisjeskamer van gemaakt: ziet er mooi uit! En dat bord is erg passend!

Joepie, morgen 26 weken!! Weer een mijlpaal bereikt!!

Geplaatst

Goed om te horen dat het goed met je gaat Diane! Geen last meer gehad van je borstbeen?

Dames, houden jullie het een beetje uit in de hitte? :B-0020::icescream:

Geplaatst

Als ik maar niet teveel doe gaat het eigenlijk best goed haha. Vanmorgen de halve prenetal leeg gekocht met m'n moeder. Pff was wel benauwd daar binnen.

Maar m'n enkels hebben nog een normaal formaat!

Gisteravond met de vriendinnen op het terras gezeten. Lekker een malt biertje gedronken, zalig!

Rustig aan allemaal!!!

Geplaatst

Hey ben der ook weer us.

Wat een weertje he niet normaal,anders heb ik er geen moeite mee maar nu....pffffff.......als ik alleen al een stukje loop val ik haast bewusteloos dusssss vooral niks doen en :icescream: eten!

Verder hier alles goed ben op controle geweest en de dames wegen ong 900 gram per stuk,flinke wijven al,hahah! En ik ben al 14,5 kilo aangekomen,ppfffff!!!!

Ik heb me voor geen cursus ingeschreven,heb ik helemaal geen zin in en daar ben ik ook niet echt een typ voor.

Wel nog even goed nieuws mijn verlof is begonnen!!!!!!!!

Heerlijk!!!!!!! Ik moet het rustiger aan gaan doen en mijn vader(mn baas:good1:) vind ook dat het genoeg is geweest en dat het beter is als ik al stop:icon_salut:! Vind het ook fijn er moet nog zoveel gebeuren en gehaald worden heb ik nou lekker rustig de tijd voor!!!!!

Afspraak gemaakt op 23 juli gaan we de buik foto`s maken ben heeeeel benieuwd,als ze heeeeel mooi worden maken we daar een geboortekaartje van!!!!

Liefss en rustig aan met dit weer:icon_sunny:

Geplaatst

Hier ook alles goed, wel super dikke enkels ineens gister!! vocht!!! whahahahaha

Mijn man zegt zie je nou wel!!! nou nog een bloemetjes jurk aan...en daar heb ik een moeke!!! hahahaha

Verder op mijn werk (en thuis op de slaapkamer) airco!!! yes!!

...oh...Men...verlof...wat heerlijk zeg..

Ik werk wel wat minder maar moet tot half sept doorzetten!!

Ik ben ineens heel veel aangekomen...wil het getal liever niet noemen..hahaha...maar dat is enkele dagen...volgens mij is het gewoon vocht! eerst volgende week weer eens zien..als het iets koeler wordt!

Fijn weekend...

Liefs...

oja...hier was ook het wit bier in huis gehaald...vanavond maar eens proeven!!

Geplaatst

Joehoe, verkoeling. Gisteravond lekker geregend hier en vandaag weer lekker zonnetje met een aangenaam temperatuurtje!

Volgens mij gaat het hier ook wel goed met de kilo's hoor....

Heb wel een kussen onder het voeteneind gelegd want sinds gistermiddag zien m'n enkels er ook niet meer zo charmant uit haha...

Alweer 26 weken vandaag! Tijd voor een buikfoto!

Geplaatst

hoi hoi,

Lekker hoor MEN verlof je zult het zien de tijd vliegt voorbij goed plannen wat je nog allemaal wilt doen. Anders is het zo voorbij.

Wij gaan ook foto`s maken maar wel pas 18 september, gewoon voor de heb niet voor het kaartje. Eerlijk is eerlijk ik ben geen fotomodel.

Wij moeten ook nog voor het kaartje aan de slag maar we schuiven het steeds vooruit. We wilde eigenlijk morgenavond een afspraak maken maar ja het voetbal toch te spannend om te missen. En je moet weten wij zijn helemaal geen voetbalfanaten hahahaha.

Hier ook dikke enkels maar vandaag lekker koel en bewolkt mag ook wel. S`nachts niet veel last van de warmte, airco doet erg goed zijn best.

Leuke foto`s van de babykamer trouwens helemaal over het hoofd gezien. Hier is ook bijna de kamer klaar, mijn vader maakt deze erg mooi. Lijkt op de kamer Marcielle ??!! van babypark erg mooi. Nog even geduld.

groetjes Face

Geplaatst

Ik kom ook weer eens langswaaien.

Hoe is het met jullie? Hier alles prima.

Bij mij is met de afkoeling de poetsdrang toegeslagen... Heb al het halve huis gedaan, vanavond en morgenvroeg de rest. Heb zelfs het grootste deel van Kian z'n speelgoed al schoongemaakt/gewassen...

En we gaan as vrijdag op vakantie voor bijna 3 weken. Heb er helemaal zin in!

Deze week de 2e keer gym gehad. Heel leuk, maar ik heb me wel afgevraagd of ik mezelf hier vrijwillig voor heb opgegeven (de oefeningen kosten me nogal wat moeite nl. heb nu nogal snel last van verzuring). Nu een paar weken niets ivm mijn en de lerareres haar vakantie.

Ondertussen is bij ons dan eindelijk alles gestuct. Na onze vakantie gaan we hard aan het sausen en dan schiet het echt lekker op. Nog een vloer halen bij de Ikea en leggen en dan kan ik aan het 'nestelen'.

En ik heb vanmorgen mijn buik weer eens opgemeten. Het het idee dat ik enorm gegroeid ben, maar in cm is het niet terug te zien iig.

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke :bcbbboy2:

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

13 Oktober Maaike :bcbbboy2:

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia :bcbbgirl2: Phileine 15-06-2010*

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

Eerstvolgende afspraak:

30 juni **Men** (Gyn)

01 juli Diana79 (Gyno)

03 juli I.V (3d/4d echo)

21 juli Zoë (vk)

21 juli Diana79 (Gyno)

Buikomtrek:

Diana 125 cm 20wk+6

Hobbesje 99 cm 19 wk, 104 cm 24 wk

Zoë 99 cm 21 wk+5d, 102 cm 25 w

Geplaatst

Hoi hoi,

ben der ook weer us!

Hobbesje poetsdrang????Met dit weer??????PPPFFFFF!!!!!!!!!!!!!!

Hahah Face ik ben ook bepaald geen fotomodel hoor maar vind het wel een erg leuk aandenken die fotos!!!!

Wat is het verder rustig hier ik hoop dat dat een teken is dat alles goed gaat met iedereen!!!! Heb zelf ook niet veel zin om achter de computer te kruipen nou ik niet meer werk en met dit weer...............

Hier verder alles goed,begin wel last van mn rug te krijgen als ik veel loop en mn buik word ook wel erg zwaar!!!!Maar ik denk dat het weer ook wel aardig meespeelt,lig de helft van de dag op apegapen!!!!

Kraamzorg is vandaag geweest een hele leuke aardige vrouw en ze heeft verteld hoe alles in zn werk gaat ik krijg per dag 2 uur extra dus 8 uur per dag omdat het een tweeling is!!!

Groetjes en groeise!!!!

Geplaatst

Hier ook alles goed! Het zwembadje in onze tuin zorgt ervoor dat ik thuis niet ál te veel last heb vd warmte, maar op't werk.......pffffffff

Ga vanaf morgen 4 uurtjes per dag werken ipv 8, want het was toch wel te zwaar geworden. Ik werk in de bejaardensector, dus tillen, bukken, trekken en sleuren, je kent het wel. Ik zag vaak sterretjes, haha. Ook op't werk last van harde buikjes en buikpijn, dus ga nu toch een stapje terug zetten. Verder lekker genieten!!!!!!! De 3D echo was geweldig!!! Een super ervaring en ik zou het iedereen aanraden!Hier even een glimp van onze *piep*:

3Dechoembryootje019a.jpg

Geplaatst

Hallo zonnestraaltjes!

't Is best warm hé?... Op het werk de airco lekker aan maar thuis kruip ik achter de ventilator. Laat op dit moment het badje vollopen dus zodadelijk maar eens een duik nemen. Haha wel lachen, voel me net zo'n pin up in bikini. Het bovenstukje is nu te klein! Die doe ik dus ook niet aan naar het zwembad!

Verder alles goed hier, alles mooi z'n gangetje alleen het slapen is nog steeds een probleem bij mij.

Men, hoe bevalt je verlof? Kan me voorstellen dat het voor jou pittig begint te worden hoor. Pak lekker je rust.

Inge, wat een mooie foto! Ik denk een meisje....

Hobbesje, lekker poetsen hoor haha. Op de één of andere manier is die nesteldrang bij mij nog niet begonnen...

Een hele fijne vakantie! Kom je af en toe nog even posten?

liefs

Geplaatst

Britt, wat een geweldig vooruitzicht hé?! Van mij mag het oktober zijn hoor. Ondanks dat ik reuze geniet van mijn zwangerschap zijn we er na al die jaren gewoon aan toe.

En ik heb gewoon weer zin in een broodje filet americain haha.

Geplaatst

Ik betrap me er al op dat ik stiekem al zit af te tellen! Misschien komt dat ook wel door de hitte :)

Hier weinig nieuws behalve dan de kater van gisteren (en dát met alcoholvrij wit bier hahaha!)

Heb ongelooflijk veel zin om mijn hele interieur weg te doen en nieuwe spullen te kopen (ook al is alles max 3 jaar oud...) Hoezo nestdrang???

Het klussen ligt helemaal stil door de temperaturen dus ik hoop voor mijn gemoedstoestand dan het wat koeler wordt!

Met jullie alles goed?

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke :bcbbboy2:

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

11 Oktober Faye :bcbbboy2:

13 Oktober Maaike :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

17 Oktober Mia :bcbbgirl2: Phileine 15-06-2010*

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

Eerstvolgende afspraak:

30 juni **Men** (Gyn)

01 juli Diana79 (Gyno)

03 juli I.V (3d/4d echo)

16 juli Faye (3d/4d echo)

19 juli Faye (VK)

21 juli Zoë (vk)

21 juli Diana79 (Gyno)

Buikomtrek:

Diana 125 cm 20wk+6

Hobbesje 99 cm 19 wk, 104 cm 24 wk

Zoë 99 cm 21 wk+5d, 102 cm 25

Geplaatst

hoi hoi,

Hier nog geen zwembadje snik snik...Ik denk er toch sterk aan om er toch een te gaan kopen gewoon lekker koel is toch wel lekker.

Hier is niet zo zeer de nesteldrag toegeslagen maar wel de koopdrang.

Lijkt jullie het geen leuk idee om alle tips en do en don`t voor het kopen bij elkaar te zetten. We kunnen zo elkaar op ideeen brengen toch.Ik zal de aftrap geven.

Geboorteslingers met de naam erin

champagneglazen met mogelijk de naam erop

geboortebedankjes (hiervan weet ik nog niet zeker of ik het doe)

een speciale geboortetaart

Vul gerust aan en geef ook je mening ik kan nog weleens doorslaan hahaha..

Groetjes Face

Geplaatst

Hey meiden,

Hier ben ik ook maar weer eens.

Eigenlijk niet zo heel veel te vertellen. Erg veel last van de hitte gehad en veel in ons zwembad gehangen. De dikke benen zijn vandaag gelukkig wat minder geworden! Begon echt zeer te doen zoveel spanning dat erop stond!

Eind van de week gaan we onze slaapkamer beginnen te verhuizen, en dan willen we augustus met de babykamer beginnen. Volgens mij zijn we een beetje laat hiermee, hihihi. Maar goed, het zal dan begin september wel klaar moeten zijn, dus opzich vroeg zat.

Heb nog niet zo'n nesteldrang dit keer.

Liefs Diana

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden