Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

welterusten en een fijn uiteinde

xxx steph

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

voor iedereen alvast

a happy new year!!!!!!!

steph

Geplaatst

effe een vraagje wanneer zijn jullie begonnen met bijvoeden

en zo ja wat hebben jullie dan gegeven???????

steph

Geplaatst

Ben ik toch nog even.

Dacht dat Robbert thuis kwam, maar drinkt er nog een paar extra denk ik...

Bijvoeding mag vanaf 4-5maanden.

Pap van rijstebloem kan je mee beginnen, in opklimmende hoeveelheden.

Verder fruit: appel - peer - banaan - perzik etc (wacht even met citrus en kiwi / aardbei)

Groenten: bloemkool - broccoli - wortel etc

Aardappel en witte rijst

Geplaatst

haha, laura begint weer van voren af aan!

leuk steph, bijvoeding. bij ons ook pas vanaf 6 maanden, ik vond het wel jammer, maar ook wel relaxed, gewoon zo'n fles.

spannend lau, weer naar aruba, maar wel ontzettend leuk. jee, dapper hoor zo met zn vieren, maar het gaat vast goed.(dat huren van die players vind ik een goed idee)

sab: blij dat je er weer bent. gezellig!

wij gaan vanavond lekker smullen bij vrienden en er komen nog wat andere mensen, totaal met zn negenen en ebbe is nog steeds bij oma en opa. ik mis m wel hoor, poe wat raar zonder hem. heerlijk om te kunnen doen wat je wilt, maar toch...

ik ga zo nog even de stad in om wat shirtjes voor bij al m n nieuwe kleren te kopen en dan hoef ik verder eigenlijk niks meer voor vanavond. misschien even wat grijze haren wegwerken haha. maar ik kan dus forummen wat ik wil en vanmorgen zomaar blijven liggen met een boek etc. en morgen lekker ebbe helemaal plat knuffelen!

lis

Geplaatst

Haha, die Lis. Grijze haren wegwerken.

Ik moet zeggen dat er bij mij ook best een aantal in aantocht zijn......... boehoe, een jonge moeder met grijs haar haha.

Heerlijk toch even zonder je lieve manneke aan je benen trekkend om aandacht?

Shop ze nog even en heel veel plezier vanavond.

Morgen weer knuffen met je lievie.

Groetjes Laura

Geplaatst

Meiden allemaal veel plezier vanavond!!!!!!!!!

Geniet er van en tot volgend jaar hahahaha.

Klinkt wel heeeel ver weg!

Geplaatst

En meiden hoe hebben jullie het gehad gisteren?

Hier was het erg leuk!

Eerst kolonisten van katan gedaan en toen monopoly.

Er kwamen vrienden van ons.

Dus we hebben lekker de hele avond spelletjes gedaan.

Dochterlief werd precies om 12 uur wakker!!!!!!!!!

En voordat het vuurwerk kwam, wat een timing he?

Dus die is lekker met ons vuurwerk wezen kijken (binnen) en andere dochter bleef lekker slapen. Toch wel bijzonder hoor zo'n 1e oud en nieuw.

Wat gaan jullie doen vandaag??

Geplaatst

hallo allemaal, happy newyear!!

We hebben bij vrienden gevierd waar ook weer andere vrienden waren , 5 kids in bedje daar en ze hebben gewoon van 8 uur doorgeslapen totdat we ze om 2 uur eruit hebben gehaald om naar huis te gaan!!!!!!!!!!!!!!!! en er was een boel vuurwerk!!!

het was heel erg gezellig en lekker gegeten met z'n allen.

En bij jullie allemaal , ook heerlijk genoten!?

cynthia

Geplaatst

Hier zou het tot 12 uur rustig zijn. Maar, rond een uur of half 4 kregen we al een telefoontje of we thuis waren. We stonden net in de supermarkt... dus dat kwam goed uit, want we kregen onverwachts eters. Eenmaal thuis ging weer de telefoon.... nog meer mensen die effe spontaan aan kwamen wapperen! Ik was blij dat ik mijn mannetje er nog van heb kunnen overtuigen dat we 10 oliebollen meer mee moesten nemen!

Gezellig met zn allen een bakkie uiensoep gedaan... en rond kwart over 9 was de hele bups weer weg. Lekker voor de tv gehangen en naar Veldhuis en Kempers gekeken totdat Jan Jaap Van der Wal begon. Na 12 uur kwamen er nog een paar buurtjes. Toen die weg waren wilden we zelf nog effe naar wat mensen toe, maar het was zo enorm mistig... we hebben ons er niet aan gewaagd.

Hihihi, vuurwerk kijken was hier ook meer: welke kleur krijgt de mist nu? Je zag echt geen hand voor ogen!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Hey meisjes!

Hier rutig gehad, lekker thuis voor de buis. En om kwart voor 1 werd Carolijn wakker van het vuurwerk en hebben we haar eruit gehaald en boven vanuit de slaapkamer op ons bed naat t vuurwerk van de buurtjes gekeken. Die kwamer express bij ons voor de deur staan met al het gewled en Carolijn vond t geweldig, zo ontzettend leuk om te zien dat ze het al snapt!

Vandaag een nieuwe traditie starten. Normaal gingen we naar mijn oma maar aangezien die is overleden in 2006 gaan we nu naar mijn ouders en daar lekker de laatste oliebolle n eten, een drankje doen om te toosten en daarna zuurkool eten, hmmmmm heerlijk. En dan morgen weer aan de bak...Oh ja en de nieuwe auto ophalen morgen jippie!!! Eindelijk geen gekloot meer met de kinderwagen hihaaaaaa!

Wat gaan jullie doen?

Kus Sab xx

Geplaatst

Ik ga zo eerst effe lekker met de hondjes het bos in. Die hebben zich gisteren kranig gedragen. Zelfs ons Spaanse ex-straathondje, die het dit jaar voor het eerst bij ons meemaakte deed het super!

Na 4-en gaan we nog effe bij vrienden een glaassie doen... En... er komt nog een oud buurman langs. En ach.. je weet het bij ons nooit... Kwestie van zoete inval hier.. dus er kunnen nog van allerlei andere dingen gebeuren!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Even snl, want ik moet gaan werken.. (vandaag niet zo erg, want we gaan uit eten met de bups hihi)

Iedereen een gelukkig, gezond, liefdevol en vooral vruchtbaar nieuw jaar!!!

Wij hebben lekker met zijn tweetjes gegourmet, tv gekeken, en na 12ven op tijd naar bed haha Len heeft heerlijk geslapen, er waren mega harde knallen, en ook lang, tot 2 uur ofzo.. maar hij sliep lekker door!

Geplaatst

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hebben een rustige avond bij mijn zus gehad. Moeder was daar ook.

Kindjes lagen om 8uur in bed, tot 2uur, net als die van Cynth. Wel even gekeken tijdens vuurwerk, maar zat weinig beweging in.

In de dikke mist naar huis gereden, poeh niet mis zeg! Maar alles goed gegaan.

Vanmiddag naar fam. van Robbert in net Westland (uur rijden; gelukkig is mist weg).

Daar vieren ze altijd het nieuwe jaar met z'n allen.

Fijne dag iedereen!

Groetjes Laura

Geplaatst

Hallo Meiden,

Ook van mijn kant de allerbeste wensen voor 2008.

Hopend dat dit jaar ons brengt wat we zo graag willen.

Maak er wat moois van en hou ook dit jaar de moed erin!!!

Liefs Liesbeth

Geplaatst

Jullie ook allemaal gelukkig nieuwjaar!

Hier hebben we lekker zitten snotteren met zijn alle...alleen mijn broer was niet ziek...hahahahah

Verder wel gezellig gehad...veel paracetamols gegeten...hahahah

Anne-meya heb ik toch maar wakker gemaakt......ze vond het helemaal geweldig en heeft vanmorgen ook lekker tot half negen geslapen!

Vandaag....Ja wat denken jullie...deze dame gooit altijd op 1 jan de kerstboom en kerstspullen de deur uit.!

Dus we hebben grote schoonmaak gehad vanmorgen...heerlijk we kunnen weer dansen in de kamer...hahahaha

Ja alles is weer schoon en nu maar lekker vandaag nog een beetje uitzieken en dan wat sab al zegt...morgen weer aan de bak!

Sab veel plezier morgen met de auto ophalen...heerlijk niet meer klooien met de kinderwagen....vind ik hier ook!

Geplaatst

hahaha Joos, bij jullie een schaal paracetamols op tafel ipv oliebollen hahaha.

De grote schoonmaak al gehouden, zo zo, jullie zijn het nieuwe jaar vlijtig begonnen!!

Ik zou het ook wel willen opruimen, maar dan krijg ik ruzie met hubbie... :tongue2:

Geplaatst

allemaal een heel gelukkig nieuwjaar en dat alle wensen maar uit mogen komen !!!!

nou hier is de boel ook alweer opgeruimd hoor,

heerlijk, ik vind al die kerstversiering prachtig hoor maar na 1 dag ben ik het alweer zat hahahhahahah.

op naar de zomer!!!!!!

liefs brenda.

Geplaatst

heerlijk zo'n schoon huis hoor, heb ik vandaag gedaan, alles weg, alles schoon gemaakt..jippie word ik wel blij van.

cyn

Geplaatst

o heerlijk, ik ben jaloers..

Ik heb de stoute schoenen aan getrokken, en lekker alles opegruimd. Alleen de boom, die krijg ik echt niet naar buiten, is me veel te zwaar...

er staat hier dus een kale boom (ja letterlijk, veel naalden heeft ie niet meer) in de kamer hahahaha.

Kijken of hubbie vanavond zin heeft, anders staat ie tot vrijdag nog.. :oeps:

Kan ik dan lekker alles schoonmaken.

Over een uurtje moet ik gaan werken..

Len is vanmorgen al gehaald door opa en oma, dus ik heb lekker gebadderd en alles op mijn gemak kunnen opruimen. Is ook wel eens lekker..

Geplaatst

happy new year voor iedereen

en dat alle wensen maar snel uit

mogen gaan komen

heerlijk he die boom de deur weer uit

is nu weer lekker opgeruimd en schoon

steph

Geplaatst

Hahahah, dat is het grote voordeel van geen boom zetten... hoef je hem ook niet op te ruimen! Maar ben vandaag ook al aan het ruimen geweest... Al die kerstkaarten weer weg doen... Hoop achterstallige post verwerkt... W.c. en Badkamer glimmen weer... Kleding ligt weer gestreken in de kast....

Ga nu nog effe lekker met de hondebeesies naar het bos.

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Hoi hoi meiden!

Leuk dat jullie allemaal zo hebben genoten.

Die Joos hele familie ziek, behalve broer! Hoe is het nu met je?

Sab; hoe bevalt je auto??!! Heb je hem al opgehaald?!?

En wij gaan straks als de meiden in bed liggen ook mooi de boel opruimen hier.

Kerstspullen eruit. Ruimt dan weer lekker op!

Vandaag lekker rustig aan gedaan.

Gisteren met vrienden geborreld (meiden gingen logeren) dus we hebben vandaag een rustig dagje.

Morgen gaan we met de meiden voor het eerst zwemmen, ben benieuwd!!

En 's ochtends lekker shoppen met mijn vriendin dus heerlijke dagen zo!!!

Tot later!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden