Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

En natuurlijk alle andere meiden van maart ook heeeel veeeel succes en "keep it cool"!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Meiden

@t Wish Thanx,ja ik zat al wel op het topic van de Isala klinieken,maar we kunnen nu dan eindelijk gaan starten in maart wel eens waar het lange protocol maar super spannend natuurlijk

En deze topic is ook wel actief dus dat is wel fijn ,want als je ergens mee zit kunnen we mooi van ons afschrijven en dat is wel prettig en ook natuurlijk dat we er niet alleen voor staan

Liefs Elvira

Geplaatst

Hoi dames

Het was even stil vanuit hier, maar henbhet erg druk gehad.

Bij mij gaat het allemaal erg snel. Heb afgelopen donderdag alweer de deca spuit gezet en mag maandag om 15.00 uur naat GenK bellen of iets van onze twee eskimootjes het heeft doorstaan. Zo ja, mogen we dinsdag naar Genk voor een tp. Heb nu al klamme handjes. Ik hoop zo dat we dinsdag naar Genk kunnen, al ben ik er niet gerust op, op een of andere manier.

Als alles goed gaat mag ik op 15 maart een testje doen.

Maaruhh als dit het topic is van de groene regels sluit ik me bij deze aan!

Noa

Geplaatst

Elvira: 1e ivf start met de pil in maart

Kaykay: 1e ivf, tp 2 cryos rond 11 maart

Kimmie: 1e ivf, 8 maart (ongeveer) beginnen met prikken

Mariska: 3de ICSI start 28-2 met de pil, 22-3 start deca

Shanna: ICSI (1e), start Menopur 27-02

Sonja: ICSI ( voorheen IVF), start deca. eind maart

Wish: 3de Icsi, Start 3-3 met Deca

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik kom me ook even aanmelden hier.

Ik stond ook op de lijst van maart/april.

Wij kregen gister per post de data door. Ik was alleen wel een beetje verbaasd, want kennelijk moeten we nogmaals bloed laten prikken voor hepatitis en hiv, terwijl dit al gedaan is.

Gister dus ook maar even de IVF poli gemaild.

Eslief 1e ICSI 2-3 uitgangescho

Paula, ICSI-1, 17 maart start Deca, 2 april start Gonal-F, 11 april 1e FM, lang protocol

Groetjes,

Paula.

Geplaatst

Het wordt alweer gezellig druk!!! Welkom 'nieuwe' meiden en alvast heel veel succes!

Vandaag ben ik nog heel actief, maar vanaf morgen moet ik er weer aan geloven...

Weekje vakantie is voorbij en moet ik weer aan het werk!!! Pffff... heb nog zo geeeeen zin :-P

Vind het veel te leuk hier ;)

Geplaatst

Sonja,

Geen zin om weer te gaan werken, wat is dat nu?

Als je op het werk bent zal het wel weer beter gaan, of niet?

Kun je je zinnen weer verzetten met andere bezigheden, kom op joh!

Vind het al aardig druk worden, mooi zo!

Noa,

Ik kan mijn zenuwen nog goed herinneren, als de dag van vandaag.

Succes met het bericht wat je gaat ontvangen, ik ga hard voor je duimen dat ze goed ontdooien!!

:goodluck1:

Geplaatst

Heb ik meestal last van Wish, maar als ik er eenmaal ben.... alleen zo'n weekje vakantie is altijd zoooo lekker :)

Op naar de meivakantie, voordeel als je in het onderwijs werkt :-P

Geplaatst
Meiden ik zie 2 maal assistend hatching staan. Wat houdt dat in?

Fijne zondag!!! (weer grauw weer!!! grrr)

Kaykay!

Ondanks alle goede uitgangswaarden, mooie embryos goede spermakwaliteit, leidt het bij de IVF niet altijd tot een zwangerschap. Literatuur duidt aan dat een van de oorzaken van het uitblijven van een zwangerschap het niet uittreden van het embryo kan zijn. Een verharde eicelschil, zoals eventueel kan voorkomen bij oudere patienten en bij ingevroren eicellen, kan hiervan de oorzaak zijn.

Met behulp van een speciale lasermicroscoop wordt een klein gat gemaakt in de schil van de eicel waardoor in een later stadium het embryo naar buiten kan treden en zo kan innestelen in de baarmoeder.

Groeten van Shanna :egg-chicken:

Geplaatst

Welkom dames hier die nieuw zijn het word al lekker druk.

Paula ik weet niet of je in Nederland de behandeling ondergaat maar in Dusseldorf schijnt de bloeduitslagen maar een week geldig te zijn, dus wij moeten een paar dagen voor de punctie ook weer op hepatitus en hiv testen.

Noa bij jullie gaat het ook snel zie ik ik zal heel hard duimen dat ze goed ontdooien. en dat je 15 maart een groene regel kunt plaatsen.

Geplaatst

Hallootjes

Bedankt voor jullie medeleven. Ik hoop dat het duimen zijn vruchten afwerpt. Morgen horen jullie meer.

Als we gewoon allemaal vast in groene regels gaan schrijven, zou dat helpen??

Noa

Geplaatst

sharon:ICSI 1e start 4-3 met deca

ik kom er hier ook maar bij begin tenslotte in maart en ook met isci weer een forum om bij te houden.

Houd bij ivf maart/april ook wel bij maar net wat jullie zeggen die is erg druk succes allemaal en wish we lopen lekker gelijk wanneer heb jij de puregon ik de 21ste en heb 30 maart de eerste echo

Geplaatst

Even een nieuw lijstje, want je had niet de meest recente versie aangepast:

Paula, ICSI-1, 17 maart start Deca, 2 april start Gonal-F, 11 april 1e FM, lang protocol

Sharon: ICSI 1e start 4-3 met deca

Geplaatst

Hoi Dames

Sharon welkom hier en heel veel succes.

Ik kom net van de eerste hulp af ik heb namelijk mijn middelste teen gebroken en de twee kleine daarnaast zwaar gekneusd. Leuk om zo het weekend af te sluiten dus niet.

Geplaatst

Zodra ik ongesteld word, mag ik die maand weer beginnen, eind maart als het goed is. Tenminste... als op dag 5, bij de uitgangsecho, alles er weer rustig bij ligt van binnen.

En....als mijn ongesteldheid gewoon eind deze week komt! Anders schuif ik door naar de topic van april! Maar hopelijk hoeft dat niet en kan ik eind maart weer los, dat is mijn planning iig!!

Ga nu zo maar op bed, morgen begint de werkweek weer :)

Geplaatst

Goedenavond dames,

Nou ik blijf schuiven, ik zat ook bij het maart/aprilplekje.

Wij beginnen deze week, ( wanneer mijn ongi komt) met het prikken van gonal en cetrotide. Wij volgen het korte protocol. Dus in deze maand zit ik zeker goed!!!

Fijn dat er weer een nieuwe lijst komt, ik moet zeggen het is soms heeeeeeeeeel veel lezen ihihihi...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden