Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joos; wat @#@#@#@ van jullie auto!

4 tandjes tegelijk! Wat vervelend en wat een hoop!

Hier ook een wie is de mol fan hoor! En die jongen is inderdaad geweldig!

Ik vind Georgina Verbaan ook zo leuk, geweldig mens.

Misschien moeten we maar een wie is de mol topic aanleggen hahha net zoals we met babyboom hadden dan kunnen we elke keer aan elkaar kwijt wie jij denkt dat de mol is hahah.

Cyn; 5 dagen werken; druk meis!!!

Sab; hoe rijdt je auto? Bevalt hij goed?

Lau; wat heerlijk dat je schatjes zo uitslapen. Kun je het mijn meiden ook even leren hahaha. En wat lekker dat Robbert vrij is. Lekker zo samen!

Roos; even een :hug: voor jou en Milan. Hoop dat het wat beter met hem gaat zodat jij met een gerust hart lekker naar A'dam kan gaan genieten van je weekendje!

Hier heerlijk geshopt vanmorgen!!!!!!In een paar uur tijd lekker veel geld uitgegeven, ben ik erg goed in! Hahaha. Alleen shirts en blousen, moet nog wel wat kilo's kwijt en broeken kopen is een drama!!! Maar lekker geslaagd.

Straks zwemmen met mijn schatjes. Ben benieuwd. Jullie horen ervan!

Geplaatst

Tjonge Roos, vervelend!

En ja, wie is de mol is altijd leuk.

Zelf zit ik nu zondags ook altijd voor de tv. Boer zoekt vrouw vind ik toch ook altijd wel weer leuk. Leuk mens die Yvonne Jaspers!

Groetjessssss

Geplaatst

ow ja,

Roos, zowiezo moet je wrs. die antibioticakuur ook afmaken, anders kan het zijn dat zo'n antibioticakuur de volgende keer niet meer aanslaat. Maar... wrs. weet je dat zelf ook wel.

Groetjesssssssss

Geplaatst

ja Roos, antibiotica altijd afmaken!! ook als de klachten over zijn.

Wat is er veel gekletst.... kan het even niet bijbenen.

Allemaal lekker geshopt geloof ik, heerlijk.

En Joos, jullie auto schade... vreselijk balen zeg!!

Ben je all risk verzekerd?

Kan de garage niet "sjoemelen" met de rekening, zodat je eigen risico erin mee komt?

oo wat zeg ik nou? hihi ssst.

Beterschap voor alle zieke kindjes en mamma's!!!

Ik ga weer verder lezen..

Geplaatst

Foei Amanda, wat zeg je nu weer......

Maar zo gebeurt het volgens mij wel vaker hoor.

Heeft mijn vader ook een keer gedaan....

Maar 1100,- is niet mis zeg! Lekker begin van 2008!

Als we het toch even over tv-programma's hebben; ik horde net dat er weer een aflevering komt van "over mijn lijk". Zeer aangrijpend, maar verslavend om te weten hoe het met die mensen vergaat. Zeker bij het voorstukje over een vrouw van 34, die haar zoon van 5 moest vertellen dat hij zonder haar zal moeten opgroeien.

Kon meteen al huilen, laat staan als de uitzendingen komen........

Zondag om 21.30 geloof ik op Ned 1,2 of 3.

Verder prima hier. Iris was vandaag eigenlijk weer "normaal". Niet zo pieperig en aanhankelijk. Deze fase is hopelijk voorbij.

Zal op Januari een verse foto neerzetten.

Cynth, hoe is dag 1 van 5 geweest? Neemt de drukte al toe voor de zomervakantie? Of last minutes wintersport?

Roos, hoe is het met Milan?

Groetjes

Geplaatst

haha Lau, zo gaat het volgens mij heel vaak hoor in garages.

Fijn dat Iris weer een beetje opgeknapt is!

Zo'n programma als wat jij zegt, over mijn lijk, vind ik erg interresant. Ik krijg "regelmatig" te maken met overlijden binnen mijn werk, dus kijk zoiets graag. Maar een moeder die afscheid moet nemen van haar kind.. VRESELIJK.. dat kan ik echt niet meer kijken.. ow wat erg, zoiets zou niet moeten mogen...

Geplaatst

dag 1 overleefd...............

Hoe is het met iedereen..

1100 euro joos, dat is veeeeeeeeeeel

Trouwens er komt een documentaire van hollanddoc over de neo afdeling in groningen op tv vanavond heet als we t zouden weten op ned 2 om 22.40

Is pas bij pauw en witteman geweest die arts, heeeeel aangrijpend..

ik ga dus kijken en huilen zooooo

lfs cyn

Geplaatst

Hmmmmm, dat wordt dus switchen tussen Las Vegas en Ned 2....

Wel interessant hoor. Heb al eerder zoiets gezien.

Inderdaad hoog tranengehalte........

Goed dat je eerste dag erop zit.

Heb je het druk?

Geplaatst

Dat denk ik ook, maar ben altijd geneigd andersmans leed te kijken.......

Net of je dan nog extra wil weten hoe goed wij het eigenlijk hebben

Geplaatst

ja ik ook, heel erg ...ben altijd blij dat bv Lieve maar 5 dagen in de couv heeft gelegen, wat een ellende................

ga zoo naar bed, morgen met faas naar t AZM...

gr cyn

( psheb je gemaild maar heb je vrienden wel eff ein optie gezet, hoor t wel)

Geplaatst

Had je ook alweer terug gemaild, nog bedankt.

Welterusten en werk ze weer morgen.....

Ik ben vanaf 9 januari weer de klos na een maand geen werkverplichtingen....

Trusten!

PS succes morgen met Faasje smeerkaasje

Geplaatst

hallo meiden,

Cynt succes morgen met faasje..laat je ff weten hoe het gegaan is!

Beau ja morgen maar een wie is de mol topic aanmaken...doe jij dat?

Leuk hoor zwemmen met je meiden...wat een leuke badpakken hebben ze!

Lekker veeeellllll geld uit gegeven...hoe zei je dat ook alweer...lekker uit de zak laten hangen...hahahahahahaha

Meiden ik ga niet kijken hoor naar die trieste dingen...kan er niet tegen...droom ik weer 2 weken....nee sorry doe niet met jullie mee!

Laura wat fijn dat iris weer erdoor is....lekker!

En ja 1100 euro is veel.......maar we kunnen er niks mee met de garage...we moeten naar een garage van de verzekering.....en ja amanda gelukkig all-risk maar 150 eigen risico....gelukkig gaan we niet omhoog in de premie...rijden al heel lang schadevrij gelukkig!

Zo ik ga naar bed...mijn hoodf staat op springen...auw auw!

Geplaatst

Ach joos, nog steeds hoofdpijn?

Beterschap hoor.

Hopelijk knap je vannacht weer wat op

Welterusten

Geplaatst

Oeps, weer niet goed gelezen dus.

Ben een beetje in de war met al die rare dagen.

Morgen pas weer weekend.....

Geplaatst

roos wat klooooooottttteeeee..........zo zielig!

laura...ja mijn dak doet nog pijn.......brrrrrrr

Trusten lieve troelaaaaassssssss

Kus.

Geplaatst

Roos, ik ga ook nokken.

Krijg vierkante oogjes van de laptop hier.

Welterusten ook voor jou. Hopelijk kunnen jullie een beetje doorslapen en knapt Milan een beetje op.

Liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden