Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ink wat naar dat het zo pijnlijk was! Nu rustig aan doen en verwend worden. Mooi opbrengst 9 stuks!

@Dee ik ben 42 jaar geworden. Ik had in mijn nieuwe polis gelezen dat het niet vergoed wordt vanaf 42 jaar of ik moet het verkeerd gelezen hebben.

Bedankt voor de felicitaties! :-)

• Reacties 4,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dee, ik ben de naam vergeten. Ze had een korte bob tot op haar kaaklijn, lichtblond en rode blosjes, zachte stem, blauwe ogen. Haha, kan je daar wat mee? Anders ben ik hopelijk zondag in het zh en dan zal ik kijken of ik haar op ht bord zie hangen... Jullie al een keuze kunnen maken voor welk land jullie willen gaan?

Geplaatst

Ink, mooie score! Nu spannend wat er met je eicellen gebeurd. Hopelijk nog beter resultaat dan vorige keer (dus niet alleen zwanger, maar ook cryo's. Of zou het met twee kindjes helemaal klaar zijn voor jullie?)

Hhaha, nu denken jullie natuurlijk dat ik een geheugen van een olifant heb door Roossies verjaardag. Maar dat is niet zo hoor. Omdat ik wel eens bij Roossie ben geweest heb ik haar gegevens in mijn telefoon staan. Vorig jaar meldde ze dat ze jarig was, dus heb ik dat er ook bij gezet (volgens mij ging ik in de week na je verjaardag bij je langs). Dus vandaar. Mijn geheugen is nog steeds een zeef, doordat mijn concentratie ook niet zo best is, dus zo uit het blote hoofd, was echt niets geworden. Haha, moet wel een beetje lachen om jullie reacties.

Geplaatst

Ink is het Pijƒƒers?

Even met gekke FF, om niet te kunnen googlen (hoop dat dat werkt).

Oh en fotootje heb ik ook wel, gek als ik ben hebben we het bord wel eens gefotografeert. Even zoeken.

Geplaatst

Aha, dus dat was je truc ;-)! Ik hoop wel op cryo' s ja, maar vooral omdat ik niet zo goed durf te hopen dat het nu weer in 1x raak zou zijn, dus dan hopelijk nog tp er na zonder opnieuw een punctie. We hadden het er gisteren wel over dat 2 in principe ons gezinnetje compleet maakt, maar als er een 3e via de spontane manier zou mogen komen, die ook heel welkom is, maar niet meer via traject. Maar nu eerst maarontzettend duimen voor een 2e kindje, want besef me tegelijk ook dat we bij Levi al ontzettende mazzel hebben gehad...

Geplaatst

euh... weet het echt niet meer, stond stijf vd zenuwen dus gingbeetje langs me heen...

Ik zal anders even op de site kijken, want daar staan ze oo, geloof ik?

Geplaatst

ivf-artsen.jpg

Het is wel het oude bord dus lang niet iedereen staat erop, maar P is de vierde in het rijtje.

Nee, op internet heeft ze geen foto. Had ik ook al gekeken :-)

Geplaatst

Je kunt er op klikken, dan word ie groter. En als dat niet werk dan sorry, heb hem niet groeter, en volgens mij maakt de site hem kleiner als ik hem upload. Nou ja, zo belangrijk is het ook niet. Als je maar mooie emmies hebt! :-)

edit: ik hem hem nog een keer op nieuw gedaan. Bij mij lijkt hij nu groter :-)

Geplaatst

ja, nu is hij groter, maar nee, zij was het niet. Nr 2 was er wel ook bij en die doet zondag de terugplaatsing zei ze...

Geplaatst

Lieve meiden, er zijn er 7 goed bevucht vd 9. Daarvan is er zondag 1 terug geplaatst en de rest is allemaal de vriezer in gegaan!

Vorige x kwamen we nit verder dan 6 celligen en nu zijn ze allemaal goed gaan delen! Ben ik erg blij mee uiteraard...

Knuffel!

Geplaatst

Wow Ink,wat een resultaat.

Enne, die punctiearts, was dat N00teb00m? Die was vorig jaar nieuwe, dus kan me voorstellen dat ze de puncties nog samen met een andere arts doet.

Geplaatst

@ink wow wat goed zeg! Je hebt nu vele kansen voor een brusje! Mijn duimen zijn weer aan het draaien gezet!

Hier gaat alles goed, heb het nu wel druk met de meiden kom nauwelijks aan het forum toe. K. heeft wel een navelbreuk daar doen ze niets aan tot haar 2e/3e jaar, als hetdan niet over is moet ze geopereerd worden. We genieten van de meiden!

J wordt boos dat ze geen aandacht heeft, ik sluit weer af.

Geplaatst

thanks! Ja, die naam Nooteboom komt me bekend voor ja. En er stond inderdaad iemand naast haar mee te kijken die af en toe wat zei...

Nou, dan heeft ze een lekkere gehad om op te oefenen, misschien dat ze zich daarom zo veel verontschuldigde...

Roossie, zal best lekker druk zijn ja, maar ook lekker dubbel genieten! Heerlijk hoor! Wat houdt een navelbreuk eigenlijk precies in?

Geplaatst

mysterie opgelost :-) hahaha

Maar dan doen ze ook lang over de opleiding tot IVF-arts. Ze heeft al jaren op de afd. Gynaecologie gewerkt als gyn en is ergens tijdens mijn tweede behandeling (als ik het goed onthouden heb, dus dat was dan nov 2011) begonnen op de IVF-afd. Toen had ik haar meelopen bij de FM. En bij één van mijn cryo'sTP's was ik ook al een van haar eerste patienten, maar ik weet niet meer wanneer dat was. En die TP duurde een eeuwigheid, want ze kreeg het slangetje met emmie er niet in. Dat had ik hier nog geschreven. Zou het dus nog terug kunnen zoeken.

Nou ja, erg fijn dat ze niet direct in het diepe gegooid worden en direct je gaan mishandelen tijdens een punctie ;-)

Geplaatst

Ink, wat een prachtig resultaat, mooi hoor, daar moet wel iets moois uit voortkomen!

Roossie, lekker druk, maar heerlijk genieten met je meiden Zo'n navelbreukje gaat toch meestal vanzelf over, of nie?

Okaasan, Nooteboom dat is toch die blonde jonge vrouw? Of ben ik abuis?

Geplaatst

@Ralletje, ja ze kijken het eerst aan of het navelbreukje vanzelf geneest, anders gaan ze opereren met 2/3 jaar. Vroeger gingen ze gelijk opereren, dat hebben ze bij manlief en mijn broer gedaan. Ik schrok wel, vind het naar om zo ineens te horen over onze kleine.

K. slaapt J. wil niet slapen die speelt nu en komt mij af en toe wat speelgoed brengen, heb maar even de laptop gepakt gaat goed tot nu toe hahaha........

@Dee ik denk regelmatig aan je vind het zo'n spannend traject waar je nu in zit! Ik hoop dat jullie snel twee mooie kindjes in de armen mogen sluiten!

@Okaasan, wachten duurt lang hé maar nog even en je mag naar Gent! En ik vind het toch super attent dat je mijn verjaardag wist, ook al had je het al in je telefoon gezet.

@Ink duimmmmmmmmmm

En de rest een dikke knuffel!!!!

Geplaatst

Hè bah Ink, wat ontzettend stom. Maar gelukkig hebben jullie deze keer wel cryo's, maandje wachten denk ik? en dan weer door? Snel bellen hoor, om een afspraak te maken voor evaluatie en bespreken van je cryo-poging, want ik moest de laatste keren steeds 6 weken wachten omdat het zo druk was. Dus dan wacht je nog een maand langer voordat je weer mee kan doen. Hopelijk is het inmiddels minder druk op de poli.

Hier ook in de mineur; van de week de dokter van het IMPECTonderzoek aan de telefoon, want er waren een paar bloeduitslagen niet goed vorige keer. Die moesten dus herhaald worden, maar ze verwachtte dat het niets zou opleveren omdat die testen vaker vals-positief resultaat geven. Helaas, wederom geen goede uitslagen. Wat dus betekent dat ik een stollings/auto-immuunprobleem heb en ik zeer waarschijnlijk volgende pogingen met ontstolling moet doen.

Ik ben er echt van van de leg, want wat nou als er naar me geluisterd zou zijn en er naar aanleiding van mijn trombosegeschiedenis gewoon die simpele bloedtest waren gedaan? Wie weet hoe veel ellende ons dan bespaard was geweest en hoe oud ons kind al zou zijn geweest. Ik heb nu echt het gevoel dat ik dus nooit een eerlijke kans heb gehad. Ik ben er echt erg boos en verdrietig van. 16 april belt ze me weer, omdat ze een en ander nog gaat bespreken met een gyn en een hematoloog. Daarna na 2 weken naar Gent, dus ben benieuwd wat die er weer van zeggen. Pfff, heftig allemaal hoor.

Geplaatst

@Okaasan, jemig wat een heftig nieuws ineens! Daar komen ze nu mee! Ik kan me je mineur stemming wel heel goed voorstellen pffff......stom gedoe artsen kunnen zo eigenwijs zijn.

Maar aan de andere kant, ja daar komt mijn positieve ik weer, is dit misschien wel de oplossing voor jullie probleem! Als je hierdoor wel zwanger zou kunnen raken, dat zou helemaal super zijn!

Ik ben ook benieuwd waarmee ze in Gent komen. Spannend allemaal voor je, ik hoop dat dit allemaal leidt naar een goede zwangerschap! Ik duim voor je!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden