Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jaja, het is weer begonnen...

klinkt allemaal goed dames, leuke dagen gehad! alleen joos; dat bruist ook he, paracetamol... jammer hoor!

sab, wat heerlijk; een auto waar de kinderwagen zo inpast? wil ik ook!!!

wij zijn lekker bij vrienden wezen eten (mjam) met sjoelcompetitie erbij... op t dak vuurwerk geknald en nog even doorgegaan. lekker laat gemaakt, want we konden uitslapen!

en daarna ebbe opgehaald, oooooooooh wat was ik blij mn mannetje weer te zien!

hij h eeft zich schandalig lief gedragen, elke nacht doorgeslapen!

En je raadt t al: vannacht om 4 uur brullen natuurlijk...

ik ben nu alweer helemaal moe... maar ach, t is alweer bijna weekend.

ebbe is vandaag naar de ka geweest. hoort zeker in een ander topic thuis? nou ja, hij heeft weer een ander pufje gekregen (derde) en een drankje tegen het spugen (tweede) en wat hij had heeft wel een naam, met happy ervoor, omdat hij er evengeod happy bij is, haha. maar wel naar hoor, ik hoop dat t zo over gaat. oh ja, ook nog neusdruppels, poe, t is hier net een ziekenhuis. maar zoals gezegd: hij heeft er zelf niet heel veel last van. ik vind m wel veranderd zo die paar dagen, zal binnenkort een foto maken.

Groetjes,

Lis

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fijn Lis dat jullie het zo leuk hebben gehad.

Wat vervelend van Ebbe.

Hoe is het met zijn teen trouwens?

Hopenlijk slaat hetgeen hij heeft gekregen goed aan, Lis.

En gelukkig heeft hij er zelf niet heel erg veel last van.

Leuk weer een foto erop zetten, ben weer benieuwd naar je mannetje!

Geplaatst

Het voordeel van geen versiering ophangen is ook niets hoeven opruimen........

Beau, heerlijk dagje gehad zonder je troetels?

Joos, hoest in de ziekenboeg?

Sab, rijdt je auto lekker?

Lis, je lievie weer lekker thuis (nou ja lekker; uitslapen is toch best luxe tegenwoordig haha).

Hier alles hetzelfde. Iris is nog steeds niet in haar hummetje en Thomas blijft lachen.

Tegenwoordig worden ze pas om 9uur wakker, dus heerlijk relaxen 's morgens (Robbert is al 1,5 week vrij, dus super!).

Groetjes

Geplaatst

dat klinkt allemaal relaxed laura en BO..uitslapen allebei, lekker hoor..;-)

ik ga nu 5 dagen aaneen werken dus weinig tijd en met Faas as vrijdag ook lis naar de ka voor zijn balletje wat zoek is......beh

dus ieder huisje is weer fris..

cyn

Geplaatst

hallo,

Hoest in de ziekenboeg......nou als je me zou horen praten weet je genoeg....brrrr

Anne-meya nog steeds niet ziek...was wel wat onrustig een paar dagen...maar wat zagen we...ze krijgt 4 boventanden tegelijk....ziet er niet uit....hahahahah

En we waren zo trots vanmiddag op ons meisje...ze ging zelf zitten.

En we hadden ook nog een blunder hier...ik had de leuning van haar wipper niet vast gezet en toen ik thuis kwam vertelde jheroen dat ze met haar hoofd op de salontafel lag voorover....oh erg hè...hahahahahah...gelukkig heeft ze niks!

En oh ja...we hebben een deuk in onze 4 weken nieuwe auto.....in het dak!

Waarschijnlijk is het een vuurpijl die het gedaan heeft...zijn we weer lekker mee1

Morgen moet jheroen naar een schade bedrijf!

En ik heb nog iets...jullie moeten naar de mol gaan kijken morgen...edo doet mee...die dikke jongen....hij heeft samen met mijn zwager een poaar jaar geleden het leids cabaret festival gewonnen...is echt lachen die edo!

Uh had ik verder nog iets....ja ik ben 2 kilo aangekomen met de feestdagen...hahahahahahahhahahaha...laura sssssssttttttttttt!

Lis wat heerlijk dat je zo`n heerlijk oud en nieuw hebt gehad...en dan ook nog uitslapen....wow!

En wat sneu voor ebbe ...had ie geen last van het vuurwerk...ik moest wel puffen om half 1...kon het niet meer volhouden...en heb er nu nog last van...blijft altijd ff hangen die lucht...zal je mannetje ook wel last van hebben...en dan nu ook nog vochtig weer....is voor ons benauwde mensen niet best hoor lis.....geef hem maar een knuffel!

Beau morgen zwemmen met de meiden...wat leuk...wel even vertellen morgen!

En morgen lekker shoppen.....heerlijk hoor.....ga je ook wat voor jezelf kopen?

En is de kerst ook bij jullie nu uit huis...hahahahahahah

Hoe is het met onze milan?

Laura...iris nog steeds niet in haar hum....wat vervelend...maar uitslapen tot 9 uur...ik was al trots tot 7 uur...hahahahah

wat een luxe!

Sab hoe rijd je auto?????????

Amanda lekker dat je ff zonder je bengel kon badderen meis...heerlijk...en ik wil wel ff die boom voor je buiten zetten hoor...doe ik zo...heb ik hier ook gedaan!

En ja wat word je blij van een schoon huis hè meiden...ik wel hoor!

En hoe is het met de rest van de meiden....gaat het wel goed?

Zo ik ga ff verder lezen

daaaaaaaaaaaagggggggggg

Geplaatst

ha die joos, ik ben verslaafd aan wie is de mol, erg leuk en spannend..

Anne m krijgt net als faas de 4 boventanden ineens..lachen hoor, hier zijn ze al door, erg grappig om te zien!

Pure honig werkt goed voor je keeltje hoor! beterschap.

En voor Roos en Milan, dikke knuf, zielig hoor dat gepiep(weet er alles van..)

xxxcyn

Geplaatst

zielig hoor al die tandjes!!

maar straks een mooi gezicht toch?!

wat hebben jullie gedaan toen ze het benauwd hadden?

Geplaatst

faas werd beneveld eerst maar toen het een longontsteking bleek te zijn op de antibiotica en toen ging het na 2 dagen al een stuk beter!!!!!!!

Geplaatst

roos ik weet dat het eigenlijk niet mag maar een paar lepeltjes koffie (Zonder melk)helpen soms weleens als kinderen het heel benauwd hebben!

Ik doe het altijd wel...als ik het benauwd krijg gaat er eerst koffie in!

Op advies van de arts hoor....het is een oud paardemiddel paardenmiddel huh hoe was het ook alweer...ahahhaah

Mijn zus heeft het haar kindje ook wel eens gegeven en hielp meestal wel wat!

Geplaatst

google t maar eens, krijgen heel veel kindjes.

ik ga slapen met mannie hahahah tot snel weer,

cynthia

Geplaatst

heb het net gelezen

maar dat lijkt idd erg vele op wat milan heeft!!

wat een eikel die dokter!!

die zegt niks tegen mij

of ga ik nou weer te snel???

Geplaatst

ik zou als ik jou was eerst even kijken hoe milan het op de anti b doet.

gaat het niet wat beter over 2 dagen zou ik gewoon ff bellen en je vermoede uitspreken!

Ik ga nu ook slapen...trusten meis!

Geplaatst

Joos, een deuk in je mooie auto??!!!!!!!!!!!!!!!!!

Balen zeg. gaat dus weer geld kosten zeker.

Roos, vervelend dat je nu onzeker bent over Milan. Hopelijk is het geen RS en slaat de kuur snel aan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden