Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier ook nog niets hoor!

Wel heb ik sinds 2 dagen ongelooflijk veel pijn in mijn bekken en heupen en alle botten die daar tussen zitten. Ik kan me 's nachts amper omdraaien.

Nog echt de laatste loodjes!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ow dat van dat omdraaien komt bekend voor!!! Werkelijk alles komt dan in opstand.

Maar inderdaad dat zijn niet meer dan de laatste loodjes.

Hobbesje, die harde buiken enzo geven inderdaad wel iets aan. Nu hopen dat het vanzelf gaat doorzetten nietwaar?!

Hier vanavond ineens weer voorweeën. Begon met om de 10 minuten, maar het zakte weer af. Dus helaas weer een vals alarm.

Wat mij betreft is het mooi geweest, maar goed het einde is in zicht.

Geplaatst

Hey meiden,

Nieuwe dag, nieuwe kansen :-)

Hoe gaat het met jullie?

Hier de hele nacht onrust en erg veel buikkrampen/harde buiken/weeën/ of wat het dan ook was.

We hebben gisterenmiddag met de auto een noodstop op de A9 moeten maken omdat er vlak voor ons een ongeval gebeurde.

Ik kreeg daardoor de gordel vrij strak in mijn buik, en eigenlijk denk ik nu dat het daar allemaal van komt.

Wil het nog even de ochtend afwachten maar anders misschien toch maar even bellen????

Wat vinden jullie?

XXX

Geplaatst

Hey hey,

Niet stiekem aan het bevallen hoor!!!

De pijn is veel minder, het voelt allemaal wel heel erg beurs, maar dat is niet zo gek.

Vanmiddag lekker 3 uurtjes geslapen, en dan voel je je toch wel beter.

Hoe gaat het met jullie?

Ook nog niemand stiekem aan het bevallen? Of voortekenen???

Geplaatst

Diana: fijn dat je je weer wat beter voelt!

Hier alles prima, alleen jammer dat Kian doorheeft dat ik verlof heb en dus voor dag en dauw wakker wordt (strak 10 voor 6: veeeeeel te vroeg voor mij).

Dit keer heb ik echt wel last van harde buiken/voorweeen - niet veel, maar ze zijn er wel en er zitten ook flink stevige tussen. Die heb ik de vorige keer niet zo gehad. Benieuwd of onze krummel daar ook wat mee indaalt. Dat hoor ik morgen hopenlijk.

Geplaatst

oei, 10 voor 6 is zeker geen leuke tijd!

Jamillah is een echte langslaper, en als ze 8 uur wakker word is dat eigenlijk nog vroeg.

Meestal houdt ze het wel tot een uur of half 9 a 9 vol, heerlijk!

Vandaag een rustig dagje hier in huis.

We gaan zo naar de drukker voor ons kaartje, en vanmiddag even naar de knaagdierenopvang met jamillah.

Hubbie moet 17.00 beginnen met werken, dus dan lekker met de kleine meid eten, douchen en naar bed.

Moet dus een heerlijk dagje gaan worden.

Heeft iemand nog wat van Britt gehoord? Ik zal zo eens op haar hyves kijken.

En van Inge en Diane??? Ben zo benieuwd hoe het iedereen vergaat.

Geplaatst

Meiden,

Ik lees op de hyves van Britt, dat ze inmiddels bevallen is van een dochter.

Kan helaas niet vinden wanneer dat is gebeurd. De krabbel was van gisteren, dus dat is waarschijnlijk de grote dag geweest.

Zoals ik het las ligt zij nog steeds in het ziekenhuis.

Britt, bij deze, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!!

Geplaatst
Jullie gaan toch niet allemaal stiekem voor mij he? HAhahahahahahahahahahaha!

Daar begint het wel op te lijken he?! :-)

Is er bij jou nog niks te merken???

Geplaatst

Britt, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

Hier nog alles rustig. Vrijdag dan de uitgerekende datum maar volgens mij zit ons kleine wurm nog lekker.

Gisteravond na de pilates ging de baby nog even 4 uur door met sporten. Zo intensief dat ik niet kon slapen en me ongerust ging maken. Zucht. Dus vannacht om 00.30u deed ik mijn pc aan om te zoeken wat dit nu kan zijn. Niks gevonden..... Daarna maar weer geprobeerd te gaan slapen. Dat lukte wel. Nu is alles weer redelijk rustig.

Mijn vriend vindt dat de baby nu wel mag komen. Hij brandt van nieuwsgierigheid ;-)

Geplaatst

Britt, van harte proficiat met je dochter! Ik hoop dat het een beetje met je gaat en geniet er lekker van!

liefs

Geplaatst

Nog helemaal niets te merken! IK vind hem wel iets rustiger worden dus hij zal minder ruimte krijgen of hebben maar voor de rest geen voor-weeën of iets in die richting.

Misschien komt dat ook wel omdat hij nog niet is ingedaald. Ik ben zo nieuwsgierig!!!!

Geplaatst

Uitgerekend:

8 oktober Diane

11 oktober Faye

13 oktober Maaike74

18 oktober Inge

28 oktober Hobbesje

30 oktober Diana79 (20 okt geplande KS)

Geboren:

15 juni Phileine* dochter van Mia

15 augustus Ivy en Loïs, dochters van Men

21 september D_uuk, zoon van Zoë

24 september Elize, dochter van Face

? oktober ???, dochter van Britt

Eerstvolgende afspraak:

6 oktober Hobbesje (gyn controle)

7 oktober Hobbesje (voorlichtingsavond SKB)

19 oktober Diana79 (bellen tijdstip KS)

20 oktober Diana79 (geplande KS)

Naam/Plaats bevalling/soort voeding:

Hobbesje/Ziekenhuis (ivm vorige keer ks)/borstvoeding als het kindje minder dan 4 kg is

Diana79/Ziekenhuis (ks)/borstvoeding

Inge/ ziekenhuis/ flesvoeding

Geplaatst

Zo meiden,

Ik heb ons lijstje er maar weer eens bijgepakt!

Hoe gaat met de de dames?

Nog niemand aan het bevallen??? Of toch wel?

Hier simpelweg nog steeds aan het aftellen en last van de zware laatste loodjes.

Nog precies 2 weken te gaan en dan is onze meid er!!!!! WAUW!

Zoë, wat een schattige foto zeg!!!!

Geplaatst

Hier alles prima. Vanmorgen ben ik op controle geweest. Kleintje ligt zowaar ingedaald! Dat heb ik de vorige keer niet bereikt. Bloeddruk prima, ijzer was ook netjes (7.2). Nu over een week weer op controle (of eerder, maar dat denk ik zelf van niet).

Heb wel veel minder prettige harde buiken nu. Ook 's nachts, wordt er zelfs wakker van. Dus wie weet gaat het dit keer wel uit zichzelf beginnen (dat zou ik wel erg prettig vinden).

Diana: idd, over 2 weken kan je je meisje vasthouden! Fijn idee lijkt me.

Zoe: leuke foto. Hij ligt er heerlijk bij.

Geplaatst

Klinkt allemaal goed hobbesje!!!

Die harde buiken kunnen erg vervelend worden he?!

Ik hoop dat je toch je rust nog een beetje kunt pakken.

Hoe is het met de andere dames??? Diane, Inge, maaike en Faye?????????????

Hier de hele avond stekende pijn in mijn onderbuik, bij mijn litteken in de buurt, en ook wat pijn bij het plassen.

Zit nu maar even een paar koppen kamillethee weg te drinken en heb net paracetamol genomen.

Hopelijk zakt het allemaal weer af.

Geplaatst

Het wordt een beetje saai maar hier nog geen nieuws hahahahaha! Wel de laatste 24 uur ontzettend veel en lange harde buiken. Echt maatje kanonskogel! Niet dat het echt pijn doet, eerder een vreemd gevoel.

Is je pijn al weg Diana?

Goed Hobbesje dat het al ingedaald ligt! Je weet maar nooit of het spontaan komt!

Geplaatst

Britt van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Hier alles ook nog rustig helaas.

Gister nog naar de vk geweest alles was goed.

Wel heel veel last van harde buiken.

zo af en toe ook erg pijnlijk.

Je word wel steeds ongeduldige hebben jullie dat ook?

En iedereen die je zegt geniet er nog maar van samen.

Herkenbaar bij jullie?

Ik hoop dat je er hier snel wat gaan bevallen.

Succes ermee.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden