Ga naar inhoud

Wie starten er in april 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Mart de fm is morgen pas.

Wat naar dat je ongi blijft ik ken dat . Voordat ik met de pil stopte ben ik bijna een jaar lang ongi geweest doordat ik te sterk op de pil reageerde, toen was de optie een spiraaltje en dat gaf hetzelfde effect.

Ik hoop dat het snel verdwijnt en dat je verder kunt. Succes.

• Reacties 833
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris, Sorry dacht dat het vandaag al was.

Ik kon vroeger ook al niet tegen de pil, dus het is eigenlijk wel een "normale" reactie van m'n lichaam. Vanaf m'n 19e heb ik dan ook nooit meer de pil geslikt (behalve dan voor de ivf-behandelingen). Maar ik ben vorige week zondag al gestopt, dus het zou nu toch wel 's klaar moeten zijn.

Dan nu nog heel veel succes voor morgen!

X, Martha.

Geplaatst

Dank je wel ik zal morgen wel even laten weten hoe het was.

Ja ik had dat ook door de pil alleen nu met de behandelingen heb ik er geen last van en ben ik heel erg regelmatig. Succes.

Geplaatst

Maris, succes vandaag!

Mart, hopelijk stopt het nu echt snel zeg. Om gek van te worden.

Hier voel ik me minder moe en best goed. Balletjes in mijn buik drukken soms op mijn liezen, maar dat is te doen. Gister zeer emo opgestaan, vandaag iets meer ontspannen.

Kiki jij ook succes met FM!

Geplaatst

Ah dat is fijn Miki!

Ik ben ook redelijk ontspannen opgestaan vanochtend.

Hoopt dat het zo blijft vandaag.

Hier nog steeds bloed. Het zit meer van binnen, komt er niet echt uit, maar dat is al een paar dagen zo. Lekker hoorrrr(hihi).

X, Martha.

Geplaatst

Kunnen we je niet ff doorspoelen??? Nu naar buiten met die hap hoor! :tongue9:

Hihi, xxx

Geplaatst

ff de douchekop erop ;-)

Maar wat vervelend!! ik merk dat na mijn kijkoperatie in december mijn ongesteldheid ook veranderd (gelukkig) minder lang en minder pijnlijk.

Maar voor nu hoop ik dat het bij mij minimaal 9 maanden wegblijft, en voor jou hoop ik dat het heeeeeeeeeel snel over gaat!!!!

Geplaatst

Whahaha, das een goed idee, ben ik misschien ook direct van de "droogtescheuren" af, die de laatste dagen zijn ontstaan.

Lekker bezig hier15_9_19.gif

Geplaatst

Misschien dat ff klussen kan helpen? Wellicht komt het los dan en... lost het in ieder geval de droogte op.

Haha, niveau daaaalt! Beneden peil zelfs... ;-)

Geplaatst

he dames,

ik ben sinds vanochtend begonnen met de puregon. gisteren de startecho gehad en alles zag er goed uit. dun baarmoederslijmvlies. Ook gisteren de menginstructie gekregen voor de deca en de puregon...jeetje...wat een werk...gelukkig helpt mijn vriend me het het klaarmaken van het goedje en dan als de spuit klaar is om erin te zetten, verdwijnt ie weer...kan het helaas niet met toeschouwers erbij...

Mart...wat vervelend dat je onig nog niet voorbij is...kan me voorstellen dat je deze nu wel kunt missen als kiespijn. Hoop voor je dat het snel voorbij is en dat je alsnog snel met de puregon kunt beginnen.

ik zal het lijstje nog aanpassen, want woensdag 21 april heb ik de eerste follikelmeting en vrijdag 23 april de 2e...vind het reuze spannend allemaal..

Simba: succes donderdag met de punctie!

Paula, 19 eitjes, wow...

Kiki...ik zie dat je ook bij het AZM bent en vandaag de fm hebt. succes!!

meiden, ik kom later terug!

x

Nicole

liefs,

Nico

Geplaatst

Voortraject

Bianca1: start puregon 11 april

Martha, start puregon 13 april

Sonja: start Puregon 13 april

Mariëtte: start Deca rond 10 april, start GonalF 300IE rond 11 april (Flare up behandeling)

Mirthe: start puregon 17 april

Lindada: start deca 13 april

Demi: start deca 15 april

Henne: start deca rond 18 april, menopur 3 dagen later

Vanessa: start deca, 22 april

Sterretje: start ca. 24 april

Uitgangsecho

Mariëtte: Rond 11 april

Elvirazonnetje: 12 april

Vanessa: 6 mei

FM (Follikelmeting)

Paula: 10 april 1e, 11 april de 2e

Ciska: 13 april 1e

Estrhalita: 13 april 2de

Mariska: 14 april 1e

KIKI: 14 april 1e

Heleen: 15 april 1e

Miki: 15 april 2e

Bianca: 17 april 1e

Sonja: 18 april 1e

Martha: 20 april 1e

Mirthe: 26 april 1e

Nico74: 21 april 1e, 23 april 2e

Punctie:

Schattie: 12 april

Marie10: 12 april

Paula: 13 april

Estrhalita: 15 april

Simba: 15 april

Miki: 18 april?

Cryo cyclus:

Marielle: 6 april 1e fm ...?

Terugplaatsing:

Schattie: 15 april

Marie10: 15 april

Paula: 16 april

Estrhalita: 18 april

Simba: 18 april

Testen:

Sharon : 16 of 17 april

Suus77: 17 april ( 2 emmy's)

Schattie: 28 april

Marie10: 29 april

Paula: 1 mei

Estrhalita: 30 april

Simba: 30 april

Geplaatst

Hoi dames

Ik ben er net weer en er zitten ongeveer 10 grotere en een heleboel kleinere follikels. Vrijdag heb ik de tweede meting dus hopen dat er een aantal een groeispurt hebben gemaakt.

Geplaatst

Voortraject

Bianca1: start puregon 11 april

Martha, start puregon 13 april

Sonja: start Puregon 13 april

Mariëtte: start Deca rond 10 april, start GonalF 300IE rond 11 april (Flare up behandeling)

Lindada: start deca 13 april

Uitgangsecho

Mariëtte: Rond 11 april

Elvirazonnetje: 12 april

FM (Follikelmeting)

Paula: 10 april 1e, 11 april de 2e

Ciska: 13 april 1e

Estrhalita: 13 april 2de

Mariska: 16 april 2e

Punctie:

Schattie: 12 april

Marie10: 12 april

Paula: 13 april

Cryo cyclus:

Marielle: 6 april 1e fm ...?

Terugplaatsing:

Testen:

Zo even lijstje aangepast.

Geplaatst

Hey meiden,

ik had maandag punctie (15 eitjes)

ben net gebeld door 't ziekenhuis dat er van

de 15 eitjes 10 emmy's zijn,

morgen worden er 2 emmy's terug geplaats,

en dan afwachten.....de rest worden ingevroren.

Geplaatst
Misschien dat ff klussen kan helpen? Wellicht komt het los dan en... lost het in ieder geval de droogte op.

Haha, niveau daaaalt! Beneden peil zelfs... ;-)

Hebben we ook al geprobeerd, helaas zonder resultaat.

Inderdaad beneden peil, maar wel lekker luchtig...

Geplaatst

@ Nico, heel veel succes. Heb je dan niet een kant en klare pen v.w.b. de puregon?

Ik ben trouwens al wel begonnen hoor met de puregon. Mocht wel gewoon doorgaan.

@ Maris, ziet er goed uit!!!

@ Marie, mooi aantal zeg. Super!

Geplaatst

Ik heb gisteren gehannest met de pregnyl....

Mijn vriend kon er niet bij zijn, maar ik zag het niet zitten om het alleen te doen.

Nou eten wij op dinsdag altijd bij mij mijn moeder. Dus ik het het met haar samen gedaan.

En nou een vervelende plek.... niet rood of dik, ofzo, maar voel wel onderhuids een bult zitten als het ware.... misschien een beetje verkeerd geprikt.

Maris en Marie.... Super voor jullie beide!!!

Geplaatst

Yes, ze hebben van het ziekenhuis gebeld. Morgen om kwart over elf de terug plaatsing. Alle drie eitjes waren zeer goed gedeeld. Ze plaatsen morgen twee emmy's terug.:bf_new:

Geplaatst
Yes, ze hebben van het ziekenhuis gebeld. Morgen om kwart over elf de terug plaatsing. Alle drie eitjes waren zeer goed gedeeld. Ze plaatsen morgen twee emmy's terug.:bf_new:

Geweldig Schattie, zo zie je maar weer, zelfs met drie kan het goedkomen...

Geplaatst
Ik heb gisteren gehannest met de pregnyl....

Mijn vriend kon er niet bij zijn, maar ik zag het niet zitten om het alleen te doen.

Nou eten wij op dinsdag altijd bij mij mijn moeder. Dus ik het het met haar samen gedaan.

En nou een vervelende plek.... niet rood of dik, ofzo, maar voel wel onderhuids een bult zitten als het ware.... misschien een beetje verkeerd geprikt.

Maris en Marie.... Super voor jullie beide!!!

De rooie plek kan geen kwaad volgens mij. En hij zit er in ieder geval in!!!

Geplaatst

Nou Schattie, ik moet zeggen... dat geeft de burger moed!!

ik ga morgen voor de punctie, maar heb maar 2 follikels....

Martha, het is niet eens een rooie plek, het is alleen onderhuids gevoelig..

Geplaatst

Hoi Marie

super zeg!!!10 emmy';s wanneer krijg je de tp?

@schattie super dat je 2 emmy's teruggeplaatst krijgt,nu moeten ze blijven plakken!!

Simba erg veel succes morgen met de punctie,hopelijk mag het meevallen

Liefs Elvira

Geplaatst

Even een kleine opschoning gedaan:-)

Voortraject

Mariëtte: start Deca rond 10 april, start GonalF 300IE rond 11 april (Flare up behandeling)???

Uitgangsecho

FM (Follikelmeting)

Mariska: 16 april 2e

Punctie:

Cryo cyclus:

Marielle: 6 april 1e fm ...??

Terugplaatsing:

Testen:

Geplaatst
Geweldig Schattie, zo zie je maar weer, zelfs met drie kan het goedkomen...

We zijn ook nooit zo bang voor de bevruchting, heb al vaker gehad ook spontaan dat ze niet blijven zitten. Mijn BMS is wel goed, en ik gebruik de bolletjes. Waarom ze niet blijven zitten is ook het ziekenhuis een raadsel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden