Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ha manuela,

je klinkt helemaal in de wolken. wat fijn dat t zo goed gaat!

geeft allemaal niks, als je weer een keer wel zin hebt stuur je ons een mooie foto!

lis

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

manuela, geen excuses hoor! Ik had je verhaal en foto's wel gezien, erg leuk allemaal en wat zijn je kids lief hoor!

cyn

Geplaatst

hey manuela,

maak je niet druk!!

we lezen wel bij op babyboom,hahahha

have fun met je kids...

groetjes rosalie

Geplaatst

Heb gepoogd alles terug te lezen maar dat kost echt te veel tijd meiden hahaha. Ik weet het eea over klaas kado's en verder niet eigenlijk....

Het is niet te doen als je een paar dagen niet op dit topicje kijkt, foei hahaha.

Heeft iedereen al S'klaas gevierd?

Wij doen er niet aan verder, volgend jaar wel natuurlijk.

Bo, waar heb je die bal gekocht van Lief?

Voor de motoriek hebben we die koektrommel van fisher price, ook erg leuk moet ik zeggen.

Verder vind ik dat kegelspel van bert en ernie erg leuk.

tada meiden xx

Geplaatst

KIjk beau...niet alleen voor roos moet je het erbij zetten maar voor sab ook....hahahahahahahah

Liefwinkel! De complete lief! collectie online en dan bij speelgoed en dan bij spelen...en dan kost ie 14,95.....hahahahah

sorry beau...ik heb even antwoord gegeven voor jou...hahahahah

Sab die koektrommel is leuk...ik heb net zoiets van chicco!

En het kegelspel kende ik niet ...maar vind het echt heel leuk......iets voor kerst!

Roos dit zijn ook leuke kadootjes voor milan!

Hier is sinterklaas al geweest......en nu op naar de kerstboom met kadootjes eronder...vind ik altijd zo gezellig!

Oh jullie moeten wel allemaal even op 6 dec hier komen kijken hoor!

Jheroen heeft wat leuks gedaan voor de kerst!

Geplaatst

hhaha, ik kom wel even kijken wat Hoentje heeft gedaan hoor Joos!!Je maakt me nieuwsgierig haha, nu moet ik wel.

Hey wat een leuke site is dat met al dat speelgoed, oh nee die had ik zelf gevonden die site hahahaha Verkiezing Speelgoed van het Jaar TOCH???? hahah, ik weet t niet meer...

Die bal van Lief kost me 19EUR via internet......verzendkosten blehhhh dat haat ik altijd zo he? Dat neemt de lol weg van het bestellen...

Ik wilde nog wat vertellen maar ben t kwijt.....later!!!!!!

weet t alweer> JOOS: gefeliciteerd met onze meisjes morgen!!!! wat gaat t snel he?

xxx

Geplaatst

ja morgen 8 maanden alweer...wat gaat het snel hè!...oh dat zei jij al...hahahahahah

ja ik vind hem ook duur die bal......ik ga eerst maar even kijken in de babywinkel hier.....kijken of ze ook zoiets hier hebben!

Leuke site sab...kende ik nog niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel plezier morgen met op werk!

Geplaatst

Geeft niks hoor Joos dat je antwoord voor me gaf.

Sorry Sab, lees het nu pas.

Ik heb hem gekregen.

Maar heb er laatst ook een voor iemand anders gekocht.

Ik dacht dat ik er 16,95 voor betaalde.

Ik wil er best een voor jullie halen hoor meiden en dat ik die dan meeneem naar de meeting?!

Wij hebben nu ook een LIEF winkel vlak bij ons in de buurt!

(JOEPIE!!!!!!!!)

Ik hoor het wel!

Geplaatst

kijk dat wist ik weer niet dat lief ook winkels heeft!

Ik dacht ze verkopen alleen via internet.

Geplaatst

Das superlief van je Bo, maar ik ga dat kegelsetje kopen van opa en oma voor carolijn en daar zit ook een balletje bij bedacht ik me ineens...dus dat proberen we eerst maar eens haha.

Ja geinige site he Joos, leuke dingen staan erop...

Geplaatst

nou sab..ik hoop dat je de kegelset nog kan vinden...hier is hij in heel soest uitverkocht!

Beau ik heb vandaag een gewonen bal gekocht en ze vind hem helemaal geweldig...met die kleine handjes pakt ze hem op en anne-meya is helemaal verdwenen...hahahahaha

En dat voor een bumba bal van 1,99...hahahahah

En ook ik dacht ik koop die kegelset daar zit ook een bal bij!

Maar je bent inderdaad weer heel lief hoor!

En beau ben je al een beetje gek van het hele sinterklaas gebeuren...hahaha...jij zit er middenin natuurlijk.

Al die kindjes die helemaal druk zijn....hahahaha...ik zie het al voor me!

Maar wel leuk denk ik!...of niet?

Geplaatst

wij hebben hem zaterdag al gehad...dus hier was het saai vanavond......ik had nog wel een kadootje voor jheroen en anne-meya gekocht...lief hè van mij....hahahahahah

Geplaatst

hahahahah....ja leuk een paar weekjes zo...gezellie!

Ja en dan jheroen hoor....zijn idee!!!!!!!!!

Geplaatst

hahahah.......en ik wel van kerst!

IK ga pitten meis!

Heb al 2 dagen niet geslapen met onze zure spuitpoep baby.

Spreek je gauw weer en trusten voor straks meis!

Geplaatst

Even snel een berichtje van mij! Wat ziet het forum er gezellig uit met al die kleurtjes! Gaaf hoor!!!!

Hier druk, druk, druk... Hard aan het werk om de hal, trap en overloop te verven. Ieder vrij uurtje steken we erin. Vorige week vrijdag en zaterdag tot laat in de avond aan de slag geweest. Moet ook wel, want de 18e wordt de vloerbedekking op de trap gelegd.

Marissa heeft drukke dagen achter de rug. Eerst vrijdag bij mijn ouders geslapen, zaterdagavond weer thuis. Zondag sinterklaas gevierd met beide families (oh, wat een drukte.) En ze is superverwend. Maandag en dinsdag was ze erg huilerig, at een stuk slechter. We denken dat er nu toch weer een tand onderweg is. Ze sliep ook erg onrustig. Nu gaat het gelukkig weer wat beter! Gisteren ben ik aan t werk geweest en was zij bij mijn schoonmoeder, ze vind het daar erg leuk, maar het is heel vermoeiend voor haar. Want oma doet natuurlijk de hele dag leuke dingen met haar! Haha, en dat moet natuurlijk ook he, opa's en oma's moeten ook echt genieten van hun kleinkind. Vannacht heeft ze weer heerlijk geslapen en vandaag hebben we een lekker rustig dagje.

Nou meiden, ik haal onze dame even weer uit bed want ze roept me: Ma-Ma (zo lief om dat te horen. Smelt... hihi)

Ze begint steeds meer te brabbelen.

Nou meiden, ik hoop snel weer wat tijd te hebben om weer wat bij te lezen en te schrijven. Ik denk aan jullie allemaal!!!!!!!!!

Geplaatst

Leuk een kegelsetje Sab!

Is dat die van sesamstraat of die van de hema; zijn beiden zo leuk!

Joos,leuk dat je ook een bal hebt gekocht! En voor heel wat minder geld hahaha.

Op school was sinterklaas helemaal geweldig!

Hij kwam gisteren op school en de kinderen waren maandag en dinsdag erg rustig en hartstikke lief! Het wisselt wel eens per jaar. Normaal zijn ze idd vaak druk maar nu niet.

Vond ik wel lekker hahahaa. Gisteren met de meiden nog ff naar school geweest, helemaal geweldig!

Hoe is het met iedereen?

Ik vind deze layout echt onwijs leuk!!!

Geplaatst

Wat leukkkk!!!!!!!!! Echt een kerstsfeertje, super!

Even snel een ego-berichtje van mij..

Heb het megadruk met werken.. en Len is ziek, snotverkouden, koorts, kort van adem, hoesten enz. enz. Dus morgen even langs de huisarts, anders zitten we er het weekend mee ben ik bang.

Fijn weekend allemaal!!!

Geplaatst

he meiden,

ik ben even helemaal weg geweest, aangezien ik voor mezelf een troost kado had gekocht (omdat ik ziek was in mijn weekje vrij, grrr) namelijk: het laatste harry potter boek. hehe en nu is het uit! snif, jammer, ik vond dit boek heel mooi, veel mooier dan de vorige! maar t is wel een pageturner hoor! heerlijk...

bianca, marissa ook weer een tandje. is het boven of onder? en wat lief dat ze mama zegt als ze uit bed wil! ebbe zet dan een flinke keel op, haha.

len ziek, oh arme jongen! en arme mama, ik hoop dat t snel weer beter gaat.

joos. mooi hoor de site, lekker kerstgevoel krijg ik ervan, gezellig!

zei jij nou iets over zure poep? ebbe heeft ook ineens ontzettend rode billen, nog nooit gehad. zeiden ze op t kdv ook dat t zure poep was. nou ja, wa's dat nou weer?

iedereen leuke sint gehad? wij gaan zaterdag pas vieren, dus ik ben de komende dagen nog even druk!

ik moet nog een hele surprise maken en kadootjes kopen...pffffff.

liefs,

lis

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden