Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Foto-GMRUSCSO-D.jpg

Het zal toch niet waar zijn? Is het me gelukt om een foto te plaatsen? Mag wel gelijk opschrijven hoe ik dat gedaan heb haha.

Hier dus 22 weken zwanger.

Geplaatst

Mooi hoor Zoe! Lekker bescheiden nog, maar wel duidelijk een zwangere buik.

Fijn dat jullie de kleuren hebben gekozen.

Hier geen last van lekkende tepels, had ik de vorige keer ook niet (hoop dat dat zo blijft - iig tot na de zomer....).

Hier vandaag een dagje in de tuin voor manlief (vanmorgen hebben we onze konijnenren van 3x3 m verkocht en die werd opgehaald, vanmiddag mocht hij weer opnieuw tegelen en het buitenhok herplaatsen), ik druk met de was (doe altijd alles in het weekend). Daarna lekker geBBQt en nu lekker voor de tv ik hou van holland aan het kijken.

Geplaatst

Huh.... het is eigelijk heel makkelijk!!!

Zal dalijk een foto plaatsen van het kamertje,als de behanger klaar is!!!!

Liefsss

Geplaatst

haha men, dat vond ik nou ook toen ik gister de foto's er (eindelijk) op had staan.

mooie buik hoor! Als ik m'n eigen foto's terug kijk zie ik ook wel aardig wat op m'n heupen zitten....

Vanochtend op de weegschaal +8. Geen idee wat "normaal" is voor deze periode maar ik schrok er wel ff van.

Geplaatst

Leuk die grotere foto's! En idd: als je eenmaal weet hoe het werkt is het heel makkelijk om foto's te plaatsen.

Is er bij jullie al wat regen?? Hier nog niets... wel een beetje wind, maar het koelt nog niet echt af helaas. Merk dat ik wel iets vocht vasthou van de warmte (heb m'n ring maar vast afgedaan voordat dat niet meer gaat).

Geplaatst

Ik kan mn ringen ook niet meer om.......:'(

Bij ons heeft het wel ff geregend en het koelt ook wel af hoor heb net de deuren maar dicht gedaan.

Haha Zoe schrikken he om je zelf terug te zien! ik zag net een foto die net van mij met het bbqen is gemaakt maar ik schrok ook ff van mn dikke kop,hahahahahha!!!

Ga ff proberen om foto`s van het kamertje erop te zetten!!!

Foto-3ZCSETDJ.jpg

Foto-POWR4YB6.jpg

En nog een van mn dikke toeter van net bij het eten

Foto-GCH7DGV8.jpg

Geplaatst

Leuk meiden al die foto's!!!!!!!!! Mooie buiken en kamers!!!! Ik loop nog steeds gelijk met je hoor Zoë, ook zo'n 8 kg....brrrr.....'t is toch wennen. Ik had nooit verwacht dat ik me dat toch niet zo makkelijk vind!

Vandaag dan eindelijk een kamertje gekocht! Heeeel blij mee!

Geplaatst

Wat leuk al die buikfoto's!!! Ik vind het altijd super om naar te kijken.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben wel nog steeds heel erg duizelig en blijf elke ochtend maar overgeven. Sinds vanacht ook weer linksonderin mijn buik flinke pijnen. Heb echt moeite om er van te slapen. Heb ook niet zo'n zin om de gyn hierover te bellen. Dus ik wacht het maar af. De pijn komt en gaat weer, maar raar is het wel, vind ik.

Qua kamer gaat de kleine uk in de kamer van Jamillah dus dat is niet veel werk (niks eigenlijk) Jamillah gaat naar de grotere kamer maar daar gaan we niks aan doen gezien ons huis in de verkoop staat en we hard opzoek zijn naar wat anders.

Men, schitterend behang!! We hebben de vorige keer getwijfeld over dat behang, maar uiteindelijk voor roze met goudkleurige stippels gekozen.

Hobbesje, dat vocht vasthouden krijg ik ook last van. Maar nu het is afgekoelt neemt het wat af, bij jou ook?

Geplaatst

Diana is het geen bandenpijn????Ik had dat ook steeds aan 1 kant!!!

En dat overgeven is ook vervelend zeg!!!!

Hebben jullie verlof/vakantie al geregeld?

Ik heb week 31-32-33 vakantie en vanaf week 34 verlof,HEERLIJK!!!!!! Dus nog maar 8 weken werken.............En ik ga pas in Januari weer werken dus nog 2 weekjes erachteraan geplakt!!!!

X

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke :bcbbboy2:

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane

10 Oktober Face:bcbbgirl2:

10 Oktober Zoe (VERRASSING)

13 Oktober Maaike :bcbbboy2:

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt

17 Oktober Mia :bcbbgirl2:

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79:bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

07 juni Britt (20 weken echo)

08 juni **Men** (extra controle gyn)

10 juni Hobbesje (20 weken echo)

17 juni Face (extra echo)

18 juni Diana79 (20 weken echo)

23 juni **Men** (Gyn)

28 juni Zoë 9 (vk)

28 juni Hobbesje (vk)

01 juli Diana79 (Gyno)

29 juli **Men** (verpleegkundige)

Buikomtrek:

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 18wk+5

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d

Zoë 99 cm 21 wk+5d

Britt 20 weken echo vandaag????????!!!!!!!!!! Spannend,succes!!!

Geplaatst

ja...daar is ze hoor!!!!!

Wat heerlijk...om die kleine op de echo te zien...en wat super bijzonder!!

Alles ok!!! helemaal door de keuring heen!!!

En zo met de duim in de mond!! tot 3 x toe...en weer weg hand...en daar ging die duim weer in de mond!! wat bijzonder he???

en wat het is j of m ???

hahahaha

WE KRIJGEN EEN DOCHTER !!!:bcbbgirl2:

We zijn zo blij !!!

Yes!!! enne...manlief gaat meteen op zoek naar kaarten voor K3 (is dat niet té enthousiast?)

Liefs...Britt

Geplaatst

hoi hoi,

Hobbes ik heb niks gehoord over een marge en ik heb nog een aantal keren goed gevraagd. Dus ik denk dat het inderdaad veranderd is in vier jaar.

Zoe ik herken het heb zelf een aantal weken geleden ook gehad dat mijn tepel lekte. Het schijnt heel normaal te zijn.

Ik ben vandaag wederom naar het ziekenhuis geweest en gelukkig was mijn bloeddruk weer goed dus ik mag terug naar de verloskundige.

Groetjes Face

Geplaatst

hoi hoi

Britt 35 van harte gefeliciteerd met het nieuws dat jullie een dochter mogen krijgen.

Groetjes Face

Geplaatst
Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

8 Oktober Diane

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt:bcbbgirl2:

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

Eerstvolgende afspraak:

23 juni **Men** (Gyn)

28 juni Zoë 9 (vk)

28 juni Hobbesje (vk)

01 juli Diana79 (Gyno)

Buikomtrek:

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 18wk+5

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d

Zoë 99 cm 21 wk+5d

super

Geplaatst

Britt, ook al een meisje! Helemaal super hoor!

Face, fijn dat je weer naar de vk mag. Ach en jij krijgt gewoon klein en fijn!

Diana, vervelend hoor als je je zo voelt.... Zag dat je pas de 18e een afspraak hebt bij de gyn. Toch voor de zekerheid niet even bellen?

Mia, hoe is het met jou meis? Je had vorige week de 20 weken echo. Ik hoop dat alles goed was?

liefs

Geplaatst

Zoë, ik heb pas 1 juli een afspraak bij de gyn.

de 18e is alleen de 20 weken echo zonder een controle. Niet zo heel fijn in dit geval dus.

Weet ook niet zo goed wat ik nou wel of niet moet doen.

Wil nog heel even doorbijten omdat ik een intentieverklaring voor de hypotheek nodig heb, en dan ben ik eigenlijk wel klaar ermee. Ik kan echt niet meer

Geplaatst

Britt: leuk een dochter! Dat wordt idd naar K3 met de meid.

Het zijn lekker veel meiden! Benieuwd wat wij krijgen... donderdag hoop ik het te weten (maar dan vertellen we het niet helaas voor jullie).

Face: fijn dat het allemaal goed was en je lekker terug kan naar de verloskundige.

Diana: balen dat je je nog steeds zo slecht voelt. Hoop dat je de intentieverklaring snel hebt, zodat je een stapje terug kan doen.

Hier is het vocht nu weer een beetje weg gelukkig. Maar heb nu een niet-normale reactie op muggen... Heb 2 muggenbulten naast elkaar en die zijn samen 1 grote geworden van wel 10 cm doorsnee. En precies op mijn knie, zodat de broek lekker erlangs schuurt (blijf ik er een keer netjes af, irriteert de broek helaas).

Geplaatst

Britt gefeliciteerd met je meisje!!!!!!

Nou Zoë......dan denk ik dat mijn theorie over de statistiek voor jou toch opgaat hoor! Een mannetje hahahahahaha! :B-0009:

Beterschap Diana want dit is natuurlijk balen dat je je zo voelt!

Beginnen jullie nu ook te merken dat je lijf zo veranderd? Ik merk het al echt met opstaan uit een lage bank bijvoorbeeld of even snel omdraaien in bed, ringen die gaan knellen etc. Herkenbaar of nergens last van?

Zijn jullie al allemaal zo ver met het kamertje als Men

Liefs,

Faye

Geplaatst

Oorspronkelijk geplaatst door **Men** viewpost.gif

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

8 Oktober Diane

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt:bcbbgirl2:

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

Eerstvolgende afspraak:

23 juni **Men** (Gyn)

28 juni Zoë 9 (vk)

28 juni Hobbesje (vk)

28 juni Faye (vk)

01 juli Diana79 (Gyno)

Buikomtrek:

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 18wk+5

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d

Zoë 99 cm 21 wk+5d

Faye Wanneer ik het durf hahahaha!

Geplaatst

Britt wat een leuke echofoto!

En Faye: ik kan idd ook merken dat er vanalles veranderd. Merk nu al dat mijn bekken weker wordt: last van mijn liezen, af en toe van mijn heupen en onderrug als ik niet oppas. En idd: hier is mijn ring ook af nu. Hoewel het nu het weer wat afkoelt ook weer minder wordt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden