Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hahahaha Brenda, misschien kan ik er een behangetje van laten drukken??

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Beau, wat een leuke plaatjes heb jij toch elke keer haha, wil ik ook!!!!!!!!!

Meiden, ik heb jullie een mailtje gestuurd, ivm jullie pb!

Ik heb zo een 2de sollie gesprek ergens dus moet me bijna gaan aankleden.

Ben er later op de dag weer.

Niet te veel kleppen hoor, ik kan t niet meer bijhouden!!!!

Geplaatst

Dag lieve dames,

Gisteren was ik hier ook al fftjes maar helaas van korte duur. Nu lukt het hopelijk iets langer, de kids liggen nog even op bed (zijn wel wakker maar het is nog gezelli boven...).

We zitten midden in de verbouwing, alhoewel het lang niet zo vlot verloopt als we hadden gehoopt. De keuken is nog steeds niet af maar wel helemaal te gebruiken. We zitten nog op een nieuw stuk werkblad te wachten, dan kan alles worden afgemaakt.

Sinds gisteren zijn ze begonnen met de fundering voor de uitbouw. We hadden eigenlijk gehoopt dat voor de kerst de vloer al zou liggen maar dat gaat niet meer lukken. Het leveren van de materialen duurde lang en nu blijken ze geen beton meer te leveren omdat het vriest... hebben wij weer!

Gelukkig hebben we wel een kerstboom kunnen zetten, anders heb je helemaal geen kerstgevoel. We moesten er wel een muurtje voor slopen maar ik heb nu zo'n grote boom, echt super!!

Met de kids gaat het goed. Kim is fftjes ziek geweest (verkouden, hoesten, tanden) en wilde bijna niets drinken. Nog steeds willen ze allebei geen opvolgmelk meer dus dan geven we ze maar twee keer daags pap met opvolgmelk, dat gaat er wel in. Ze hebben inmiddels alletwee vier tanden en verder zijn het nog steeds luie meiden.... zitten doen ze sporadisch, op de buik liggen vinden ze niet leuk, en kruipen? Waarom zou je dat doen als je broer je alles komt brengen? Ach, het zal allemaal wel goed komen zo, en eigenlijk is het ook wel ff makkelijk, het huis is een rommel en als je dan twee rondkruipende dreumessen hebt, dan ......

Oeps, ik zie dat het alweer half vier is! Ik ga nog ff rondneuzen hier en dan ben ik weer pleitos!! Rond vieren is het hier alweer etenstijd!!

Geplaatst

ow Vonnie, ik heb wel met je te doen, verbouwen in deze tijd van het jaar, koud.. kerst..

Jullie hebben al heel wat tegenslagen gehad..

Fijn dat je meiden het goed doen!

Succes ermee!!!!

Geplaatst

oooh Vonnie, wat erg van je blad..ik weet er nl alles van, 3 x geweest en 3 x fout geleverd..echt balen.

grappig hoor, die luierds van je!

Sab,\ hoe is je gesprek gegaan?

Hier erg druk ik ben nu de 4de dag aan t werk, nog morgen en dan weer 4 dagen vrij hehehehvanavond een vergadering gehad en morgenavond weer presentaties.

Lieve is weer eens erg verkouden, hees en koortsig, lekker net met een zetpil in bedje gelegd.

Hoe is het verder allemaal?

xxxcyn

Geplaatst

Lief van jullie dat jullie zo meeleven....op zich is het wel lastig zo'n verbouwing maar we gaan er maar vanuit dat het straks allemaal beter is! Van de zomer hebben we een heerlijk grote huiskamer, een nieuwe keuken en een grote slaapkamer voor de meiden....

Nu ga ik ff wat doen, het is woensdagmiddag, baddag voor de kids dus ik ben het komende uur lekker met alle drie aan het badderen, althans, zij badderen en ik houd supervisie....

Geplaatst

Ja hoor, ook wij zitten weer in een sprongetje..... nr. 9. Ik kreeg net het mailtje haha.

Had er niet meer aan gedacht, maar toen ik het zag dacht ik, oooo dat verklaart een hoop haha.

Meneer is al de hele week "vervelend".. ik-doe-lekker-wat-ik-wil-en-als-het-niet-mag-ga-ik-huilen/schreeuwen/krijsen....

En slapen smiddags hoeft dan ook niet..

Maar verder is hier alles goed.

Ik dacht gisteren nog, hé, hij kan opeens weer meer woordjes.. natuurlijk ook door het sprongetje.

Hij brabbelt me wat af, geen touw aan vast te knopen, maar zo leuk en gezellig!

Hoe gaat het met Ebbe en Lieve?

Mocht ik niet meer hier zijn (wat waarschijnlijk wél het geval is)

Iedereen hele fijne feestdagen!!!

Geplaatst

En vonnie heb je het droog gehouden...hahahahah

Amanda, fijn hè die sprongen......maar dat kletsen lijkt me ook heerlijk!

En jij niet meer hier voor de feestdagen...hahahahahahahahah

Nou als het toch zo is...fijne dagen hoor meis!

Geplaatst

Hallo allemaal

Ik zag in het andere topic dat het lukt om in te logen op de labtop van mijn zwager.

Ik zit nu in een vakantie huisje met mijn schoonfamilie,lekker de hele week weg.Eergisteren is jammer genoeg Kiki een beetje ziek geworden,en heeft ze nu ook wel last van haar doorkomende tandjes,het boven lipje is gewoon een beetje dik,zo zielig en nu is ze er ook nog ziekjes bij,snotteren en hoesten en heel hangerig,gisteren heb ik even druppels en zetpillen gekocht en ik moet zeggen dat ze vandaag nog niet de oude is maar het gaat een stuk beter.Normaal lacht ze de hele dag maar gisteren echt niet,vandaag heeft ze al weer wat vaker gelachen,hopelijk gaat het morgen weer wat beter.

Nu ik dus deze pc (af en toe ) tot mijn beschikking heb zal ik af en toe even hier een kijkje komen nemen.

Maar voor nu wens ik jullie een hele mooie,vredige en vooral vrolijke kerst toe.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl veel liefs Manuela

Geplaatst

oh oh manuela,

jij bent echt verslaafd hahahaha

ik hoop dat het snel beter gaat met kiki want zo heeft ze er ook weinig aan.

met de tweeling alles goed???

liefs brenda.

Geplaatst

hahahahaah...je bent lief manuela...en heel erg verslaafd......hahahahha

Veel plezier daar en geniet er maar lekker van!

En geef kiki maar een dikke knuffel dan is ze morgen weer beter...(hoop ik voor haar)

Liefs!

Geplaatst

Pfffffff, wat weer veel geschreven zeg, maar de boventoon is hetzelfde, druk met onze schatjes en ze ontwikkelen zich razend snel!!!!!!!!!!

Korte update van ons:

Gaat eigenlijk goed, op snotneuzen en ontstoken ogen na dan. Met mijn eigen zaak is het even rustig. Na de kerst wel weer verder hoor. Heb het even van me af kunnen zetten.

Ik wens iedereen ook een ontzettend mooi kerstfeest en een super uiteinde.

Laat 2008 een mooi jaar worden voor alle mama's en kindjes en voor de dames die in de behandelingen zitten; dit wordt ook jullie jaar hoor!!!!!!!!!!!!

Dikke knuffel van Laura

Geplaatst

vonnie, haha luie meiden, t zijn vaker de jongetjes, maar de meiden mogen het ook hoor! ze moeten snel genoeg groot worden...

ik heb zo'n hekel aan verbouwen en dat soort dingen; ik vind het heel knap van jullie! ik hoop dat t in t nieuwe jaar wat sneller gaat...gelukkig wel een kerstboom!

laura, fijn dat je even rust hebt. even bijkomen hoor, het was ook wel een bewogen jaar!

hier ook ontwikkeling: ebbe gaat van zit naar buiklig en weer terug. knap he... t ziet er zo grappig uit! we hebben meteen zn bed helemaal laag gezet, want als hij kan gaan zitten vanuit lig is t niet meer zo ver naar over de rand heen leunen...

kruipen zit er nog niet zo in, maar sinds kort is het wel tijgeren geblazen. wij moeten dus een vrije dag gaan besteden aan t huis wat veiliger maken...

meiden, allemaal fijne dagen!

lis

Geplaatst

Hey, ebbe aan het tijgeren haha.

Prachtig zeg! Maar kruipen zal ie niet snel meer doen dan denk ik hoor.

Iris kruipt heel netjes met het kontje omhoog, maar Thomas tijgert ook al even de kamer door. Heeft nu al geen zin om zijn billen en voeten op te tillen haha.

Geplaatst

ja zie je wel, luie mannen... ik denk ook niet dat t er nog van gaat komen. hij vindt het wel best zo. rollen en tijgeren is genoeg en als je dan ook nog kan gaan zitten is het helemaal fantastisch...

hier een kerstochtend met een piepende ebbe, arg, ik baal ervan, hij is weer erg benauwd. veel puffen en niet te veel vet kersteten (grapje)

allemaal veel plezier vandaag en morgen,

lis

Geplaatst

milan heeft een neiuwe fase!!

hij wil niet meer slapen!!

en rolt zich steeds om in zijn bedje!!

mama word er nerveus van!!

hahahhaha

Geplaatst

inderdaad luie ventjes hoor, Lieve staat ook model voor hoe het moet, knietjes en handjes maar Faas trekt zich wat vooruit maar gaat huilen als hij je ziet en dan moet mama hem dus oppakken..

Roos, die fase is hier ook hoor..................Faas huilt echt als hij naar bed gaat, in bed ligt enz... en Lieve turnt haar bed door..

cyn

Geplaatst

wat een drama zeg!!

en nou is zijn philips magic light ook nog kapot!!

daar heeft tie in geplast

ja met een boogje zo zijn projector in,hahahaha

Geplaatst

Hallo Allemaal

Met Kiki gaat het wat beter,ze was echt heel erg ziek,zo ziek heb ik haar (gelukkig) nog nooit gezien,maar nu zit er weer wat meer fut in en is ze ook al weer vrolijk.

We zijn vanmorgen wel even met Sem en Sophie naar de huisartsenpost geweest,de twins zijn ook heel erg verkouden maar er is nog geen reden voor paniek of zo,we moeten ze wel in de gaten houden.Ze hebben dit echt van Kiki gekregen.Sophie hoest echt heel lelijk !

Groetjes Manuela

Geplaatst

oooh Manuela, heel veel beterschap met je kindjes...die hoesten zijn echt pijnlijk.

Hier helaas niet veelbeter...Faas is snotverkouden en Lieve heeft door de tandjes en een restant waterpokken de hele bips openliggen echt ontstoken, we gaan morgen maar weer naar de HA(ook al de ha post gebeld.....)

Met het drankje van de dokter zijn we gestopt want daar was ze toch zooo suf van.

Maar nu gaat het weer over ons..

Dus Manuela en kids beterschappppppppppppppppppp en een knuffel

cynthia

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden