Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

breek in

@mijnbaby hoeveel eitjes hebben zij bij punctie gehaald ? mijn ervaring met UMC is wat dat betreft goed ik had 10 goed en die zijn gehaald maar 4 kleine die hebben zij laten zitten.

Breek uit

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@minjbaby toch mooi getaal toch en nu hopen voor TP morgen al jou ervaring is wel begrijpelijk dat er klacht gat indienen zou ik ook doen altijd je gevoel volgen is mijn moto.

meid veel succes morgen!!!

Geplaatst
@minjbaby toch mooi getaal toch en nu hopen voor TP morgen al jou ervaring is wel begrijpelijk dat er klacht gat indienen zou ik ook doen altijd je gevoel volgen is mijn moto.

meid veel succes morgen!!!

Het aantal is TOP! 9 is super we wilde deze poging veel minder dan de pogingen hier voor ( 30-35)

maar ze moeten wel groot genoeg zijn zo dat ze een eerlijke kans hebben uit te groeien tot een mooie emmy.

Ik was heel boos en verdrietig, nu hoop ik alleen dat ik een top TP heb en heel miss nog een cryo.. het is mega spannend..

morgen weet ik dan eindelijk wat voor tp ik heb en miss kunnen ze me al wat vertellen over de rest...

Ik bid voor een mooie tp..

Geplaatst

Thanks voor het meedenken over die biopillen.....

Mijnbaby, nog even over die Pregnyl, ik heb begrepen dat de waarde elke dag halveert:

Zondag 10.000 spuiten

Maandag 5000 over

Dinsdag 2500 over + 5000 spuiten = 7500

Woensdag 3750 over

Donderdag 1875 over + 5000 spuiten = 6875

Vrijdag 3438 over

Zaterdag 1719 over + 5000 spuiten = 6719

Zondag 3360 over

Maandag 1680 over

Dinsdag 840 over

Woensdag 420 over

Donderdag 210 over

Vrijdag 105 over

Zaterdag 53 over

Zondag 26 over

Maandag 13 over

Dinsdag 7 over

Woensdag 3 over

Met andere woorden..... Het duurt tot ruim 2 weken na je punctie voordat de Pregnyl uit je bloed is, als je 3x bijspuit. Is een schatting natuurlijk, ik weet niet of het bij iedereen even snel daalt.

Geplaatst

Mijnbaby, nog even over die Pregnyl, ik heb begrepen dat de waarde elke dag halveert:

Zondag 10.000 spuiten

Maandag 5000 over

Woensdag 3750 over

Vrijdag 3438 over

Zondag 3360 over

Maandag 1680 over

Dinsdag 840 over

Woensdag 420 over

Donderdag 210 over

Vrijdag 105 over

Zaterdag 53 over

Zondag 26 over

Maandag 13 over

Dinsdag 7 over

Woensdag 3 over

Met andere woorden..... Het duurt tot ruim 2 weken na je punctie voordat de Pregnyl uit je bloed is, als je 3x bijspuit. Is een schatting natuurlijk, ik weet niet of het bij iedereen even snel daalt.

Wat lief van je, ik denk dat ik dus niet eerder kan testen moet vandaag 5000 spuiten en za. en hopelijk morgen de tp..

KUT! maar ja eerst maar een tp afzien..

Geplaatst

@mijnbaby, oh wat spannend en ik snap je gevoel helemaal! Ik zou me ook bedonderd voelen en erg kwaad. Maar hopelijk heb je morgen een mooie tp die lekker 9 maanden bij je blijft plakken!!! Mijn duimen draaien!

@Dee, moeilijk zeg als die bioarts dit zegt en die arts in DD weer dat. Natuurlijke geneeswijze en reguliere geneeswijze staan ook hier tegenover elkaar. Ik sluit me ook aan bij Megan, zij heeft het goed verwoord! En hier blijven schrijven hoor Dee, wil wel graag blijven lezen hoe het verder met je gaat.

@Inge, wat heerlijk dat je bijna 5 weken vrij bent, hopelijk wordt het weer ook meer zomers. Jij overweegt ook de weg naar DD, kan me dat heel goed voorstellen, hopelijk kunnen zij je daar verder helpen.

@Megan, bedankt voor je lieve woorden! :-) Heb je nog veel gefietst? En gefeliciteerd met je promotie!

@Ink, hoe gaat het op het werk? Heb je Levi nu al naar een 'vreemde' moeten brengen?

Hier gaat alles goed, heb gelukkig geen pijn meer na het plassen. Heb veel gedronken en toen ging het weg.

Krampjes in mijn buik zijn ook afgenomen. Had vandaag wel een bloedneus, had ik met mijn vorige zwangerschap ook en ik voel me ook nu al wat vermoeider, hoort er allemaal bij.

Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk, dat had ik bij Jane ook al had ik een dikke buik, heb lang gedacht wow gebeurd dit nu echt allemaal? Echo is ook zo gek, zo van zit dat echt in mijn buik?

Ik heb 3 juli mijn eerste echo, ben nog niet gebeld over dat onderzoek van het wilhelminaziekenhuis.

Liefs Roossie

Geplaatst

Oh ja Roossie- dat is waar, ik had ook veel bloedneuzen! Was ik nu al weer vergeten!

Ik kom net uit een slaapdienst. Vind het erg moeilijk om dan 20 uur achter elkaar van huis weg te zijn en ga dan met tranen in m'n ogen de deur uit, ook als Levi gewoon bij zijn papa is... Afgelopen maandag is hij voor het eerst naar de gastouder geweest. Ze zei dat hij geen ene keer gehuild had, lief en makkelijk tevreden was, dus sja, dat horen moeders graag, maar ik ben er nog niet aan gewend hoor ;-P (en wil hem stiekem ook eigenlijk gewoon nog helemaal bij niemand achterlaten, maar ja, zal toch weer een keer aan de slag moeten)...

Dee- hoe was jouw fm vandaag???

Geplaatst

Ja Mijnbaby.... ben ook heel erg benieuwd wat voor bericht jullie vandaag gekregen hebben! Hoop dat je vanmiddag iig een tp gehad hebt!

Roossie: 4 weken wachten tot je echo klinkt best lang. Zou leuk zijn als het WKZ belt en je daar dus al eerder een echo krijgt.

Ink, kan het me voorstellen ja, zo lang van huis zou ik denk ik ook niet fijn vinden. In de tijd dat ik nog een baan met slaapdiensten had hoorde ik wel regelmatig van collega's met kleine kinderen dat ze het ook wel lekker vonden, op het werk konden ze tenminste doorslapen!

Ik moet nog een keer terug komen, was (zoals al een beetje verwacht) nog steeds te vroeg (is ook nog maar CD9). Fijn in het weekend vroeg ons bed uit...... :-s

Om nog maar eens een cliché erin te gooien: uiteraard alles voor het goede doel....

Ritje naar dr. Pf in DD blijkt een dure te zijn geweest: boete van 183(!) euri voor te hard rijden, na invoegen op de snelweg (je mag daar maar 90). Weet nog dat ik tegen vriend zei: 'je hoeft niet te hard te rijden hoor, we zijn op tijd', waarna hij idd rustiger reed. Maar blijkbaar net te laat....

Normaal moet ie z'n boetes zelf betalen maar deze keer schuiven we het er maar bij op de grote ivf-hoop en betalen we het maar van de gezamenlijke rekening. Kan er ook nog wel bij....

Qua biopillen neigen we er toch naar om ze te blijven gebruiken aangezien de bloedwaarden nu dus redelijk oké waren. Bioarts gooit het op balanceren (ipv versterken) van immuunsysteem. We hoeven nu toch niet aan de Prednison dus het is niet zo dat het daarmee in de knoei komt. Hogen dus alleen de Vit D op van 1200iu naar 2000iu per dag. Daarnaast zijn de huidige uitslagen obv gebruik van de biopillen. Mochten we bij een zwangerschap evt nog een keer bloedonderzoek laten doen en de waarden zijn dan heel anders dan weet je niet of het komt door het stoppen met die pillen of door iets anders...... Het blijft gissen wat verstandig is maar op een gegeven moment moet je ook maar iets DOEN ipv afwachten en/of er over na blijven denken..........

Inge, Megan: jullie al contact opgenomen met zkh? Of gepland wanneer dat te doen?

Geplaatst

ik heb een prachtige mourla TP gekregen volgens DR T was het echt een hele mooie.

morgen hoor ik over 1 emmy die vandaag 6 delig is of die nog de vriezer in gaat..

voor zover ben ik blij met een mooie tp en zeker omdat die heel mooi was.

maar ondanks dat weet ik dat het niks zegt heb al 4 mooie tp gehad, maar voor het moment

ben ik even blij :)

Heb aangeven dat ik geen goed gevoel heb bij deze poging omdat ze steken hebbben laten vallen,

ik heb samen met dr T een afspraak ingeboekt om even met elkaar te praten met Dr N.

Kortom baal dat ik niet eerder kan testen :) morgen laaste shot pregnyl 5000 en dan

afwachten... ben heerlijk druk mijn zus gaat trouwen en we zijn er lekker druk mee..

Geplaatst

Mooi zo Mijnbaby - een goede TP! En goed dat je wel een afspraak hebt om dit na te bespreken! Hopelijk kan je dat combineren met een mooie echo-afspraak ofzo ;-P...

Veel plezier met de afleidingen door de voorbereidingen!

Dee- balen van die bekeuring! Pf, dat is echt rotgeld! Kan er ook nog wel bij zeg!

Sja, wat betreft dat slapen: Levi maken we nu vaak wakker voor een laatste voeding rond 23:00. Dan komt hij rond 4:00 ergens en dan weer rond 8:00, dus dan kan ik nog best wat uurtjes pakken. Op mijn werk ben ik echter niet voor 23:30 klaar. Dan nog kolven. En 's ochtends 6:00 de wekker om weer te kolven voor ik iedereen hun bed uit trommel, dus is een kort nachtje en slaap zowiezo altijd slecht op m'n werk. Maar misschien vind ik daar nog wel een keer m'n weg in...

Geplaatst

@ink, kan me heel goed voorstellen dat 20 uren bij Levi vandaag erg moeilijk is, dat is ook erg lang! Gelukkig vind Levi het prima bij de gastouder. Maar het zal iedere week beter gaan hoor, ik liep eerst ook bijna met tranen het kantoor binnen, nu ben ik er relaxter onder. Maar nog steeds ben ik blij om weer bij Jane te zijn.

@Dee, wat balen zeg van die boete! Maarja niet te lang stil bij blijven staan, al is het wel echt kl*te zoiets. Ja het is nu gissen welk effect die biopillen nu echt op je bloed heeft. Fijn dat je er met de bioarts uit bent gekomen. Zo te lezen lijkt het me een wijs besluit. Goh ben echt benieuwd of je cryo nu wel blijft plakken! Wordt spannend! Ja vroeg opstaan in het weekend, maar dan heb je wel een lange dag zeg ik dan altijd maar ;-)

Ja duurt lang wachten op een echo, het zijn ook een soort van wachtenweken, maar dan wel iets anders natuurlijk.

@mijnbaby wow een morula!!! Die kanjer moet het nu echt goed gaan doen! Hopelijk gaat die ander nog de vriezer in. Goed dat je aangegeven hebt dat je er geen goed gevoel bij hebt, ook fijn dat ze je serieus nemen en er over gaan overleggen. Nu lekker broeden!!! Mijn duimen draaien! Ik maak alvast een mooi warm plekje vrij op het zwangerenbankje. Ik de andere plekjes hou ik warm voor alle anderen!

Vandaag een rustige dag gehouden, normaal ga ik altijd met Jane wandelen en boodschappen doen, maar voelde me vandaag niet lekker. Ben verkouden en had buikkrampen. Net met Jane in bad geweest en dat deed me wel goed. Ik had ook weer een bloedneus, mijn lichaam is dus flink in gang gezet.

Geplaatst

Mijn baby gelukkig een goede TP!! En goed idd dat je gelijk gezegd hebt wat je vervelend vond! En fijn dat ze het serieus nemen!

Roossie wat fijn dat je lijf van die mooi signalen afgeeft, vast geruststellend ook al is het niet altijd fijn ;-)

Dee inderdaad een wijs besluit! En wat beroerd van die prent! Naja, op de grote hoop dan maar.. Een jaar geen zakgeld voor deze baby!

Ink kan me voorstellen dat het weer erg wennen is zo! Hoop dat je je ritme gauw kan vinden.

Ik ga maandamiddag naar de natuurarts. En op basis van zijn advies gaan we de cryo inplannen. Ik heb er nog steeds niet zo'n vertrouwen in, als die het maar haalt. Aan de andere kant, uit roossie's succesverhaal haal ik ook wel weer wat hoop! We zullen het zien. Maar daarna zal ik het ZH bellen voor de uitslag. Ze gaan toch vragen wat we dan van plan zijn en dan heb ik gelijk een antwoord. Megan hebben jullie daar al wat over besloten?

Liefs,.Inge

Geplaatst

Gelukkig Mijnbaby! Pff toch nog een mooie morula, dat is alvast een mooi resultaat. En misschien nog een cryo, dat zou fijn zijn. Goed dat je het hebt aangegeven en een gesprek aangaat!

Dee mooizo, je moet toch ook op je gevoel afgaan. Ik snap dat als de pillen vermoedelijk voor mooie waardes hebben gezorgd je dat niet zomaar los wilt laten! En nog weer even vroeg op dus.....

Ink wat een bikkel ben je. Tuurlijk niks aan om Levi achter te laten ..,.. Brr! Maar het is voor het goede doel hè, loslaten begint al vroeg dus blijkbaar..... Fijn dat hij het zo goed opneemt, dat geeft toch ook weer een goed gevoel.

Hier nog totaaaaal geen puf om ziekenhuis te bellen of aan cryos te denken. Heb er toch geen vertrouwen in. Terwijl je ook baalt als je ze niet hebt. Heel dubbel. We gaan de 20e eerst naar Gent en kijken dan even verder. Ik heb wel zin in het gesprek, maar ik zie mezelf geen poging meer opstarten. Moet echt niet aan weer een punctie en spuiten denken. Dat kan ik geloof ik echt niet meer aan. Hooguit wat aanvullende medicatie bij cryo poging.

Trusten!!

Geplaatst

Mijnbaby, wat was de boodschap van het telefoontje gisteren? Hebben ze het ene embryootje nog kunnen invriezen?

Ik hoop dat de teruggeplaatste lekker bij je blijft, een morula op dag 3 is iig al heel goed.

Roossie, hoe voel je je vandaag? Hoe is het met de buikkrampen en verkoudheid?

Inge en Megan: ja wist ook eigenlijk wel dat jullie eerst naar de natuurarts & naar Gent wilden gaan voordat jullie verder gaan met de cryo('s). Was het even vergeten...

Megan, heb je je dossier al compleet?

Vanmorgen follikel van 20mm dus bloedgeprikt. Vanmiddag telefoontje of vanavond de Pregnyl erin moet of dat ik morgenochtend nog een keer moet bloedprikken.

Verder alle info van DD aan het doornemen, bleh... Als deze cryo nou eens goed mag ontdooien en tot een mooie goede zwangerschap mag leiden dan zou dat een hoop tijd, geld, pijn, energie etc schelen.....

Geplaatst

Hoi dee,

Gelukkig wist ik diep in me hart dat ons laatste mogelijke cryo het niet zo halen toen ze me vrijdag belde,

hij was 6 delig en liep achter.. ik moet het dus echt doen met me emmy aan board.. en wat gaan pogingen dan ineens hard :(

Ik hoop zo dat deze 5e mooie emmy nou eindelijk blijft zitten :)

Hoop dat jij ook snel een mooie tp heb.. zitten we samen op de bank...

Geplaatst

@Inge, succes morgen middag bij de natuurarts, ik hoop dat hij jullie verder kan helpen. Mooi te lezen dat ik je wat hoop hebt kunnen geven met het verhaal over mijn cryo. Kan me wel voorstellen dat je het geloof in een cryo verloren was. Ik hoop dat de cryo deze keer heel goed ontdooit en misschien wel heeft doorgedeeld! Ja mijn lijf geeft allerlei signalen af, het scheelt ook dat ik al zwanger geweest ben, dan weet je wat die signalen betekenen. Äl als ik krampjes heb, dan ben ik toch blij als ze voorbij zijn, vind dat nu aan het begin van de zwangerschap nog wel eng.

@Megan, moedig dat je toch naar Gent gaat al moet je er allemaal even niet aan denken. Ik hoop zo dat als je in behandeling bent in Gent, dat je dan wel zwanger raakt! Bekijk het maar eerst even stapje voor stapje, eerst naar Gent en dan maar weer verder kijken hoe of wat.

@Dee, oh dit gaat ineens heel snel! En heb je de pregnyl al mogen zetten? Mijn duimen draaien voor een mooie ontdooiing en dat hij maar lekker bij je mag blijven plakken om tot een wondertje te bloeien. Zou zo mooi zijn, dan heb je zoveel rust, dan hoef je geen onderzoek meer te doen van wat te doen.

@mijnbaby, oh wat balen dat je 6 cellige embryo niet ingevroren kon worden. Maar je hebt een hele mooi embryo in je buik, die moet hem geen worden hoor! Mijn duimen draaien! Hopelijk kom je snel naast me zitten!!!

@Okaasan, weet je al op welke datum je een afspraak hebt om weer te mogen starten? Het is bijna zover toch?

Gisteren voelde ik me nog wat grieperig, erg verkouden en voelde het over mijn hele lijf. Jane is zelfs ook weer verkouden. Vandaag voel ik me alweer een stuk beter, ook geen krampen, nog wel flink verkouden en veel niezen.

Liefs Roossie

Geplaatst

He meiden,

Hoe gaat het hier?

Dee al pregnyl gespoten? kom maar gauw naast me zitten op de bank is zo saai alleen :)

Roossie: fijn dat je weer beter voelt.. hebben jullie het al aan iedereen verteld? of houden jullie het nog voor jullie?

Babii: alles goed? hoe voel je je? voel je de kleine meid al schoppen?

Hier zit ik vandaag op w3 weekend was heerlijk druk en veel weg.. ga deze week ook

proberen afleiding te zoeken.. GRRR kan pas op w13 testen, maar voorgaande pogingen inc

verse werd ik op dag 10 a 11 ongesteld dus hoop dat we nu eindelijk verder komen..

Geplaatst

goedenmorgen dames hier is alles goed de computer was kapot en de wasmachine en de radio en en en..... maar goed ik zal eerst eens even teruglezen en dan reageren op iedereen .

roosie jou bericht sprong er wel uit gefeliciteerd he fantastisch. ik loop ook in het wkz onder controle ik mag woensdag weer. ik ben nu 13w1d

Geplaatst

@mijnbaby mijn duimen draaien! Moet nu echt goed gaan!

We hadden de fam. het wel gelijk verteld en ook een paar vrienden. Heb een goede band met de buurvrouw op de hoek, vond het erg leuk om het haar te vertellen en ze reageerde zo leuk! Vlogen elkaar in de armen.

Ik wil nog een shirtje voor Jane kopen met Grote Zus erop. MvM heb ik nog niet durven bellen.

@Dee bijna je tp, spannend weer!

@Clau, oh je bent onder controle bij wkz, moet je daar nu vaak komen? Mij hebben ze nog niet gebeld, met hoeveel weken ging jij voor het eerst daar naar toe?

Geplaatst

Zondag 10.000 spuiten

Maandag 5000 over

Woensdag 3750 over

Vrijdag 3438 over

Zondag 3360 over

Maandag 1680 over

Dinsdag 840 over

Woensdag 420 over

Donderdag 210 over

Vrijdag 105 over

Zaterdag 53 over

Zondag 26 over

Maandag 13 over

Dinsdag 7 over

Woensdag 3 over

Meiden als ik vlg DIN test en dan Miss nog 7 pregnyl in

Mijn lijf heb.. Kan dat de test erg beïnvloeden??

Hier gaat het goed suPer Pijnlijke borsten door de pregnyl auw!

Geplaatst

Mijnbaby, eigenlijk weet je pas of je zelf hcg aanmaakt als je 2 testen hebt gedaan (met 1 of 2 dagen ertussen): als er eerst geen 2e streep is en later wel, of als je meteen een 2e streep hebt die de dagen erna donkerder wordt.... Dat is het nadeel van Pregnyl gebruiken. Spannend hoor!

Clau, heb je een nieuwe naam aangemaakt? Wachtwoord van de vorige kwijt nadat je comp stuk was gegaan? ;-)

Okaasan, hoe loopt je cyclus nu, wanneer denk je ongeveer te kunnen gaan starten? Kun je je dan gewoon aanmelden of moet je eerst nog voor een controleafspraak? Eindelijk komt juli echt in zicht, wat heb je een geduld moeten hebben!!

Hoe voel je je verder, qua energie en in je koppie? Positief genoeg om een doorstart te maken? Scheelt wel dat jullie nog cryo's hebben: een verse poging zou meteen weer een aanslag op je lijf zijn.

Inge, hoe was het gister bij de natuurarts? Ben benieuwd!

Vrijdag is het D-day voor onze laatste cryo. Hoop zo dat ie goed mag ontdooien...... Hoor dat 's morgens tussen 10 en 12, ook weer spannend.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden