Ga naar inhoud

Wie starten er in april 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jeetje wat een berichten na een middagje niet kijken!!

Marian wat een super nieuws!!! 15 eitjes!!Hopelijk worden er een mooi aantal bevrucht!!

Is de punctie je mee gevallen??

Miki Nog een paar dagen dus en dan de Punctie hoelang denk je nog van het weekend punctie time of heb je geen idee??

Simba,Wat een teleurstelling meid!!ik kan er over mee praten ik heb precies het zelfde gehad 2 maanden geleden!!!!Wij hebben besloten die poging te staken!!

Dit omdat wij de puncties te kostbaar vinden.En tuurlijk je hebt er maar 1 nodig dat is wel zo maar voor ons voelde het niet goed,

Dapper dat jij het aandurft voor 1 a 2 follikels!!

Paula,Heel erg veel succes morgen met de punctie hopelijk is je buikpijn dan iets minder!!Heb je zon last doordat er veel follikels zitten of niet??

Elvira,Het word dus een spannend tijd voor jou!!Is dit je eerste ivf??Bij mij duurde het de vorige keer 2 weken en toen had ik de punctie!

Miranda,Jeetje wat een verhaal.Hopelijk heb je straks mooie embryootjes en een positieve test in handen!!Hoeveel follikels had je tot nu toe??

• Reacties 833
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja komt idd door de vele follikels kennelijk, er zijn er ook die 2,5-3cm groot zijn en ik heb er best veel zei de arts. Dus ondanks dat ik enorm tegen morgen opkijk, hoop ik wel dat het wat druk weg neemt!

Geplaatst

Kiki Ik voel me verder redelijk goed ben alleen heel moe en heb veel hoofdpijn, maar zolang het voor het goede doel is maakt mij dat niet uit.

Hoe voel jij je?

Paula ik schrijf ook in maart maar daar heeft straks iedereen de uitslag of het gelukt is en wij blijven over vandaar dat ik hier ook aan het meekijken was.

Geplaatst

@Paula veel succes morgen! Een dikke knuffel!

@Simba, sterkte de komende periode. Daarnaast hoop ik dat ze een mooi eitje kunnen "oogsten" en dat deze straks bij jou teruggeplaatst kan worden voor 9 maanden! Dikke knuffel.

Geplaatst

Bedankt allemaal voor de lieve reacties!

Ik heb zowel links als rechts 2 hele grote (24-30mm) en ongeveer 6 middelgrote (ongeveer 18mm) zitten en nog een aantal kleinere. Ik krijg ook morfine via infuus en heb heerlijk geslapen op (iets te veel) oxazepam.

@ Maris: succes morgen meid!

Nou meiden, ik hoop begin van de middag weer te posten met mooi nieuws en dan op naar de terugplaatsing van vrijdag.

Xxx

Geplaatst

Hey meiden,

Yes, yes, yes!!! Mijn cyste is weg en mag dus vandaag gaan beginnen met de Puregon :) Ben helemaal blij. Als alles weer zo gaat als de vorige keer heb ik vermoedelijk rond 25 april de punctie.

Nu eerst maar op naar een mooie eierhandel. Zondag de 1e FM, ben benieuwd.

Ik ga zo eerst naar mijn werk en dan zal ik vanavond een poging doen om alle berichtjes even terug te lezen.

Groetjes

Geplaatst

Voortraject

Bianca1: start puregon 11 april

Martha, start puregon 13 april

Sonja: start Puregon 13 april

Nicole: start puregon (250) 14 april

Mariëtte: start Deca rond 10 april, start GonalF 300IE rond 11 april (Flare up behandeling)

Mirthe: start puregon 17 april

Lindada: start deca 13 april

Demi: start deca 15 april

Henne: start deca rond 18 april, menopur 3 dagen later

Vanessa: start deca, 22 april

Sterretje: start ca. 24 april

Uitgangsecho

Mariëtte: Rond 11 april

Elvirazonnetje: 12 april

Nicole: 13 april

Vanessa: 6 mei

FM (Follikelmeting)

Paula: 10 april 1e, 11 april de 2e

Simba: 13 april 2e

Ciska: 13 april 1e

Estrhalita: 13 april 2de

Mariska: 14 april 1e

KIKI: 14 april 1e

Heleen: 15 april 1e

Miki: 15 april 2e

Bianca: 17 april 1e

Sonja: 18 april 1e

Martha: 20 april 1e

Mirthe: 26 april 1e

Punctie:

Schattie: 12 april

Marie10: 12 april

Paula: 13 april

Estrhalita: 15 april

Miki: 18 april?

Cryo cyclus:

Marielle: 6 april 1e fm ...?

Terugplaatsing:

Schattie: 15 april

Marie10: 15 april

Paula: 16 april

Estrhalita: 18 april

Testen:

Sharon : 16 of 17 april

Suus77: 17 april ( 2 emmy's)

Schattie: 28 april

Marie10: 29 april

Paula: 1 mei

Estrhalita: 30 april

Mijn lijstje nog even gauw aangepast :) En mijn 'geschiedenis' verwijderd haha.

Geplaatst

Hallo Meiden,

We hebben gisteren de punctie gehad. 8 follikels aangeprikt en er zijn maar 3 goede eitjes uitgekomen. Morgen worden we gebeld vanuit Nijmegen of er eitjes bevrucht zijn en hoelaat donderdag de evt. terugplaatsing is.

Sonja: heel veel succes met deze poging.

Geplaatst

Wat balen voor je Simba! Maar je zegt het zelf al: positief blijven en 1 eitje kan al zoveel geluk brengen!!!

En sterkte met je schoonmoeder, je hebt niet de beste week!!!

Kop op meid!!! probeer positief te blijven!

Gr KiKi

Ja, ze gaan wel gewoon door.

En ik weet... er is maar 1 eitje nodig..... maar ja..... vertel je gevoel dat maar eens...

Mijn verstand zegt... kan nog steeds, maar je hoopt toch op meer follikels.... Mijn gevoel is kwaad en teleurgesteld.....

Ik zit in het korte protocol, ze gaven al aan, dat er dan een kans is op overstimulatie door de boost aan puregon. Maar ze vermoeden dat dat bij mij waarschijnlijk niet het geval zou worden..... Maar maar 2 eitjes....... dat vind ik echt teleurstellend....

Sterkt me daarentegen wel in het feit, zie je wel..... via de normale weg had het ons echt niet gaan lukken.....

Daarbij komt ook wel het feit dat mijn schoonmoeder op sterven ligt, en dan hakt alles er emotioneel meer in merk ik.

Maar geod we wachten vanmiddag af..... en dan zien we wel weer verder.....

Geplaatst

Hey Maris!

Ja dat heb ik nou ook!

Verder voelik me qua humeur echt super, alleen mn buik is zooooo enorm opgeblazen, zo voelt het tenminste. Als ik met de fiets over een hobbeltje ga, is het eigenljk al teveel! haha.

Morgen de FM!!!!!!!!!!!!!!!!! Kijk er echt naar uit. Heb er gewoon wel een goed gevoel over! Jij ook succes morgen! :blob3:

liefs Kiki

Kiki Ik voel me verder redelijk goed ben alleen heel moe en heb veel hoofdpijn, maar zolang het voor het goede doel is maakt mij dat niet uit.

Hoe voel jij je?

Paula ik schrijf ook in maart maar daar heeft straks iedereen de uitslag of het gelukt is en wij blijven over vandaar dat ik hier ook aan het meekijken was.

Geplaatst

Zo, ik lig lekker in mn bedje!

De punctie zit er op, het viel me best mee, al was het toch echt wel gevoelig (met name die 2 prikjes en het laatste eiblaasje wilde ook niet, auwwwwiieee).

Resultaat: 21 EICELLEN!!! Inmiddels weten we dat er al twee zijn af gevallen, een eicel die had een rare vorm en een eicel bleek leeg te zijn. Dus 19 goede!!!

Zo, en nu wachten tot de terugplaatsing vrijdagmiddag. Ik ben vandaag lekker in bed en morgen ook vrij. Dus lekker rustig herstellen.

Xxx

Geplaatst
19 eitjes, tjee wat een aantal helemaal geweldig. Je kunt wel zien dat het net pasen is geweest.

:36_11_6:

Hahaha die is goed!!!

Arjan zegt nu constant dat ik een broedkip ben!

Hahahahaha...

Geplaatst

Voortraject

Bianca1: start puregon 11 april

Martha, start puregon 13 april

Sonja: start Puregon 13 april

Nicole: start puregon (250) 14 april

Mariëtte: start Deca rond 10 april, start GonalF 300IE rond 11 april (Flare up behandeling)

Mirthe: start puregon 17 april

Lindada: start deca 13 april

Demi: start deca 15 april

Henne: start deca rond 18 april, menopur 3 dagen later

Vanessa: start deca, 22 april

Sterretje: start ca. 24 april

Uitgangsecho

Mariëtte: Rond 11 april

Elvirazonnetje: 12 april

Nicole: 13 april

Vanessa: 6 mei

FM (Follikelmeting)

Paula: 10 april 1e, 11 april de 2e

Ciska: 13 april 1e

Estrhalita: 13 april 2de

Mariska: 14 april 1e

KIKI: 14 april 1e

Heleen: 15 april 1e

Miki: 15 april 2e

Bianca: 17 april 1e

Sonja: 18 april 1e

Martha: 20 april 1e

Mirthe: 26 april 1e

Punctie:

Schattie: 12 april

Marie10: 12 april

Paula: 13 april

Estrhalita: 15 april

Simba: 15 april

Miki: 18 april?

Cryo cyclus:

Marielle: 6 april 1e fm ...?

Terugplaatsing:

Schattie: 15 april

Marie10: 15 april

Paula: 16 april

Estrhalita: 18 april

Simba: 18 april

Testen:

Sharon : 16 of 17 april

Suus77: 17 april ( 2 emmy's)

Schattie: 28 april

Marie10: 29 april

Paula: 1 mei

Estrhalita: 30 april

Simba: 30 april

Geplaatst

@paula: Wat super, 19!!! Wat een superscore!! Rust maar goed uit voor de TP!!

@Simba: Heel veel succes donderdag!!!

Geplaatst

Hoi Paula, Wat goed om te horen!!Nu duimen draaien dat er een mooi aantal bevrucht raken en zich mooi gaan delen!!

Sonja!Joehoeeeeeeee Eindelijk!!!! Wat een opluchting!!!Lopen we bijna tegelijk op :D!!Vanavond eerste puregon dus!!!!Spannend!!!

Mart,Hoe is het met je???Voel jeje al weer iets beter??Vanavond eerste puregon he!!Toppie!!

Geplaatst

Je hebt de punctie gehad Paula.... laat je nu maar lekker verwennen en lekker rustig aan!

Hopelijk doen de zaadjes en eitjes nu hun best en worden het prachtige embryo's....

altijd spannend, wachten tot dat moment.

Succes meid en ik duim voor je!!

Geplaatst

Dank je wel!

Ik zie dat jij vandaag (weer) met puregon gestart bent.

Hoe gaat het?

Xxx

Geplaatst

@ Paula, wauw 19 goede eicellen!!!! Wat een topscore zeg. Daar moet toch wel een goeie tussenzitten zou je zeggen...

@ Simba, donderdag al de punctie. Gelukkig voor je dat het wel doorgaat. Het hoeft er maar een goeie te zijn hè! Dus positief blijven hoor!

@ Miran, Vandaag voor de ec ho geweest. Hoe ging het?

@ Maris, hoe is het vandaag gegaan?

@ Sonja, Je bent net als mij begonnen met puregon vandaag. We lopen gelijk op! Ook heel veel succes!

@ Schattie, Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en dat alledrie de eitjes goed bevrucht zijn! Heel veel succes alvast.

@ Kiki, heel veel succes morgen bij je 1e fm. Hopelijk zitten er genoeg voor een positief resultaat!

@ Bianca, hoe gaat het met jou? Voel je je goed ondanks de puregon?

Hier gaat het nog niet helemaal top. Beetje in een blèh-stemming.

Errug druk op m'n werk, als men BOE zegt, begint m'n lipje al te trillen en zwaar hoofd door de hormoontjes.

En het bloeden is nog steeds niet gestopt!

Vandaag gebeld met ziekenhuis en als het over twee dagen nog niet weg is, moet ik weer bellen. Dan hoor ik meer. Het kan zijn dat het schema iets wordt aangepast. Zucht...de een hoopt dat z'n ongi komt en de ander kan het missen als kiespijn (ben het nu bijna 2 maanden).

Kortom, deze ronde valt me zwaarder dan de 1e in augustus. Na de mk in november is m'n lichaam eigenlijk steeds wel wat aan het tegenstribbelen.

Nah ja, we wachten het eerst maar even af, misschien is het over twee dagen wel heeel anders:-)

Liefs, Martha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden