Ga naar inhoud

Kletstantes 5

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

we zijn er weer, het slapen van mij gaat nog steeds niet zo goed, ook omdat lieve om

6.30 wakker is en gaat staan in bed en gaat gillen...sprongetje ofzo hahahahhaha en mama hier gisteravond met een vriendin in de kroeg is geweest...erg gezellig!

Die zwemluiers van het kruidvat had ik op vakantie en vond ze erg fijn.

Hier ook (denk ik) een 1ste woordje , sinds gisteren als je dag zegt en zwaait zegt faas daa!!! goed he, heb het een paar x geprobeerd en telkens weer.

Gr cyn

• Reacties 622
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wow kanap hoor ebbe al lamp en faas ook al daa!

Dada en die zegt anne-meya ook maar of ze er echt wat mee wilt weet ik nog niet zeker...hahahahaha

hier ook een kl ..te nacht...echt het begon al om 1 uur en ging door tot vanmorgen half 7 en toen ben ik er maar uit gegaan...volgens mij hebben die kinderen vanons ergen een mobile telefoon liggen er bellen ze mekaar op snachts...hahahahahah

Nu ligt ze heerlijk te slapen...hahahahaha

Geplaatst

Leuk Cyn!!!!Woordje zeggen en zwaaien!

Jeetje Joos wat een nacht heb je er opzitten zeg!!!

Als Anne-Meya toch slaapt, ga zelf ook nog even een uurtje liggen!!!!

Anders hou je het niet vol hoor, meis!

Geplaatst

joos op naar een fijne nacht!!!!

hopelijk slaapt Anne Meye lekker door en kan mama bijtanken..

Ik ga effe naar mijn zus nu, wie weet tot later.

Trouwens die Zilver is weer bezig op t andere forum!

cynthia

Geplaatst

joos, ik hoop dat t vannacht beter gaat!

tandjes? sprongetje?

tja, je weet t niet he.

hehe, heerlijk, weekend, deze week woe-do-vrij gewerkt,dus begint het weekend pas morgen.

er zijn twee goeie opties voor morgen: 1 ebbe wordt vroeg wakker, dan gaan we lekker zwemmen. 2 ebbe wordt laat wakker, dan slapen we lekker uit.

altijd goed dus, haha.

groetjes!

lis

Geplaatst

hahaahah...ja had ik al gelezen....hahahahahaha

Ja beau ik heb het rustig aan gedaan vandaag en ga vanavond vroeg erin...anne-meya sliep ook al om 6 uur ....dus ik ga er ook lekker vroeg in...in ieder geval tv kijken en lekker in bed liggen.

Ik ben vandaag lekker wezen shoppen voor onze grote meid........ik heb een heel leuk jurkje gekocht....morgen moeten we naar de verjaardag van de dochter van de zus van jheroen altijd leuk om haar dan leuk aan te kleden.....maar ik moest echt inkopen doen voor haar...ik koop nu maat 86 truitje en 80 broeken.......ik had echt een tas vol...zo leuk!

Als ik er aan denk zal ik morgen een foto maken...leuk!

De rest ga ik morgen bijlezen.....nu koffie en dan lekker op bed filmpje kijken!

Geplaatst

we zaten weer tegelijk te tikken lis...hahahahahaha

wat het is bij anne-meya...ik denk dat het komt omdat ze zoveel aan het bijleren is...word mij soms al teveel laat staan haar...ze zit ook steeds in haar beentjes te knijpen, ao van...kom opstaan jullie...hahahahah

Nee maar het gaat zo snel dat ik denk dat het voor haar een beetje te snel gaat....kan ook zijn dat ik gek ben hoor...maar dat idee heb ik een beetje...ze is in haar slaap ook heel onrustig!

Oh lis...lekker uitslapen zou ik voor gaan nu...maar zwemmen is toch ook wel lekker......nou in ieder geval een hele fijne dag morgen!

kus!

oja leuke avatar...heerlijk koppie heeft ie toch!

Geplaatst

ja leuk, foto's! leuk dat je zo goed geslaagd bent. ik moet ook broekjes maat 80 gaan kopen.

ga maar lekker in bed film kijken en dan zo heerlijk in slaap vallen, haha, doe ik straks ook!

misschien is dat een deel van een sprongetje: dat ze dan zoveel leren en erbij krijgen dat ze er onrustig van worden... kan me ook wel voorstellen. en anne-meya is al heel snel...

ja die ebbe, lief clowntje.

slaap lekker straks!

lis

Geplaatst

haha Joos, Len heeft ook maat 86 in trui en 80 in broek..........

Zag net dat ze van 6 april is, dan schelen ze een half jaar.

grappig.

Hopelijk een goeie nachtrust voor jullie allemaal!!!!!!!!!!

En Lis, idd alletwee de opties zijn leuk morgenvroeg!

Geplaatst

Goedenavond!

Veel geschreven weer dames.

Hier vanmorgen zei Thomas voor de eerste keer papa, na heeeeeeel lang oefenen met papa haha.

Balen dat veel van jullie nog gebroken nachten hebben, cq vroeg op moeten.

Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust toe en veel nieuwe woordjes van de kindjes!

PS: wat heeft Zilver nu weer gezegd?

Geplaatst

die zilver komt echt alleen maar om onrust te stoken..............

Ze heeft een topic geopend over poppen.. van die heel-echt-lijkende baby poppen. Ze hebben een naam maar ben het kwijt.

Je hebt toch ook real-dolls, voor volwassenen, dat zijn vrouwelijke poppen, niet van echt te onderscheiden.

Zo zijn er ook baby's. Wel heel mooi gemaakt, maar de discussie ging dus erover, wie schaft er nou zo een pop aan en wat zijn de begweegredenen erachter?

Sporen die mensen niet? Vullen ze een leegt op etc etc.

Geplaatst

ze heeft er ook een stukje bij geschreven over het programma en foto's van de poppen.

Geplaatst

haha ik had ook al besloten om maar niet te reageren.....

Geplaatst

prompt daarna, zet Queen Jannie een topic erop : "Verzoek aan iedereen" waarin staat dat als je iets kwetsend vind, je dit moet melden aan de moderators zodat ze snel actie kunnen ondernemen.

Geplaatst

Ja, dat topic had ik wel gelezen.

José wordt vanwege vage redenen gebanned en iemand die niet in de mmm zit, mag wel blijven schrijven? Gatver wat een stelletje hypocrieten!

Maar ik lees uit nieuwsgierigheid nog wel eens mee. Al wordt dat wel steeds minder. Zijn teveel nieuwen die ik toch niet ken en hier is het wat dat betreft een stuk huiselijker.

Geplaatst

ja erg hé? Ik had ook gelezen dat ze nooit in de MMM heeft gezeten, en ze schrijft "maar in mijn nabije omgeving wel mesen knet die in de MMM zaten" en dus begrijpt hoe wij ons voelen...........

NOT!!!!!!!

Ik lees alleen nog "ons" okt-nov mamma's topic, en sommige topics die me interesant lijken, endat wordt idd steeds minder!!

Er zijn typetjes bijgekomen waar ik echt kriebels van krijg..................

Geplaatst

Ligt je lieve kereltje trouwens al te slapen? Zal wel, anders had jij vast geen tijd om hier te kleppen haha

Ik vind echt dat je een lief mannetje hebt hoor!

Zouden jullie nog een tweede kindje willen?

Geplaatst

hahahaha de chinese muur....

Thnxx voor het compliment.. wordt er verlegen van.

Nee hier geen tweede.. we hebben altijd gezegd, één kindje. Maar toen we in de MMM zaten hadden we zoiets van, als we er een krijgen zijn we dolgelukkig. Toen we zwanger waren hadden we beide zoiets van, de MMM, nooit meer!

Vooral hubbie had dit heel sterk. Ik was wel doorgegaan als er geen zwangerschap wasgeweest, maar hij wilde eignelijk stoppen na de cryo.

Gelukkig waren we toen zwanger.

Omdat het allemaal toch wel zwaar was, en we eigenlijk voorheen ook al zeiden, 1 is genoeg, en de zwangerschap ook wel zwaar was, hebben we vorig jaar de beslissing genomen om een sterilisatie te doen bij hubbie.

Zijn zaad is erg slecht maar toch hoor je vaak dat het toch nog spontaan gebeurt en dat wilde we niet.

Klinkt gek hé?

Eerst de MMM, doe jer alles aan en dan een sterilisatie.

Het voelt ook wel dubbel moet ik zeggen, maar we staan er wel 100% achter.

Al vond ik het zwanger zijn helemaal geweldig!!!!

Geplaatst

oja, Len ligt er al in, van kwart over 7.

En die koters van jouw? Ook zeker?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden