Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bonjour!!

Ik wil ook graag op het maart lijstje! Want eind maart mag ik ook beginnen! De eerste keer. Ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan. De tijd gaat ineens zo snel. Iedereen alvast heel veel sterkte,moed en succes toegewenst.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

jaaah daar ben ik weer.. hellemaal blij.. pfieeeuww de uitganghsecho was hellemaal goed.. vandaag ben ik dus officieel begonnen met gonal-f:) de 10de mag ik terug voor de eerste uitgangsecho:)

de echo was wederom zeer pijnlijk maar het viel me mee.stomme gedraaide eierstokken.... ik duik lekker mijn bedje in..slecht geslapen vanacht

Geplaatst

Elvira: 1e ivf start met de pil in maart

Eslief 1e ICSI 2-3 start Gonal-F, 10 maart 1e FM

Heids 1e ICSI, Cryo, Start eind maart met mijn Progynova

ikkie, 3e ivf poging

Kaykay: 1e ivf, tp 2 cryos rond 11 maart

Kimmie: 1e ivf, 8 maart (ongeveer) beginnen met prikken

Mariska: 3de ICSI start 28-2 met de pil, 22-3 start deca

Paula, ICSI-1, 17 maart start Deca, 2 april start Gonal-F, 11 april 1e FM, lang protocol

Shanna: ICSI (1e), start Menopur 27-02

Sharon: ICSI 1e start 4-3 met deca

Sonja: ICSI ( voorheen IVF), start deca. eind maart

Vonnie6eerst ongesteld worden Dag 1 start Deca dag 3 start Menopur

Wish: 3de Icsi, Start 3-3 met Deca

Suus: Cryo , 6 maart start suprefact, 19 maart uitgangsecho

Geplaatst

Ik mis mezelf er tussen ;-)

Al weet ik nog geen datum , moet nog steeds ongesteld worden... :-S

Dag 1 start Deca dag 3 start Menopur.

Kan je me er tussen zetten Eslief?

Thnx!

Geplaatst

Als jullie het goed vinden kom ik ook hier. Start ook eind maart met mijn Progynova ( eerste dag menstruatie)

Liefs

Geplaatst

Eslief wat mooi dat de echo goed was, zal wel een opluchting zijn. Heel veel succes met de gonal en op naar 10 maart voor een goeie oogst.

Heids welkom hier.

Geplaatst

tnx maris:) echt een pak van mijn hart!!

ik heb nooit wat raars gehad maar opeens voel je overal pijntjes

zo zet je elke keer weer een stapje verder.

Geplaatst

Aimee: 1e ivf start eind maart

Eslief 1e ICSI 2-3 start Gonal-F, 10 maart 1e FM

Heids 1e ICSI, Cryo, Start eind maart met mijn Progynova

ikkie, 3e ivf poging

Kaykay: 1e ivf, tp 2 cryos rond 11 maart

Paula, ICSI-1, 17 maart start Deca, 2 april start Gonal-F, 11 april 1e FM, lang protocol

Shanna: ICSI (1e), start Menopur 27-02

Sharon: ICSI 1e start 4-3 met deca

Suus: Cryo , 6 maart start suprefact, 19 maart uitgangsecho

Vonnie6eerst ongesteld worden Dag 1 start Deca dag 3 start Menopur

Wish: 3de Icsi, Start 3-3 met Deca

Geplaatst

Klopt het lijstje zo weer?

Meiden,

Ik kom straks terug, moet nu weg.

En aangezien er zoveel geschreven is kan ik dit nu niet lezen en reageren.

Geplaatst

Hé girls

Hier niet zo'n best nieuws. Ze hebben zojuist vanuit Belgie laten weten dat we helemaal niet hoeven te komen vandaag omdat ook de andere niet goed verder deelde. Kan niet zeggen hoe ik me nu voel. Echt een tegenvaller zeg. Ik vond het al zo erg dat we er maar één over hadden, maar nu hebben we helemaal niets! Bah, wat baal ik zeg!

Noa

Geplaatst

Mag vrijdag terugkomen naar Elsendorp. We hebben dan een gesprek over hoe nu verder. Ik hoop dan over een week weer te kunnen beginnen met spuiten. Maar de receptioniste vertelde me dat het ook goed kon zijn dat we toch eerst mijn menstruatie af moeten wachten omdat ik afgelopen donderdag toch een pregnylspuit heb gezet. Maar ze wist het ook niet zeker. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Lieve groeten Noa

Geplaatst

Noa wat erg. Heel veel sterkte met deze tegenslag.

Ik heb er geen ervaring mee omdat ik nooit geen cryo's heb gehad, dus ik kan je niet verder helpen met je vraag, maar ik hoop echt voor je dat je dan volgende week weer mag beginnen.

Geplaatst

Noa,

Allereerst vind ik het heel bijzonder om je naam te mogen schrijven nu ik de achter liggende gedachten daarvan weet!

Nu net lees ik dit bericht dit had ik niet verwacht, BAH, wat ontzettend K*t, Kl*te.

Begrijp dat je er doorheen zit, dit is een nachtmerrie maar dan ben je wakker en gebeurd het echt.....

Ik wil je heel veel sterkte toe wensen met het verwerken van deze grote tegenslag.

En tevens ben ik benieuwd naar de verdere procedure die je nu gaat volgen.

Daar hoor je vrijdag dus meer over als je gesprek hebt bij Geertgen.

Bah! kan er nog niet over uit, succes!!

:hugg:

Geplaatst

Eslief: 1e ICSI start 2 maart Gonal-F, 10 maart 1e FM

Heids: 1e ICSI, tp cryo, Start eind maart met mijn Progynova

Ikkie: 3e ivf Start ?

Kaykay: 1e ivf, tp 2 cryo's rond 11 maart

Paula: 1e ICSI start 17 maart Deca, 2 april start Gonal-F, 11 april 1e FM

Shanna: 1e ICSI, start Menopur 27-02

Sharon: 1e ICSI, start 4-3 met deca

Suus: tp cryo, start 6 maart suprefact, 19 maart uitgangsecho

Vonnie6: eerst ongesteld worden Dag 1 start Deca dag 3 start Menopur

Wish: 3de ICSI, Start 3-3 met Deca

Heb er ff een kleurtje tegen aan gegooid, vond dat zwarte zo somber!

En ook wat duidelijker gemaakt, hoezo ben ik een perfectionist(je).....

Gast Sannie66
Geplaatst

Heb ik je besmet lieve Wish... moooooi lijstje *grinz*. Zet mezelf er hier ook bij, maar blijf toch wat meer in het andere topic...

Sannie66: 2e IVF/2, start 03-03 Synarel, 04-03 Gonal/Menopur

Shanna: 1e ICSI, start Menopur 27-02

Gast Shanna42
Geplaatst

Hee Eslief fijn dat het goed is gegaan met de echo.

Ploffen, jullie bedoelen dan net zo iets als darten???? Ik zet hem tegen de buik en duw de spuit er langzaam in, het erin glijden valt mee alleen het prikje voel ik.

Ik heb alleen telkens zo een schuim op de Menopur, ik blijf tikken om de luchtbelletjes kwijt te raken.

Noanoa wat ontzettend mooi maar ook verdrietig om je verhaal te lezen, zeker een hele mooie gedachte achter je Nickname. Ik heb bewondering voor je hoor, hoe je er mee om gaat, petje af voor jou.

Groeten van Shanna

Gast Shanna42
Geplaatst

Sannie66: 2e IVF/2, start 03-03 Synarel, 04-03 Gonal/Menopur

Shanna: 1e ICSI, start Menopur 27-02; 4-3 echo nl, 6-3 echo DD

Geplaatst

Hey sannie

Je mag bij mij nog even zetten 2e IVF dan is tie kloppend!...

@Noa, sterkte joh wat zit het tegen bij jullie!!! Hopelijk lukt het je om je zinnen een beetje te verzetten in de voorjaarszon, maar dit zal wel even duren voordat het een plekje heeft...

Geplaatst

Maris,

Ja, inderdaad morgen is het zover.

Zie er niet tegenop, de vorige keren is er ook niks 'vervelends' op de echo te zien geweest. (maar wat niet is.....)

Uhm, dus toch een beetje zenuwachtig, dat ben ik wel.

Ik laat morgenmiddag wel weten hoe het is gegaan.

Wat heb je trouwens een duidelijk onderschrift...... Sorry, flauw van mij!:positive energie:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden