Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het wordt je ook niet gemakkelijk gemaakt he Kimmie… Ik heb eerlijk gezegd geen adviezen voor je.

Alles is hierboven al beschreven. Ik wil je wel heel veel sterkte wensen in die rot situatie waar je nu in zit.

Ze moeten begrijpen dat jullie zijn ouders zijn, en je schoonouders moeten jullie wensen/eisen respecteren.

Hoe is het met jullie?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He meiden, jullie ook bedankt. Ik heb goed geslapen en ga jullie ook niet meer vervelen met verhalen over me

schoonmoeder. We gaan nog 1x praten binnenkort en ze daar duidelijk in vertellen wat we willen. Dit kunnen ze

accepteren en anders nemen we even afstand.

En idd ik zo der moeten meenemen naar de dokter etc. Maar we zijn volwassen mensen en ik zou eens willen dat ze me

gewoon op me woord gelooft. Zo niet? Dan pech en zie je maar. Maar hier in huis geldde onze regels, en wij bepalen wat Sander

wel/niet mag!

Zo meiden hoe is het met jullie?

Wish voel je je nog steeds goed?

Geplaatst

van mij mag je hier altijd over je schoonmoeder praten hoor

das geen vervelen

en ja je hebt gelijk dat jullie volwassen mensen zijn

succes er mee

Geplaatst

Kimmie je verveelt ons er niet mee hoor je moet gewoon hier schrijven wat je van het hart moet. Wij zijn er gewoon voor je.

Oh ik ben nu wel echt zenuwachtig straks tussen 12 en 13 uur belt de gyn met de uitslag en ik durf eigenlijk nergens vanuit te gaan maar ik hoop het zo.

Geplaatst

Wish, het is een aanrader om de serie te volgen, hoor! Al denk ik wel dat het leuker is als je de serie vanaf het begin ziet.

Omdat er toch al heel wat afleveringen zijn geweest ondertussen.

Maris, jij volgt het ook, dit is toch niet de cliffhanger hé? Dat we weer ik-weet-niet-hoelang moeten wachten op een nieuwe aflevering.

Geplaatst

Ik weet het eigenlijk niet ik hoop het niet want ik ben nu wel benieuwd hoe het verder gaat.

Ik kijk wel even of ik wat op hyves kan vinden haha hoezo nieuwsgierig

Geplaatst

Ik weet niet of ik dat wel aankan.. haha!

Ik zat gisteren al ondersteboven en achterstevoren op de bank. Omdat ik niet wist waar ik kijken

moest..haha! Oh oh ik kan eigenlijk niet wachten. Ben in staat om de afleveringen op te zoeken..

Geplaatst

Haha daar heb ik ook last van mijn vriend keek mij gisteren ook al aan of ik niet goed wijs was haha.

Ik heb dat met mcleods daughters ook zo erg elke keer als er iemand dood gaat of iets anders gebeurd zit ik te janken op de bank haha en mijn vriend snapt niet dat ik na ik weet niet hoe vaak hetzelfde stukje gezien te hebben nog steeds daar om kan huilen, maar ja dat vind ik de mooiste serie ooit jammer dat het gestopt is.

Geplaatst

Nou de gyn heeft gebeld.

Het is wel meer geworden alleen de beweegelijkheid is nog steeds erg slecht dus alleen icsi is nog steeds mogelijk.

Bah ik had toch eigenlijk iets ander nieuws gehoopt, maar ja het is niet anders nu vanavond maar even over de cryo´s praten met z´n tweeen.

Geplaatst

Haha, Typisch mannen. Wij hebben daar geen last van. ;-)

Die serie schijnt ook heel goed te zijn. Heb wel eens 1 aflevering gekeken, maar vond het toen niet

heel indrukwekkend geloof ik. Misschien toch maar eens voor gaan zitten.

Geplaatst

Balen Maris.. En idd natuurlijk hoop je op ander nieuws!

Wat is zelf je idee over de cryo's? Weet je al wanneer, of trek je dat

nu gewoon even nog niet?

Geplaatst

Ik weet het eigenlijk nog niet ik moet deze week ongi worden maar dat komt niet goed uit als ik deze maand een tp zou doen. Maar de volgende cyclus in november kan het wel dus ik denk dat we dan verder gaan.

Ik wil ook een gesprek met de gyn in DD aanvragen om te kijken wat hij zegt over de onderzoeken tot nu toe en de kwaliteit van de embryo´s.

Geplaatst

Oh Maris.. Nee, dat is niet het nieuws dat je graag wilt horen.

Ik hoop echt van harte voor jullie dat het bij de cryo tp mag lukken.

Ik gun het iedereen zó hier. Ik hoop nog steeds op de gezamelijke BBQ, mét kids

Geplaatst

Die houden we er echt wel in hoor meiden.

Ooit zal er een dag zijn dat er een bbq plaats gaat vinden met hopelijk veel kinderen spelend op de achtergrond!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden