Ga naar inhoud

Uitgerekend november 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat is fijn Bettyboopke!! en nu volop genieten van je vakantie en zwangerschap!

hoe gaat het verder met de andere meiden?? Aantal zijn lekker van hun vakantie aan het genieten...

Henkiepenkie; 2 jongens?!?! Wauwie! wat goed dat jullie dat al konden zien! wij hopen donderdag meer te weten, eindelijk weer even gluren naar onze kanjers.. toch wel weer even spannend, als beide hartjes maar lekker tekeer gaan en ze lekker aan 't zwemmen zijn.

Snoeske; mooi buikie!!

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallootjes,

Gerreber, hoop dat jullie komende donderdag ook al kunnen zien wat het wordt. Zou wel leuk zijn als je mannetje dit nog even kan meemaken voordat hij weg gaat. Nog gefeliciteerd met je vaste contract trouwens, lekker gevoel is dat!

Bettyboopke, gelukkig weer alles rustig dus en nu heerlijk verder genieten van de vakantie!

Echt leuk dat er steeds meer buikfoto's komen. Idd ook erg mooi buikie snoeske! Heb net door mijn hubbie ook nog een nieuwe laten maken, is alweer een heel verschil. Ik zal hem binnenkort eens plaatsen.

Hoe is het met de andere meiden??

Grtz, Henkie

Geplaatst

hoi allemaal,

gerreber, wat leuk dat je een vast contract hebt gekregen!!! gefeliciteerd!!

betty boopke gelukkig maar dat het bloeden gestopt is, volgende keer kalm aan vrijen haha op bejaarden tempoicon10.gif

ik heb vanmiddag een intake voor het gastouder buro, haha een gastouder heb ik al, een vriendin die voor datzelfde buro werkt, dus dat gaat wel goed komen.

vandaag heb ik behoorlijk last van bandenpijn, pff man elke kuch of niesbui doet mijn buik pijn, hebben jullie daar ook last van???

eind juli zou onze kinderwagen bezocht worden, nu werd ik vorige week gebeld dat hij al binnen is en nu word hij 18 juni al bezorgt!!! sjonge das lekker op tijd, gelukkig gaat de garantie pas in als hij ook echt gebruikt gaat worden haha.

liefs wilma

Geplaatst
Uitgerekend:

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

03-11-2010 Oena

05-11-2010 Céleste

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Henkiepenkie

08-11-2010 Wilma82

12-11-2010 Denise

13-11-2010 Linda J

13-11-2010 Niki

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

25-11-2010 Gerda

26-11-2010 Josee

27-11-2010 Snoeske

28-11-2010 Sjors en Sjimmie

30-11-2010 Dafke32

Volgende afspraak:

02-06 Kyra: 2e controle VK

03-06 Chrissy: 2e afspraak verloskundige

07-06 Céleste: pretecho

09-06 Oena: 18 weken echo (controle hartje)

10-06 Gerda: 16 weken echo

09-05 Chantal: controle gyn (16wkn)

09-06 Céleste: controle gyn

14-06 Kyra: 20 weken echo.

17-06 Céleste: medische 20 weken echo

21-06 Henkie: 20 weken echo

23-06 Wilma: 20 weken echo

24-06 LindaJ: 20 weken echo

24-06 Henkie: controle gyn

28-06 Bettyboopke: 21 weken echo

29-06 LindaJ: controle VK

30-06 Chrissy33: 20 weken echo

30-6 Saab: 20 weken echo

Mijn afspraak er nog even ingezet, misschien handig om dit lijstje weer even bij te werken??

Geplaatst

Gerreber, succes met de echo morgen. Wij hadden de onze al vorige week dinsdag gehad (met 14 weken en 5 dagen, zitten op zelfde uitgerekende datum) en toen kon de dokter al zien dat wij twee jongens krijgen:B-0009::B-0009:. Hopelijk dat jouw kleintje zich ook van de juiste kant willen laten zien. en natuurlijk gezond en wel.

Groetjes, Gerard

Geplaatst

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

03-11-2010 Oena

05-11-2010 Céleste

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Henkiepenkie

08-11-2010 Wilma82

12-11-2010 Denise

13-11-2010 Linda J

13-11-2010 Niki

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

25-11-2010 Gerda

26-11-2010 Josee

27-11-2010 Snoeske

30-11-2010 Dafke32

Volgende afspraak:

02-06 Kyra: 2e controle VK

03-06 Chrissy: 2e afspraak verloskundige

07-06 Céleste: pretecho

09-06 Oena: 18 weken echo (controle hartje)

10-06 Gerda: 16 weken echo

09-05 Chantal: controle gyn (16wkn)

09-06 Céleste: controle gyn

15-06 Snoeske controle Gyn.

17-06 Céleste: medische 20 weken echo

09-07 Snoeske 20 weken echo

Heb even mijn afspraken bijgevoegd.

Heb zojuist het bericht van Celeste gelezen. Ben er helemaal stil van.... wat intens verdrietig.

Snoeske

Geplaatst

Hoi meiden,

Ben ook helemaal van slag door het verdrietige berichtje van Celeste. Wat een oneerlijkheid ook weer. Dit gun je niemand, vind het zo erg voor ze.

Henkie

Geplaatst

Na het heftige nieuws van Celeste, waar ik heel erg van geschrokken ben, gingen wij gister toch enigzins gespannen naar onze controle.

Gelukkig leek alles goed op de echo en hadden onze..... het erg naar hun zin!

Ze liggen zelf iets voor op schema; grote kindjes zei de gyneacologe..

Weer opgelucht naar huis gegaan en nu op naar de 20 wkn echo!

Meiden een goed weekend!

Geplaatst

Hey meiden,

Ook ik ben totaal van slag door het verdrietige nieuws van Celeste wat moet dit ongelovelijk zwaar voor ze zijn.

Vind het nu wel moeilijk om hier ons goede nieuws neer te zetten!

Wij hebben woensdag controle gehad en alles is goed met onze uk ook hij/zij (ja dat weten we helaas nog niet) doet het erg goed.

Wij hebben dan ook maar gelijk een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling en voor een 4d echo en natuurlijk mogen we over een kleine 3 weken voor de 20 weken echo ben erg benieuwd.

Zal zo ook even het lijstje aanvullen mat alle afspraken.

Liefs

Geplaatst

Uitgerekend:

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

03-11-2010 Oena

05-11-2010 Céleste

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Henkiepenkie

08-11-2010 Wilma82

12-11-2010 Denise

13-11-2010 Linda J

13-11-2010 Niki

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

25-11-2010 Gerda

26-11-2010 Josee

27-11-2010 Snoeske

30-11-2010 Dafke32

Volgende afspraak:

21-06 Chantal: geslachtsbepaling (pretecho) 18 weken

30-06 Chantal: 20 weken echo + controle gyn

09-07 Snoeske: 20 weken echo

09-08 Chantal: Pretecho 25 weken.

Met pijn in mijn hart heb ik de afspraken van Celeste er uitgehaald.

Geplaatst

Uitgerekend:

01-11-2010 Kyra

01-11-2010 Bettyboopke

03-11-2010 Oena

05-11-2010 Céleste

06-11-2010 Chrissy33

08-11-2010 Henkiepenkie

08-11-2010 Wilma82

12-11-2010 Denise

13-11-2010 Linda J

13-11-2010 Niki

19-11-2010 Saaab

22-11-2010 Chantal

25-11-2010 Gerda

26-11-2010 Josee

27-11-2010 Snoeske

30-11-2010 Dafke32

Volgende afspraak:

21-06 Chantal: geslachtsbepaling (pretecho) 18 weken

30-06 Chrissy33: 20 weken echo en 3e afspraak VK

30-06 Chantal: 20 weken echo + controle gyn

09-07 Snoeske: 20 weken echo

09-08 Chantal: Pretecho 25 weken.

Hoi meiden,

Net als jullie ben ik ook vreselijk geschrokken van het nieuws van Celeste. Wat vreselijk dat haar lichaam haar weer zo in de steek laat en dat Feline geen schijn van kans had. En al de tweede keer dat het in zo'n vroeg stadium mis is gegaan. Ik heb er geen woorden voor, maar wil Celeste en haar partner wel heel veel sterkte wensen met het verwerken van deze enorme klap.

Ja, en dan gaat hier alles gewoon zijn gangetje. Er is weinig nieuws te melden, want de volgende afspraken staan voor ons op 30 juni. Ik heb nu wel vakantie, dus we gaan binnenkort er lekker even tussenuit. Ik ben wel benieuwd hoe het met alle vakantievierders is. Echt leuk om hier gewoon de berichten uit Italië en Canada binnen te krijgen. Ik heb geen idee of het ons lukt vanaf ons vakantie adres in Groot Britannië.

Morgen ga ik met mijn moeder even babyshoppen in Zwolle. Kyra, heb je nog tips? Ik kwam niet veel verder dan de Prenatal in Zwolle Zuid.

Oh ja, we hebben van de week mijn koekblik (Fiat Seicento) ingeruild voor een Toyota Aygo als tweede auto. Die auto is natuurlijk niet heel veel groter, maar door de vorm en o.a. de airbags, voel ik me daar toch prettiger in als ik straks met de kleine op pad ga. En de auto gaat nog aangepast worden zodat ook mijn man erin kan rijden en dan komt de grotere auto ook beschikbaar voor mij als mijn man naar zijn werk moet en ik met alle babyspullen een dagje op pad ga. Hoe staat het bij de anderen die ook op zoek waren naar een andere auto?

Gerreber, ik wil jou nog even feliciteren met je vaste aanstelling. Toch fijn dat de zwangerschap geen reden is geweest om je geen vaste aanstelling te geven. Toen ik nog in de jaarcontracten zat, was ik iedere keer bijna bang dat een poging raak zou zijn, want wat als mijn contract niet verlengd zou worden. Nu heb ik een vaste aanstelling en ik heb van de week te horen gekregen dat ik bijna tot aan mijn verlof gedeeltelijk mag gaan invallen op een afdeling waar ik ook wel graag wil werken. Er komen waarschijnlijk ook vacatures, dus als het me bevalt, dan ga ik ook wel solliciteren denk ik. Toch wel even lekker dat ook m'n "carriere" ook gewoon doorgaat.

Nou, het is een heel verhaal geworden. Ik ga zo weer verder met poetsen en vanavond hebben we een barbeque. Dat kan wel eens laat worden, dus ik denk dat ik vanmiddag lekker even een tukje ga doen op de bank.

Groetjes,

Chrissy

Geplaatst

Hey meiden,

Celeste , ik verwacht niet dat je hier nog mee leest, maar wil je nogmaals heel veel sterkte wensen. Het is echt ongelooflijk oneerlijk dat jullie dit nogmaals moeten mee maken. Hoop dat jullie samen dit verlies kunnen dragen en wens jullie alle goeds voor de toekomst.

Gerreber, laat je ons niet meegenieten met wat de kleintjes zijn??? Ik ben wel benieuwd hoor!! Vandaag zelf nog even gespiekt naar mijn mannetjes en nogmaals gezien dat we het echt wel goed gezien hebben eerder. Komende zondag gaan wij lekker een weekje naar Cyprus. Helemaal zin in.

Chantal, fijn dat ook jullie ukkie het goed doet. Veel echo's de komende weken voor jullie, dus genieten!

Chrissy, veel plezier met babyshoppen morgen!

Liefs, Henkie

Geplaatst

Hoi Henkiepenkie, leuk idee om een nieuw lijstje te starten. Wij weten sinds vandaag ook dat het een meisje wordt!

Alles was goed met ons kleintje, gelukkig maar.

Even in het kader van de lijstjes, hierbij een update:

Henkiepenkie :bcbbboy2: :bcbbboy2:

Dafke32 :bcbbgirl2:

Geplaatst

Heee meiden!

Wat fijn dat het er ook goede berichten weer zijn. Het is en blijft zo dicht bij elkaar liggen, verdriet en geluk.

Ik hou het toch nog even als verrassing voor jullie wat het gaat worden of eigenlijk is. SORRY meiden!!

8 juli mag ik voor de 20 weken echo en waarschijnlijk tussendoor nog een extra echo.. Wat dat betreft een groot voordeel van een tweeling, lekker vaak kijken!!

Geplaatst

Hey meiden,

Super leuk dat jullie nu weten wat het wordt. Wij willen het deze keer graag ook weten. Ik heb dinsdag weer een afspraak bij de Gyn. Ben benieuwd of het dan al zichtbaar is. Zal wel toch? Volgens mij ben ik ong. net zo ver als jou toch Dafke?

Gerreber, kan met goed voorstellen dat je het voor jezelf wilt houden hoor! Ik weet zelf ook nog niet of ik het wil delen... nou ja we zien wel.

Fijn weekend allemaal.

Lfs Snoeske

Geplaatst

Hoi Snoeske, klopt wij zijn ongeveer even ver.

Bij ons konden ze het zien met 15 weken en 3 dagen. Het was overduidelijk dat het een meisje is.

Geplaatst

Hey meiden,

Natuurlijk moet iedereen lekker zelf weten of ze willen delen of het een jongen of meisje wordt. Ik ben gewoon erg nieuwsgierig :-)

Morgen gaan wij lekker voor een weekje naar Cyprus. Helemaal zin in. Net spulletjes al klaar gelegd en huis een beetje aan kant.

Tot over een weekje!

Liefs, Henkie

Geplaatst

Fijne vakantie henkie lekker genieten van je vakantie. Wij mogen over 3 daagjes lekker voor een maand weg. Voor iedereen die nog echo's heeft heel veel plezier en voor de vakantieganger lekker genieten

Geplaatst

OHHH Henkie,

Fijne vakantie meid geniet er nog even lekker van zo voor het laatst met zijn tweeen.

ij moeten nog 3 weken wachten voor wegaan we zijn er nog steeds niet uit waar we naar toe willen zal waarschijnlijk op het laatste moment beslist worden.

S&S jij ook een hele fijne vakantie en geniet ervan hé!

Geplaatst

Leuk het nieuwe lijstje. Mijn man en ik kunnen niet wachten om te weten wat het wordt/is. Over een kleine 2 weken weten wij het hopelijk ook, als hij/zij zichzelf goed laat zien tenminste. Wij zitten ook nog te twijfelen of we het iedereen vertellen, maar waarschijnlijk wel.

Voor de mensen die op vakantie gaan een goede reis en een leuke vakantie gewenst. Wij zitten momenteel alweer enkele dagen in Vancouver en rijden morgen verder. Onze vakantie zit er alweer voor de helft op. Veder voel ik me gelukkig goed, heb nergens last van. Ben stiekem een beetje aan het wachten wanneer ik Hummeltje kan voelen.

Geplaatst

Je kan merken dat er veel meiden lekker van hun vakantie aan't genieten zijn!!

Geniet er nog maar even lekker van, volgend jaar zullen de vakanties anders zijn ;-)

Hier alles goed, ga binnenkort een 3d pretecho plannen voor rond de 23 weken. Kan ik die naar mijn mannetje opsturen..

De afgelopen dagen waren moeilijk, maar het is goed, hij is er klaar voor en veel dingen zijn al geregeld.

Hoop dat ik vannacht wat kan slapen en dan na morgen een beetje aan het alleen zijn kan wennen...

Gelukkig met 2 kanjers in mijn buikkie!

Geplaatst

Gerreber, wat spannend joh, straks alleen zijn met die 2 kleintjes in je buik. Hebben jullie alles thuis al klaar?

Ja, je kunt wel merken dat er al wat meiden op vakantie zijn. Ik zag zelfs een berichtje rond 3.30 's nachts uit Canada van Linda... erg grappig. Zo ver weg zijn en dan toch aan ons denken.

Hier gaat alles zijn gangetje. Morgen gaan we de babykamer maar eens bestellen. We twijfelen nog tussen 3 kamers, maar hopen morgen ter plekke toch de knoop te kunnen doorhakken. Dan kan het ledikantje hopelijk voor de geboorte van Dinges nog aangepast worden door een vriend van ons.

Verder ben ik erg bezig met waar ik wil bevallen. Het liefst beval ik thuis, maar ons bed kan niet op klossen, omdat mijn man dan het bed niet in kan komen. Er is verder boven geen mogelijkheid om het logeerbed ergens neer te zetten met voldoende ruimte voor mijn man, de VK en de kraamhulp. De zolder is wel groot genoeg, maar mijn man kan daar niet komen. En in de woonkamer bevallen op een bed van de thuiszorg .... ik moet er niet aan denken zo'n sta-in-de-weg in de woonkamer. Ik word er al helemaal nerveus van, van het idee alleen al. In de vakantie maar eens over nadenken wat we willen.

Ik zie dat er de komende tijd weer veel echo's op het programma staan. Ik ben benieuwd wie er nog meer kenbaar gaan maken welk geslacht de kleine heeft. Wij willen het niet weten, dus van ons horen jullie het in november pas.

Groetjes,

Chrissy

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden