Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb ook last van mn heupen/bekken maar alleen met slapen dus slaap al een hele tijd met een voedingskussen dat scheelt wel bij mij als ik dat niet doe kan ik niet langer als 5 minuten op mn zij liggen!!!

3/4d echo van ons kost 120 euro en dan komt er nog 5 euro bij omdat het savonds is we krijgen wel 3 kleuren foto`s een dvd met alle echo foto`s en een dvd met alle bewegende beelden en het duurd 50 minuten,dat word wat 50 minuten op mn rug liggen.......als ik 5 minuten op mn rug lig valik al bijna bewusteloos....hebben jullie dat ook?

I.V lijkt me ook zwaar om nachtdiensten te draaien ik hou overdag nog maar net mn ogen open!!

Diane spannend zeg!!!!! Dat word dus een verrassing!!!

Mia leuk dat je nog ff wat laat horen,ook wij vinden het nog steeds een wonder dat er 2 meisjes in mn buik groeien,echt niet te bevatten!!!

Hebben jullie ook nog wel eens dat er rottige opmerkingen na jullie hoofd worden geslingerd????Ik d8 nou ik zwanger ben doet het me niks meer,maar toch wel dus.

We zaten te ouwehoeren over de grote van een piemel zegt zijn vrouw, mijn vriendin tegen me "Ja maar die van hem doet het iig wel!!!":ohmy: :cry2:(ze is ongepland zwanger van de 2de)

En dat kreeg ik zaterdag van iemand die precies alles van onze mmm afweet te horen.................Ben je dan zo dom of zo hatelijk..........?

Vrijdag komt het kamertje van onze prinsessen......ben zo benieuwd!!!!!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou ja zeg! Men, daar valt mijn mond van open!!! Hoe dom en bot kan iemand zijn. Ongelooflijk!

Enne... krijgen we ook foto's van de kamertjes?

Hier kost de 4d echo 75 of 100 euro, afhankelijk van wat je mee wilt nemen (kleurenfoto's of zwartwit).

Face: hoop dat je meisje lekker gegroeid is donderdag.

Hier gaat het slapen (nog) prima gelukkig: heb alleen aan mannetje dat wel erg vroeg wakker is (rond 6 uur) en daar kan ik niet zo goed tegen merk ik.

Geplaatst

Wij betalen voor de 3d echo's 150 euro, daarvoor mag je 2 keer 45 minuten komen. Je krijgt een aantal foto's mee, en alle foto's op cd en de complete film op dvd. Mooi bedrag vonden wij.

Men, wat een irritant botte opmerking! Ik zou denk ik uit mijn vel gesprongen zijn. Niet dat daar momenteel veel voor nodig is hoor.

Hobbesje, ook wij hebben een slecht slapend "monstertje". Vanacht van 23.00 tot 5.00 wakker! Arghhhhhh. Kan daar nu heel slecht mee omgaan, lontje is wat (heel wat) korter dan normaal.

Vanochtend vanwege de pijn weer naar de HA geweest. Moest weer bloedprikken en morgenochtend urine meenemen en dan krijg ik de uitslagen en hoor ik wat we nu verder moeten, want dit gaat zo echt niet meer!

Wil graag over 2 weken met hubbie en Jamillah een midweekje weg, want ik merk dat ik er even tussenuit moet. Zal mijn gezondheid ook ten goede komen.

Ben nu dus even aan het kijken wat leuk en betaalbaar is.

Ow ik heb van de week van Jamillah een paar schattige foto's gemaakt. Wilde het toch hier nog even showen:

Foto-CSIR68EC-D.jpg

Geplaatst

Jeetje en dat nog wel van een goeie vriendin... Sommige mensen blijven je verrassen hé?.... Moet eerlijk zeggen dat ik al een tijd geen (per ongeluk) rot opmerkingen heb gehoord maar zou dus waarschijnlijk net zo perplexed als jij zijn....

Ook hier gaat het voorspoedig met de babykamer. Donderdag komt de vloer erin en dus kunnen de meubeltjes er ook in gezet worden! En tuurlijk komen er dan foto's! Van ons allemaal toch?

Ik kan ook nog maar in 2 houdingen lekker in bed liggen; op m'n ene zij en op m'n andere zij. Op de rug is idd ook drama want dan krijg ik het in de rug en op de buik ook...

Face, succes donderdag maar volgens mij doet je meisje het prima.

Ander vraagje, wanneer begin je eigenlijk met geboortekaartjes. Moet je dit op tijd regelen of maakt dat niet zoveel uit?

Geplaatst

Diana, hoop dat je duidelijkheid krijgt met je bloedwaarden en urine want dit is wel heel vervelend zeg!

Ik zie alleen geen foto van Jammilah....

Geplaatst

Diana wat heb je dan?Heb ik het gemist of ben ik het vergeten.....tja hormonen......!!

En wat een scheetje die kleine van jou!!!!!!!!

Hier komen zeker foto`s van het kamertje,zal het vrijdag of zaterdag meteen proberen!En wil ook graag die van andere zien!

Wij zijn al lang opzoek na kaartjes en we hebben nog steeds niks gevonden,ik vind het echt moeilijk der zijn ook niet veel tweeling kaartjes!

Echt niet te geloven die opmerking van der kan der nog steeds niet overuit

Geplaatst

He Men

Even inbreken, me schoonzusje had ook last van het uitzoeken van een leuk kaartje.

Maar door deze site is het prima gelukt.

Misschien kun je iets met deze site:http://www.tweelingenonderzoek.nl/geboortekaartjesVB.html

Liefs Kim

Geplaatst

Hebben jullie ook nog wel eens dat er rottige opmerkingen na jullie hoofd worden geslingerd????Ik d8 nou ik zwanger ben doet het me niks meer,maar toch wel dus.

We zaten te ouwehoeren over de grote van een piemel zegt zijn vrouw, mijn vriendin tegen me "Ja maar die van hem doet het iig wel!!!":ohmy: :cry2:(ze is ongepland zwanger van de 2de)

En dat kreeg ik zaterdag van iemand die precies alles van onze mmm afweet te horen.................Ben je dan zo dom of zo hatelijk..........?

Vrijdag komt het kamertje van onze prinsessen......ben zo benieuwd!!!!!

Jeetje Men

dit slaat toch echt alles he!!!! hoe was jouw reactie uiteindelijk, jeetje wat een verschrikkelijk mens om zo´n opmerking te maken :violent1::argue:

sorry dat ik zomaar inbreek maar hier ben ik zo pissig om

groetjes

Babeth

Geplaatst

Kimmie bedankt voor de tip ik heb al wat leuks gezien!!!

Meiske ik was helemaal verbaasd ik ben weggelopen om het even te laten bezinken omdat ik het gewoon niet geloofde en een paar uur later kwam het eigelijk pas aan........

Groetjes

Geplaatst

Hai Men

ik kan het me levendig voorstellen, je bent op dat moment te verbrouwereerd om direct te reageren, ga je haar er nog op aanspreken of laat je het erbij.?

groetjes

Babeth

Geplaatst

Wat een lief grietje en wat een mooi haar zeg Diana!!! Ik hoop echt dat je je zelf wat beter gaat voelen want zo is je zwangerschap wel een hele opgave!

Gast Sannie66
Geplaatst

Ik denk beiden; als ik even voor mezelf mag spreken... zou geen vriendin meer van me zijn... ze zal wel jaloers zijn dat jij er nu 2 in 1x in je (mooie!) buik hebt zitten en zij er 2x over moet doen... wat een k*t zet!

Sorry, moest even inbreken, kan ik erg boos over worden dit soort gedrag/opmerkingen...

Geplaatst

Meiske ik denk dat ik het er maar gewoon bij laat........ik heb echt geen idee wat ik ervan zou moeten zeggen zonder dat ik ontplof (en dat is weer niet goed voor mn meisjes en die gaan voor alles)......ik ga er maar vanuit dat ze niet slimmer is!!!

Ik ben blij dat er reacties op zijn,ik dacht al dat ik me aanstelde,hahaha!

Vanavond 3d/4d echo ben zoooo benieuwd hoe mn prinsesjes eruit zien!!!

Liefsss

Geplaatst

Diana wat een schatje zeg!! wat een plaatje!! hahahaha

en die opmerkingen ...tja...ik ken dat... ik zal een keer nog iets zeggen...(eigenlijk wil ik er niet meer over denken)

Iemand die heel dicht bij staat dwz ....ik zal maar zeggen een van de ouders heeft...eens gezegt...en dat ging me door merg en been...en later zijn daar nog wel gesprekken over geweest. daar komt ie....tegen mijn man..."doe eens wat beter je best!" ...... Nou dan...!! Het werd met een grapje gezegt..en de persoon heeft zich het nooit zo gerealiseerd of bedoeld!! maar oh.......wat erg...was dat!!! Ik dacht...zo die hoef ik voorlopig niet meer te zien of horen. Maar goed...soms flappen mensen dingen eruit...beseffen zich niet wat ze zeggen!!!

Suf he!!!

........

Verder hoe was je eerste zwangerschap Diana?? en hopelijk komt er snel verlichting voor je...

.........

Met mij gaat het momenteel heel goed!! Mijn bekkenpijn is stukken minder!! ik kan weer lopen!!! al moet ik voorzichtig zijn en kleine stukjes!!! maar ik kan het bijna niet geloven!! Iedere dag sta ik weer versteld!! .......(gister wel iets te veel gedaan denk ik...maar dat moet met 3 dagen dan wel weer minder worden.)

Ik ben super blij!!

We zijn druk met het kamertje...maar moeten terug naar de basis...muren nog opnieuw uitvlakken...enz... dus...is nog kale boel..maar komt goed!!!!

.....

Meiden zet 'm op!! en...nog een ding??

Wie zit er al met z'n vuvu-zela....naar het hartje te luisteren?????

hahahahahahahahahahaha

Ik hoor het graag....(ik ga het vanavond effe proberen)!!!!!!

Liefs.....

Geplaatst

Britt, wat fijn dat het wat beter gaat! Jeetje, kan me eigenlijk niet voorstellen hoe het moet zijn...

Men, lekker vergeten die opmerking (hoe lastig ook) want wat jezelf zegt: daar zijn je meisjes ook niet bij gebaat en die verdienen het allerbeste!

Veel plezier vanavond, misschien kun je een fotootje plaatsen hier?

Haha Britt, zou het werken? Ik heb express zo'n ding niet in huis gehaald maar voor een andere functie wordt het natuurlijk een heel ander verhaal!

Geplaatst

Hahahaha brittheb je het al geprobeerd???

FF snel een paar foto`s van onze meisjes!!!

Foto-WZ8VMMXP.jpg

Foto-PMCF8KIV.jpg

Foto-AJ63XOJ4.jpg

Niet heeeeel duidelijk maar wel erg schattig om ze zo te zien en de ene was weer erg druk zoals gewoonlijk!!

Geplaatst

Het was heel bijzonder om ze zo te zien!!!Ben helemaal verliefd en hartstikke trots op ze,nu al!!! Kan nou eigelijk niet meer wachten om ze in het echt te zien,nog 16 weekjes ongeveer!

Ik had wel gedacht dat het duidelijker zou zijn was eigelijk een beetje teleurgesteld dacht is dit alles.......maar achteraf toch heel erg blij mee!

2 daagies komt de kamer..........:blob6::wav:

Groetjes

Geplaatst

Uitgerekend:

1 oktober Noor

4 Oktober Carolina

5 oktober Hanneke :bcbbboy2:

7 Oktober **Men**:bcbbgirl2: & :bcbbgirl2:

8 Oktober Diane ?????????????????????????????

10 Oktober Face:bcbbgirl2:

10 Oktober Zoe (VERRASSING)

13 Oktober Maaike :bcbbboy2:

15 Oktober Faye :bcbbboy2:

16 Oktober Mika

18 Oktober Inge

19 Oktober Britt:bcbbgirl2:

17 Oktober Mia :bcbbgirl2:

25 Oktober Jolanda

28 Oktober Hobbesje

30 Oktober Diana79:bcbbgirl2:

Eerstvolgende afspraak:

16 juni I.V (20 weken echo)

17 juni Face (extra echo)

18 juni Diana79 (20 weken echo)

28 juni Zoë 9 (vk)

28 juni Hobbesje (vk)

28 juni Faye (vk)

30 juni **Men** (Gyn)

01 juli Diana79 (Gyno)

03 juli I.V (3d/4d echo)

07 juli **Men** (kraamzorg)

19 juli Britt (3d/4d echo)

29 juli **Men** (verpleegkundige)

Buikomtrek:

Britt 108 cm 20wk+2

Diana 125 cm 18wk+5

Hobbesje 99 cm 19 wk

Men 106 cm 21wk+6d

Zoë 99 cm 21 wk+5d

Faye Wanneer ik het durf hahahaha!

Ben vanmorge trouwens gebeld door kraamzorg 7 juli komen ze langs voor een gesprek ben benieuwd!!!

I.V vandaag 20 weken echo spannend en Face morge extra echo!!!!

Succes allebei!!!!

Geplaatst

Hallo Men,

Volgens mij krijg jij strakjes toch ook regelmatig groei-echo's? Als je het lief vraagt aan de echoscopist dan kunnen ze ook 3d foto's maken met de aparatuur! Ik wist het eerst niet eens dat dat kon, maar paar weken geleden stelde de echoscopist het zelfs zelf voor!

Liefs Pien

Geplaatst

kan me voorstellen...was je niet iets te vroeg?...met twee is het anders natuurlijk....

dat snap ik...wij gaat met 27 weken...dat schijnt de beste tijd te zijn?

Toch zijn ze er goed uit te halen hoor!! hahaha...

nu heb je ze recht in hun snoetjes kunnen kijken! Wat raar lijkt me dat!!!

Super dat het kan!!!

Wij tellen af!!!

En het kamertje...wat super..nog twee dagen! tja...jij moet met alles sneller zijn..

wij horen en zien wel hoe het wordt!!!! foto's willen we straks zien!!!

liefs,

Geplaatst

Pieneke had ik dat maar geweten had me een hoop geld gescheelt hahahahah!Ik wist ook niet dat dat kon,we krijgen met iedere controle een echo dus misschien mogen we strakkies nog een x 3d kijken!!!!

Zeg ik mooi niet dat we dat al hebben gehad,hahah!

Hoe gaat het met jou kleintjes???en met jou zelf?

Britt ik denk ook dat het eigelijk mooier is als je later zo`n echo heb maar ze zaten elkaar nou al in de weg,ze kon ook al niet zien wat voor een geslacht ze hebben! Ze zei ze zijn eigewijs dus het zouden wel 2 meisjes zijn,hahaha,ze had het nog goed ook!

Geplaatst

Ja lief he,als je dat zo ziet kan je ook wel nagaan dat ze elkaar na de geboorte missen,ze hebben zolang zo dicht bij elkaar gelegen!!

Vandaag 24 weken alweer!!!!

Ik begon gister weer te twijfelen over 1 naam......word er gek van als mn man het zegt vind ik de naam zo schattig,dus voor nou weer ff overtuigd!!!!:icon_geek:

Groetjes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden