Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nou roos we zijn benieuwd hoor!

ik sliep gelukkig al om 22:40. ik kan daar ook niet tegen, maar ga toch kijken. vind het zo ontroerend en pijnlijk en moeilijk om te zien...

en met kerst heb ik een boek gekregen (de overgave van japin). nou, gruwelijk echt er gebeuren zulke gruwelijke dingen met mensen, kinderen en babies. af en toe wil ik het op de plank zetten, maar ik ben al op de helft en kan t toch niet wegleggen. maar ik merk wel dat ik er gewoon een beetje down van word. belachelijk ook eigenlijk. dat emotionele gaat zeker niet meer weg?

ik moest lachen om faasje smeerkaasje. die lau. ja, veel succes met m bij de ka. is het voor controle of heb ik iets anders gemist?

laat je t nog horen?

lis

Geplaatst

faasje smeerkaasje..omdat hij zo heeeeel graag eet, ik ben dus veroordeeld nu tot koekjes enz eten stiekem in de keuken, als hij iets ziet(en geloof me hij ziet wat eten is) gaat hij heel hard janken

Lis, we gaan naar de uroloog ivm niet ingedaalde balletje.....

cyn

Geplaatst

Cyn; je moest vandaag toch naar het zh? Veel succes!

Joos; hoe is het met je hoofdpijn? Hopenlijk gaat het beter.

Roos; veel plezier in A'dam!! Enne.. gedraag je he hahaha.

Lau; dus jij gaat volgende week weer beginnen. Heeft Robbert vandaag ook nog vrij?

Heb je nog gekeken naar Las Vegas?

Lis; lijkt me een indrukwekkend boek inderdaad!

Hier hebben we lekker lopen mollen gisteren, zal zo ff een topic openen Joos.

Ik heb dat programma op ned. 2 opgenomen.

Ben benieuwd, vind het ook altijd weer moeilijk om te kijken.

Geplaatst

Cynt, hier ook 2 vuilnisbakken hoor.

Zij eten altijd eerder dan wij, omdat ze anders de fles van 18.30 niet meer lusten en naar bed moeten daarna.

Ze eten dus rond 17uur samen 1 potje (meer krijg ik er niet in) en ieder een klein danoontje.

Gaan wij rond 18uur eten gisteren (Wereldgerecht Beef Shanghai jammie!!!!!!), komen ze allebei om je heen kruipen tegen de banken op en schooien die 2 zeg! Onze hond is er niets bij haha

Cynth, hoe laat moest je ook alweer vandaag?

Lis, ik lees alleen maar de Mijn Geheim tegenwoordig en heb nu een leuk boek liggen "Waarom had ik ook alweer een man nodig". Wordt ook depri van dat soort boeken. Op tv kijk ik echter wel vaker nare programma's. Kan ik misschien beter van me af zetten? De uitzending van gisteren over neonatalogie vond ik ook om te huilen weer...

Beau, 2e deel van Las Vegas was een oude, dus heb ook Ned 2 zitten kijken. Pittige beelden soms. Verder vond ik het een beetje langdradig.

Robbert is deels vrij vandaag. Vanmorgen rond 10uur weg gegaan en moet zo terug komen omdat we straks een verjaardag hebben. Zoontje van mijn vriendin wordt 1 vandaag, dus lekker in de taart slaan. Grappig detail is dat zij vorig jaar huilend op mijn bank vertelde dat ze zwanger was. De dag erna had ikmijn terugplaatsing.

Meiden, bijna weekend!!!!!!!!!!

Geplaatst

haha vuilnisbakken van Laura, nou hier eten ze pp een potje en toet na..krijsen anders, maar een koekje kan hier niet iongezien gegeten worden..

Nou we zijn terug uit t AZM, aardige arts..

Was wel erg snel binnen 6 weken een oproep voor operatie, hoe sneller hoe beter was zijn motto.

Hij krijgt eerst een echo volgende week en dan de operatie waar hij 1 nachtje voor moet blijven.

een paar opties, of het zit in de lies/buik, of het is niet ontwikkeld of is afgestorven.de eerste is de beste en anders kan het nl gevolgen hebben voor de vruchtbaarheid..

toch wel schrikken hoor!

beef shanghai is super lekker!!! Lau

ik ga de mol effe kijken op uitzending gemist..

cyn

Geplaatst

hè cynt.....we gaan voor optie 1 hoop ik voor faasje...wat vervelend nu weer...dat kind heeft wel genoeg gehad vind ik!

Knuffel voor faasje!

Beef shaghai is heerlijk.......hahahaha...heb ik al eens gejat van lau......en dat recept van beau is ook favo hier tegenwoordig;....de wraps bedoel ik!

Beau eten jou meiden alweer brood?

Anne-meya heeft gisteren voor het eerst weer brood gegeten en nog wel een hele boterham ook!

Ze eet op het moment erg goed moet ik zeggen...zeker na het advies van cynt met de jus....heerlijk vind ze het!

Wel heeft ze sinds een paar dagen dat ze steeds maar op schoot wil...en als je zelf al niet lekker bent is dat nog wel eens om moe van te worden...nou ja jullie snappen wel dat ik het niet vervelend bedoel hè...maar pffffff

Lis ik heb jou boek hier op de plankj staan maar vind de tijd nog ff niet om er aan te beginnen.....lijkt me een mooi boek!(extreem luid)

Saaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbb...hoe is de auto...volgens mij is sab alleen nog maar aan het rijden...hahahahahah

Roos hoe was het in amsterdam en hoe is het met jou scheetje?

Ik heb vanmiddag nieuwe schoentjes voor anne-meya gekocht...ze heeft al maatje 19 jeetje....en heb eindelijk de set van bert en ernie het kegelspel...en de nijntje fluitjes voor in bed kunnen vinden!

ff lekker eruit geweest alleen...heerlijk!

Zijn er verder nog leuke dingen om te kijken vanavond?

Geplaatst

Cynt, ik ga ook voor optie 1 hoor! Maar wel een naar gevoel dat je mannetje geopereerd moet worden........ 1 nachtje blijven is gelukkig vast te overzien, maar waarom kan het nou niet eens meezitten!

Wat eten je kinderen veeeeeel! Ik ben als blij als er zonder morren 1 potje voor samen in gaat.

Joos, Anne-Meya is dus net zo aan het worden als Iris de afgelopen weken was? Huilen, dreinen en bij je willen zitten. Als het zo is, ben je er hopelijk ook met een week of 3 vanaf....

Wat voor schoenen heb je gekocht? Wij van die slappe dingetjes voor kruipen en staan. Thomas ook maat 19 (bruine) en Iris maat 17 (knalrode).

Geplaatst

ik ben bij van haren geweest...50% korting

ik heb voor anne-meya bruin met roze ...hahahahah en bruine laarsjes..zo lief...is alleen voor in de wagen of op de fiets hoor...want deze hebben een stevige zool....verder heeft ze oxxi sloffen om op de stappen..nou ja stappen...hahahahah

3 WEKEN...whaaaaaaaaaaaaaa...help!!!!!!!!!!!!!!.......hahahahahahah...okee dan leg ik me er maar bij neer!

En laura...hier gaat er ook 1 potje in hoor en daarna nog een toetje...hahahahahah

Geplaatst

Ik was trouwens net op die kinderverjaardag.

Wij waren de eerste, en vervolgens kwamen er nog een stel vrienden van hen bij, die ik vaag ken.

De dame in kwestie wist niet van onze tweeling en vroeg direct; "o wat leuk, spontaan?"

"NEE!!"

Ze ging direct zitten en zei dat dat toch niet zo vaak voorkwam, dat een tweeling spontaan verwekt wordt...... Nou, in mijn omgeving al 2 recent meegemaakt.

GRRRRRRRRR!!!!

Geplaatst

tja, wat gaat hun dat aan he? nou ja ik moet toegeven dat ik het ook zou vragen hihi, maar vooral omdat ik t natuurlijk super vind, een ivf-tweeling!

cynthia, ik hoop dat t mee gaat vallen. ik denk dat t voor jullie zelf het moeilijkste is, een nachtje weg. ik hoop tenminste dat faasje lekker veel aandacht van de zustertjes krijgt, dat zit wel snor met die charmeur! maar lijkt me zo naar, sterkte hoor.

josé, leuk, dan heb je straks nog een heerlijk boek te lezen. ik begon er ook in toen ik er geen rust voor had en vond t niet zo leuk, kon er niet inkomen. maar later heb ik m verslonden!

ebbe eet ook niet altijd een heel potje hoor, en soms wil ie niks, vindt ie t vies. meneertje. vandaag heerlijke pasta voor m gekookt met champi's en kip en tomatenblokjes.... hmmm nou 4 hapjes dan... maar dan geef ik t morgen vrolijk weer.

toetje gaat er meestal wel in, maar meestal gewoon yoghurt met diksap.

roos ging je nou vanavond of gisteren?

ik moet ook weer ns de deur uit hoor!

groetjes!!!!

lis

Geplaatst

ik ben aan het bijlezen hoor meiden, maar ik heb mezelf streng toegesproken dat ik elke dag toch minstens even kijk hier want ik mis (JULLIE) teveel!!

nu even eten maken en misschien tot straks nogeffies hihi

Geplaatst

O Cynt, dat is even schrikken. Wisten jullie al dat hij geopereerd moest worden?

Len heeft ook lang een balletje "kwijt" gehad, toen de huisarts mompelde opereren, werd ik al lijkbleek.....

Gelukkig niet nodig geweest hier.

Denk idd dat het voor jullie moeilijker is dan voor Faas.

En ik hoop helemaal dat het in de lies/buik zit...

Geplaatst

nou ja operatie wist ik ook niet echt...maar de ka was er snel mee klaar, hoe langer wachten hoe slechter de conditie van het balletje als t er nog is. heel vaak is het gewoon verteerd(wist ik veel) doordat het gedraaid is om de as tijdens de geboorte ofzo iets..behbeh

Hubbie gaat lekker bij hem slapen dan hoor.lieve blijft bij mama

leuke opmerking Lau(not)...

Joos, wat zijn in godsnaam Nijntje fluitjes...

Ze eten sinds vandaag stukjes vlees goed los(zeg maar niet vermengd in een prutje) lekker stukje vlees, en dan groente en aardappel..Ze eten hier eigenlijk

alles....

Alleen van bloemkool krijgen ze buikpijn..........lees scheten...

cyn

Geplaatst

Jongens jongens wat ebeurt er toch veel hihi.

Joos, wat erg van jullie auto zeg!!!!Echt rot zo'n begin, gatver joh, gaat het alweer wat beter met jullie nu?

Lau, lullige K-visite, lekker laten gaan, domme mensen heb je overal.

Cynt, wat erg nou weer van Faasje, had er nog nooit van gehoord hoor, heeft dat verder nog gevolgen voor later of zo? Ofheb je dat al verteld, sorry dan...

Bo, was dit de eerste keer zwemmen? En hoe is het bevallen (schetige badpakjes btw)

Ik weet de rest even niet meer....

Roos, is in A'dam toch?

Lis: alles goed?

Corine: in the USA?

Amanda en Angela, hoe is het met jullie bengels?

Geplaatst

cynthia....nijntje badfluitjes.....hahahahahahahah...ik moet wel om jou lachen hoor!

Ik zal het proberen uit te leggen!

Het zijn vier nijntjes die je in bandjes kan hangen.....en als ze dan in bad liggen dan kunnen ze op de oortjes tikken en geven ze allemaal een ander fluitje...hahahahahha

Zo goed lieve cynt...hahahahah

Roos hoe is het met milan meis?

En hoe was het in amsterdam...je had wel langs kunenn komen hier...is maar 20 min rijden!

Sab hoe is het met jullie auto?

Geplaatst

TJonge, lijkt me wel wat dat je zo'n klein kereltje al weer naar het ziekenhuis moet brengen voor een operatie! Maar.. het is voor zijn eigen toekomst natuurlijk wel belangrijk. Hopelijk is het optie 1, en gaa

Geplaatst

nou amsterdam was super!!

met milan gaat het weer ietsje beter

hij begint nu pas een snot neusje te krijgen..

dus waarschijnlijk gaat het nu los komen..

en wat is er aan de hand cynt?

heeft hij last van zn balletje?

Geplaatst

Roos, lekker met zoutoplossing sprayen,dat is hier bijna een dagelijks ritueel, des te eerder is het los en is Milan er van af.

Geplaatst

Roos; je hebt het leuk gehad lees ik? Heb je alleens gestapt of ook geshopt?

Cyn; kan me voorstellen dat je schrikt. Maar gelukkig gebeurt het snel en kan het beter nu denk ik dan als ze veel ouder zijn, dan maken ze het veel bewuster mee. Maar als het om je eigen kind gaat is het toch even slikken!

Lis; ik doe ook yoghurt met diksap; vinden ze heerlijk!

Lau; lekker weer zo'n opmerking op een verjaardag.

Als ze nou volgende keer vragen of het spontaan is ,dan zeg je gewoon "mijn kinderen zijn heel erg spontaan hoor!" dan lul je er gewoon over heen en staan ze lekker met hun bek vol tanden!!!! Wordt zo moe van zulke mensen!!!!

Was het voor de rest wel gezellig?

Joos; hoe is de kegelset van sesamstraat? Is ie leuk??

Enne vanavond weer CSI en Sharkie! Veel plezier!!

Brood wordt hier trouwens weer gegeten.

Fijn dat Anne-Meya het ook weer eet.

Welk advies was dat met jus? Heb ik even gemist.

Sab; lekker dat je er weer bent! Gezellig!!! Leuke avatar trouwens!

En het was de 1e keer zwemmen inderdaad.

Nou hier zit de 1e werkdag er weer op.

Heerlijk gewerkt!

Meer niet te vertellen.

Tot later!

Geplaatst

beau ff snel want ja csi en shark komen zo...hahahahaha

Jus mag je 1 eetlepel door het eten doen.....dus dan smaakt het alweer wat beter!

En de kegelset is leuk.....ze vind vooral de poppetjes leuk.......die grote ogen...hahahaha

Maar je bent weer samen bezig en dat is toch het belangrijkste!

Maar de blokkendoos van cotoons blijft nog even favo hier!

Nu pas je eerste werkdag.....hahahahahahahah

knuffel!

Geplaatst

oja Bo, jij hebt natuurlijk lekker vrij gehad, heerlijk!!

Roos, wat ben je A'dam gaan doen? (heb ik even gemist..)

Wat heb ik een spierpijn... mijn schoonouders hebben een nieuw appartement gekregen, en Hans en ik hebben, ooit... maanden geleden, geroepen, als jullie de sleutel hebben dan gaan wij wel verven....

Ik ben gisteren al begonnen (Hans moest werken) en vandaag, na mijn vroege dienst weer.. au au.. ik wordt oud..

En we zijn nog lang niet klaar...

Donderdag moet Len nar het Cb.... zie er tegenop.. hij krijgt de 14 maanden spuitjes.. en daar kunnen ze behoorlijk ziek van worden, en aangezien Len meestal verhoging krijgt van de spuiten zie ik de bui al hangen..

Verder eet hij erg slecht warm eten.. pf vermoeiend hoor! Krijg er echt maar weinig in..

(ja slagroom dat wil hij wel...)

En slapen is ook weer drama de laatste dagen.. huilen als hij in bed wordt gelegd...

Dus druk hier in huis...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden