Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Het is geen kleine bloeding, ben 'gewoon' ongesteld geworden.

Ik voelde het er net uit gutsen zeg maar.

GVD!!!!!!!!!!! Ik kreeg zo'n goede hoop. En hoe zit het dan met je testen?

Meis doe je rustig aan.

Jank maar weer voor de zoveelste keer uit. Wat wordt ik hier toch vreselijk kwaad om.

Ik leef met je mee lieve Wish!!!!!!!!!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve lieve Wish,

ik zit met tranen in mijn ogen, wat een ongelofelijk *** bericht!!! verdorie zeg!!!! het is gewoon niet eerlijk

weet gewoon niet wat te zeggen, wil je laten weten dat ik aan jullie denk, overigens erg lief dat je vriend naar huis gekomen is.

gvd. meis, ik kan hier zo verdrietig en boos om worden!!!!

je overweegt het buitenland, ik kan het me voorstellen, in jullie geval ligt de oorzaak naar alle waarschijnlijkheid bij je vrriendlief, net als bij ons.

Ik moet je eerlijk zeggen dat wij tevreden zijn over Brussel maar ook tot op heden een goed gevoel hebben bij Düsseldorf, met name ondat ze daar per koppel de situatie bekijken en omdat zijn nog betere methoden hebben om het beste zaad te selecteren bv. door Imsi.

Meis, ik wens je voor nu heel veel sterkte, ik hoop van harte dat jullie laatste 2 cryootjes jullie lang gekoesterde droom in vervulling laten gaan!!

voor nu een dikke knuffel van mij!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Meiske,

Ik lees dat je morgen je TP hebt.

Ik wil jou veel succes wensen... En ik hoop ddat het gewoon heel erg geod vast blijft plakken zodat je jou naam helemaal groen kan maken..

groetjes T

Geplaatst

Wish, hoe is het met je? Neem de tijd om het te verwerken hoor!

Babeth, morgen tp. héél veel succes!

Maris, Hoe was de eerste werkdag bevallen?

Gisteren is plots en onverwacht de menstruatie doorgebroken. Vandaag gebeld en dit kan zijn doordat

er geen eisprong is geweest. Volgende week vrijdag echo bij onze favo gyn. Hopelijk kunnen we deze maand

weer naar het wachtbankje!

Geplaatst

Babeth,

Imsi lijkt ons inderdaad een optie. Maar we willen eerst weten hoeveel het zaad in Genk wordt vergroot.

Heel veel succes morgen!

Ik ga voor jullie duimen dat bij jullie deze cryo zal blijven zitten en zal gaan groeien en groeien.....

Tot dat jullie een gezonde baby in de armen kunnen nemen. Een broertje of zusje voor Lars en Nick!

Pippe,

Super toch dat Lena ongesteld is geworden!

Fijn dat jullie favo gyn een plekje vrij heeft.

Mijn vriend zal vandaag bellen voor een afspraak, ook bij onze favo gyn.

Heb gisteren regelmatig zitten huilen.

Dan kwam de boosheid en onmacht om de hoek kijken en dan begon ik weer te snotteren.

Pffff, wat is het hard dat wij dit allemaal mee moeten maken!

Geplaatst

De afspraak is gemaakt.

Aankomende dinsdag kunnen we al terecht bij onze favo gyn. (dat is ie echt he Pippe)

Dan zit ik op cd 9. Maak ik meteen een afspraak voor cd 12 of 13 ivm de cryo tp.

Ik zal eens wat vragen op papier gaan zetten.

Meiden,

Een fijne dag vandaag.

Het weer is raar.

Eerst flink regen, nu breekt het zonnetje door, maar het ziet er naar uit dat het zo weer kan gaan regenen.

Geplaatst

Ik heb zo met je te doen Wish. Gelukkig heb je een lieve vriend om je heen. Huilen lucht op, dus gewoon laten komen die tranen! Niet opkroppen. Dat is alleen maar extra stress.

Babeth, hoe is het met jullie? Is de rust wedergekeerd?

Geplaatst

Zie je nu jou berichtje pas Wish. Keek eroverheen denk ik. Ondanks dat je op voorhand al weet dat het gaat uitlopen

willen we toch als het mogelijk is de favo gyn ja. Haha. We zijn niet de enige met die voorkeur.

Geplaatst

Tja, dat uitlopen vinden wij geen probleem. Als je dit weet stel je jezelf erop in.

Ga zo maar eens naar de winkel. De kelder en diepvries moeten nodig aangevuld worden!

En ik ga toch maar werken.

In de avonddienst sta ik alleen op m'n 'huisje', dus geen collega die aan mij kan vragen hoe het met me gaat en dan lukt het wel om de tranen weg te houden.

Ik vind mijn werk echt leuk om te doen!

Denk dat ik vanavond met de menskes een taart ga bakken. (daar heb ik ook wel zin in) Hihi!

Morgen ben ik vrij, dan ga ik naar mijn moeder. Ze heeft zo met ons te doen.

En ik heb juist met haar te doen. Ze wil zo graag oma worden van een kindje van ons.

Mijn broer heeft 2 geweldige meiden en ik zie dat ze daar zo van kan genieten.

Daar ga ik weer......:crybaby2:

Geplaatst

Wish,

Je moet jezelf niet inhouden. Huil maar lekker alles van je af. je hebt een super partner dat scheelt ook weer.

Het wordt mijn eerste poging maar ik kan je begrijpen. Het is een hele grote teleurstelling.

Je moet het van je af zetten en op naar een nieuwe poging. Natuurlijk heel positief blijven... GoGoGo Wish..

Werken zal je goed doen. lekker afleiding..

En even naar je ma; misschien samen huilen...

Groetjes T

Geplaatst

T.K,

Mijn moeder en ik zullen morgen zeker even samen huilen.

Ben toch al een emo type en bij zo'n grote tegenslag al helemaal.

Mijn vriend is echt een lieverd, ben elke dag nog blij dat ik hem 7,5jaar geleden tegen ben gekomen.

En dat we aankomend jaar gaan trouwen is helemaal de kers op de taart!

Het positief blijven is nu even naar een minpunt gedaald.

Hoop dat dit na het gesprek met onze gyn weer beter zal worden.

Ben benieuwd wat hij op onze vragen zal antwoorden......

T.K,

Succes met je eerste poging!!!

Geplaatst

Wish huil lekker uit want het is allemaal niet niks ik heb de tranen al in de ogen staan als ik het van jou lees laat staan hoe jij je voelt.

Ik hoop zo dat je antwoorden gaat krijgen komende week.

Ga vanavond maar lekker een taart bakken kun je je gedachten even verzetten op het werk.

Meid ik denk aan je!!

Pippe het is goed bevallen even wennen maar dat is niet meer als normaal.

Jullie kunnen ook al weer snel verder gelukkig heel veel succes.

Babeth heel veel succes morgen.

Geplaatst

Hoi TK

Ik mag beginnen wanneer ik wil. Als wij eraan toe zijn bellen we op de eerste dag van de menstruatie en dan gaan ze de echo´s inplannen voor een cryo tp.

Maar we hebben besloten nog even te wachten omdat ik nog niet lekker in mijn vel zit.

Geplaatst

Owkey....

Rust maar lekker uit...

Ik hoop dat je bij je volgende poging zwanger wordt maris...

Dat hopen we natuurlijk voor iedereen die hier bezig is...

Geplaatst

Wish wat klote zeg! Heel veel sterkte!!

Misschien juist fijn om vanavond even je gedachten te verzetten op je werk.

Even je eigen ding doen op je 'huisje' en een lekkere taart bakken!

Babeth morgen cryo TP!

Hoop dat alles goed gaat heel veel succes!!!

Liefs Miekske

Geplaatst

lieve meiden

Wish, ik vind het nog steeds zo ellendig voor jullie!!!! verdorie. Goed van je dat je bent gaan werken, end ie tranen, laat ze komen af en toe, het lucht ook op he!

Fijn dat jullie relatie zo sterk is, in deze situatie kan er nogal een druk op een relatie gelegd worden maar in jullie geval gelukkig (ook) niet.Groot gelijk dat je in Genk nog het eea. gaat overleggen, wie weet hebben zij ook goede methoden. Sterkte meis!

Pippe, wat goed dat Lena ongesteld is geworden en dat jullie weer snel verder kunnen, dat maakt de donkere dagen weer wat lichter.

Hier is de rust best wel terug na het nieuws van mijn zwager....ergens voel ik me verlplicht om haar via hyves bv. een berichtje te sturen maar ergens werhoudt het me, ik weet niet waarom, heb besloten maar om te wachten totdat ik er een beter gevoel bij heb.

Nu nog wat spannende uren totdat het verlossende telefoontje uit Brussel komt.....tusse 11.00 en 12.00 uur zuchtttttttttttt

meiden, bedankt voor jullie bemoedigende woorden!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Ow meid, wat ben ik aan het duimen voor jullie top cryo!

Het moet goed gaan, er zal een tp komen!

Ik wacht met je mee, brrrr wel spannend hoor.

Voel zo wat jij nu voelt, die zenuwen blijven toch elke keer weer komen als er een spannend moment gaat komen.

Kom op cryo, goed ontdooien hoor! :toppie:

Ik heb me vanmiddag in m'n vinger gesneden. Ging een hard broodje open snijden met een kartel/broodmes.

Nam het wel te letterlijk dat ik er filet American op wou doen. Poeh hé!

Snij ik in mijn middelvinger, AUW dat deed zeer!!!

Zo onder mijn nagel langs, van het vingertopje naar de zijkant van mijn nagel.

Mijn vingertopje kon zeg maar 'praten'. :eekk:

En ik moest bijna naar mijn werk.

Ik naar de huisarts in mijn dorp gegaan, daar heeft de ass. er 2 hechtpleisters op gedaan en een vingerverband.

Hop snel de auto weer in en naar mijn werk gereden.

Gelukkig heb ik lieve collega's die mij vanavond geholpen hebben toen ik even 1 hand te kort kwam.

Ik voel 'm nog af en toe kloppen.

Pffff, het was me het dagje wel hoor.

Geplaatst

aj Wish

dat kinkt niet best!!!! wat akelig zeg, getver, houd dat kloppen goed in de gaten he!

Lieve meiden, bedankt voor jullie gelukwensen met onze cryo maar helas geen goed nieuws

ons cryootje heeft het ontdooingsproces niet overleefd......wij gaan met de komende menstruatie met de nieuwe poging in DD beginnen, erg balen maar ja, het is niet anders.Ben nu extra blij dat deze tp toch in deze cyclus ging en dat men toch niet ging afwachten anders werd het voor ons zo januari.....

vol goede moed gaan we verder!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey Babeth

Wat ontzettend jammer meid dat jullie laatste cryootje niet goed ontdooit is.

Maar idd............ vol goede moed op naar jullie nieuwe poging.

Dus jullie volgende poging gaan jullie in DD doen. Mag ik vragen wat de reden daarvoor is?

Ik wens je alvast heel veel succes en ik blijf je volgen.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Oh nee Babeth wat jammer. Gelukkig kunnen jullie wel direct door in DD.

Ik hoop dat jullie daar meer geluk hebben en dat er een geweldige kanjer van een brusje komt voor jullie.

Wish hoe is het met je? Wat naar dat je je in de vinger hebt gesneden sterkte ermee.

Even een vraagje heeft iemand misschien een tip hoe je zo snel mogelijk van blaren af komt. Ik heb namelijk zoveel moeten lopen op het werk (bedrijf is 40.000 vierkante meter) en dat ben ik niet gewend blijkt haha ik heb echt mijn voeten onder de blaren zitten en die zijn erg pijnlijk.

Geplaatst

Babeth,

Shit zeg!

Wanneer verwacht je te kunnen gaan spuiten?

Kort of lang protocol?

Lieverd, verwerk deze domper en vol goede moed op naar een volgende poging!

Een hele dikke :hug:

Mijn vinger klopt nog wel een beetje als ik wat met m'n hand heb gedaan.

Dan moet ik 'm even omhoog houden en laten rusten.

Heb vanavond het verband eraf gehaald, het ziet niet rood en het wondje ziet er rustig uit.

Geplaatst

Hey Maris,

Wat balen dat je blaren hebt gelopen!

Ik heb nog nooit blaren gehad, tja wel een keer van slippers tussen mijn rechter teen maar dat kun je niet vergelijken met wat jij nu hebt.

Dus helaas heb ik geen tips voor je.

Hoop iemand anders wel.

Blarenpleisters van compeet of hoe heten die dingen?

Beterschap!

Geplaatst

Babeth wat balen zeg! Maar fijn dat jullie meteen door kunnen! En hopelijk gaat deze poging goed!

Maris wat balen van die blaren maar nee helaas hier geen tips.

Geplaatst

Dank je wel zo erg is het niet hoor en het gaat wel weer over maar ik dacht dat als iemand iets wist waar het snel van over gaat haha.

Het is zo lastig lopen de hele dag op deze manier.

En ik moet zeggen dat ik ook nog nooit blaren heb gehad hoor dus vandaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden